Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 09:03:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπανανία...
και εκεί...
αι σιχτιρ... καραγκιοζηδες...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 09:30:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικά απαράδεκτες καταστάσεις...
Είναι ο Έλληναράς να μην πάρει "εξουσία" μη χέσω...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Edirnelis Νέος χρήστης
citroen zx volcane 16v
Ένταξη: 06 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 12:44:37 Θέμα δημοσίευσης: ΠΠΤ |
|
|
Καλημέρα. Φεύγοντας με τον Λευτέρη τσατισμένοι που δεν έτρεξα στο Φρεντς Καπ, παρατήσαμε στο Παρκ Φερμέ τον γρύλλο (κροκοδειλάκι), την ζάντα (ΝΚ σπορ) με το φθαρμένο λάστιχο, την μανέλα, το πιεσόμετρο και ποιός ξέρει τι άλλο... Αν κάποιος που έτρεξε μετά στο Φρεντς Καπ και πήγε στο παρκ φερμέ και τα συμμάζεψε ας μας πει ή τηλ. στο 6932 209 228 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 14:22:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειχαμε εδω καιρο ενημερωθεί (ραδιο αρβηλα...) οτι κατι τετοιο θα γινόταν...
Καιρος ηταν... (και αναμενόμενο μιας και θεσμοι οπως τα GP, TA κλπ χρονομετρημένα ανθίζουν εδω και καιρό...)
μενει να δουμε τις επιμέρους λεπτομέρειες των κανονισμών / κατηγοριών κλπ
ενδιαφέρον ακουγεται για οσους εχουν χρηματα να ασχοληθουν σοβαρα με κατι τετοιο... γιατι ο συν/αντα-γωνισμός αναμένεται υψηλός (κρίνοντας από τους μέχρι τωρα αγώνες)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 14:28:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τακη ετοιμασου..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:33:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
na mh το πουλησω ε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:48:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eνδιαφερον θα εχει ο τροπος βαθμολογησης αυτης της κατηγοριας και σε ποιες πιστες φυσικα θα γινονται αυτοι οι αγωνες.
Κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να μετραει και στις αναβασεις αυτη η κατηγορια γιατι μολις δουν τι φθορες θα εχουν τα τερατα τους μετα απο ενα σιρκουι, ισως λακισουν.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 18:10:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μη χαιρεστε, δυσκολα θα ειναι τα πραγματα.
Και παλι πολλα τα χρηματα.
Γιατι οταν θα τρεχει πχ ο Τακης στην ιδια κατηγορια με τουμπανα 106 τετραπεταλουδα, οσο χερας και να ειναι, οταν στους 20 γυρους θα του ριχνουν γυρο, μετα απο 2-3 αγωνες ή θα τα παρατησει ή θα χωσει βαθια το χερι στην τσεπη.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 20:19:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σπυρο οπως συζηταγαμε το πρωι στο τηλ με τον αντιπροεδρα του συνδεσμου, ολοι πρωταθλητες δεν γινεται να γινουν.
Αν ο καθε Τακης το καταλαβει αυτο και σε καθε αγωνα εχει 3-4 αντιπαλους να κανει παιχνιδι και το ευχαριστεται, τοτε δεν θα τα παρατησει.
Στοχος αυτης της προτασης δεν ειναι τοσο να εμφανιστουν τερατα, αλλα να τρεξουν αυτοκινητα που πριν δεν μπορουσαν.
πχ 13αρια με 16β μοτερ, τουρμπατα 106, χοντα με μοτερ ιντεγκρα, πουντοτζιτα μπεμπες 2-2 με μοτερ Μ3,σάννυ τουρμπο,σταρλετακια κλπ.
Κοινως αυτοκινητα που ειναι γρηγορα αλλά με τους σημερινους κανονισμους δεν γινονταν να τρεξουν, τωρα μπορουν να βαλουν κειτζ και να τρεξουν αν θελουν.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 20:28:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Σπυρο οπως συζηταγαμε το πρωι στο τηλ με τον αντιπροεδρα του συνδεσμου, ολοι πρωταθλητες δεν γινεται να γινουν.
