PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 09:03:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπανανία...
και εκεί...
αι σιχτιρ... καραγκιοζηδες...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 09:30:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικά απαράδεκτες καταστάσεις...

Είναι ο Έλληναράς να μην πάρει "εξουσία" μη χέσω...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Edirnelis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


citroen zx volcane 16v

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 56

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 12:44:37    Θέμα δημοσίευσης: ΠΠΤ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα. Φεύγοντας με τον Λευτέρη τσατισμένοι που δεν έτρεξα στο Φρεντς Καπ, παρατήσαμε στο Παρκ Φερμέ τον γρύλλο (κροκοδειλάκι), την ζάντα (ΝΚ σπορ) με το φθαρμένο λάστιχο, την μανέλα, το πιεσόμετρο και ποιός ξέρει τι άλλο... Αν κάποιος που έτρεξε μετά στο Φρεντς Καπ και πήγε στο παρκ φερμέ και τα συμμάζεψε ας μας πει ή τηλ. στο 6932 209 228
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 14:10:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έσκασε βόμβα μεγατόννων!!!!

πηγή msfree.gr


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 14:22:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειχαμε εδω καιρο ενημερωθεί (ραδιο αρβηλα...) οτι κατι τετοιο θα γινόταν...

Καιρος ηταν... (και αναμενόμενο μιας και θεσμοι οπως τα GP, TA κλπ χρονομετρημένα ανθίζουν εδω και καιρό...)

μενει να δουμε τις επιμέρους λεπτομέρειες των κανονισμών / κατηγοριών κλπ

ενδιαφέρον ακουγεται για οσους εχουν χρηματα να ασχοληθουν σοβαρα με κατι τετοιο... γιατι ο συν/αντα-γωνισμός αναμένεται υψηλός (κρίνοντας από τους μέχρι τωρα αγώνες)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 14:28:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τακη ετοιμασου.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:33:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

na mh το πουλησω ε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:48:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eνδιαφερον θα εχει ο τροπος βαθμολογησης αυτης της κατηγοριας και σε ποιες πιστες φυσικα θα γινονται αυτοι οι αγωνες.
Κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να μετραει και στις αναβασεις αυτη η κατηγορια γιατι μολις δουν τι φθορες θα εχουν τα τερατα τους μετα απο ενα σιρκουι, ισως λακισουν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 18:10:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μη χαιρεστε, δυσκολα θα ειναι τα πραγματα.
Και παλι πολλα τα χρηματα.
Γιατι οταν θα τρεχει πχ ο Τακης στην ιδια κατηγορια με τουμπανα 106 τετραπεταλουδα, οσο χερας και να ειναι, οταν στους 20 γυρους θα του ριχνουν γυρο, μετα απο 2-3 αγωνες ή θα τα παρατησει ή θα χωσει βαθια το χερι στην τσεπη.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 20:19:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σπυρο οπως συζηταγαμε το πρωι στο τηλ με τον αντιπροεδρα του συνδεσμου, ολοι πρωταθλητες δεν γινεται να γινουν.
Αν ο καθε Τακης το καταλαβει αυτο και σε καθε αγωνα εχει 3-4 αντιπαλους να κανει παιχνιδι και το ευχαριστεται, τοτε δεν θα τα παρατησει.
Στοχος αυτης της προτασης δεν ειναι τοσο να εμφανιστουν τερατα, αλλα να τρεξουν αυτοκινητα που πριν δεν μπορουσαν.
πχ 13αρια με 16β μοτερ, τουρμπατα 106, χοντα με μοτερ ιντεγκρα, πουντοτζιτα μπεμπες 2-2 με μοτερ Μ3,σάννυ τουρμπο,σταρλετακια κλπ.
Κοινως αυτοκινητα που ειναι γρηγορα αλλά με τους σημερινους κανονισμους δεν γινονταν να τρεξουν, τωρα μπορουν να βαλουν κειτζ και να τρεξουν αν θελουν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 20:28:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Σπυρο οπως συζηταγαμε το πρωι στο τηλ με τον αντιπροεδρα του συνδεσμου, ολοι πρωταθλητες δεν γινεται να γινουν.
Αν ο καθε Τακης το καταλαβει αυτο και σε καθε αγωνα εχει 3-4 αντιπαλους να κανει παιχνιδι και το ευχαριστεται, τοτε δεν θα τα παρατησει...


