PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιζόμενη ανάρτηση "Μέρος 2ο"
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 60, 61, 62  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 13:40:25    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ρυθμιζόμενη ανάρτηση "Μέρος 2ο" Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε συνέχεια του προηγούμενου τόπικ που υπήρχε...μπας και βρούμε άκρη...

Προσοχή να μείνει το παρών (όσο γίνεται) τόπικ για ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και όχι για ελατήρια/αμορτισέρ κ.α...

Για αυτά υπάρχουν τα "Ελατήρια" και "Αμορτισέρ"

Εκ της MOD Team
MEMsound


Λοιπον τα ρυθμιζομενα αμορτισερ ειναι πολλων ειδων:

1.α. Ρυθμιζομενα μονο σε σκληροτητα.
πχ KONI Κιτρινα, αυτα με την βιδα ρυθμισης στο πανω μερος, OSRAV κλπ
Αυτα εχουν φαρδια πιατελα (πιατελο = εκει που παταει το ελατηριο) και παιρνουν φαρδια ελατηρια (ειτε κανονικα ειτε πιο χαμηλα) και το υψος του αυτοκινητου καθοριζεται απο το ελατηριο που βαλεις.

1.β. Ρυθμιζομενα μονο σε υψος.
πχ KW VARIANT 1
Υπαρχουν διαφορες εκδοχες εδω με στενα ή φαρδια ελατηρια αναλογα με την εταιρια.

2. Ρυθμιζομενα σε σκληροτητα και υψος.
πχ FK KONIGSPORT, KW VARIANT 2 κλπ
Ιδια αμορτισερ οσον αφορα την μπουκαλα αλλα το πιατελο εδω ειναι στενο και δεν ειναι σταθερο.
Δηλαδη στηριζεται σε σπηρωμα και ετσι αναλογα με το που θα το ρυθμισουμε πετυχενουμε αντιστοιχο χαμηλωμα. Εδω χρησιμοποιουνται στενα ελατηρια (μονο ή διπλα δηλαδη με helpers)

3. Ρυθμιζομενα σε υψος, σκληροτητα, αποσβεση (αλλιως bount - rebount)
πχ KW VARIANT 3, BILSTEIN PSS9 κλπ
Εδω εχουμε επιπλεον ρυθμιση για την επαναφορα του αμορτισερ περαν της σκληροτητας, στενα ρυθμιζομενα σε υψος πιατελα με διπλα ελατηρια.

4. Ρυθμιζομενα σε υψος, σκληροτητα, αποσβεση, με ρυθμιζομενο top-mount.πχ ρυθμιζομενα της TEIN για Ιαπωνικα αυτοκινητα προς το παρον και αναμενονται και για ευρωπαικα σιγα σιγα.
Για 206 βγαζει η D2 που εισαγεται απο την AVC WEBER στην Ελλαδα τιμη (προσωπικα την ειχα βρει πολυ καλη) 1600ευρω στην Ελλαδα.

5. Αεραναρτηση
Οπου δεν υπαρχουν καθολου ελατηρια αλλα ελαστικες φουσκες οι οποιες μεσω kompressor φουσκωνουν κατα βουληση.

Τελος να συμπληρωσω οτι η APEX εχει ρυθμιζομενα στενα πιατελα (δαχτυλιδι με σπηρωμα μαζι με το πιατελο) τα οποια μπαινουν extra σε οποιοδηποτε αμορτισερ (αρκει να ταιριαζει η διαμετρος τους) και το κανουν ρυθμιζομενο σε υψος.