Αν ο καθε Τακης το καταλαβει αυτο και σε καθε αγωνα εχει 3-4 αντιπαλους να κανει παιχνιδι και το ευχαριστεται, τοτε δεν θα τα παρατησει... |
αυτο ειναι ΟΛΟ το νόημα (όπως και σε κάθε αγώνα - εκτός από τα εννιαία)
μακάρι να το κατανοήσουν οσοι θα συμμεντέχουν και αν μην πάνε απλά γισα να βγουν πρώτοι και μετα τα παρατησουν....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 22:35:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω δε μιλησα για πρωταθλητισμο.
Μιλαω για την απλη συμμετοχη του να τρεξεις γιατι γουσταρεις και διασκεδαζεις.
αλλα οσο γαιδαρος και να εισαι αν σε περνανε και τα Ν2 καποια στιγμη θα σου τη δωσει.
γενικα μιλαω θελοντας να τονισω οτι η συμμετοχη .σε αγωνες μονο δεν αρκει απο ενα σημειο και επειτα.
Οσοι εχουν τρεξει ισως καταλαβαινουν τι εννοω.
Ολα αυτα βεβαια ειναι θεωρια, ας περιμενουμε τον τεχνικο κανονισμο για να δουμε τι θα παιχτει.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιαν 2010, 01:22:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διαφωνω σπυρο
ολα ειναι θεμα εσωτερικης αναζητησης...και ολα ξεκινανε και ξανακαταληγουν στο εγω.
στο ποιος ειμαι απο που ξεικινησα και που θελω να παω.
προσοχη δεν εχω πιει
αν δεν ασχολεισαι με το ποιος εισαι εσυ αλλα ποιος ειναι οι αλλοι απλα κοιτας να βελτιωνεις το αμαξι σου και ετσι να βλετιωνεις τους χρονους σου και να νομιζεις οτι εμαθες να οδηγεις...
αν εισαι οκ με τον εαυτο σου θα μπεις μεσα και θα κοιταξεις να βελτιωσεις τον εαυτο σου και να ανεβασεις τα πρσωπικα σου ορια σαν οδηγος συνολο κλπ...καλη ωρα ο κυριος αποστολης.....
και πιστεψε με θα βρεις ατομα στο ιδιο δευτερολεπτο να κυνηγηθεις ακομα και αν ειναι Ν1...
αμα εισαι ερασιτεχνης με μπατζετ επαγγελματια που λεει και πετρος βτς...ε χεσε με...
το θεμα ειναι οτι πολλα παιδια θα δουν φως και θα μπουν σε ενα κοσμο ππου αλλιως ουτε απεξω δε θα περναγαν...αν θα μεινουν ειναι θεμα σοαα (ναι προσωπικα περιμενω παρα πολλα) και επιπεδου αγωνων...(χεσε μας)
και δες απλη περιπτωση δικη μου. υπο αλλες προυποθεσεις ουτε καν θα το σκεφτομουνα να τρεξω αφου για να γινει α6 αυτο το 206 θελει ολο ξηλωμα...τωρα με 1000ευρω μπηκα και ετρεξα...μεγαλο πραμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 18:42:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο για την επιτυχία! Καιρός ήταν.
Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο έπρεπε να γίνει και σε αναβάσεις και όχι μόνο σε αγώνες ταχύτητας. Κάτι το κόστος επαφών, κάτι το "μη ρομαντικό" θα δουλέψει για τα 15 αμάξια συγκεκριμένα αμάξια αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνει και της τρελλής. Εντάξει οι αγώνες ταχύτητας έχουν την ανάγκη (αφου δεν υπάρχουν αυτοκίνητα) αλλά εδώ που τα λέμε ποιοί αγώνες ταχύτητας;
Αν σιγά σιγά επεκταθεί προς αναβάσεις τότε θα είναι σουπερ.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 21:00:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | na mh το πουλησω ε? |
Μαζευε λεφτα για carbon parts...
Πρεπει να ελαφρυνει πολυ το μηχανημα.
---
Οσο αφορα το θεμα budget,θεσης και "γαιδουρινης υπομονης",εγω εχω να δηλωσω οτι αμα ευχαριστεσαι αυτο που κανεις και δεν τρεχεις για να λες μετα στους φιλους/γκομενες "Εχω και αγωνιστικο και παιρνω κυπελλα,ε...",τοτε δυσκολα θα σε νοιαξει το ποσο πισω εισαι...
