PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

WRC 2005
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2005, 19:57:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005: Ράλλυ Γερμανίας 26-28 / 08 /2005

Oι καλύτεροι χρόνοι των οδηγών στο shakedown το οποίο διεξήχθει σε βρεγμένο δρόμο (που μάλλον ευνοεί τους οδηγούς/ομάδες με λάστιχα της Pirelli σε σχέση με όσους χρησιμοποιούν Michelen)

1.Duval (Citroen Xsara) 1:49,3
2.Sarrazin (Subaru Impreza) 1:49,7
3.Solberg (Subaru Impreza) 1:50,3
4.Gronholm (Peugeot 307) 1:51,1
5.Martin (Peugeot 307) 1:51,2
6.Schwarz (Skoda Fabia) 1:51,6
7.Galli (Mitsubishi Lancer) 1:52,1
8.Loeb (Citroen Xsara) 1:52,2
9.Rovanpera (Mitsubishi Lancer)1:53,2
10.Kresta (Ford Focus) 1:54,0
11.Gardemeister (Ford Focus) 1:54,4
12.Bengue (Skoda Fabia) 1:54,7
13.Bernardi (Peugeot 206) 2:01,5
14.Vojtech (Peugeot 206) 2:05,9
15.Stohl (Citroen Xsara) 2:06,5
16.Atkinson (Subaru Impreza) 2:07,2
17.Sola (Ford Focus) 2:08,3
18.Kopecky (Skoda Fabia) 2:09,8
19.Pons (Citroen Xsara) 2:09,9


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2005, 19:58:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποσύρεται από την ενεργό δράση ο Armin Scwharz!


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2005, 17:40:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005: Ράλλυ Γερμανίας 26-28 / 08 /2005

1η Μέρα
Οι Xsara πρώτες (ξανά...)

Μετά την 4η ειδική πρώτος ο Sebastien Loeb με δεύτερο τον Framcois Duval (ο οποίος ήταν πρώτος μετά την 3η ειδική).
Πίσω τους ακολουθούν Gronholm, Solberg, Kresta και Gardemeister.

Στο JWRC η πρώτη τριάδα είναι Sordo, Meeke και Wilks.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2005, 19:40:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005: Ράλλυ Γερμανίας 26-28 / 08 /2005

Η πρώτη μέρα χαρακτηρίστηκε από την απόλυτη υπεροχή των 2 Xsara.




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2005, 11:52:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005: Ράλλυ Γερμανίας 26-28 / 08 /2005

2η Μέρα

Μια από τα ίδια!!!!

Στο 2ο σκέλος οι εργοστασιακές Xsara έκαναν το 1-2 με τον Loeb να κερδίζει τις 5 από τις 7 ειδικές και τον Duval τις άλες 2!!!!

Πίσω τους τα 2 307 με τον Gronholm στην 3η θέση και τον Martin στην 4η χωρίς να "απειλούνται" από κάποιον άλλο οδηγό θα αρκεστούν στον τερματισμό προκειμένου να συλλέξουν βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Τα 307 είναι βελτιωμένα αλλά όχι σε σημείο που να μπορούν να αναταγωνιστούν τα Xsara.

Οι Solberg και Gardemeister που ακολουθούσαν αντιμετώπισαν προβλήματα που τους έριξαν σε πιο πίσω θέσεις. O 1ος είχε πρόβλημα με το κιβώτιο που του στοίχησε ποινή 1,5min καθώς καθυστέρησε να φτάσει στο ΣΕΧ και ο 2ος με τα ηλεκτρικά η επισκευή των οποίων διέρκησε 20min. έτσι στο τέλος της 2ης μέρας ο Solberg ήταν 9ος και ο Gardmeister 30ος...

5ος λοιπόν ο Kresta με το Focus και μόλις 2,4" πίσω του ο Galli με το Lancer.

7ος ο Sarrazin και 8ος ο Dani Sola με Impreza και Focus, αντίστοιχα.

