PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σωληνάκια & Υγρά Φρένων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 14:48:02    Θέμα δημοσίευσης: Υγρά φρένων (θεωρία & πράξη) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοίγω το θέμα για να πω μερικά πράγματα (όσα ξέρω τουλάχιστον) για τα υγρά φρένων.

Οι πιο σημαντικοί τύποι που κυκλοφορούν στην αγορά είναι οι DOT3, DOT4, DOT5 και DOT5.1 (DOT = Department of Transportation)

Τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 είναι υγρά που βασίζονται στη γλυκόλη και το DOT5 στη σιλικόνη. Η βασική τους διαφορά είναι οτι τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 απορροφούν νερό, ενώ το DOT5 όχι.

Ενα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των υγρών φρένων είναι το σημείο βρασμού τους.

Το σύστημα των φρένων βασίζεται στα ασυμπίεστα υγρά. Τα υγρά γενικά είναι ασυμπίεστα, ενώ τα αέρια είναι συμπιέσιμα. Αν τα υγρά φρένων βράσουν (δηλαδή γίνουν αέρια), χάνουν την ικανότητα να μεταδώσουν δύναμη.

Καθώς τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 απορροφούν νερό, το σημείο βρασμού τους μειώνεται. Το νερό απορροφάται ακόμα και απο τον αέρα, γι'αυτό δεν πρέπει να ανοίγουμε συχνά την τάπα των υγρών φρένων.

Το σημείο βρασμού του DOT5 παραμένει σχετικά σταθερό (αφού δεν απορροφά νερό), όμως ότι νερό μπαίνει μέσα στο σύστημα φρένων (και αφού δεν απορροφάται από το υγρό φρένων), δημιουργεί σταγονίδια νερού, που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά/σκουριά.

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 καταστρέφουν το χρώμα του αυτοκινήτου. Επίσης ποτέ μα ποτέ μη αναμίξετε δύο διαφορετικών ειδών υγρά φρένων.

Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι:

DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C
DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C
DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C
DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C

To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό.

Νερό/φυσαλίδες νερού, το σύστημα φρένων μπορεί να πάρει με διάφορους τρόπους. Ενας από τους πιο συνηθισμένους είναι από παλιό ή ανοιγμένο μπουκαλάκι υγρού φρένων.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 17:27:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιος ο ady!
Με τα χρώματα όμως τι γίνεται?
Εχω ακούσει για μπλε υγρό, για πράσινο, για πορτοκαλί....
Μάλιστα αν δείτε τις μάρκες η κάθε μία έχει σχεδόν δικό της χρώμα υγρού....

Ποιο υγρό άραγε να είναι καλό?

χμμμ! Rolling eyes Rolling eyes (σκέψη εγκάθετου Παιάνα)χμμμ! Rolling eyes Rolling eyes (σκέψη εγκάθετου Παιάνα)

Μήπως η motul βγάζει υγρό φρένων...??? Shocked Shocked Razz Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 20:30:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Ωραιος ο ady!
Με τα χρώματα όμως τι γίνεται?
Εχω ακούσει για μπλε υγρό, για πράσινο, για πορτοκαλί....
Μάλιστα αν δείτε τις μάρκες η κάθε μία έχει σχεδόν δικό της χρώμα υγρού....

Ποιο υγρό άραγε να είναι καλό?

χμμμ! Rolling eyes Rolling eyes (σκέψη εγκάθετου Παιάνα)χμμμ! Rolling eyes Rolling eyes (σκέψη εγκάθετου Παιάνα)

Μήπως η motul βγάζει υγρό φρένων...??? Shocked Shocked Razz Razz


Βγάζει και νομίζω ότι είδα το DOT 5.1! Για τσέκαρέ το! :D




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 01:51:51    Θέμα δημοσίευσης: Σωληνάκια & Υγρά Φρένων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και μιλαμε για υγρα φρενων και με την ευκαιρεια της τοποθετησης σωληνων υψηλης πιεσης στο αυτοκινητο μου απο εβδομαδα να προτεινω και ενα πολυ καλο Dot 5 υγρο..ταρα τα τζουμ ταρα τα τζουμ...και το ονομα αυτου Motul RBF 600