Εγω τουλαχιστον με αυτην την νοοτροπια μπηκα στους αγωνες,αυτην την νοοτροπια εχω και θελω να πιστευω οτι ακομα και οταν ξεκινησω να τρεχω μονος μου,παλι με αυτην την νοοτροπια θα μεινω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2010, 18:17:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπη μου,formula saloon; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 09:31:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
10.5 ΟΜΑΔΑ FORMULA SALOON
1 ΓΕΝΙΚΑ
Σκοπός της Κατηγορίας Formula Saloon είναι η δημιουργία μιάς ομάδας εξελιγμένων αγωνιστικών αυτοκινήτων για συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας .
Σε αυτή την κατηγορία γίνονται δεκτά όλα τα αυτοκίνητα εκτός από αμιγώς αγωνιστικά αυτοκίνητα των κατηγοριών Ν,Α,Ε,R,ST, WRC .
Aπαγορεύονται τα ανοικτά αυτοκίνητα
Ο κυβισμός είναι ελεύθερος . Οι κλάσεις είναι δύο : αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά .
2 Συστήματα ασφάλειας
Tα αυτοκίνητα της Κατηγορίας Formula Saloon πρέπει να διαθέτουν:
1. Κλωβό ασφάλειας, όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 2010 ή οποιοδήποτε αναγνωρισμένο κλωβό ασφάλειας
2. Φορητό πυροσβεστήρα, όπως προβλέπεται στο άρθρο 253.7.3 του Παραρτήματος J του 2010.
3. Zώνες ασφάλειας 4 τουλάχιστον σημείων σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ (προδιαγραφές FIA 8853 / 98 ή 8854 / 98) συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.6
4. Καθίσματα σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης FIA 8855 / 1999 σε ισχύ συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνα με το Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.16. Οι βάσεις των καθισμάτων πρέπει επίσης να είναι είτε αναγνωρισμένες από τον κατασκευαστή είτε σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.16 είτε σύμφωνες με τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο περί τεχνικών κανονισμών (εγκάρσιες δοκοί)
5. Παρμπρίζ από γυαλί σε φύλλα (laminated)
6. Δακτύλιο ρυμούλκησης εμπρός και πίσω.
7. Γενικό διακόπτη ηλεκτρικού κυκλώματος όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.13.
8. Eνα εσωτερικό καθρέπτη και τουλάχιστον ένα εξωτερικό
9. Από 2 τουλάχιστον άγκιστρα για το στερέωμα καθενός από τα καπώ (εμπρόσθιο - οπίσθιο).
10. Αδιάβροχο και άφλεκτο διάφραγμα μεταξύ θαλάμου οδήγησης και χώρου αποσκευών εφόσον η δεξαμενή καυσίμου βρίσκεται εκεί.
11. Την αρχική δεξαμενή καυσίμου στην ίδια θέση. H αντικατάστασή της επιτρέπεται μόνο με αναγνωρισμένη δεξαμενή ασφαλείας τύπου FT3 / 1999 ή FT3.5 ή FT5 και με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ, οπότε μπορεί να τοποθετηθεί σε άλλο σημείο, αλλά πάντως εκτός του θαλάμου επιβατών.
12. Οποιεσδήποτε σωληνώσεις υγρών (καυσίμου, λαδιού κινητήρα, υδραυλικών υγρών, νερού κοκ.) περνούν μέσα από το θάλαμο των επιβατών πρέπει να είναι αεροπορικού τύπου ή αντίστοιχης ποιότητας (με πίεση θραύσης τουλάχιστον 70 bar) και να μην διακλαδίζονται και να μην έχουν ενώσεις εντός του θαλάμου των επιβατών
13. Δοχείο συλλογής που να δέχεται τις ‘’ αναθυμιάσεις ‘’ των λαδιών χωρητικότητας 2 λίτρων .
2.1 Κινητήρας
Οι κινητήρες είναι ελεύθεροι και μπορεί να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή, μετατροπή κτλ. με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
1. H θέση και διάταξη του κινητήρα είναι ελεύθερη .
2. Επιτρέπεται να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο κινητήρας ελεύθερος ως προς τον τύπο και τον κατασκευαστή .
3. H εξάτμιση δεν πρέπει να εξέχει από την περίμετρο του αυτοκινήτου. Όταν η εξάτμιση βγαίνει στο πλάϊ, η έξοδός της δεν μπορεί να είναι πιο μπροστά από τη νοητή κάθετο που περνά από το μέσον του μεταξονίου του αυτοκινήτου.
3.3 Mετάδοση κίνησης
1. H θέση του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού και ο αριθμός των κινητήριων τροχών είναι ελεύθερη .