Στο JWRC τα Swift εξακολουθούν να είναι υποδεέστερα των C2 και έτσι έχει δημιουργηθεί μια διαφορά της τάξης των 4 λεπτών!!

1ος ο Sordo αλλά ο Meeke πιέζει με αποτέλεσμα να έχει μειώσει τη διαφορά στα 11,7 δλ.

3ος ο Wilks (4min πίσω...) με το Swift και 20" πιο πίσω ο Andersson επίσης με Swift.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2005, 11:51:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005: Ράλλυ Γερμανίας 26-28 / 08 /2005

3η Μέρα



Δεν άλλαξε κάτι την 3η μέρα στις 4 πρώτες θέσεις της γενικής και έτσι στο Γερμανικό Ράλλυ είχαμε Γαλλική κυριαρχία!

1-2 η Citroen με τους Loeb και Duval.
3-4 η Peugeot με τους Gronholm και Martin

Τα 2 Xsara βέβαια έκαναν τον δικό τους αγώνα αφού κέρδισαν τις 16 από τις 19 ειδικές τερμάτιζοντας με διαφορά 37,4" μεταξύ τους και 2+min μπροστά από τον 3ο Gronholm.

-

Ενδιαφέρον είχε η "μάχη" για την 5η θέση μεταξύ Galli και Kresta από την οποία "νικητής" βγήκε ο 1ος παρά το αρχικό προβάβισμα του 2ου.



Ο Solberg κατάφερε να ανακάμψει λίγο από την ατυχία της 2ης μέρα και τερμάτισε τελικά 7ος ενώ 8ος τερμάτισε ο "2ος" οδηγός της Subaru Sarrazin (ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το ημιαξόνιο του Impreza)



Μεγάλη άτυχη του αγώνα η Skoda καθώς και τα 3 Fabia εγκατέληψαν (από κινητήρα ο Kopecky, από έξοδο ο Bengue και από επαφή με τοίχο ο Schwarz όπου "έχασε" ένα τροχό....)



Η Γαλλική κυριαρχία συνεχίστηκε και στο JWRC καθώς τα Swift θέλουν πολύ δουλειά ακόμα για να είναι ανταγωνιστικά και έτσι το 1-2 έκαναν οι Sordo και Meeke με τα C2 ενώ στην 3η και 4η θέση τερμάτισαν αντίστοιχα οι Wilks και Andersson 4+min πιο πίσω....



Οι Sordo και Wilks ισοβαθμούν στην πρώτη θέση με 35 βαθμούς και οι Meeke και Andersson στην δεύτερη, με 29!!

Πολλές φωτογραφίες του αγώνα μπορείτε να δείτε εδώ:
http://www.omv-adac-rallye.de/

καθώς και εδώ:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=277&article_id=8570


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2005, 15:12:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και Dacia S2000!




Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2005, 20:13:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα σχέδια Mitsubishi και Skoda για το 2006


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2005, 12:29:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O McRae ετοιμάζεται για την επιστροφή του στο WRC


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 11:37:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άγνωστο το μέλλον του Loeb για το 2006

και

Αποκάλυψη και του Impreza WRC ’06!



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 12:33:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο Μόντε Κάρλο η επιστροφή της Fiat με το νεό Punto S2000!



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 10:57:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τη Ford φαίνεται να επιλέγει για το 2006 ο Λεμπ



Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι, Σεμπάστιαν Λεμπ, παραδέχτηκε ότι παρόλο που αποτελεί την πιο δημοφιλή επιλογή για τις ομάδες στην αγορά οδηγών, η Ford θα είναι για εκείνον η εκλεκτή στο νέο πρωτάθλημα. (θυμίζουμε ότι στο τέλος της χρονιάς Citroen και Peugeot αποχωρούν από το πρωτάθλημα).