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 03:15:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθαρά αγωνιστικά υγρά φρένων και τα πλέον ενδεδειγμένα για τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου της Goodridge!Όσους έχω ρωτήσει αυτά χρησιμοποιούν.Νομίζω ότι σε κάποιο topic είχε γίνει εκτενής παρουσίαση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 08:50:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Ωραιος ο ady!
Με τα χρώματα όμως τι γίνεται?
Εχω ακούσει για μπλε υγρό, για πράσινο, για πορτοκαλί....
Μάλιστα αν δείτε τις μάρκες η κάθε μία έχει σχεδόν δικό της χρώμα υγρού....

Ποιο υγρό άραγε να είναι καλό?


Νίκο, όλα καλά είναι, γιατί είναι όλα τα ίδια. Οι χρωματισμοί στα υγρά φρένων είναι μόνο και μόνο για να ξέρεις πότε το παλιό υγρό σου έχει αποβληθεί τελείως από το σύστημα. Επίσης αν ένα πράσινο, κόκκινο, κίτρινο κλπ κλπ υγρό αρχίζει και ασπρίζει, τότε έχει μεγάλο ποσοστό νερού μέσα, άρα έχει μειωθεί το σημείο βρασμού του, άρα θέλει αλλαγή.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 09:02:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Μήπως η motul βγάζει υγρό φρένων...??? Shocked Shocked Razz Razz


Και βέβαια βγάζει !!!

DOT3, DOT4, DOT5.1 και RBF 600 (αγωνιστικό).


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 09:41:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Vini έγραψε:

Μήπως η motul βγάζει υγρό φρένων...??? Shocked Shocked Razz Razz


Και βέβαια βγάζει !!!

DOT3, DOT4, DOT5.1 και RBF 600 (αγωνιστικό).



Ωραίος ο Ady...!!!!
Τελικά μπορούμε να αναμείξουμε διαφορετικά DOT?
Στο manual του 206 λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικά DOT αρκεί να είναι πάνω από DOT3....
Νομίζω ότι τα DOT5 ή 5.1 είναι καλά για το 206...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 10:22:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Τελικά μπορούμε να αναμείξουμε διαφορετικά DOT?
Στο manual του 206 λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικά DOT αρκεί να είναι πάνω από DOT3....
Νομίζω ότι τα DOT5 ή 5.1 είναι καλά για το 206...



Καλό είναι να μην αναμιγνύεις διαφορετικών τύπων υγρά, όπως το ίδιο ισχύει και για διαφορετικών εταιριών υγρά.

Επίσης προσοχή με τα DOT5, που είναι και τα μόνα σιλικονούχα.

Επειδή δεν παρακρατούν την υγρασία από το περιβάλλον, μπορεί να αποδειχθούν πιο επικίνδυνα, γιατί η υγρασία παραμένει στο σύστημα φρένων, me αποτέλεσμα ακόμα και σκουριά στις δαγκάνες των φρένων.

Επίσης τα DOT5 υγρά (για όσους έχουν ABS) δεν λιπαίνουν τόσο καλά την αντλία του ABS, όσο τα υγρά που βασίζονται στη γλυκόλη (δηλαδή όλα τα άλλα). Η γνώμη μου είναι, μακρυά από DOT5, ειδικά γι'αυτούς που έχουν ABS.

Επίσης μη μπερδεύετε τα DOT5 με τα DOT5.1. Tα πρώτα είναι "σιλικονούχα" ενώ τα δεύτερα "γλυκολούχα".

Τα RBF 600 της Motul δεν είναι σιλικονούχα, άρα δεν είναι DOT5.

Οπότε Νίκο, μακρυά από DOT5.

Εγώ χρησιμοποιώ DOT4, γιατί τα DOT5.1 είναι για ακραία φρεναρίσματα !!!!!


