PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σωληνάκια & Υγρά Φρένων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2002, 02:40:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
καλα αστο δεν σχολιαζω οτι ηρθες στη γειτονια και δεν συνενοηθηκες / ειδοποιησες να ερθω ΟΤΟΜΟΤΟ... αστο .... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

παντως, καλοριζικοι οι τακαροι ! σκιστους μη τους λυπηθεις.


Ρε Τζιμακο ηρθα αλλα για λιγο ισα-ισα να παρω το τελευταιο κομματι που ειχαν και μετα εφυγα. Δεν τα εχω περασει ακομα διοτι περιμενω τα τακακια να μου τα φερουν. Την Δευτερα ομως θα ειμαι εκει για να μου τα περασουν. Αν θες στειλε PM αν μπορεσεις να συναντηθουμε!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 00:24:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι;


Σωστα φιλε Μιλτ. Μεσα λοιπον το κουτι εχει 4 σωληνακια με τα 2 να ειναι μακρυτερα απο τ'αλλα. Το περιεργο ειναι πως εννω τα 2 μακρουλα εχουν ακριβως το ιδιο μηκος τα αλλα 2 (τα κοντα) εχουν διαφορετικο με το ενα να ειναι μικροτερο σε μηκος απ'το αλλο....any ideas why????



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:33:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ξαναδώστο μια κλαρινιά γιατί δεν το έπιασα (είναι και αργά...)



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:42:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Για ξαναδώστο μια κλαρινιά γιατί δεν το έπιασα (είναι και αργά...)


Πε παιδι μου τα σωληνακια ειναι 4 ωραια...2 μακρουλα και 2 κοντα. Εννω τα 2 μακρουλα εχουν το ιδιο μηκος (ειναι πανομοιοτηπα) τα 2 κοντα εχουν διαφορετικο μηκος (το ενα ειναι πιο κοντο απτο αλλο)! Γιατι αραγε???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:56:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Νικελ ξέρεις αν τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου μπορούν να τοποθετηθούν στα πίσω δισκόφρενα?Λες να υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:02:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206Tomcat έγραψε:
Ρε Νικελ ξέρεις αν τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου μπορούν να τοποθετηθούν στα πίσω δισκόφρενα?Λες να υπάρχει κάποιο πρόβλημα?


Λογικα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αλλιως γιατι να τα πουλανε Περισσοτερες λεπτομερειες αυριο ομως που θα τα βαλω Twisted evil



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:03:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φυσικά και μπορούν! Για αυτό και ο Νικέλιος λέει ότι αγόρασε 4 σωληνάκια. Δύο εμπρός και δύο πίσω! Το ένα είναι πιο κοντό, προφανώς γιατί είναι μία σχεδιαστική ιδιοτροπία στις δαγκάνες ή στην ανάρτηση του 206.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Φυσικά και μπορούν! Για αυτό και ο Νικέλιος λέει ότι αγόρασε 4 σωληνάκια. Δύο εμπρός και δύο πίσω! Το ένα είναι πιο κοντό, προφανώς γιατί είναι μία σχεδιαστική ιδιοτροπία στις δαγκάνες ή στην ανάρτηση του 206.


Μακαρι να'ναι ετσι Μιλτ αν και δεν νομιζω...αλλιως θα ειχαν οδηγια τοποθετησης που παει το κοντο και που το μακρυ (απ'τα ζευγαρι των κοντων)! Αν εχω δικιο και η παρτιδα που πηρα ειναι λαθος αντε βρες αλλο κομματι μιας και αυτο που πηρα ηταν το τελευταιο. Διοτι στην ΟΤΤΟΜΟΤΟ οι υπαλληλοι δουλευουν πιο αργα και απο καρβουνο!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:09:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν τα πήρες σε διαφανή συσκευασία με κόκκινο χαρτόνι από πίσω;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:14:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Δεν τα πήρες σε διαφανή συσκευασία με κόκκινο χαρτόνι από πίσω;


Ακριβως φιλε Slash αλλα δεν λεει πουθενα τιποτα για την διαφορα μηκους Exclamation



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:18:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να σε πω ρε φιλαράκι. Ακριβώς τα ίδια φοράει και ένα rallye 1.3 στο Power αυτού του μήνα. Για ψάξε το λίγο καλύτερα πριν τα αλλάξεις και στο τέλος μείνεις χωρίς φρένα. Που δεν νομίζω...



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:28:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Τι να σε πω ρε φιλαράκι. Ακριβώς τα ίδια φοράει και ένα rallye 1.3 στο Power αυτού του μήνα. Για ψάξε το λίγο καλύτερα πριν τα αλλάξεις και στο τέλος μείνεις χωρίς φρένα. Που δεν νομίζω...


To ξερω ρε φιλε Slash το Power διαβασα να να μαθω τι βηματα πρεπει να ακολουθηθουν ωστε να ξερω αν οι μηχανικοι αυριο ακολουθησουν την σωστη διαδικασια. Αλλα ακομα και το περιοδικο δεν αναφερει τιποτα για αυτο που παρατηρησα. Anyway η νυχτα ειναι μικρη αυριο θα ξερουμε Wink



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 08:08:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι;


Ρε παιδιά, μήπως τα σωληνάκια είναι Goodridge και όχι Goodrich?


