PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εναλλακτικές μορφές αυτοκίνησης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2005, 09:04:22    Θέμα δημοσίευσης: Εναλλακτικές μορφές αυτοκίνησης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενεργειακές κυψέλες

Γιατί η ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται και να μην παράγεται επιτόπου; Τα μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να δώσουν οι ενεργειακές κυψέλες οι οποίες αποτελούν κατά πολλούς το επικρατέστερο σενάριο της μελλοντικής αυτοκίνησης εκτοπίζοντας τους MEK.

Αιτία; Οι μηδενικές ή ελάχιστες εκπομπές ρύπων, η μεγάλη απόδοση του όλου συστήματος ενώ είναι παρουσιάζει κατά 2,5 έως 3 φορές μικρότερη κατανάλωση από τους ΜΕΚ. Ωστόσο, μέχρι το κόστος ενός οχήματος με ενεργειακές κυψέλες να προσεγγίσει αυτό ενός σημερινού θα περάσουν αρκετές δεκαετίες.

Η τεχνογνωσία των ενεργειακών κυψελών ή κυψελών καυσίμου υπάρχει εδώ και αρκετές δεκαετίες και εφαρμόζεται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στην αεροδιαστημική και σε πολεμικά μέσα (π.χ. υποβρύχια). Στον τομέα του αυτοκινήτου οι εφαρμογές κυψελών βρίσκονται σε πειραματικό στάδιο αν και η μαζική παραγωγή ενός μοντέλου fuel cell αναμένεται την επόμενη πενταετία.

Αυτοκινητοβιομηχανίες-κολοσσοί όπως η GM, η DaimlerChrysler, η Ford και η Toyota επενδύουν συνεχώς τεράστια κονδύλια στην εφαρμογή των ενεργειακών κυψελών επιβεβαιώνοντας πως το μέλλον της αυτοκίνησης στηρίζεται στην εν λόγω τεχνολογία. Οι βασικότεροι λόγοι εντοπίζονται α) στον διπλάσιο βαθμό απόδοσης των ενεργειακών κυψελών από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης β)στην εκπομπή μηδενικών ρύπων και γ) στο γεγονός πως οι κυψέλες καίνε επιτόπου καύσιμο όπως τα σημερινά οχήματα.

Οι συστοιχίες των κυψελών κατασκευάζονται από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες εταιρίες ή από εξειδικευμένες εταιρίες όπως η καναδική της οποίας το 1/3 του μετοχικού κεφαλαίου (τι σύμπτωση!) ανήκει στις Ford και DaimlerChrysler. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου με fuel cells υδρογόνου είναι το πρωτότυπο Hy-Wire στη GM.
Πηγή in.gr-auto
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0728s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on