PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Λάδι από την τουρμπίνα?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sonus (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 (2017)

Ένταξη: 03 Απρ 2016
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2016, 10:34:09    Θέμα δημοσίευσης: Λάδι από την τουρμπίνα? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα παιδιά,

Χθες καθώς πήγαινα στον δρόμο κατεβάζω μια 3ή να προσπεράσω, το αμάξι ξεκινάει να σκορτσάρει και ανάβει anti pollution και δεν ανεβάζει στροφές.....το σβήνω το ξανανάβω και όλα ΟΚ...τα βεντιλατερ λειτουργουσαν σαν μανιασμένα..μετά απο λίγο σβήνει και το antipollution....όταν γύρισα σπίτι ανοιξα το καπώ και κάτω από ένα σημείο το οποίο μάλλον είναι η τουρμπινα μια σταγόνα λάδι....σημερα απ'ότι είδα υπάρχει μικρή διαρροή λαδιού....

λύση 1: ετοιμάζω λιπαντικό(για να μην τσουζει) και πάω για αλλαγή τουρμπίνα?
λύση 2: Φταίει κάνα σωληνάκι?????
λύση 3:έχετε καμιά ιδέα???


2007 - 2015 Citroen C4 1.4 90hp
2015 - 2017 Peugeot 308GT 175hp
2017 - Σήμερα Peugeot 2008 BlueHDi 100hp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sonus (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 (2017)

Ένταξη: 03 Απρ 2016
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2016, 13:36:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Update σήμερα έβαλα μπρος το αμάξι σε ούτε ενα χλμ απόσταση άναψε antipollution και αρχισε να τρέμει το αμάξι και τα βεντιλατερ να δουλευουν σαν τρελά....θερμοκρασία δεν έδειχνε να ανεβάζει πάντως.....αυτό σε συνδυασμό με το λαδάκι κάτω από την τουρμπίνα σας λέει κάτι?


2007 - 2015 Citroen C4 1.4 90hp
2015 - 2017 Peugeot 308GT 175hp
2017 - Σήμερα Peugeot 2008 BlueHDi 100hp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 194
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2016, 16:41:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου φαίνεται άσχετο το ένα με το άλλο.
Πιθανότατα ή διαρροή να προϋπήρχε γιατί δεν δικαιολογουνται νομίζω αυτά τα συμπτώματα από διαρροή λαδιού.Απο το τρέμουλο παίζει να είναι πολλαπλασιαστής.Το καλύτερο που έχεις κάνεις είναι να το βάλεις σε ενα διαγνωστικο για να δεις τι θα σου βγάλει.Αλλιως μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.
Ή διαρροή το ποιό πιθανό είναι από σωληνάκι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
antoniogt (stavros)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207gt

Ένταξη: 22 Μάρ 2015
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2016, 17:35:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσφατα φιλος ειχε το ιδιο προβλημα και ηταν απο την πεταλουδα γκαζιου.βεβαια αν δεν δεις το σφαλμα πολλα μπορει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2016, 10:18:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με κρυο αμαξι βαλε το χερι σου και κατω απο την τουρμπινα να δεις μηπως χανεις απο την επιστροφη λαδιου. (Εχει 2 σωληνακια, ενα που φερνει λαδι στην τουρμπινα απο πανω και ενα που το διωχνει απο κατω). Λογικα ενα απο τα 2 εχει εαρχισει και χανει στην ενωση με το ρακορ. Το τρεμουλο ειναι αλλο πραμα. Να το φισωσεις και να δεις βλαβες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sonus (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 (2017)

Ένταξη: 03 Απρ 2016
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2016, 10:53:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To τρέμουλο παίδες τελικά και το safe mode προέρχονταν από καμένο πολλαπλασιαστή λόγω ΓΑΜΗΜΕΝΩΝ μπουζί....Τα οποία δεν αλλάχθηκαν στο service(κακώς)....και απ'ότι φαίνεται το γιωτόμπαλο που το είχε πριν δεν τα είχε αλλάξει καθόλου....τέσπα μπουζί+1 πολλαπλασιαστής 100 ευρούλια....
Τώρα όσον αφορά το λάδι...πρέπει να ανησυχώ;Ο μάστορας είπε ότι δεν πρέπει να με απασχολεί


2007 - 2015 Citroen C4 1.4 90hp
2015 - 2017 Peugeot 308GT 175hp
2017 - Σήμερα Peugeot 2008 BlueHDi 100hp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2016, 11:54:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργο, πρέπει να σε απασχολεί γιατί έχεις αυτοκίνητο, όχι λαδιέρα.

