PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σωληνάκια & Υγρά Φρένων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 15:45:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειδού και τα δύο υγρά...


RBF 600 Factory Line



100% synthetic fluid for hydraulic-actuated brake and clutch systems. Specifically designed to resist the high temperatures of actuated (steel or carbon) racing brakes and clutch systems.

EXTREME THERMAL RESISTANCE AND STABILITY: the elevated boiling point of RBF 600 FACTORY LINE (312°c / 593°F) enables effective braking even under the extreme conditions of competition.

VERY EFFICIENT WHEN RAINY: the very high wet boiling point (216°c / 420°F), is superior to conventional brake fluids provides a particularly efficient braking system in rain and put back the apparition of vapor lock.

NORMES : FMVSS 116 DOT 4 / SAE J 1703 / ISO 4925

----------------------------------------------------------------------------------

Dot 5.1 brake fluid  



LONG LIFE 100% synthetic fluid for hydraulic actuated-brake and clutch systems.
DOT 5.1 NON-SILICONE BASE.
Fluidity specially designed for anti-locking brake systems.

LONG LIFE FORMULA : the high wet boiling point (185°c/365°F), superior to DOT 4  and DOT 3 fluids enables to use this product longer.
SPECIALLY DESIGNED TO ANTI-LOCKING BRAKE SYSTEM (ABS) : its viscosity (820 centipoises at -40°c / -40°F) lower than DOT 4 and DOT 3 brake fluids, allows MOTUL BRAKE FLUID DOT 5.1 an easier fluid circulation in micro-valves of anti-locking systems.
PERFECTLY NEUTRAL WITH SEALS USED IN BRAKING SYSTEMS. ANTI-CORROSION.

STANDARDS : FMVSS 116 DOT 5.1 NON SILICONE BASE & DOT 4 & DOT 3
SAE J 1703



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 00:08:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Εδώ χρειάζεται να το πω το ΜΠΡΑΒΟ!!

Απευθύνομαι στην ΟΤΟΜΟΤΟ που προσφαίρθηκε να βοηθήσει και θα φέρει τα σωληνάκια σε 2 ώρες μάλλον από κάποια αποθήκη.

Το μόνο πρόβλημα είναι η μεταφορά μου εκεί αλλά θα την λύσω αφού κάθονται μέχρι τις 9:00 το βράδυ!!!

Και πάλι μπράβο και ευχαριστώ.

Αυτό σημαίνει ότι θα φοράω τα ίδια σωληνάκια με τον Nikel

Vini και αυτούς στα Μελίσσια πήρα τηλ. και δεν έιχαν ούτε απλά.

Για τον τύπο στην Μεταμόρφωση δεν θέλω ούτε να τον πάρω τηλ.. Rolling eyes

Ευχαριστώ όλους!


H αποθηκη που θα τα επερναν (τα πηραν δηλαδη γιατι υποθετω πως τα εχεις ηδη παρει) ονομαζεται Siros Sport και ειναι η αντιπροσωπια της Goodridge και της EBC kαι αλλων ενδιαφεροντων προ'ι'οντων!

Τυχερουλη τωρα εχουμε τα ιδια σωληνακια εεεεεεε....

Αντε και καλα φρεναρισματα



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 00:12:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Ειδού και τα δύο υγρά...


RBF 600 Factory Line



100% synthetic fluid for hydraulic-actuated brake and clutch systems. Specifically designed to resist the high temperatures of actuated (steel or carbon) racing brakes and clutch systems.

----------------------------------------------------------------------------------

Dot 5.1 brake fluid  



LONG LIFE 100% synthetic fluid for hydraulic actuated-brake and clutch systems.
DOT 5.1 NON-SILICONE BASE.
Fluidity specially designed for anti-locking brake systems ΑΒS.


Τελικα τι εγινε εσυ ποιο εβαλες??? Μου φαινεται οτι καλα εκανα και εβαλα τα RBF 600 γιατι απ'οτι φαινεται τα Dot 5.1 τα συγκεκριμενα ειναι φτιαγμενα για ABS???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 01:17:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Εδώ χρειάζεται να το πω το ΜΠΡΑΒΟ!!

Απευθύνομαι στην ΟΤΟΜΟΤΟ που προσφαίρθηκε να βοηθήσει και θα φέρει τα σωληνάκια σε 2 ώρες μάλλον από κάποια αποθήκη.