Θα κανω μια αναλυτικη ερευνα και θα παραθεσω οτι σχετικο υπαρχει με το θεμα.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 01 Ιαν 2007, 14:25:52, 9 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
shiba (giwrgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


shiba cc

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 1069
Τόπος: γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 14:10:17    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενη Αναρτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound. έγραψε:
Μιας και υπηρξαν μερικες σχετικες ερωτησεις πανω στο θεμα ρυθμιζομενη αναρτηση και για να μην χανονται αυτα που λεμε σε αλλα τοπικ ειπαν να δημιουργησω κατι αποκλειστικα για αυτο (παρεπιπτοντως δεν βρηκα καποιο αλλο παρομοιο θεμα, παρα μονο διαφορες "ξεμπαρκες" αναφορες σε αλλα σχετικα με τις αναρτησεις θεματα)

Λοπον τα ρυθμιζομενα αμορτισερ ειναι πολλων ειδων:

1. Ρυθμιζομενα σε σκληροτητα.
πχ KONI Κιτρινα, αυτα με την βιδα ρυθμισης στο πανω μερος, ΚW VARIANT 1 κλπ
Αυτα εχουν φαρδια πιατελα (πιατελο = εκει που παταει το ελατηριο) και παιρνουν φαρδια ελατηρια (ειτε κανονικα ειτε πιο χαμηλα) και το υψος του αυτοκινητου καθοριζεται απο το ελατηριο που βαλεις.

2. Ρυθμιζομενα σε σκληροτητα και υψος.
πχ FK KONIGSPORT, KW VARIANT 2 κλπ
Ιδια αμορτισερ οσον αφορα την μπουκαλα αλλα το πιατελο εδω ειναι στενο και δεν ειναι σταθερο.
Δηλαδη στηριζεται σε σπηρωμα και ετσι αναλογα με το που θα το ρυθμισουμε πετυχενουμε αντιστοιχο χαμηλωμα. Εδω χρησιμοποιουνται στενα ελατηρια (μονο ή διπλα δηλαδη με helpers)

3. Ρυθμιζομενα σε υψος, σκληροτητα, αποσβεση (αλλιως bount - rebount)
πχ KW VARIANT 3, BILSTEIN PSS9 κλπ
Εδω εχουμε επιπλεον ρυθμιση για την επαναφορα του αμορτισερ περαν της σκληροτητας, στενα ρυθμιζομενα σε υψος πιατελα με διπλα ελατηρια.

4. Ρυθμιζομενα σε υψος, σκληροτητα, αποσβεση, με ρυθμιζομενο top-mount.πχ ρυθμιζομενα της TEIN για Ιαπωνικα αυτοκινητα προς το παρον και αναμενονται και για ευρωπαικα σιγα σιγα.
Για 206 βγαζει η D2 που εισαγεται απο την AVC WEBER στην Ελλαδα τιμη (προσωπικα την ειχα βρει πολυ καλη) 1600ευρω στην Ελλαδα.

5. Αεραναρτηση
Οπου δεν υπαρχουν καθολου ελατηρια αλλα ελαστικες φουσκες οι οποιες μεσω kompressor φουσκωνουν κατα βουληση.

Τελος να συμπληρωσω οτι η APEX εχει ρυθμιζομενα στενα πιατελα (δαχτυλιδι με σπηρωμα μαζι με το πιατελο) τα οποια μπαινουν extra σε οποιοδηποτε αμορτισερ (αρκει να ταιριαζει η διαμετρος τους) και το κανουν ρυθμιζομενο σε υψος.

Θα κανω μια αναλυτικη ερευνα και θα παραθεσω οτι σχετικο υπαρχει με το θεμα.
φιλε μανθο ποσο κοστιζουνε οι αναρτησεισ τησ κατηγοριασ 2?γνωριζεισ?καικατι τελευταιο με αυτεσ τισ αναρτηεισ τα ελατηρια μου πανε οτι πανε πακετο..αληθευει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 14:19:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα FK Κοnigsport τα ειχα βρει 920+120 τοποθετηση
Τα KW Variant 1 τα εχει βαλει ο p206mike αν θυμαμαι καλα 1000 (με η χωρις τοποθετηση δεν ξερω).
Τα ΚW Variant 2 εχουν γυρω στα 1300-1400ευρω
Υπαρχουν και απο αλλες εταιριες αλλα θελει λιγο ψαξιμο Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 10 Φεβ 2005, 16:34:02, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 14:48:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπραβο Μανθο, πολυ καλη δουλεια!
Αντε σιγα σιγα να οργανωνομαστε!
Επειδη η αναρτηση ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου θεματα, θα εχουμε πολλα να πουμε εδω, ετσι ωστε να φτιαξουμε το καλυτερο δυνατο στησιμο για τα πεζακια μας!