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 10:43:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Vini έγραψε:

Τελικά μπορούμε να αναμείξουμε διαφορετικά DOT?
Στο manual του 206 λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικά DOT αρκεί να είναι πάνω από DOT3....
Νομίζω ότι τα DOT5 ή 5.1 είναι καλά για το 206...



Καλό είναι να μην αναμιγνύεις διαφορετικών τύπων υγρά, όπως το ίδιο ισχύει και για διαφορετικών εταιριών υγρά.

Επίσης προσοχή με τα DOT5, που είναι και τα μόνα σιλικονούχα.

Επειδή δεν παρακρατούν την υγρασία από το περιβάλλον, μπορεί να αποδειχθούν πιο επικίνδυνα, γιατί η υγρασία παραμένει στο σύστημα φρένων, me αποτέλεσμα ακόμα και σκουριά στις δαγκάνες των φρένων.

Επίσης τα DOT5 υγρά (για όσους έχουν ABS) δεν λιπαίνουν τόσο καλά την αντλία του ABS, όσο τα υγρά που βασίζονται στη γλυκόλη (δηλαδή όλα τα άλλα). Η γνώμη μου είναι, μακρυά από DOT5, ειδικά γι'αυτούς που έχουν ABS.

Επίσης μη μπερδεύετε τα DOT5 με τα DOT5.1. Tα πρώτα είναι "σιλικονούχα" ενώ τα δεύτερα "γλυκολούχα".

Τα RBF 600 της Motul δεν είναι σιλικονούχα, άρα δεν είναι DOT5.

Οπότε Νίκο, μακρυά από DOT5.

Εγώ χρησιμοποιώ DOT4, γιατί τα DOT5.1 είναι για ακραία φρεναρίσματα !!!!!



Αρα DOT4....για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 11:07:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Μιας και μιλαμε για υγρα φρενων και με την ευκαιρεια της τοποθετησης σωληνων υψηλης πιεσης στο αυτοκινητο μου απο εβδομαδα να προτεινω και ενα πολυ καλο Dot 5 υγρο..ταρα τα τζουμ ταρα τα τζουμ...και το ονομα αυτου Motul (σας θυμιζει τιποτα ) RBF 600



NIKEL ,,,θα θελα να μου πεις όταν τα βάλεις την τιμή και το τόπο τοποθέτησής τους,,,,,Τα σωληνάκια υψηλής εννοώ....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 01:46:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206mike έγραψε:
NIKEL ,,,θα θελα να μου πεις όταν τα βάλεις την τιμή και το τόπο τοποθέτησής τους,,,,,Τα σωληνάκια υψηλής εννοώ....


Κοιτα μπορω να σου πω απο τωρα την τιμη που ειναι 99 ευρω (τιμη αντιπροσωπιας). Τα περαστικα κοστη θα στα πω μολισ τα βαλω. Επισης πρεπει να ψαξω να βρω που πουλανε τα υγρα Motul RBF 600 γιατι δεν ξερω. Αραγε το ΟΤΤΟΜΟΤΟ θα τα εχει (μιας και θα βρισκομαι εκει γυρω αυριο)??? Μηπως επισης καπιος ξερει ποσα μπουκαλια-λιτρα (1-2) υγρα φρενων χρειαζονται???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 02:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεταφέρω post μου από άλλο topic, μιας και ταιριάζει περισσότερο εδώ:

Μη νομίζετε ότι θα αντιληφθείτε διαφορά από τα DOT4 σε DOT5. Στην πραγματικότητα η αλλαγή του υγρού αξίζει μόνο σε δυνατά ή βαριά αυτοκίνητα, και μόνο εφόσον τα πιέζουμε υπερβολικά πολύ σε στροφιλίκια όπου η χρήση των φρένων είναι συχνότατη. Αλλά και πάλι θα σας πω ότι στο παλιό μου αμάξι με 120PS και 900κιλά, με σωληνάκια υψηλής πίεσης, όταν άλλαξα τα DOT4 σε DOT5 δεν κατάλαβα διαφορά κι αυτό επειδή ήδη δεν είχα ποτέ αντιληφθεί κόπωση των φρένων με τα DOT4! Βέβαια το 206 είναι βαρύτερο, αλλά πόσοι από εμάς το πιέζουμε τόσο ώστε να φτάσουμε τα DOT4 στα όρια. Κι αυτό δεν το λέω για να μην βάλετε τα DOT5, αλλά για να σας δείξω πόσο υπερβολή είναι να βάλουμε DOT5.5 στα φρένα μας.
Μην ξεχνάτε ότι ένδειξη δίπλα από το DOT είναι δείκτης αντοχής στην εξάτμιση λόγω υψηλών θερμοκρασιών, που όταν ξεπεραστούν, τα υγρά παύουν να λειτουργούν και τα φρένα παύουν να αποδίδουν. Άρα, το ερώτημα είναι: Θα φτάσουμε ποτέ κοντά στα όρια τα DOT4 για να βάλουμε DOT5, και πόσο μάλλον για να χρειαστούμε DOT5.5;


Μην με ρωτήσετε τώρα που θα βρείτε DOT5.5... Δεν ξέρω! Ούτε ξέρω εάν είναι σιλικονούχα ή όχι. Μια και αναφέρατε τα Racing Brake Fluid της Motul σας ενημερώνω ότι αντέχει θερμοκρασίες μέχρι 307C!
Επίσης, τα DOT5 (και όλα τα σιλικονούχα υγρά φρένων) πρέπει να αλλάζονται το πολύ κάθε χρόνο και με αυστηρότητα (λόγω μη φιλικότητας προς την υγρασία).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 17:42:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206mike έγραψε:
NIKEL ,,,θα θελα να μου πεις όταν τα βάλεις την τιμή και το τόπο τοποθέτησής τους,,,,,Τα σωληνάκια υψηλής εννοώ....


Λοιπον παιδες πηγα σημερα ΟΤΤΟΜΟΤΟ και αν και πιστευα οτι δεν θα τα ειχε τελικα τα βρηκα τα σωληνακια της Goodrich που ηθελα και τα πηρα σε τιμη 90 ευρα! Το MOtul RBF 600 κοστιζε 7.2 ευρω. Περαστικα η ΟΤΤΟΜΟΤΟ δεν χρεωνει οποτε αυτες ειναι και στανταρ τιμες απλα δεν τα εβαλα σημερα γιατι τους παρηγγειλα και κατι τακακια (της EBC τα green-stuff) που δεν τα ειχαν και μου ειπαν την Δευτερα (τιμη μονο για μπροστα περι τα 75 ευρω). Ειχαν ομως για το δικο μου τα Ferodo racing DS-3000 λεγονταν νομιζω. Τιμη ομως αρκετα υψηλη 45 χιλιαρικα Shocked



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 17:58:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντε καλορίζικα τα καλούδια σου!Φαίνεται έβαλες σκοπό της ζωής σου να τρέξεις σε ένα CC cup ή κατί αντίστοιχο GrN!!! FERODO RACING , GOODRIDGE , MOTUL RBF ποιος είσαι ρε φίλε------ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!!!! KEEP UP THE GOOD WORK!

Αντε χώσε και κανα turbιδι πάνω (με την καθοδήγηση του black & fast) και σε βλέπω αναβάσεις καταβάσεις κτλ μια ζωή!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 18:21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206Tomcat έγραψε:
Αντε καλορίζικα τα καλούδια σου!Φαίνεται έβαλες σκοπό της ζωής σου να τρέξεις σε ένα CC cup ή κατί αντίστοιχο GrN!!! FERODO RACING , GOODRIDGE , MOTUL RBF ποιος είσαι ρε φίλε------ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!!!! KEEP UP THE GOOD WORK!

Αντε χώσε και κανα turbιδι πάνω (με την καθοδήγηση του black & fast) και σε βλέπω αναβάσεις καταβάσεις κτλ μια ζωή!