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
alekos (alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 08:40:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι;


Ρε παιδιά, μήπως τα σωληνάκια είναι Goodridge και όχι Goodrich?


Ποιος ειναι ο λογος που αλλαζει καποιος σωληνακια χωρις να αλλαξει φρενα?(εννοοω δαγκανες ,δισκοπλακες ,κτλ) δηλαδη κατι που να αλλαζει το στησιμο των φρενων του κατασκευαστη? Αφου λοιπον κραταμε τα ιδια ουσιαστηκα φρενα
τι παραπανω θα κερδισουμε αλλαζοντας σωληνακια ? Αν αλλαξουμε σωληνες στο σπιτι μας και βαλουμε βαρεος τυπου δεν θα αλλαξει τιποτα στο νερο που τρεχει απο την βρυση (στην πιεση του ) μπορει η σωληνες μας να αντεχουν 40 bars πιεση αλλα τι να το κανουμε αν το δικτυο μας δουλευει με 4bars και
ο κατασκευαστης εχει βαλει σωληνες που αντεχουν για 15bars.
Σιγουρα ειναι ποιοτικα καλυτεροι, οι απλοι εχουν περασει 5 ποιοτικους ελεγχους ,ενω οι αλλοι 30 συμφωνω!!.Μηπως ομως τελικα δεν προσφερουν τιποτα παραπανω στα φρενα μας ? και κανουν και " κακο " στην τσεπη μας?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 10:31:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alekos έγραψε:
Μηπως ομως τελικα δεν προσφερουν τιποτα παραπανω στα φρενα μας ? και κανουν και " κακο " στην τσεπη μας?


Ελα Αλεκοοοοοο (καλωσορισες φιλε μου).....εγω δεν θα σου πω οτι σε βοηθουν να φρεναρεις πιο γρηγορα αλλα θα σου πω πως καλυτερευουν την αισθηση του φρεναρισματος κατα πολυ και συναμα εξαλειβουν το φαινομενο της διογκωσης, εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και αντεχουν πολυ περισσοτερο ακομα και αν δεχτουν πιεση που θα εκοβε τα εργοστασιακα μαρκουτσια.



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 13:42:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο POWER του Σεπτεμβρίου έχει παρουσίαση για τα σωληνάκια της Goodridge σ'ενα Rallye 1.3 ένω στο power του οκτωβρίου έχει παρουσίαση Do it yourself (τοποθέτησης)!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 15:01:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
alekos έγραψε:
Μηπως ομως τελικα δεν προσφερουν τιποτα παραπανω στα φρενα μας ? και κανουν και " κακο " στην τσεπη μας?


Ελα Αλεκοοοοοο (καλωσορισες φιλε μου).....εγω δεν θα σου πω οτι σε βοηθουν να φρεναρεις πιο γρηγορα αλλα θα σου πω πως καλυτερευουν την αισθηση του φρεναρισματος κατα πολυ και συναμα εξαλειβουν το φαινομενο της διογκωσης, εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και αντεχουν πολυ περισσοτερο ακομα και αν δεχτουν πιεση που θα εκοβε τα εργοστασιακα μαρκουτσια.



καλα αστα αυτα τωρα ! πες οτι την πατησες και εδωσες 90 ευρα για καλαμακι του φραπε !! χεχεεχεχεχεεεε.


Ελα Νικεεελλλλλ. που ειπες οτι δουλευουν αργαααα;
στην ΟΤΟΜΟΤΟΟΟΟΟ;;;;


αντε καλε!!!!!!
μην το ξαναπεις !!!





ειναι σιφουνες τα παιδια.
μια σιτουλα βαζεις και τρως μονο....4,5 ωρες ! απο τις 9.50 το πρωι μεχρι τις 14.30 περιπου !!!!!



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 17:59:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον τα εβαλα τα σωληνακια και εβαλα και τακακια μπροστα της EBC V4 Greenstuff. Eντυπωσεις: Maλλον αρνητικες μιας και εννω περιμενα πως τα φρενα θα ηταν καλυτερα (εστω στην αισθηση) μαλλον ειναι χειροτερα, και το περιεργο ειναι οτι αλλαξα κι τακακια Confused Τι να πω μπορει να φταει η εξαερωση που απ'οτι μου ειπαν την εκαναν. Μπορει να θελουν τα τακακια στρωσιμο. Το μονο θετικο με τα τακακια που καταλαβα ειναι που δεν σφυριζουν (προς το παρον). Παντως εννω περιμενα πως θα εκανα μια μετατροπη που θα την καταλαβενα αμμεσα μαλλον προς το παρον πρεπει να περιμενω για να δω αποτελεσματα. Ισως να εκαναν και καμμια μ@λακια οι μηχανικοι εκει! Τι να πω......



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 18:11:03    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:


Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι:

DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C
DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C
DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C
DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C

To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό.


Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro)

Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες:
265 C / 165 C
Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού....

Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών.
Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 2 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4095s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on