Θα προτεινα να μετονομασουμε το τοπικ, πχ
"επιλογες αναρτησης", ετσι ωστε να συμπεριλαβουμε μεσα και αλλες λυσεις, οπως χειροποιητες, peugeot sport, νορμαλ απο rc κλπ!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 15:17:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σπυρο θα ελεγα να ΜΗΝ συμπεριλαβουμε τιποτε αλλο εκτος απο οτιδηποτε ειναι ρυθμιζομενο (χειροποιητο ή οχι) γιατι θα ξεφυγει το θεμα...
Τα peugeot srot τα ρυθμιζομενα παιζουν και θα αναφερθουμε και σε αυτα (τα απλα δεν με ενδιαφερουν...)

Και επειδη το ξεκινησα το ψαξιμο μεχρι στιγμης οτι "πιο ρυθμιζομενο" εχω βρει για 206 ειναι αυτο της D2:

http://www.autoparis.com.au/cars/peugeot/206/susbra/susbbra206.htm


"D2 Racing" suspension
* Height adjustable
* Camber Adjustable
* Ride adjustable, 32 points between hard and soft
Kit includes front and rear shocks

Το μπροστινο:


Το πισω:


Απο πανω (το ρυθμιζομενο top-mount)


To μπροστινο τοποθετημενο:


Στην εκθεση Autop Exelixis μου ειχαν πει τιμη αν θυμαμαι καλα γυρω στα 1600ευρω. Εισαγωγεας AVC WEBER.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 15:55:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια μικρη διορθωση... Very happy
Οι kw variant 1 (αυτες που εχει δηλαδη ο p206mike) ειναι ρυθμιζομενες μονο σε υψος (και ειναι στενοπιατελες φυσικα) και οχι σε σκληροτητα οπως οι Koni sport (αυτες παλι ειναι ρυθμιζομενες ΜΟΝΟ σε σκληροτητα και τις φοραω εγω) Wink
Πηγα να παραγγειλω κατι κολλαρα samco και μπανισα τις d2!
Η τιμη τους ξεκιναει απο τα 1200 ευρω (ισως οχι για το 206, αλλα για αλλα μοντελα) και μπορεις να ρυθμισεις καμπερ κτλ! Αν δεν ερχοντουσαν απο την (ομορφη κατα τα αλλα) Μαλαισια καλα θα ηταν... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 17:34:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
Μια μικρη διορθωση... Very happy
Οι kw variant 1 (αυτες που εχει δηλαδη ο p206mike) ειναι ρυθμιζομενες μονο σε υψος (και ειναι στενοπιατελες φυσικα) και οχι σε σκληροτητα οπως οι Koni sport (αυτες παλι ειναι ρυθμιζομενες ΜΟΝΟ σε σκληροτητα και τις φοραω εγω) Wink
Πηγα να παραγγειλω κατι κολλαρα samco και μπανισα τις d2!
Η τιμη τους ξεκιναει απο τα 1200 ευρω (ισως οχι για το 206, αλλα για αλλα μοντελα) και μπορεις να ρυθμισεις καμπερ κτλ! Αν δεν ερχοντουσαν απο την (ομορφη κατα τα αλλα) Μαλαισια καλα θα ηταν... Rolling eyes


Οκ εκανα τις σχετικες διορθωσεις πιο πανω Wink
Οσον οφορα τις Κoni Sport εχεις δικιο ομως δεν ανφερομουν σε αυτες!
Αναφερομαι στις FK Konigsport.

Λοιπον για να γινουμε πιο συγκεκριμενοι.
Απο ΚW εχουμε:
http://www.kwsuspensions.com/coilovers.htm
KW Variant 1

Pre set sporty yet comfortable ride
Inox-line stainless steel technology
Individually height adjustable

O p206mike μου εχει πει οτι τα δικα του εχουν στενα διπλα ελατηρια (helpers) αλλα στο site δεν εχει αλλη φωτο.