A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 19:53:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:

Λοιπον παιδες πηγα σημερα ΟΤΤΟΜΟΤΟ και αν και πιστευα οτι δεν θα τα ειχε τελικα τα βρηκα τα σωληνακια της Goodrich που ηθελα και τα πηρα σε τιμη 90 ευρα! Το MOtul RBF 600 κοστιζε 7.2 ευρω. Περαστικα η ΟΤΤΟΜΟΤΟ δεν χρεωνει οποτε αυτες ειναι και στανταρ τιμες απλα δεν τα εβαλα σημερα γιατι τους παρηγγειλα και κατι τακακια (της EBC τα green-stuff) που δεν τα ειχαν και μου ειπαν την Δευτερα (τιμη μονο για μπροστα περι τα 75 ευρω). Ειχαν ομως για το δικο μου τα Ferodo racing DS-3000 λεγονταν νομιζω. Τιμη ομως αρκετα υψηλη 45 χιλιαρικα Shocked


Καλορίζικα και καλά φρεναρίσματα !!!!!!!!!!!!


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 22:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
p206mike έγραψε:
NIKEL ,,,θα θελα να μου πεις όταν τα βάλεις την τιμή και το τόπο τοποθέτησής τους,,,,,Τα σωληνάκια υψηλής εννοώ....


Λοιπον παιδες πηγα σημερα ΟΤΤΟΜΟΤΟ και αν και πιστευα οτι δεν θα τα ειχε τελικα τα βρηκα τα σωληνακια της Goodrich που ηθελα και τα πηρα σε τιμη 90 ευρα! Το MOtul RBF 600 κοστιζε 7.2 ευρω. Περαστικα η ΟΤΤΟΜΟΤΟ δεν χρεωνει οποτε αυτες ειναι και στανταρ τιμες απλα δεν τα εβαλα σημερα γιατι τους παρηγγειλα και κατι τακακια (της EBC τα green-stuff) που δεν τα ειχαν και μου ειπαν την Δευτερα (τιμη μονο για μπροστα περι τα 75 ευρω). Ειχαν ομως για το δικο μου τα Ferodo racing DS-3000 λεγονταν νομιζω. Τιμη ομως αρκετα υψηλη 45 χιλιαρικα Shocked


Καλορίζικα με πολλά και ασφαλή φρεναρίσματα!!!
Αναμένουμε εντυπώσεις!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 03:19:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα ειμαι περιεργος να μαθω (οταν τα βαλεις) αν οντως τα EBC GREENSTUFF δεν παραγουν σκονη (οπως ισχυριζονται) γιατι με ενδιαφερει να αποφευγω το πλυσιμο της ζαντας μιας και το καθαρισμα της SuperTurismo ειναι μεγαλο λουκι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 04:18:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
p206mike έγραψε:
NIKEL ,,,θα θελα να μου πεις όταν τα βάλεις την τιμή και το τόπο τοποθέτησής τους,,,,,Τα σωληνάκια υψηλής εννοώ....


Λοιπον παιδες πηγα σημερα ΟΤΤΟΜΟΤΟ και αν και πιστευα οτι δεν θα τα ειχε τελικα τα βρηκα τα σωληνακια της Goodrich που ηθελα και τα πηρα σε τιμη 90 ευρα! Το MOtul RBF 600 κοστιζε 7.2 ευρω. Περαστικα η ΟΤΤΟΜΟΤΟ δεν χρεωνει οποτε αυτες ειναι και στανταρ τιμες απλα δεν τα εβαλα σημερα γιατι τους παρηγγειλα και κατι τακακια (της EBC τα green-stuff) που δεν τα ειχαν και μου ειπαν την Δευτερα (τιμη μονο για μπροστα περι τα 75 ευρω). Ειχαν ομως για το δικο μου τα Ferodo racing DS-3000 λεγονταν νομιζω. Τιμη ομως αρκετα υψηλη 45 χιλιαρικα Shocked


καλα αστο δεν σχολιαζω οτι ηρθες στη γειτονια και δεν συνενοηθηκες / ειδοποιησες να ερθω ΟΤΟΜΟΤΟ... αστο .... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

παντως, καλοριζικοι οι τακαροι ! σκιστους μη τους λυπηθεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 1 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,257s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on