Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2014, 16:21:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ένα σετ (2 αμορτισέρ+2 ελατήρια).
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2014, 18:40:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι τη βγαζουν οι μ... με 22ρι καλαμι?
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2014, 19:03:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γι αυτόν που δε θέλει να δώσει 1.900€ να πάρει την inverted (5100).

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2014, 11:29:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν το ξερα οτι εχει και 5100! 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2014, 11:56:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην 5100 αλλάζουν μόνο τα εμπρός - τα πίσω είναι τα ίδια με της 4100 στο 206 απ' ότι μου έλεγε ο Julian όταν είχα πάρει τηλ. στην AST για να μου λύσουν κάποιες απορίες (μια και στα email αργούν απελπιστικά να απαντήσουν).
Ο οποίος Julian θεωρεί ότι για αμάξι που δε θα τραβάει τα 'g' στις στροφές που μπορεί να δώσει ο συνδυασμός σλικ ελαστικών & πίστας με καλή άσφαλτο, η πρόσθετη ακαμψία που δίνει η inverted έκδοση δεν έχει τρομερό νόημα - ο ίδιος μου πρότεινε 4100 για καθημερινή χρήση & περιστασιακά track days παρότι του είπα ότι ψήνομαι και για 5100 (την οποία φοράει φίλος με Clio 197 και έχει λατρέψει).
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2014, 20:54:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
An δε το κυκλοφορεις καθημερινα παιρνεις φτηνη
αλλιως την ακριβη.μαλακωνεις μπαμπ κ χαλι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2015, 19:31:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την ακρίβυναν σχεδόν 4μισι κατοστάρικα τη "μικρή" ρυθμιζόμενη της AST!...
Από 1035+35 μεταφορικά για Ελλάδα + ΦΠΑ 20% την πήγαν 1400+μτφ+ΦΠΑ...
Έχουν αλλάξει (δε φαίνεται στο site) τα retainers των ημίμπαρων της αντιστρεπτικής και είναι ίδια με αυτά της 5100 (=κτήνη) κι επίσης τα πίσω αμορτισέρ είναι ίδια με αυτά που δίνει για την 5100/5200 κι όχι αυτά που φαίνονται στη φωτό, και το μήκος καλαμιού & η διαδρομή είναι ίδια με των μαμά (140 εμπρός) οπότε μπορείς να ρυθμίσεις κοντά σε μαμά ύψος αν θες.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2015, 17:36:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pare deigma k pigaine se magazi me mixanakia |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2015, 17:51:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ, δεν είναι κακή ιδέα, αν και δεν έχω δείγμα - μπορώ να πάω ένα σκιτσάκι σε 1:1 με διαστάσεις που θα ήθελα "ιδανικά".
Απλά πρέπει να το δω λίγο με τα bump stops πώς θα παίζουν.
Για τα πίσω δε χρειάζεται να είναι σε στυλ "φυσαρμόνικα", παίζει να είναι κυλινδρικά (όπως αυτά που βάζει η Bilstein). Το πρόβλημα στα μαμά είναι το λάστιχο που την ακούει μετά από κάποιες χιλιάδες χλμ από τη θερμότητα της εξάτμισης που περνάει ακριβώς δίπλα από το αριστερό...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάϊ 2015, 16:43:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει κανείς πρόχειρο ακριβώς πόσο είναι το ασυμπίεστο μήκος των ελατηρίων του 206RC?
(προτού φορεθούν στα αμορτισέρ και βιδωθούν τα top mounts)
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάϊ 2015, 10:20:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
De exo metrisei alla einai terastio...
I profortisi pou toua diniun einai megali.
de tha bgaleia akri etsi opoa to skeftesai |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάϊ 2015, 18:03:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θυμάμαι πως ήταν γύρω στο 30άρι Παναγιώτη.
Θεωρητικά (και χωρίς να λάβουμε υπόψη πίεση αζώτου στα αμορτισέρ), με rate 25Ν/mm που έχουν, αν ο μπροστινός άξονας μείον τις ρόδες κλπ είναι καμιά 650ριά κιλά (σημ. αυτό είναι που ψάχνω να βρω) άρα σηκώνει κάπου 325 το κάθε ελατήριο, με το αμάξι να πατάει στο δρόμο σε οριζόντιο επίπεδο, η συμπίεσή τους βγαίνει περί τα 13cm (εκ των οποίων κάποια είναι λόγω αρχικής προφόρτισης).
Έχουν 5 σπείρες με Φ13.75mm, και διάκενο 24mm στο δρόμο, οπότε το συμπιεσμένο μήκος τους είναι ~16.5cm (το οποίο είναι τσεκαρισμένο με μετρήσεις επάνω στο αμάξι).
Συνεπώς, το ασυμπίεστο μήκος τους, ΑΝ το βάρος που σηκώνουν (και ψάχνω να βρω) είναι ~650 κιλά, είναι περί τα 16.5+13=29.5cm (πες 30)
Όσο δηλαδή θυμάμαι, και δεν έχω σημειώσει πουθενά ο καθυστερημένος!