και KW Variant 2

Individually adjustable rebound
Inox-line stainless steel technology
Individually height adjustable


Ααααα μην γλυκοκοιταζετε την Variant 3 γιατι δεν βγαινει για 206....!

Απο Koni εχουμε:
http://www.koni.com/_cars/frame.html
Στο site τα λεει Street Sport.
http://www.koni.com/_cars/_sport/info.html

Απο τιμη νομιζω οτι εχουν γυρω στα 500ευρω η τετραδα (χωρις ελατηρια φυσικα)

Απο FK Automotive εχουμε:
http://www.fk-automotive.de/en/
H FK βγαζει πολλους τυπου για το 206 (διαφορετικους μαλιστα για το κλειστο απο του cc) αλλα στην Ελλαδα ερχονται μονο τα Konigsport.
http://www.fk-automotive.de/en/artikelanzeige.php?id=102&sid=2f7afa30574eedbcb55536c551372535

Τα εχω βρει 920ευρω + εργασια τοποθετησης.

Τελος για τις D2 δεν εχω ιδεα που κατασκευαζονται!
Εισαι σιγουρος για την Μαλαισια?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 19:13:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ θα εκφράσω το μόνιμο ερώτημα.

Από ράβδους τι κάνουμε?

Αναφέρει κάποια από τις παραπάνω εταιρίες αν και τι μετατροπές χρειάζονται στις ράβδους μας?

Ή είναι τόσο "προχωρημένοι" που μπροστά βάζουν από 170άρια προοδευτικά 300άρια γραμμικά, και πίσω τίποτα? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
fpug 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 05 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 10:25:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bilstein B14 pss http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3#12
ρυθμιζομενα σε υψος μονο με στενα ελατηρια HR 1100 ευρω με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την fpug στις Παρ 11 Φεβ 2005, 10:41:14, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 10:28:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fpug έγραψε:
bilstein B14 pss http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3#12
ρυθμιζομενα σε υψος μονο με στενα ελατηρια HR 1100 ευρω με τοποθετηση.


ΑΨΟΓΟΣ!!!

Μια τετράδα p-zero στον GTουρα Φίλιππε και φύγαμε για Μέγαρα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 11:17:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Bilstein.
Θα ερχομουν και εδω....
Οπως ειπε ο Φιλιππος υπαρχει και απο την Bilstein ρυθμιζομενο κιτ.
Για την ακριβεια υπαρχουν 2:

Τα Bilstein PSS (B14 αλλιως)
(link απο αμερικανικο site που εχει φωτο αλλα δεν λεει οτι υπαρχει για 206 αφου δε νομιζω να κυκλοφορουν πολλα στην αλλη πλευρα του ατλαντικου...)
http://www.bilstein.com/html/applications/pss/index.htm


Οι PSS ρυθμιζομενες σε υψος οχι σε σκλυροτητα και πωλουνται και πακετο με διπλα ελατηρια.

Τα Bilstein PSS9 (B16 αλλιως)


Σε ξενο περιοδικο ειχα δει διαφυμιση για PSS9 για 206 αλλα σε τηλεφωνο που εκανα στο Bilstein Center μου ειπαν οτι εχουν μονο τις PSS.
Ισως να εννοουσαν οτι δεν εισαγουν τις PSS9 για 206.
Τα PSS9 ειναι ρυθμιζομενα σε υψος και σκληροτητα με διπλα στενα ελατηρια.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
fpug 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 05 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 11:24:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το 206, τουλαχιστον για το gt υπαρχουν μονο τα PSS (B14)
και οχι τα PSS9 (B16) για Ελλαδα παντα μιλαμε.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την fpug στις Παρ 11 Φεβ 2005, 13:33:16, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 11:55:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση:

Το B14 κιτ,δεν περιλαμβάνει και ελλατήρια?
Πώς μπήκαν HR στο δικό σου Φίλιππε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
fpug 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 05 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 12:01:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
Ερώτηση:

Το B14 κιτ,δεν περιλαμβάνει και ελλατήρια?
Πώς μπήκαν HR στο δικό σου Φίλιππε?