Ο Γάλλος περιμένει ότι πιθανόν η Citroen θα επιστρέψει το 2007 στο πρωτάθλημα, αλλά ξέρει καλά πως τα χρονικά περιθώρια στενεύουν. Με πέντε μόνο αγώνες να απομένουν για το τέλος του φετινού πρωταθλήματος οι επιλογές του περιορίζονται και πρέπει να πάρει μια απόφαση για το μέλλον του. Ο Γάλλος θέλει να ξέρει αν η Citroen θα επιστρέψει ή όχι το 2007 πριν υπογράψει στην ομάδα της Ford.

Με τις Peugeot και Citroen να αποχωρούν από το ράλι την ερχόμενη σεζόν και με την Peugeot να επιβεβαιώνει ότι θα εμπλακεί στις 24 ώρες του Λε Μαν, η Citroen έχει δηλώσει ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2007 αν οι νέοι κανόνες για μείωση εξόδων έχουν εφαρμοστεί. Ο Λεμπ δήλωσε ότι προτιμά να τρέξει το 2006 με μια ιδιωτική Citroen από το να υπογράψει για δύο χρόνια στην Ford.

«Πως μπορούν να πάρουν μια απόφαση (σε ότι αφορά το WRC) όταν δεν ξέρουν τι θα συμβεί στο μέλλον»; δήλωσε ο Λεμπ στην προσωπική του ιστοσελίδα όταν ρωτήθηκε για την θέση της Citroen και συμπλήρωσε: «Έχουν δηλώσει δημόσια πως θέλουν όχι μόνο να γυρίσουν το 2007- αλλά με εμένα μαζί, όμως αυτά είναι μόνο ευχές και η θέση μου παραμένει επισφαλής. Εύχομαι να έχω μια αληθινή επιλογή να αποφασίσω, αλλά αυτή τη στιγμή για μένα υπάρχει ή Ford ή τίποτα. Η Skoda δεν είναι ακόμα αρκετά ανταγωνιστική, η Mitsubishi δεν είναι σίγουρη για το πρόγραμμά της ακόμα και η Subaru δε δείχνει ότι με θέλει πολύ και εγώ δε θέλω να είμαι δεύτερος οδηγός πίσω από τον Πέτερ Σόλμπεργκ».

Η Ford φαίνεται ως η μόνη επιλογή για τον Λεμπ αλλά κάποιες ανησυχίες για την αξιοπιστία του νέου Focus κάνουν επιφυλακτικό το Γάλλο. «Με την Ford και τον Μάλκολμ Γουίλσον όλα είναι έτοιμα. Επισκέφθηκα τη βάση της ομάδας, ο προϋπολογισμός είναι έτοιμος και το Focus 2006 είναι καλό αλλά η αξιοπιστία είναι άλλη υπόθεση».

Τέλος ο Λεμπ δήλωσε: «Αν πρέπει να μείνω στην Xsara τον επόμενο χρόνο, είμαι σίγουρος ότι θα έχω ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που θα είναι ακόμα ανταγωνιστικό. Λοιπόν εν ολίγοις η Ford και η Citroen με ενδιαφέρουν αλλά τη δεδομένη στιγμή η μια είναι μια σταθερή επιλογή, ενώ η άλλη είναι ακόμα στον αέρα.

Πηγή: sport-fm.gr


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:19:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005 - Ράλλυ Ουαλίας 15 - 18 / 09

ΣYMMETOXEΣ
Συνολικά: 87
Eργοστασιακοί Oδηγοί: 12
Οδηγοί FIA 2: 10
Oδηγοί Πρωταθλήματος Παραγώγης: 11
Iδιωτικές συμμετοχές με N/4: 28
Iδιωτικές συμμετοχές με A/8: 6

ΔIAΔPOMH
Συνολικά χλμ: 1.251,17 χλμ.
Αριθμός ε.δ.: 17
Συνολικά χλμ ε.δ.: 357,57 χλμ.
Μεγαλύτερη ε.δ.: 14η/16η Resolfen ( 29,39 χλμ.)
Μεγαλύτερο υψόμετρο σε ε.δ.: 600 μέτρα (14η / 16η Resolfen )
Οδόστρωμα: χώμα
Service Park: Ένα, Felindre (Swansea)
Πανηγυρική εκκίνηση: Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 19.30 μμ (Cardiff)
Τερματισμός: Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 14.00 μμ (Cardiff)
Σούπερ Ειδική: -
Περιορισμός Κινητήρων: Ίδιος σε Aργεντινή και M. Bρετανία

Επίσημο site του αγώνα: www.walesrallygb.com/
E-mail: rallygb@msaevents.co.uk
Press Office E-mail: wrgb@jhmm.co.uk

Λεπτομέρειες και τα τελευταία νέα των ομάδων εδώ.