αυτο ειναι ΟΛΟ το νόημα (όπως και σε κάθε αγώνα - εκτός από τα εννιαία)
μακάρι να το κατανοήσουν οσοι θα συμμεντέχουν και αν μην πάνε απλά γισα να βγουν πρώτοι και μετα τα παρατησουν....


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 22:35:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eγω δε μιλησα για πρωταθλητισμο.
Μιλαω για την απλη συμμετοχη του να τρεξεις γιατι γουσταρεις και διασκεδαζεις.
αλλα οσο γαιδαρος και να εισαι αν σε περνανε και τα Ν2 καποια στιγμη θα σου τη δωσει.
γενικα μιλαω θελοντας να τονισω οτι η συμμετοχη .σε αγωνες μονο δεν αρκει απο ενα σημειο και επειτα.
Οσοι εχουν τρεξει ισως καταλαβαινουν τι εννοω.
Ολα αυτα βεβαια ειναι θεωρια, ας περιμενουμε τον τεχνικο κανονισμο για να δουμε τι θα παιχτει.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιαν 2010, 01:22:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

διαφωνω σπυρο

ολα ειναι θεμα εσωτερικης αναζητησης...και ολα ξεκινανε και ξανακαταληγουν στο εγω.

στο ποιος ειμαι απο που ξεικινησα και που θελω να παω.

προσοχη δεν εχω πιει

αν δεν ασχολεισαι με το ποιος εισαι εσυ αλλα ποιος ειναι οι αλλοι απλα κοιτας να βελτιωνεις το αμαξι σου και ετσι να βλετιωνεις τους χρονους σου και να νομιζεις οτι εμαθες να οδηγεις...

αν εισαι οκ με τον εαυτο σου θα μπεις μεσα και θα κοιταξεις να βελτιωσεις τον εαυτο σου και να ανεβασεις τα πρσωπικα σου ορια σαν οδηγος συνολο κλπ...καλη ωρα ο κυριος αποστολης.....

και πιστεψε με θα βρεις ατομα στο ιδιο δευτερολεπτο να κυνηγηθεις ακομα και αν ειναι Ν1...

αμα εισαι ερασιτεχνης με μπατζετ επαγγελματια που λεει και πετρος βτς...ε χεσε με...


το θεμα ειναι οτι πολλα παιδια θα δουν φως και θα μπουν σε ενα κοσμο ππου αλλιως ουτε απεξω δε θα περναγαν...αν θα μεινουν ειναι θεμα σοαα (ναι προσωπικα περιμενω παρα πολλα) και επιπεδου αγωνων...(χεσε μας)


και δες απλη περιπτωση δικη μου. υπο αλλες προυποθεσεις ουτε καν θα το σκεφτομουνα να τρεξω αφου για να γινει α6 αυτο το 206 θελει ολο ξηλωμα...τωρα με 1000ευρω μπηκα και ετρεξα...μεγαλο πραμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 18:42:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπράβο για την επιτυχία! Καιρός ήταν.

Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο έπρεπε να γίνει και σε αναβάσεις και όχι μόνο σε αγώνες ταχύτητας. Κάτι το κόστος επαφών, κάτι το "μη ρομαντικό" θα δουλέψει για τα 15 αμάξια συγκεκριμένα αμάξια αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνει και της τρελλής. Εντάξει οι αγώνες ταχύτητας έχουν την ανάγκη (αφου δεν υπάρχουν αυτοκίνητα) αλλά εδώ που τα λέμε ποιοί αγώνες ταχύτητας;

Αν σιγά σιγά επεκταθεί προς αναβάσεις τότε θα είναι σουπερ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 21:00:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
na mh το πουλησω ε?

Μαζευε λεφτα για carbon parts... Laughing
Πρεπει να ελαφρυνει πολυ το μηχανημα.

---

Οσο αφορα το θεμα budget,θεσης και "γαιδουρινης υπομονης",εγω εχω να δηλωσω οτι αμα ευχαριστεσαι αυτο που κανεις και δεν τρεχεις για να λες μετα στους φιλους/γκομενες "Εχω και αγωνιστικο και παιρνω κυπελλα,ε...",τοτε δυσκολα θα σε νοιαξει το ποσο πισω εισαι...
Εγω τουλαχιστον με αυτην την νοοτροπια μπηκα στους αγωνες,αυτην την νοοτροπια εχω και θελω να πιστευω οτι ακομα και οταν ξεκινησω να τρεχω μονος μου,παλι με αυτην την νοοτροπια θα μεινω. Nod
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Φεβ 2010, 17:21:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.ethea.elpa.gr/?cat_id=22&page_id=1461

arthro 11///
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2010, 18:17:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπη μου,formula saloon; Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 09:31:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