Εγω εκει που τα εβαλα κανονισα για hr ελατηρια (υστερα απο συμβουλη του μηχανικου μου).
Οποτε ηρθαν κατευθειαν με αυτα και μαλιστα πακεταρισμενα.
Παντως το ολο συνολο οπως μπηκε στο αυτοκινητο ειναι πολυ καλο.
Καμια σχεση με τα b&g τα οποια ειναι καλα μεν αλλα διαλυονται πανευκολα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 12:11:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fpug έγραψε:
Ronin έγραψε:
Ερώτηση:

Το B14 κιτ,δεν περιλαμβάνει και ελλατήρια?
Πώς μπήκαν HR στο δικό σου Φίλιππε?


Εγω εκει που τα εβαλα κανονισα για hr ελατηρια (υστερα απο συμβουλη του μηχανικου μου).
Οποτε ηρθαν κατευθειαν με αυτα και μαλιστα πακεταρισμενα.
Παντως το ολο συνολο οπως μπηκε στο αυτοκινητο ειναι πολυ καλο.
Καμια σχεση με τα b&g τα οποια ειναι καλα μεν αλλα διαλυονται πανευκολα.


Χμμμ...Δηλαδή ο μηχανικός σου πρότεινε να αλλαχτούν τα ελατήρια που είχε επάνω το κιτ,με τα HR...

Χμμμμ...Δεν μου κάθετε μεταξύ μας και πολύ καλά αυτό,αλλα αφού είναι όλα οκ με το GTουρα ... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 13:50:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fpug έγραψε:
Για το 206, τουλάχιστον για το gt υπάρχουν μόνο τα PSS (B14) και όχι τα PSS9 (B16) για Ελλάδα πάντα μιλάμε.


Συμφωνούμε απόλυτα.
Εξάλλου η αγορά της Ελλάδας μας ενδιαφέρει κυρίως.

fpug έγραψε:
Εγώ εκεί που τα έβαλα κανόνισα για hr ελατήρια (ύστερα από συμβουλή του μηχανικού μου).
Οπότε ήρθαν κατευθείαν με αυτά και μάλιστα πακεταρισμένα.
Πάντως το όλο σύνολο όπως μπήκε στο αυτοκίνητο ειναι πολύ καλό.
Καμία σχέση με τα b&g τα οποία ειναι καλά μεν αλλά διαλύονται πανεύκολα.


Ενδιαφέρον και αυτό. Wink
Ο λόγος που σου είπε να βάλεις τα HR αντί για τα μαμά Bilstein ποιος ήταν?
Πάντως αφού λες ότι το αυτοκίνητο πατάει καλά στο δρόμο το αποτέλεσμα είναι προφανώς καλό.

Όσο για τις B&G φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στις ρυθμιζόμενες σε ύψος (εξάλλου μόνο αυτες βγαίνουν).
http://www.b-gsuspension.com/products.shtml

Όταν λες οτι διαλυόντουσαν εννοείς ότι έσκαγαν οι μπουκάλες (τσιμούχες) και ήθελαν επισκευή?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
fpug 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 05 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 15:49:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound. έγραψε:


Ενδιαφέρον και αυτό. Wink
Ο λόγος που σου είπε να βάλεις τα HR αντί για τα μαμά Bilstein ποιος ήταν?
Πάντως αφού λες ότι το αυτοκίνητο πατάει καλά στο δρόμο το αποτέλεσμα είναι προφανώς καλό.


Όσο για τις B&G φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στις ρυθμιζόμενες σε ύψος (εξάλλου μόνο αυτες βγαίνουν).
Όταν λες οτι διαλυόντουσαν εννοείς ότι έσκαγαν οι μπουκάλες (τσιμούχες) και ήθελαν επισκευή?


Λοιπον ρωτησα ξανα και μαλλον δεν καταλαβα εγω καλα.
Η bilstein τα στελνει με φορεμενα ελατηρια hr γι αυτο και ηταν μεσα στο κουτι πακεταρισμενα και σφραγισμενα. Αυτο μου ειπε ο μηχανικος που τον ρωτησα (τον πιστευουμε?) και εκανα και δυο τηλεφωνα σε αλλους που πουλανε τα συγκεκριμενα και μου ειπαν το ιδιο. Θα το ψαξω ομως γιατι ειναι ενδιαφερον.
Παντως το αμαξι ειναι αψογο τωρα και πανω απ ολα δεν κοπαναει οπως πριν με τα b&g.


