Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 15:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειδού και τα δύο υγρά...
RBF 600 Factory Line
100% synthetic fluid for hydraulic-actuated brake and clutch systems. Specifically designed to resist the high temperatures of actuated (steel or carbon) racing brakes and clutch systems.
EXTREME THERMAL RESISTANCE AND STABILITY: the elevated boiling point of RBF 600 FACTORY LINE (312°c / 593°F) enables effective braking even under the extreme conditions of competition.
VERY EFFICIENT WHEN RAINY: the very high wet boiling point (216°c / 420°F), is superior to conventional brake fluids provides a particularly efficient braking system in rain and put back the apparition of vapor lock.
NORMES : FMVSS 116 DOT 4 / SAE J 1703 / ISO 4925
----------------------------------------------------------------------------------
Dot 5.1 brake fluid
LONG LIFE 100% synthetic fluid for hydraulic actuated-brake and clutch systems.
DOT 5.1 NON-SILICONE BASE.
Fluidity specially designed for anti-locking brake systems.
LONG LIFE FORMULA : the high wet boiling point (185°c/365°F), superior to DOT 4 and DOT 3 fluids enables to use this product longer.
SPECIALLY DESIGNED TO ANTI-LOCKING BRAKE SYSTEM (ABS) : its viscosity (820 centipoises at -40°c / -40°F) lower than DOT 4 and DOT 3 brake fluids, allows MOTUL BRAKE FLUID DOT 5.1 an easier fluid circulation in micro-valves of anti-locking systems.
PERFECTLY NEUTRAL WITH SEALS USED IN BRAKING SYSTEMS. ANTI-CORROSION.
STANDARDS : FMVSS 116 DOT 5.1 NON SILICONE BASE & DOT 4 & DOT 3
SAE J 1703
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 00:08:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Εδώ χρειάζεται να το πω το ΜΠΡΑΒΟ!!
Απευθύνομαι στην ΟΤΟΜΟΤΟ που προσφαίρθηκε να βοηθήσει και θα φέρει τα σωληνάκια σε 2 ώρες μάλλον από κάποια αποθήκη.
Το μόνο πρόβλημα είναι η μεταφορά μου εκεί αλλά θα την λύσω αφού κάθονται μέχρι τις 9:00 το βράδυ!!!
Και πάλι μπράβο και ευχαριστώ.
Αυτό σημαίνει ότι θα φοράω τα ίδια σωληνάκια με τον Nikel
Vini και αυτούς στα Μελίσσια πήρα τηλ. και δεν έιχαν ούτε απλά.
Για τον τύπο στην Μεταμόρφωση δεν θέλω ούτε να τον πάρω τηλ..
Ευχαριστώ όλους! |
H αποθηκη που θα τα επερναν (τα πηραν δηλαδη γιατι υποθετω πως τα εχεις ηδη παρει) ονομαζεται Siros Sport και ειναι η αντιπροσωπια της Goodridge και της EBC kαι αλλων ενδιαφεροντων προ'ι'οντων!
Τυχερουλη τωρα εχουμε τα ιδια σωληνακια εεεεεεε....
Αντε και καλα φρεναρισματα
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 00:12:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ειδού και τα δύο υγρά...
RBF 600 Factory Line
100% synthetic fluid for hydraulic-actuated brake and clutch systems. Specifically designed to resist the high temperatures of actuated (steel or carbon) racing brakes and clutch systems.
----------------------------------------------------------------------------------
Dot 5.1 brake fluid
LONG LIFE 100% synthetic fluid for hydraulic actuated-brake and clutch systems.
DOT 5.1 NON-SILICONE BASE.
Fluidity specially designed for anti-locking brake systems ΑΒS.
|
Τελικα τι εγινε εσυ ποιο εβαλες??? Μου φαινεται οτι καλα εκανα και εβαλα τα RBF 600 γιατι απ'οτι φαινεται τα Dot 5.1 τα συγκεκριμενα ειναι φτιαγμενα για ABS???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 01:17:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Εδώ χρειάζεται να το πω το ΜΠΡΑΒΟ!!
Απευθύνομαι στην ΟΤΟΜΟΤΟ που προσφαίρθηκε να βοηθήσει και θα φέρει τα σωληνάκια σε 2 ώρες μάλλον από κάποια αποθήκη.