(τα AST μου είναι 20cm με 7μισι σπείρες με Φ9.75mm)
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2016, 10:48:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από 50.000-55.000 χλμ και 8 χρόνια φορεμένα, τα πίσω αμορτισέρ (KONI κίτρινα) τα έφτυσαν. Πάω στον λαστιχά μου (μετά το παραδοσιακό ετήσιο σέρβις στο μηχανικό πρώτα), το κάνει μια βόλτα, μου λέει σου χοροπηδάει λίγο το πίσω μέρος, του απαντώ το έχω πάρει χαμπάρι, κάνει μια μέτρηση, βγάζει 6% το αριστερό..! Ξανακάνει άλλη μια μέτρηση μετά από 2', δείχνει 30%+ αυτή τη φορά. Το δεξί κοντά στο 50%.
Μου λέει η βαλβίδα μία πιάνει, μία δεν πιάνει, μην τυχόν φύγεις ταξίδι με αυτά τα αμορτισέρ. Στο ΚΤΕΟ τον 1/2015 είχαν δείξει τα πίσω 63%-49% αριστερό-δεξί (ή ανάποδα). Τα μπροστινά τότε λέγανε 82%-83%, στην προχτεσινή μέτρηση έδειξαν 79%-81% (τα ίδια δηλαδή).
Αν και το ήξερα ότι σιγά σιγά τα πίσω θα έπρεπε να πάρουν πόδι, όχι ότι με ξάφνιασε που χάλασαν τώρα, απλά από περιέργεια, τόσο είναι το προσδόκιμο ζωής τους; 55.000-60.000 χλμ; Γιατί αυτή την εντύπωση έχω αποκομίσει και από μερικές γνώμες εδώ μέσα. Μάλιστα προ διετίας τα πίσω, πάλι θέλανε ένα "καθάρισμα-ρύθμισμα" στη βαλβίδα επειδή είχε πέσει η απόδοσή τους σε σχέση με μπροστά.
Και από τι χαλάνε; Και κυρίως τα πίσω; Πεζοδρόμια; Λακκούβες; Φόρτωμα στο πορτ μπαγκάζ; Νερά; Από ελαττωματικό άξονα; Από όλα αυτά, άντε λίγο να το φορτώνω αλλά ΜΟΝΟ σε 2-3 ταξίδια το χρόνο (και αν), ας όψεται η γυναίκα που κουβαλάει μια προίκα κάθε φορά. Και έχω μονίμως έννοια τον άξονα (που ως τώρα δε μου έχει βγάλει κάτι στις μετρήσεις) και του είχα αλλάξει ρουλεμάν 10/2012. Κατά τ'άλλα, ούτε πεζοδρόμια καβαλάω, ούτε βρίσκουν οι τροχοί σε κράσπεδα, προσπαθώ να αποφεύγω λακκούβες, γενικότερα δεν κάνω τις καφρίλες που κάνουν πολλοί.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2016, 16:02:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη μετ' επιστροφής και το αμάξι φορτωμένο με την προίκα της γυναίκας (ή με 4 άτομα συν αποσκευές) είναι αρκετά να αποτελειώσουν τα αμορτισέρ, ή να μειώσουν τον χρόνο ζωής τους στο μισό.
Τα 50.000-60.000 είναι σε δρόμο τύπο Εθνική οδός Ολλανδίας Ε25 ή Ε35 ασχέτως φορτίου που περιέχει το αμάξι.
Το προσδόκιμο ζωής μειώνεται γεωμετρικά κάθε φορά που το αμάξι είναι παραφορτωμένο και μπαίνει σε λακούβα.
Η χρονική φθορά δεν είναι τόσο σημαντική, όσο οι απότομες συμπιέσεις/εκτονώσεις με φορτωμένο το αμάξι.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Αύγ 2016, 00:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Μια διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη μετ' επιστροφής και το αμάξι φορτωμένο με την προίκα της γυναίκας (ή με 4 άτομα συν αποσκευές) είναι αρκετά να αποτελειώσουν τα αμορτισέρ, ή να μειώσουν τον χρόνο ζωής τους στο μισό.
Τα 50.000-60.000 είναι σε δρόμο τύπο Εθνική οδός Ολλανδίας Ε25 ή Ε35 ασχέτως φορτίου που περιέχει το αμάξι.
Το προσδόκιμο ζωής μειώνεται γεωμετρικά κάθε φορά που το αμάξι είναι παραφορτωμένο και μπαίνει σε λακούβα.
Η χρονική φθορά δεν είναι τόσο σημαντική, όσο οι απότομες συμπιέσεις/εκτονώσεις με φορτωμένο το αμάξι. |
Thanks για τις διευκρινίσεις.
Ειδικά για το φόρτωμα τσακώνομαι συνέχεια, οι γυναίκες δε χαμπαριαζουν μια. Μέχρι να τους φέρεις καμιά φορά το λογαριασμό να δούμε μετά.