10.5 ΟΜΑΔΑ FORMULA SALOON

1 ΓΕΝΙΚΑ
Σκοπός της Κατηγορίας Formula Saloon είναι η δημιουργία μιάς ομάδας εξελιγμένων αγωνιστικών αυτοκινήτων για συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας .
Σε αυτή την κατηγορία γίνονται δεκτά όλα τα αυτοκίνητα εκτός από αμιγώς αγωνιστικά αυτοκίνητα των κατηγοριών Ν,Α,Ε,R,ST, WRC .
Aπαγορεύονται τα ανοικτά αυτοκίνητα
Ο κυβισμός είναι ελεύθερος . Οι κλάσεις είναι δύο : αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά .

2 Συστήματα ασφάλειας
Tα αυτοκίνητα της Κατηγορίας Formula Saloon πρέπει να διαθέτουν:

1. Κλωβό ασφάλειας, όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 2010 ή οποιοδήποτε αναγνωρισμένο κλωβό ασφάλειας
2. Φορητό πυροσβεστήρα, όπως προβλέπεται στο άρθρο 253.7.3 του Παραρτήματος J του 2010.
3. Zώνες ασφάλειας 4 τουλάχιστον σημείων σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ (προδιαγραφές FIA 8853 / 98 ή 8854 / 98) συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.6
4. Καθίσματα σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης FIA 8855 / 1999 σε ισχύ συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνα με το Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.16. Οι βάσεις των καθισμάτων πρέπει επίσης να είναι είτε αναγνωρισμένες από τον κατασκευαστή είτε σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.16 είτε σύμφωνες με τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο περί τεχνικών κανονισμών (εγκάρσιες δοκοί)
5. Παρμπρίζ από γυαλί σε φύλλα (laminated)
6. Δακτύλιο ρυμούλκησης εμπρός και πίσω.
7. Γενικό διακόπτη ηλεκτρικού κυκλώματος όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 2010 άρθρο 253.13.
8. Eνα εσωτερικό καθρέπτη και τουλάχιστον ένα εξωτερικό
9. Από 2 τουλάχιστον άγκιστρα για το στερέωμα καθενός από τα καπώ (εμπρόσθιο - οπίσθιο).
10. Αδιάβροχο και άφλεκτο διάφραγμα μεταξύ θαλάμου οδήγησης και χώρου αποσκευών εφόσον η δεξαμενή καυσίμου βρίσκεται εκεί.
11. Την αρχική δεξαμενή καυσίμου στην ίδια θέση. H αντικατάστασή της επιτρέπεται μόνο με αναγνωρισμένη δεξαμενή ασφαλείας τύπου FT3 / 1999 ή FT3.5 ή FT5 και με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ, οπότε μπορεί να τοποθετηθεί σε άλλο σημείο, αλλά πάντως εκτός του θαλάμου επιβατών.
12. Οποιεσδήποτε σωληνώσεις υγρών (καυσίμου, λαδιού κινητήρα, υδραυλικών υγρών, νερού κοκ.) περνούν μέσα από το θάλαμο των επιβατών πρέπει να είναι αεροπορικού τύπου ή αντίστοιχης ποιότητας (με πίεση θραύσης τουλάχιστον 70 bar) και να μην διακλαδίζονται και να μην έχουν ενώσεις εντός του θαλάμου των επιβατών
13. Δοχείο συλλογής που να δέχεται τις ‘’ αναθυμιάσεις ‘’ των λαδιών χωρητικότητας 2 λίτρων .

2.1 Κινητήρας
Οι κινητήρες είναι ελεύθεροι και μπορεί να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή, μετατροπή κτλ. με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

1. H θέση και διάταξη του κινητήρα είναι ελεύθερη .
2. Επιτρέπεται να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο κινητήρας ελεύθερος ως προς τον τύπο και τον κατασκευαστή .
3. H εξάτμιση δεν πρέπει να εξέχει από την περίμετρο του αυτοκινήτου. Όταν η εξάτμιση βγαίνει στο πλάϊ, η έξοδός της δεν μπορεί να είναι πιο μπροστά από τη νοητή κάθετο που περνά από το μέσον του μεταξονίου του αυτοκινήτου.