Το μόνο πρόβλημα είναι η μεταφορά μου εκεί αλλά θα την λύσω αφού κάθονται μέχρι τις 9:00 το βράδυ!!!
Και πάλι μπράβο και ευχαριστώ.
Αυτό σημαίνει ότι θα φοράω τα ίδια σωληνάκια με τον Nikel
Vini και αυτούς στα Μελίσσια πήρα τηλ. και δεν έιχαν ούτε απλά.
Για τον τύπο στην Μεταμόρφωση δεν θέλω ούτε να τον πάρω τηλ..
Ευχαριστώ όλους! |
H αποθηκη που θα τα επερναν (τα πηραν δηλαδη γιατι υποθετω πως τα εχεις ηδη παρει) ονομαζεται Siros Sport και ειναι η αντιπροσωπια της Goodridge και της EBC kαι αλλων ενδιαφεροντων προ'ι'οντων!
Τυχερουλη τωρα εχουμε τα ιδια σωληνακια εεεεεεε....
Αντε και καλα φρεναρισματα |
Παρτε και το site http://www.sirossport.gr
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 09:04:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: |
Τελικα τι εγινε εσυ ποιο εβαλες??? Μου φαινεται οτι καλα εκανα και εβαλα τα RBF 600 γιατι απ'οτι φαινεται τα Dot 5.1 τα συγκεκριμενα ειναι φτιαγμενα για ABS??? |
Tόλμησα να βάλω τα 5.1 επειδή είναι πιο λεπτόρευστα.
Θεωρητικά και τα δύο είναι άριστα με το 5.1 να είναι πιο "friendly" σε μικρές βαλβίδες και ABS ενώ το 600 πιο ανθεκτικό στις θερμοκρασίες.
Θα δοκιμάσω τα 5.1 και θα σου πω...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
~FoCuS~ Μόλις έγραψα
Focus 1.8 Ghia
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 11:28:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady bravo polu kalo kai analitiko to post sou
tha ithela na se rwtisw kai kati allo
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia???
V.2 .::come in::.
MΙΧΑΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 12:24:08 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ |
|
|
Vini έγραψε: |
Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro)
Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες:
265 C / 165 C
Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού....
Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών.
|
Εδώ είμαι, εδώ είμαι..........
Απλώς έχει πέσει πολύ δουλειά τελευταία, και δεν έχω χρόνο για Internet (δυστυχώς δεν έχω PC στο σπίτι).
Νίκο, ναι το πρώτο είναι το ξηρό, και το δεύτερο το υγρό.
Για πες μου, το μπουκαλάκι που πήρες είναι πλαστικό ή μεταλλικό ?
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 12:43:17 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ |
|
|
theflame έγραψε: | Vini έγραψε: | Ady έγραψε: |
Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι:
DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C
DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C
DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C
DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C
To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό.
|
Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro)
Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες:
265 C / 165 C
Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού....
Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών.
|
Αν κατάλαβα καλά ο Ady πρέπει να αναφέρει τις τιμές που θεωρούνται ως ελάχιστες για να χαρακτηριστεί ένα υγρό ως DOT κάτι.
Ady μία διευκρίνηση; |
Σωστά, είναι οι ελάχιστες τιμές θερμοκρασίας που το υγρό φρένων θα αρχίσει να βράζει.
Δηλαδή ένα DOT4 υγρό δεν πρέπει να αρχίζει να βράζει πριν τους 230 C (όταν είναι καινούριο και δεν έχει νερό μέσα), και πριν τους 155 C (όταν έχει παλιώσει και έχει 3% νερό μέσα του).
Το υγρό του Vini είναι μέσα στις προδιαγραφές.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 13:10:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
~FoCuS~ έγραψε: | Ady bravo polu kalo kai analitiko to post sou
tha ithela na se rwtisw kai kati allo
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia??? |
Μιχάλη, δυστυχώς δεν το ξέρω αυτό που με ρωτάς.
Θα ψάξω να μάθω όμως, μήπως και βρω τίποτα.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
~FoCuS~ Μόλις έγραψα
Focus 1.8 Ghia
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2002, 18:05:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok ady
keep up the good work
V.2 .::come in::.
MΙΧΑΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 01:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
~FoCuS~ έγραψε: |
Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia??? |
Φίλε Εστιασμένε , δεν στέκει αυτό που λες. Δεν έχουν καμία σχέση τα υγρά φρένων με άλλα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Κάτι άλλο πρέπει να διάβασες. Επιβεβαίωσέ το...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 01:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Φίλε Εστιασμένε |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 08:42:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
~FoCuS~ έγραψε: | Sto biblio kataskeuasti tis ford grafei kapou mesa oti kapoio pososto apo ta ygra twn frenwn xrisimopoiountai kai apo ton sumplekti h' apo to to kibwtio taxytitwn den thimame akribws mipws ksereis kamia pliroforia
gia poio logo xrisimopiite
Den kserw an to idio simbainei kai se alla amaksia??? |
Μήπως μιλάς για τα υγρά του υδραυλικού κυκλώματος του τιμονιού, ίσως να έχει υποβοήθηση στο συμπλέκτη.
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 19:23:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα για πες μας ρε Sidobre πως σου φανηκαν τα φρενα σου με τα σωληνακια αυτες τις πρωτες μερες???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:36:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ta φρενα μετα απο 350 χιλιομετρα στρωσιμο στα τακακια μπορ να πω πως εχουν βελτιωθει αισθητα για να μην πω πως ειναι αψογα. Σε αυτο σιγουρα εχει συμβαλει και το τακακι που ειναι καινουργιο. Αλλα θα προσπαθησω να μιλησω μονο για τα σωληνακια. Πλεον καταλαβαινω τι γινεται με τα φρενα μου. Πατωντας πλεον φρενο μπορω να καταλαβω πως βαζοντας λιγο πιεση παρανω στο ποδι μου αν οι τροχοι θα μπλοκαρουν. Χρειαζομαι λιγοτερο πατημα και λιγοτερο χρονο για καλο φρεναρισμα. Αφηστε να βγω και στην εθνικη και θα τα ξαναπουμε. Θελω επισης να δω εαν οντως μπορω να κανω 2-3 καλα φρεναρισματα σερι χωρις το φρενο να χανει την πιεση του...
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 10:25:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, μετά από 800 χλμ ταξιδίου με τα σωληνάκια και μίας "ημι-ειδικής " (δεν το ζώρισα επίτηδες για να στώσει το λάστιχο και το ημιαξώνιο) έχω να πώ τα εξής.
Σίγουρα μεγάλη διαφορά δεν είδα. Δεν υπήρχε λόγος άλλωστε.
Υπάρχει όμως μια καλύτερη αίσθηση όσο αφορά την διαδρομή του φρένου, όπως επίσης ανακάλυψα ότι κατά τις μετακινήσεις, μπορείς επιτέλους να παίξεις λίγο με μικρές αποστάσεις του πεντάλ.
Εκεί όμως που είδα την διαφορά ήταν κατά την κίνηση σε στροφές με πολλά που ενώ είχαν ζεσταθεί τα φρένα, εξακολουθούσες να έχεις μια πλήρη εικόνα των φρένων. Παλαιότερα υπήρχε αυτή η αίσθηση, αλλά με μικρά κομπιάσματα (μπλόκαραν συχνά τα φρένα ή χρειαζόσουνα να πατήσεις πιο πολύ το πεντάλ)
Θεωρώ όμως ότι ρόλο παίξαν και τα υγρά φρένων με τον μεγαλύτερο βαθμό βραζμού.
Εν κατακλείδι θα την συνιστούσα σαν βελτίωση όσο μικρή κι αν είναι αφ'ενός λόγω μικρού κόστους, αφ'εταίρου επειδή όσο λίγο και να βελτιστοποιήσεις τα φρένα σου μπορεί να είναι και σωτήριο!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lepou (lefteris) Μέλος
206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιαν 2005, 19:12:07 Θέμα δημοσίευσης: Σωληνάκια φρένων |
|
|
ΘΕΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΩΛΙΝΑΚΙΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΛΙΚΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ. ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ 106 ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΜΑΖΙ .ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΝΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ ΤΑ ΒΡΗΚΑ 100Ε ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ. ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ? ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ 100Ε ΤΣΑΜΠΑ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|