Ακριβως τα B&G παρουσιαζαν τετοιο προβλημα. Δεν ξερω αν τωρα ποια τα βγαζουν πιο "ενισχυμενα" παντως στα δικα μου "εσκασαν" μεσα σε 2 χρονια 2 φορες το μπροστα δεξι και απο μια φορα τα δυο πισω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 17:35:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fpug έγραψε:
Λοιπον ρωτησα ξανα και μαλλον δεν καταλαβα εγω καλα.
Η bilstein τα στελνει με φορεμενα ελατηρια hr γι αυτο και ηταν μεσα στο κουτι πακεταρισμενα και σφραγισμενα. Αυτο μου ειπε ο μηχανικος που τον ρωτησα (τον πιστευουμε?) και εκανα και δυο τηλεφωνα σε αλλους που πουλανε τα συγκεκριμενα και μου ειπαν το ιδιο. Θα το ψαξω ομως γιατι ειναι ενδιαφερον.


Σιγουρα ειναι ενδιαφερον.
Στο site της Bilstein δεν αναφέρει κάτι σχετικό.
Επίσης ούτε στο site στο H&R αναφέρει κάτι.
Παρόλα αυτά δεν είναι καθόλου απίθανη μια τέτοια συνεργασία.

Παρεπιπτόντως έχει και η H&R ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά στο site τουλαχιστον δεν αναφερει κατι για Peugeot.
http://www.hrsprings.com/site/products/coilovers.html

ΟΜΩΣ!
Έχει κάτι άλλο πολύ ενδιαφέρον, που είναι αυτό:
http://www.hrsprings.com/site/products/triplec.html

Το οποίο με λίγο ψάξιμο στην ρύθμιση έχω την αίσθηση οτι μπορεί να δώσει πολυ καλά αποτελέσματα στο στησιμο του αυτοκινήτου (αναφέρομαι προφανώς σε συνθήκες σχετικά γρήγορης και στριφτερής οδήγησης)



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 17:57:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλιππε αν δεν περασεις αυριο απο αλιμου να με πας βολτα θα φας τετοιο βρισιμο που θα σου σκασουν και τα pss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

λοιπον ολα αυτα ειναι μπουρδες.
γνωρισα ψυχακια τυπο με 206 2.0 ο οποιος ειχε kw στο δικο του με 185-60-15 lastixa!!!!!
ααα ο αδερφος του ειχε Rc....
μεγαλος ανθρωπος γυρω στα 35-40

λοιπον το ειχε τερμα πανω το kw και σε κατι στενα-χαντακια που με πηγε επεφτε με οσα.....
φιλιππε το δικο σου με τα bg αν το ειχε αυτος απλα θα ειχε μεινει μεσα στη πρωτη λακουβα....το εβαζε και χωμα ο αθεοφοβος....καφρος μιλαμε
δεν εκοβε πουθενα....

το θεμα ειναι οτι ειχε kw τερμα σε υψος με αποτελεσμα το δευτερο ελατηριο να ειναι νεκρο σε διαδρομη.... αποτελεσμα το αυτοκινητο δεν κοπανουσε απλα ηταν πιο σφηχτο...σε σχεση δε με την πεζο σπορτ την απλη των 600-700ευρω που εχω δει ηταν σαφως πιο πολιτισμενη και ανεκτη η αναρτηση του....
ΟΜΩΣ ο τυπος ειχε χαμηλωμα +3 αφου απο εκει ξεκινα μινιμουμ χαμηλωμα και εψαχνε να το ψηλωσει με αποστατες στη βαση του αμορτισερ...ετσι θα χαμηλωνε αναρτηση για να δουλεψει 2 ελατηριο και θα παρεμενε ψηλος για χωμα Laughing απιστευτος!!!
ερωτηση.αυτο γινεται?ο αποστατης θα μπορεσει πιστευετε να τον στερεωσει σωστα για να γαντζωσει το αμορτισερ?ο αποστατης θα ειναι γαντζωμενος μεσα στην υποδοχη που επιανε το αμορτισερ....
το kw με το χαμηλωμα που θα φαει αν το κανει ναι μεν θα δουλευει 2ο ελατηριο αλλα δεν θα μειωθει επικινδυνα η διαδρομη της αναρτησης???