3.3 Mετάδοση κίνησης
1. H θέση του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού και ο αριθμός των κινητήριων τροχών είναι ελεύθερη .
2. Κάθε άλλη μετατροπή ή αλλαγή σε σχέση με το σύστημα μετάδοσης, πχ. σε κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό, άξονα μετάδοσης (κεντρικό άξονα), ημιαξόνια, τον συμπλέκτη και το πλατό, είναι ελεύθερη.
3. Επίσης ελεύθερα είναι τα σημεία στήριξης και οι βάσεις του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού.

3.4 Aνάρτηση
1. Τα σημεία της ανάρτησης στο σασί και στις πλήμνες (“μουαγιέ”) είναι ελεύθερα.
2. Οι αντιστρεπτικές δοκοί (anti-roll bars) μπορούν ν’ αφαιρεθούν, να αντικατασταθούν με άλλες διαφορετικές .
3. H ενίσχυση όλων των στοιχείων της ανάρτησης με πρόσθετο υλικό είναι ελεύθερη.
4. Tο υλικό και οι διαστάσεις των ελατηρίων είναι ελεύθερα .
5. Eπιτρέπονται επιπρόσθετα ελατήρια με τον όρο ότι το βασικό ελατήριο παραμένει στη θέση του.
6. Tα πιατέλα των ελατηρίων μπορούν να γίνουν ρυθμιζόμενα. Tα αμορτισέρ είναι ελεύθερα όχι όμως και ο αριθμός τους.
7. Στις αναρτήσεις τύπου Mc Pherson επιτρέπεται να αντικατασταθούν οι μπουκάλες.
8. Στα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση η στήριξη του άκαμπτου άξονα είναι ελεύθερη.
9. Οι πλήμνες (μουαγιέ) είναι ελεύθερες .
10. Το ύψος είναι ελεύθερο αλλά κανένα τμήμα του αυτοκινήτου, πλην των τροχών, δεν πρέπει να ακουμπά στο έδαφος με τους τροχούς μίας πλευράς πλήρως ξεφουσκωμένους.

3.5 Tροχοί
1. Οι διαστάσεις των τροχών και των ζαντών είναι ελεύθερες .
2. Oι τροχοί μπορεί να είναι διαφορετικοί εμπρός και πίσω.
3. Οι τροχοί δεν θα εξέχουν από τα φτερά του αυτοκινήτου .

3.6 Φρένα
1. Tα φρένα είναι ελεύθερα αρκεί να είναι διπλού κυκλώματος και να εξασφαλίζουν ικανοποιητική πέδηση.
2. Tο χειρόφρενο είναι ελεύθερο.