Το μόνο πρόβλημα είναι η μεταφορά μου εκεί αλλά θα την λύσω αφού κάθονται μέχρι τις 9:00 το βράδυ!!!

Και πάλι μπράβο και ευχαριστώ.

Αυτό σημαίνει ότι θα φοράω τα ίδια σωληνάκια με τον Nikel

Vini και αυτούς στα Μελίσσια πήρα τηλ. και δεν έιχαν ούτε απλά.

Για τον τύπο στην Μεταμόρφωση δεν θέλω ούτε να τον πάρω τηλ.. Rolling eyes

Ευχαριστώ όλους!


H αποθηκη που θα τα επερναν (τα πηραν δηλαδη γιατι υποθετω πως τα εχεις ηδη παρει) ονομαζεται Siros Sport και ειναι η αντιπροσωπια της Goodridge και της EBC kαι αλλων ενδιαφεροντων προ'ι'οντων!

Τυχερουλη τωρα εχουμε τα ιδια σωληνακια εεεεεεε....

Αντε και καλα φρεναρισματα


Παρτε και το site http://www.sirossport.gr



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 09:04:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:

Τελικα τι εγινε εσυ ποιο εβαλες??? Μου φαινεται οτι καλα εκανα και εβαλα τα RBF 600 γιατι απ'οτι φαινεται τα Dot 5.1 τα συγκεκριμενα ειναι φτιαγμενα για ABS???


Tόλμησα να βάλω τα 5.1 επειδή είναι πιο λεπτόρευστα.

Θεωρητικά και τα δύο είναι άριστα με το 5.1 να είναι πιο "friendly" σε μικρές βαλβίδες και ABS ενώ το 600 πιο ανθεκτικό στις θερμοκρασίες.

Θα δοκιμάσω τα 5.1 και θα σου πω...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
~FoCuS~ 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Focus 1.8 Ghia

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: London

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 11:28:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady bravo polu kalo kai analitiko to post sou
tha ithela na se rwtisw kai kati allo
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia???


V.2 .::come in::.


MΙΧΑΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 12:24:08    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro)

Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες:
265 C / 165 C
Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού....

Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών.
Wink


Εδώ είμαι, εδώ είμαι..........

Απλώς έχει πέσει πολύ δουλειά τελευταία, και δεν έχω χρόνο για Internet (δυστυχώς δεν έχω PC στο σπίτι).

Νίκο, ναι το πρώτο είναι το ξηρό, και το δεύτερο το υγρό.

Για πες μου, το μπουκαλάκι που πήρες είναι πλαστικό ή μεταλλικό ?


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 12:43:17    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Vini έγραψε:
Ady έγραψε:


Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι:

DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C
DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C
DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C
DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C

To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό.


Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro)

Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες:
265 C / 165 C
Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού....

Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών.
Wink

Αν κατάλαβα καλά ο Ady πρέπει να αναφέρει τις τιμές που θεωρούνται ως ελάχιστες για να χαρακτηριστεί ένα υγρό ως DOT κάτι.

Ady μία διευκρίνηση;


Σωστά, είναι οι ελάχιστες τιμές θερμοκρασίας που το υγρό φρένων θα αρχίσει να βράζει.

Δηλαδή ένα DOT4 υγρό δεν πρέπει να αρχίζει να βράζει πριν τους 230 C (όταν είναι καινούριο και δεν έχει νερό μέσα), και πριν τους 155 C (όταν έχει παλιώσει και έχει 3% νερό μέσα του).

Το υγρό του Vini είναι μέσα στις προδιαγραφές.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 13:10:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

~FoCuS~ έγραψε:
Ady bravo polu kalo kai analitiko to post sou
tha ithela na se rwtisw kai kati allo
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia???


Μιχάλη, δυστυχώς δεν το ξέρω αυτό που με ρωτάς.

Θα ψάξω να μάθω όμως, μήπως και βρω τίποτα.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
~FoCuS~ 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Focus 1.8 Ghia

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: London

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 18:05:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ok ady
keep up the good work Wink


V.2 .::come in::.


MΙΧΑΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 01:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

~FoCuS~ έγραψε:

Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia???


Φίλε Εστιασμένε Shocked , δεν στέκει αυτό που λες. Δεν έχουν καμία σχέση τα υγρά φρένων με άλλα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Κάτι άλλο πρέπει να διάβασες. Επιβεβαίωσέ το...
Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 01:31:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Φίλε Εστιασμένε Shocked


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 08:42:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

~FoCuS~ έγραψε:
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia???