Αν είναι -ως συνηθως- από το ρακορ παροχής της τουρμπίνας, δεν θέλει πολύ να σε αφήσει. Άσε που είναι επικίνδυνο για φωτιά γιατί αν αρχίσουν να πέφτουν ζεστά λάδια πάνω στο μαντέμι σου, θα γίνει ανάφλεξη. Το ρακόρ παροχής φαίνεται, είναι το πάνω πάνω στην τουρμπίνα. Υπάρχει ανταλλακτικό αλλά πρέπει να κατεβάσεις το turbo για να αντικατασταθει.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2016, 13:07:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ως παθων πολλες φορες (πρεπει να εχω αλλαξει 3 φορες την παροχη και 1 φορα την επιστροφη λαδιου), αν βλεπεις λαδια στο πατωμα εκει που το παρκαρεις (στην μεση της μασκας του αυτοκινητου) ειναι 99% απο την τουρμπινα. Οπως σου ειπα και πριν, με κρυο αμαξι βαλε το χερι και δες απο που χανει (λογικα ειναι το πανω σωληνακι, το οποιο φενετε απλα κοιτοντας το τουρμπο απο πανω). Υπολογισε εργατικα + ανταλακτικο κανα 150αρι (πρεπει να λυθει μουρη, να κατεβει τουρμπινα κλπ)

edit : κοιτας αυτο το σωληνακι (βγαλε το μικρο κομματακι το μεταλλικο που καλυπτει το ρακορ που λειτουργει σαν θερμασπιδα και ελεγξε το σωληνακι)

https://www.youtube.com/watch?v=qYClw0VIHIA
και
https://www.youtube.com/watch?v=KsDwRDPwP3I


Επισης αλλαξε μαστορα απο την στηγμη που σου πε πως σε τουρμπο αμαξι μην σε απασχολει που σταζεις λαδια αριστερα δεξια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sonus (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 (2017)

Ένταξη: 03 Απρ 2016
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2016, 14:56:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου...το λάδι στάζει από κάτω

Μπορείς να με διαφωτίσεις πως ανεβάζω φώτο ώστε να το δεις κι εσυ να μου πεις μια γνώμη;
Edit






2007 - 2015 Citroen C4 1.4 90hp
2015 - 2017 Peugeot 308GT 175hp
2017 - Σήμερα Peugeot 2008 BlueHDi 100hp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2016, 10:38:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι η διαρροη απο εκει που εχεις κυκλωσει. Γτ αυτα το σωληνακι ειναι νερου. (δεν ειμαι 100% σιγουρος) αλλα σιγουρα εχεις διαρροη απο ενα απο τα 2 σωληνακια λαδιου. Απο την στιγμη που εχεις λερωμενο το αλουμινιο (2η φωτο), χανεις 99,9% απο το πανω σωληνακι, και απλα λερωνει τα παντα απο κατω.

Ειναι το σωληνακι που στα παραπανω βιντο που αναρτησα λογικα

Παρε καμια φωτο απο πανω την τουρμπινα (απλα βγαλε την μικρη μεταλικη θερμασπιδα που εχει το σωληνακι γυρο του)(κουμπωνει με ενα clipaki)


Δεσ και εδω. Κλασσικο προβλημα. Αν το αλλαξεις θα σου συνιστουσα να μην βαλεις παλι το μαμα. Να πας σε καποιον που φτιαχνει σωληνακια υψηλης πιεσης και να το κανεις custom. Ολο και καποιον θα βρεις απο εδω μεσα να σου προτεινει καποιον που εχει ξανακανει την ιδια δουλεια

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12295&start=120&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1055s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on