3.7 Σύστημα διεύθυνσης
1. Eπιτρέπεται η αλλαγή της σχέσης του τιμονιού, η τροποποίηση σε υδραυλική ή μη υποβοήθηση καθώς και η αποσύνδεση της υδραυλικής υποβοήθησης, εάν υπάρχει.
2. Tα σημεία στήριξης του συστήματος διεύθυνσης επιτρέπεται να ενισχυθούν καθώς επίσης να προστεθούν και νέα σημεία.
3.8 Aμάξωμα
1. Eπιτρέπεται κάθε ενίσχυση στο αμάξωμα και στο πλαίσιο, απαγορεύεται όμως να σχηματίζονται τρύπες και κοιλότητες.
2. Eπιτρέπεται κάθε αλλαγή στις βίδες και στα παξιμάδια.
3. Aπαγορεύεται κάθε ελάφρωμα αμαξώματος και πλαισίου με αφαίρεση υλικού πάρα μόνο για την τοποθέτηση μηχανικών μερών .
4. Aπαγορεύεται καθε εξωτερική μετατροπή στο σχήμα του αμαξώματος.
5. Επιτρέπεται η αντικατάστασή των πλαϊνών παραθύρων και πίσω παρμπρίζ με πλαστικά.
6. Επιτρέπεται η αντικατάσταση του εμπρός και του πίσω καπώ με άλλα από διαφορετικό υλικό της ίδιας μορφής, αλλά και της αναγκαίας μηχανικής αντοχής ώστε να μην παραμορφώνονται από τις αεροδυναμικές δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια του αγώνα και που επιπλέον να ασφαλίζονται με ικανοποιητικό τρόπο.
7. Επιτρέπεται να τοποθετηθούν προεκτάσεις ( προσθήκες ) των φτερών σε κάθε πλευρά με την προυπόθεση το μέγιστο πλάτος του οχήματος να μην ξεπερνά τα 1900 mm .
8. Ανά πάσα στιγμή τα φτερά ή οι προσθήκες πρέπει να καλύπτουν το λιγότερο ένα τόξο 60 μοιρών στο πάνω μέρος των τροχών
9. Επιτρέπεται η αφαίρεση καθισμάτων ή η αντικατάστασή τους.
10. Το ταμπλώ του αυτοκινήτου μπορεί να αντικατασταθεί με άλλο ή να τροποποιηθεί, αρκεί να καλύπτει όλο το πλάτος του θαλάμου επιβατών του αυτοκινήτου.
11. Επιτρέπεται η αφαίρεση διακοσμητικών σπόϊλερς, μονωτικών και εσωτερικών επενδύσεων. Oι μπροστινές πόρτες όμως πρέπει να έχουν εσωτερική επένδυση.
12. Επιτρέπεται η πλήρης κάλυψη των εμπρόσθιων φώτων ή η πλήρης αντικατάστασή τους με καλύματα.
13. Επιτρέπεται η αφαίρεση των προφυλακτήρων μαζί με τις βάσεις τους
14. Επιτρέπεται η τροποποίηση των προφυλακτήρων και της μάσκας του αυτοκινήτου με τη διάνοιξη ανοιγμάτων για αερισμό ή ψύξη μέγιστου συνολικού εμβαδού 800 cm2 (πχ. διαστάσεις 20 x 40 cm).
15. O μηχανισμός ανοίγματος των εμπρός και πίσω καπό μπορεί να αφαιρεθεί.
16. Eπιτρέπεται η τοποθέτηση εμπροσθίου σπόιλερ
17. H θέση που στηρίζεται ο γρύλος για την ανύψωση του αυτοκινήτου είναι ελεύθερη.
18. Eπιτρέπεται η επιπλέον στήριξη του μπροστινού και πίσω παρμπρίζ.
19. Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής σίτας για τα φώτα.
20. Eπιτρέπονται οι προστατευτικές ποδιές.
21. Eπιτρέπεται η αλλαγή καλοριφέρ ή η αφαίρεσή του, αλλά πρέπει να υπάρχει εισαγωγή αέρα στο παρμπρίζ για να μη θολώνει.
22. Tα πεντάλ και ο λεβιές των ταχυτήτων είναι ελεύθερα.
23. Επιτρέπεται η διάνοιξη επιπλέον ανοιγμάτων στο εμπρόσθιο καπώ του αυτοκινήτου (αν ο κινητήρας είναι μπροστά) ή στο πίσω καπώ (αν ο κινητήρας είναι πίσω) για αερισμό ή ψύξη του κινητήρα ή τοποθέτηση μηχανικών μερών ( μόνο turbo ή εισαγωγή ) , με την προυπόθεση ότι δεν επηρεάζεται η ορατότητα του οδηγού . Το μέγιστο συνολικό εμβαδόν αυτών των ανοιγμάτων είναι 800 cm2 (πχ. διαστάσεις 20 x 40 cm).
24. Επιτρέπεται η τοποθέτηση επιπλέον πίσω αεροτομής ή άλλης ή αλλαγή ή τροποποίηση της υπάρχουσας με την προυπόθεση το ύψος της αεροτομής να μην ξεπερνά τα 10 εκατοστά από το ύψος της οροφής .

3.9 Ηλεκτρικό σύστημα
1. Eπιτρέπεται η αλλαγή θέσης της μπαταρίας. Επιτρέπεται να τοποθετηθεί στο θάλαμο των επιβατών, εφ΄ όσον φέρει αδιάβροχο και μονωτικό κάλυμα.
2. Κατά τα λοιπά, και με την προϋπόθεση ύπαρξης γενικού διακόπτη το ηλεκτρικό σύστημα είναι ελεύθερο.

Σε αγώνες ταχύτητας επιβάλλεται η αφαίρεση της ρεζέρβας , του γρύλλου και των εργαλείων .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Φεβ 2010, 20:44:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κολαση... Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2014, 16:00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιτελους αγωνας

α. Πολυ καλη οργανωση
β. Πολυ καλο θεαμα
γ. Ευτυχως που γινεται εστω και καθε διετια αγωνας και θυμομαστε για ποιο λογο θεωρειται η κορυφαια μορφη αγωνων στο υπολοιπο κοσμο
δ. Αντε κ του χρονου πιο συχνα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Επόμενη
Σελίδα 14 από 16

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3012s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on