2. Κάθε άλλη μετατροπή ή αλλαγή σε σχέση με το σύστημα μετάδοσης, πχ. σε κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό, άξονα μετάδοσης (κεντρικό άξονα), ημιαξόνια, τον συμπλέκτη και το πλατό, είναι ελεύθερη.
3. Επίσης ελεύθερα είναι τα σημεία στήριξης και οι βάσεις του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού.
3.4 Aνάρτηση
1. Τα σημεία της ανάρτησης στο σασί και στις πλήμνες (“μουαγιέ”) είναι ελεύθερα.
2. Οι αντιστρεπτικές δοκοί (anti-roll bars) μπορούν ν’ αφαιρεθούν, να αντικατασταθούν με άλλες διαφορετικές .
3. H ενίσχυση όλων των στοιχείων της ανάρτησης με πρόσθετο υλικό είναι ελεύθερη.
4. Tο υλικό και οι διαστάσεις των ελατηρίων είναι ελεύθερα .
5. Eπιτρέπονται επιπρόσθετα ελατήρια με τον όρο ότι το βασικό ελατήριο παραμένει στη θέση του.
6. Tα πιατέλα των ελατηρίων μπορούν να γίνουν ρυθμιζόμενα. Tα αμορτισέρ είναι ελεύθερα όχι όμως και ο αριθμός τους.
7. Στις αναρτήσεις τύπου Mc Pherson επιτρέπεται να αντικατασταθούν οι μπουκάλες.
8. Στα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση η στήριξη του άκαμπτου άξονα είναι ελεύθερη.
9. Οι πλήμνες (μουαγιέ) είναι ελεύθερες .
10. Το ύψος είναι ελεύθερο αλλά κανένα τμήμα του αυτοκινήτου, πλην των τροχών, δεν πρέπει να ακουμπά στο έδαφος με τους τροχούς μίας πλευράς πλήρως ξεφουσκωμένους.
3.5 Tροχοί
1. Οι διαστάσεις των τροχών και των ζαντών είναι ελεύθερες .
2. Oι τροχοί μπορεί να είναι διαφορετικοί εμπρός και πίσω.
3. Οι τροχοί δεν θα εξέχουν από τα φτερά του αυτοκινήτου .
3.6 Φρένα
1. Tα φρένα είναι ελεύθερα αρκεί να είναι διπλού κυκλώματος και να εξασφαλίζουν ικανοποιητική πέδηση.
2. Tο χειρόφρενο είναι ελεύθερο.
3.7 Σύστημα διεύθυνσης
1. Eπιτρέπεται η αλλαγή της σχέσης του τιμονιού, η τροποποίηση σε υδραυλική ή μη υποβοήθηση καθώς και η αποσύνδεση της υδραυλικής υποβοήθησης, εάν υπάρχει.
2. Tα σημεία στήριξης του συστήματος διεύθυνσης επιτρέπεται να ενισχυθούν καθώς επίσης να προστεθούν και νέα σημεία.
3.8 Aμάξωμα
1. Eπιτρέπεται κάθε ενίσχυση στο αμάξωμα και στο πλαίσιο, απαγορεύεται όμως να σχηματίζονται τρύπες και κοιλότητες.
2. Eπιτρέπεται κάθε αλλαγή στις βίδες και στα παξιμάδια.
3. Aπαγορεύεται κάθε ελάφρωμα αμαξώματος και πλαισίου με αφαίρεση υλικού πάρα μόνο για την τοποθέτηση μηχανικών μερών .
4. Aπαγορεύεται καθε εξωτερική μετατροπή στο σχήμα του αμαξώματος.
5. Επιτρέπεται η αντικατάστασή των πλαϊνών παραθύρων και πίσω παρμπρίζ με πλαστικά.
6. Επιτρέπεται η αντικατάσταση του εμπρός και του πίσω καπώ με άλλα από διαφορετικό υλικό της ίδιας μορφής, αλλά και της αναγκαίας μηχανικής αντοχής ώστε να μην παραμορφώνονται από τις αεροδυναμικές δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια του αγώνα και που επιπλέον να ασφαλίζονται με ικανοποιητικό τρόπο.
7. Επιτρέπεται να τοποθετηθούν προεκτάσεις ( προσθήκες ) των φτερών σε κάθε πλευρά με την προυπόθεση το μέγιστο πλάτος του οχήματος να μην ξεπερνά τα 1900 mm .