φιλιππε εσενα ποιο ειναι το μινιμουμ χαμηλωμα???
ψαχνω λυση για χαμηλωμα το πολυ 2 ποντους και περα απο ελατηρια rc τοσο καιρο λυση δεν εχω βρει....οι αποστατες φαινονται μια λυση αλλα φοβαμαι τη στηριξη του αμορτισερ πανω τους....
καμια ιδεα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 20:01:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
λοιπον ολα αυτα ειναι μπουρδες.

Μπορείς να μου πεις ποιά ακριβώς είναι μπούρδες???


volvos έγραψε:
γνωρισα ψυχακια τυπο με 206 2.0 ο οποιος ειχε kw στο δικο του με 185-60-15 lastixa!!!!!.

ποιά KW?

volvos έγραψε:
λοιπον το ειχε τερμα πανω το kw και σε κατι στενα-χαντακια που με πηγε επεφτε με οσα.....
το θεμα ειναι οτι ειχε kw τερμα σε υψος με αποτελεσμα το δευτερο ελατηριο να ειναι νεκρο σε διαδρομη.... αποτελεσμα το αυτοκινητο δεν κοπανουσε απλα ηταν πιο σφηχτο...σε σχεση δε με την πεζο σπορτ την απλη των 600-700ευρω που εχω δει ηταν σαφως πιο πολιτισμενη και ανεκτη η αναρτηση του....


Για να γίνει αυτό ανεβάζεις (στρίβωντας) το πιατέλο στο ανώτερο σημείο του αμορτισέρ. Έτσι όμως το "μικρό" ελατήριο θα ειναι σχεδόν μόνιμα τελείως συμπιεσμένο.

volvos έγραψε:
ΟΜΩΣ ο τυπος ειχε χαμηλωμα +3 αφου απο εκει ξεκινα μινιμουμ χαμηλωμα και εψαχνε να το ψηλωσει με αποστατες στη βαση του αμορτισερ...ετσι θα χαμηλωνε αναρτηση για να δουλεψει 2 ελατηριο και θα παρεμενε ψηλος για χωμα Laughing απιστευτος!!!
ερωτηση.αυτο γινεται?ο αποστατης θα μπορεσει πιστευετε να τον στερεωσει σωστα για να γαντζωσει το αμορτισερ?ο αποστατης θα ειναι γαντζωμενος μεσα στην υποδοχη που επιανε το αμορτισερ....
το kw με το χαμηλωμα που θα φαει αν το κανει ναι μεν θα δουλευει 2ο ελατηριο αλλα δεν θα μειωθει επικινδυνα η διαδρομη της αναρτησης??



Τα 3cm χαμήλωμα είναι το λιγότερο που μπορείς να κατεβάσεις με τα KW (max 6cm αν θυμάμαι καλα).
Η σκέψη του ειναι σωστή, το θέμα είναι η εφαρμογή / κατασκευή της.
Η μόνη περιπτωση να ειναι αυτο το πράγμα σταθερό είναι να βιδωθεί (να ηλεκτροκολληθεί παραείναι μόνιμο μάλλον....) ο αποστάτης / προσθήκη στον θόλο και πάνω του να στηριχθεί το αμορτισέρ (παρεπιπόντως θα χρειαστουν μάλλον πιο μακριες βιδες).

Εγω όμως αναρωτιέμαι γιατι να έχει βάλει κοντά αμορτισέρ, αφού θέλει ύψος!?!?
Δεν πάνε χαμένα ετσι?!?!

Τα χωμάτινα αυτοκίνητα δεν εχουν κοντά αμορτισερ.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 60, 61, 62  Επόμενη
Σελίδα 1 από 62

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3821s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on