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Σεπ 2005, 13:21:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005 - Ράλλυ Ουαλίας 15 - 18 / 09

Shakedown

1η μέρα.

O Gronholm αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα και έχει "πέσει" στην 19η θέση.

Μετά την 3η ειδική προηγείται ο συνήθης υπόπτος Loeb ο οποίος άυξησε μάλιστα την διαφορά από τον 2ο Solberg η οποία φτάνει τα 10,3 δλ.

Ο Rovanpera ακολουθεί στην τρίτη θέση και 4ος Duval που προσπέρασε τον Atkinson.

6ος Martin μπροστά από τον Gardemeister.

Ο Colin McRae σκαρφάλωσε στην ένατη θέση πίσω από τον Henning Solberg.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Σεπ 2005, 19:22:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005 - Ράλλυ Ουαλίας 15 - 18 / 09

(από rally.gr μιας και δεν προλαβαίνω να γράψω)
O Sebastien Loeb, μπορεί να βρίσκετε στην κορυφή της κατάταξης με το τέλος του πρώτου σκέλους, αλλά σίγουρα όχι όπως θα ήθελε.
Μία ποινή δέκα δλ., σε συνδυασμό με ακόμα 5 δλ. που έχασε από τον Petter Solberg στν έκτη και τελευταία ε.δ. της ημέρας, η διαφορά ανάμεσα στους δυο τους, μειώθηκε στα 9,9 δλ.!
Την έκτη ε.δ. κέρδισε και πάλι ο Marcus Gronholm, ο οποίος πραγματοποιεί μία μοναδική αντεπίθεση έχοντας ανέβει στην 4η θέση της γενικής (από την 19η που βρέθηκε λόγω φρένων).
Ο Ηarri Rovanpera καταφέρνει και διατηρείται στην τρίτη θέση της γενικής, ενώ οι Duval και Αtkinson έχουν περιοριστεί πλέον στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα._Π.Τ.



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Σεπ 2005, 22:44:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
.....Την έκτη ε.δ. κέρδισε και πάλι ο Marcus Gronholm, ο οποίος πραγματοποιεί μία μοναδική αντεπίθεση έχοντας ανέβει στην 4η θέση της γενικής (από την 19η που βρέθηκε λόγω φρένων).


Ολικη επαναφορα... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2005, 14:52:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005 - Ράλλυ Ουαλίας 15 - 18 / 09

Αναλυτικά η 1η μέρα

Σήμερα και μετά την 9η ειδική:
1ος Sebastien Loeb
2ος Petter Solberg στα +23,7"
3ος Harri Rovanpera με τη διαφορά από τον 4ο Marcus Gronholm να ΄χει μειωθεί στα 17,7"
5ος ο Francois Duvla
6ος μόλις 8"΄πιο πίσω ο Markko Martin
Την πρώτη 10αδα συμπληρώνουν οι Galli, Stohl, Kresta και Chris Meeke ενώ ο Colin McRae είναι 11ατος!

Στα "Παραγωγής" ο Aki Teiskonen προηγείται, και πίσω του ο Nial McShea μείωσε μετά την 8η ε.δ. τη διαφορά στα 10,6"


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2005, 15:07:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WRC 2005 - Ράλλυ Ουαλίας 15 - 18 / 09

Sad Βασικά μετά τον μοιράιο συμβάν στην 15η ειδική ότι και να γράψει κανείς για τον αγώνα στην Ουαλία είναι "λίγο"...