Πάντως όταν λέω φόρτωμα εννοώ ένα τρόλεϊ 60x40, κανα 2 σακ βουαγιάζ μεσαίου μεγέθους, το laptop, 1-2 άδειες τσάντες της (χειρός) και περιστασιακά 1-2 μεσαίες σακούλες jumbo με μικροαντικείμενα πχ διακοσμητικά τραπεζιού, κεράκια, σουπλά ή πχ τις απόκριες με αποκριάτικα στολίδια, μάσκες κτλ. Αυτή είναι η "προίκα".
Τα δικά μού τα πίσω άντεξαν από 4/2008 και για 55.000 χλμ όπως έγραψα και πήγαν καμιά 10αρια ταξίδια εθνική, τα 2 ήταν των 500χλμ πήγαινε έλα, τα υπόλοιπα των 250-300.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Αύγ 2016, 20:50:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Πάντως όταν λέω φόρτωμα εννοώ ένα τρόλεϊ 60x40, κανα 2 σακ βουαγιάζ μεσαίου μεγέθους, το laptop, 1-2 άδειες τσάντες της (χειρός) και περιστασιακά 1-2 μεσαίες σακούλες jumbo με μικροαντικείμενα πχ διακοσμητικά τραπεζιού, κεράκια, σουπλά ή πχ τις απόκριες με αποκριάτικα στολίδια, μάσκες κτλ. Αυτή είναι η "προίκα". | Αυτό δεν θεωρείται φόρτωμα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2016, 18:14:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | TopGear έγραψε: | Πάντως όταν λέω φόρτωμα εννοώ ένα τρόλεϊ 60x40, κανα 2 σακ βουαγιάζ μεσαίου μεγέθους, το laptop, 1-2 άδειες τσάντες της (χειρός) και περιστασιακά 1-2 μεσαίες σακούλες jumbo με μικροαντικείμενα πχ διακοσμητικά τραπεζιού, κεράκια, σουπλά ή πχ τις απόκριες με αποκριάτικα στολίδια, μάσκες κτλ. Αυτή είναι η "προίκα". | Αυτό δεν θεωρείται φόρτωμα  |
Μωρέ πάλι καλά αλλά εγώ το λυπάμαι το κακόμοιρο. Σε κάθε γκαπ βλαστημαω από μέσα μου (ή απέξω ) και θλίβομαι κιόλας φοβούμενος ότι κάπου θα την ακούσουν τα αμορτισέρ. Anyway...Έχουν υπάρξει πάντως και μερικές φορές που έχουν φορτωθεί και λίγα παραπάνω, πάντως σύνολο κανά 60-80 κιλά φορτωμένα σε χώρο αποσκευών και πίσω κάθισμα (όσα δε χωράνε).
Ερώτηση σχετική αλλά και μακρινή (ίσως) ως προς την υλοποίησή της: έστω ότι αλλάζω σε ένα 207 GT, 206RC, Opel Corsa OPC. Κρατάμε τα μαμά, σπορ στημένα ειδικά για το αμάξι αμορτισέρ ή βάζουμε άλλα after market με βασικό στόχο καλύτερο κράτημα και fun to drive; Και ποια; Koni κίτρινα; B8 με ελατήρια; Peugeot sport; Κάτι άλλο; Κόστος 500-700 ευρωπαϊκά. Ή θα το χαλάσουμε το αμαξάκι όπως είναι ήδη στημένο; Ας υποθέσουμε ότι τα μαμά αμορτισέρ είναι σε κατάσταση 80% και βάλε.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2016, 22:05:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορούμε να φάμε 5 σελίδες, αλλά ας το κάνουμε μια μίνι περίληψη.
Ο κατασκευαστής βγάζει τα "top" μοντέλα με ένα συγκεκριμένο προφίλ για συγκεκριμένη χρήση.
Όταν παρεμβαίνεις με τις aftermarket αναρτήσεις, χαλάς την "χρυσή τομή" που έχει φτιάξει και το φέρνεις πιο πολύ εκεί που το θες εσύ, κάνοντας κάποιο συμβιβασμό (σε άνεση ή σε κράτημα).
Το aftermarket δεν είναι "καλύτερο" από το εργοστασιακό, απλά έρχεται καλύτερα στα οδηγικά σου πρότυπα, αν κάνεις καλή επιλογή.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2018, 13:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα!
Γραφω σ αυτο το τοπικ, γιατι αφορα ρυθμιση, αν ειναι εκτος ας μεταθερθει στο σωστο.
Λοιπον, αγορασα μεταχειρισμενη Bilstein PSS, η οποια χρηζει επισκευης με σκοπο να την παω Κυρλαγκιτση για επισκευη και σεταρισμα. Το προβλημμα αφορα τα ελατηρια, οπως θα δειτε στην παρακατω φωτο, ελευθερο μηκως το ενα εχει 18εκ και το αλλο 18,5εκ. Λιμπρες θυμαμαι δεν δινει η Bilstein.
Αυτη η διαφορα 0.5εκ ειναι προβλημα και ισως εχει αρνητικο αποτελεσμα οταν τοποθετησουμε, καθως και στην συμπεριφορα.??
Καθε αποψη για συζητηση, κι αν θυμαται καποιος ποσο ειναι κανονικα το ελευθερο μηκος τους

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|