8. Ανά πάσα στιγμή τα φτερά ή οι προσθήκες πρέπει να καλύπτουν το λιγότερο ένα τόξο 60 μοιρών στο πάνω μέρος των τροχών
9. Επιτρέπεται η αφαίρεση καθισμάτων ή η αντικατάστασή τους.
10. Το ταμπλώ του αυτοκινήτου μπορεί να αντικατασταθεί με άλλο ή να τροποποιηθεί, αρκεί να καλύπτει όλο το πλάτος του θαλάμου επιβατών του αυτοκινήτου.
11. Επιτρέπεται η αφαίρεση διακοσμητικών σπόϊλερς, μονωτικών και εσωτερικών επενδύσεων. Oι μπροστινές πόρτες όμως πρέπει να έχουν εσωτερική επένδυση.
12. Επιτρέπεται η πλήρης κάλυψη των εμπρόσθιων φώτων ή η πλήρης αντικατάστασή τους με καλύματα.
13. Επιτρέπεται η αφαίρεση των προφυλακτήρων μαζί με τις βάσεις τους
14. Επιτρέπεται η τροποποίηση των προφυλακτήρων και της μάσκας του αυτοκινήτου με τη διάνοιξη ανοιγμάτων για αερισμό ή ψύξη μέγιστου συνολικού εμβαδού 800 cm2 (πχ. διαστάσεις 20 x 40 cm).
15. O μηχανισμός ανοίγματος των εμπρός και πίσω καπό μπορεί να αφαιρεθεί.
16. Eπιτρέπεται η τοποθέτηση εμπροσθίου σπόιλερ
17. H θέση που στηρίζεται ο γρύλος για την ανύψωση του αυτοκινήτου είναι ελεύθερη.
18. Eπιτρέπεται η επιπλέον στήριξη του μπροστινού και πίσω παρμπρίζ.
19. Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής σίτας για τα φώτα.
20. Eπιτρέπονται οι προστατευτικές ποδιές.
21. Eπιτρέπεται η αλλαγή καλοριφέρ ή η αφαίρεσή του, αλλά πρέπει να υπάρχει εισαγωγή αέρα στο παρμπρίζ για να μη θολώνει.
22. Tα πεντάλ και ο λεβιές των ταχυτήτων είναι ελεύθερα.
23. Επιτρέπεται η διάνοιξη επιπλέον ανοιγμάτων στο εμπρόσθιο καπώ του αυτοκινήτου (αν ο κινητήρας είναι μπροστά) ή στο πίσω καπώ (αν ο κινητήρας είναι πίσω) για αερισμό ή ψύξη του κινητήρα ή τοποθέτηση μηχανικών μερών ( μόνο turbo ή εισαγωγή ) , με την προυπόθεση ότι δεν επηρεάζεται η ορατότητα του οδηγού . Το μέγιστο συνολικό εμβαδόν αυτών των ανοιγμάτων είναι 800 cm2 (πχ. διαστάσεις 20 x 40 cm).
24. Επιτρέπεται η τοποθέτηση επιπλέον πίσω αεροτομής ή άλλης ή αλλαγή ή τροποποίηση της υπάρχουσας με την προυπόθεση το ύψος της αεροτομής να μην ξεπερνά τα 10 εκατοστά από το ύψος της οροφής .
3.9 Ηλεκτρικό σύστημα
1. Eπιτρέπεται η αλλαγή θέσης της μπαταρίας. Επιτρέπεται να τοποθετηθεί στο θάλαμο των επιβατών, εφ΄ όσον φέρει αδιάβροχο και μονωτικό κάλυμα.
2. Κατά τα λοιπά, και με την προϋπόθεση ύπαρξης γενικού διακόπτη το ηλεκτρικό σύστημα είναι ελεύθερο.
Σε αγώνες ταχύτητας επιβάλλεται η αφαίρεση της ρεζέρβας , του γρύλλου και των εργαλείων . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 20:44:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κολαση...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2014, 16:00:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιτελους αγωνας
α. Πολυ καλη οργανωση
β. Πολυ καλο θεαμα
γ. Ευτυχως που γινεται εστω και καθε διετια αγωνας και θυμομαστε για ποιο λογο θεωρειται η κορυφαια μορφη αγωνων στο υπολοιπο κοσμο
δ. Αντε κ του χρονου πιο συχνα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|