Μήπως μιλάς για τα υγρά του υδραυλικού κυκλώματος του τιμονιού, ίσως να έχει υποβοήθηση στο συμπλέκτη.



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 19:23:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα για πες μας ρε Sidobre πως σου φανηκαν τα φρενα σου με τα σωληνακια αυτες τις πρωτες μερες???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 23:33:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστά! Μιλάμε για υδραυλικό συμπλέκτη... Και παίρνει υδραυλικό υγρό που δεν έχει καμία σχέση με υγρό φρένων. Τουλάχιστον έτσι το ξέρω. Όπως ξέρω ότι ο Ήλιος ανατέλλει από την Ανατολή.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 23:54:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικέλιε, έληξε η προθεσμία σου. Περιμένω να μου πεις πόσο καταπληκτικά σου φαίνονται τα φρένα!

Sidobre, θα περιμένουμε και σένα;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:36:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ta φρενα μετα απο 350 χιλιομετρα στρωσιμο στα τακακια μπορ να πω πως εχουν βελτιωθει αισθητα για να μην πω πως ειναι αψογα. Σε αυτο σιγουρα εχει συμβαλει και το τακακι που ειναι καινουργιο. Αλλα θα προσπαθησω να μιλησω μονο για τα σωληνακια. Πλεον καταλαβαινω τι γινεται με τα φρενα μου. Πατωντας πλεον φρενο μπορω να καταλαβω πως βαζοντας λιγο πιεση παρανω στο ποδι μου αν οι τροχοι θα μπλοκαρουν. Χρειαζομαι λιγοτερο πατημα και λιγοτερο χρονο για καλο φρεναρισμα. Αφηστε να βγω και στην εθνικη και θα τα ξαναπουμε. Θελω επισης να δω εαν οντως μπορω να κανω 2-3 καλα φρεναρισματα σερι χωρις το φρενο να χανει την πιεση του...



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 10:25:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, μετά από 800 χλμ ταξιδίου με τα σωληνάκια και μίας "ημι-ειδικής " (δεν το ζώρισα επίτηδες για να στώσει το λάστιχο και το ημιαξώνιο) έχω να πώ τα εξής.

Σίγουρα μεγάλη διαφορά δεν είδα. Δεν υπήρχε λόγος άλλωστε.

Υπάρχει όμως μια καλύτερη αίσθηση όσο αφορά την διαδρομή του φρένου, όπως επίσης ανακάλυψα ότι κατά τις μετακινήσεις, μπορείς επιτέλους να παίξεις λίγο με μικρές αποστάσεις του πεντάλ.

Εκεί όμως που είδα την διαφορά ήταν κατά την κίνηση σε στροφές με πολλά που ενώ είχαν ζεσταθεί τα φρένα, εξακολουθούσες να έχεις μια πλήρη εικόνα των φρένων. Παλαιότερα υπήρχε αυτή η αίσθηση, αλλά με μικρά κομπιάσματα (μπλόκαραν συχνά τα φρένα ή χρειαζόσουνα να πατήσεις πιο πολύ το πεντάλ)

Θεωρώ όμως ότι ρόλο παίξαν και τα υγρά φρένων με τον μεγαλύτερο βαθμό βραζμού.

Εν κατακλείδι θα την συνιστούσα σαν βελτίωση όσο μικρή κι αν είναι αφ'ενός λόγω μικρού κόστους, αφ'εταίρου επειδή όσο λίγο και να βελτιστοποιήσεις τα φρένα σου μπορεί να είναι και σωτήριο!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 00:18:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Εν κατακλείδι θα την συνιστούσα σαν βελτίωση όσο μικρή κι αν είναι αφ'ενός λόγω μικρού κόστους, αφ'εταίρου επειδή όσο λίγο και να βελτιστοποιήσεις τα φρένα σου μπορεί να είναι και σωτήριο!


...κι εδώ είναι η ουσία της βελτίωσης στα φρένα!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιαν 2005, 19:12:07    Θέμα δημοσίευσης: Σωληνάκια φρένων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΘΕΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΩΛΙΝΑΚΙΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΛΙΚΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ. ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ 106 ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΜΑΖΙ .ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΝΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ ΤΑ ΒΡΗΚΑ 100Ε ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ. ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ? ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ 100Ε ΤΣΑΜΠΑ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 4 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3956s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on