Crying or Very sad Ότι και να πούμε είναι "λίγο"...

Σίγουρα ήταν μία από τις πιο κακές μέρες στην ιστορία των αγώνων και ας ελπίσουμε οτι οι κατασκευαστές θα προσπαθήσουν στο μέλλον να φτιάξουν ακόμα πιο ασφαλή αγωνιστικά αυτοκίνητα (αν και το θέμα ασφαλές αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα είναι μάλλον κάτι τελείως σχετικό...)

Στα λίγα που μπορεί να πει κανείς για τον αγώνα είναι ότι μέχρι την διακοπή του ο Loeb προηγείτο αισθητά ακολουθούμενος από τον Petter Solberg 44,5" πίσω του.

3ος ήταν ο Marcus Gronholm 44+" πιο πίσω αφού ο Rovanpera αντιμετώπισε πρόβλημα και έπεσε στην 5η θέση.

4ος ήταν ο Duval, 6oς ήταν Ο Markko Martin, ο Galli 7ος και ακολούσαν οι Stohl, Kresta και Colin McRae.

Μετά την μοιραία έξοδο του Martin ο Gronholm απόσυρθηκε από τον αγώνα και στην σύνεχεια αποσύρθηκε και ο Loeb.

Το ίδιο θέλησε να κάνει κι ο Solberg αλλά οι υπεύθυνοι της Subaru του ζήτησαν να τερματήσει για τους βαθμούς....

Η τελική κατάταξη έτσι, διαμορφώθηκε ως εξής:
1 - Petter Solberg 10
2 - Francois Duval 8
3 - Sebastien Loeb 6
4 - Harri Rovanpera 5
5 - Manfrend Stohl 4
6 - Roman Kresta 3
7 - Colin McRae 2
8 - Mark Higgins 1

Τα συλληπητήριά μας στην "αγωνιστική οικογένεια" Peugeot Sport καθώς και στην γυναίκα και παιδιά του Michael Park.

Crying or Very sad Crying or Very sad ΑΝΤΙΟ Michael Park... Salute



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2005, 15:23:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Martin κυνηγούσε τον Rovanpera για να καταφέρει να κερδίσει περισσότερους βαθμούς για την ομάδα μας, αφού ο Duval ήταν στην 4η θέση.

Σύμφωνα με την πρώτη ειδική της τελευταίας ημέρας, ο Martin κατάφερε να μειώσει αρκετά την διαφορά του με τον Rovanpera και αυτό ίσως στοίχησε την ζωή του Park στην 2η ειδική της ημέρας (15η).

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε, η Peugeot Sport θα αποσυρθεί από τους επόμενους αγώνες.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2005, 08:55:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
O Martin κυνηγούσε τον Rovanpera για να καταφέρει να κερδίσει περισσότερους βαθμούς για την ομάδα μας, αφού ο Duval ήταν στην 4η θέση.

Σύμφωνα με την πρώτη ειδική της τελευταίας ημέρας, ο Martin κατάφερε να μειώσει αρκετά την διαφορά του με τον Rovanpera και αυτό ίσως στοίχησε την ζωή του Park στην 2η ειδική της ημέρας (15η)...


Ακριβώς έτσι.

Ίσως από "υπερβάλοντα ζήλο" να πίεσε πάρα πολύ.

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να ήταν σχετικά "αγχωμένοι" από το γεγονός ότι ήθελαν να τερματίσουν όσο πιο ψηλά στην γενική κατάταξη για τους βαθμούς του πωταθλήματος κατασκευαστών.

Επίσης επιπλέον πίεση δέχτηκαν από το πρόβλημα στα φρενα του Gronholm την 1η μέρα αλλά ευτυχώς εκείνος οδηγώντας αλάνθαστα και άκρως επιθετικά επανήλθε στην 1η 3άδα, ενώ την ίδια ακριβώς επίθεση έκανε και ο Markko Martin μέχρι την μοιραία έξοδο....


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Επόμενη
Σελίδα 15 από 17

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2051s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on