PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 206 Junior & Senior Cup
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 11:05:48    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 206 Cup !!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Apo to 2003 (an oxi kanonika, tote dokimastika) tha antikatastathei opws isws gnwrizete merikoi to 106cup me to 206mini groupA. Ta 206 tha efodiazontai me ton 1.6 ths Peugeot pou foraei to 206xs kai to 307 1.6 (me tous 110+hp).
15ares zantes, eksari kivwtio ths ZF, mploke diaforiko, frena megalytera, kai isxy 165hp stis 7.500rpm.
Ola afta se karotsa 980kg.

Η πηγή είναι έγκυρη (ετσι την κρίνω εγώ, οι περισσότεροι την ξέρετε, ειναι ο Νίκος ο Bugs) Wink

Για να ετοιμαζόμαστε λοιπόν σιγά-σιγά.

ps Sidobre που είναι τα γάντια ??? Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
koulis1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1400

Ένταξη: 10 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Δεκ 2002, 20:34:13    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 206 Junior & Senior Cup Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πως το ειδατε το 206 1600 που ετρεχε στο Παλλάδιο ο Κολιγιαννης?????
Σας αρεσε????Αυτό το αυτοκίνητο ισως του χρόνου να ειναι το νέο Peugeot cup μαζί με το 106 φυσικά.Περιμένω εντυπώσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 10:41:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Koulis1 δεν το είδα γιατί λόγω υποχρεώσεων δεν ήμουν στο Παλλάδιο.

Aυτό που αισθάνομαι είναι ότι το 206/1600 θα έχει πλεονέκτημα έναντι των 106 - Saxo λόγω εργοστασιακής εξέληξης, πράγμα που δεν θα συμβαίνει με τα 106 - Saxo.

Bέβαια εάν ο Kολιγιάννης ή οποιοσδήποτε άλλος που επιλέξει 206, δεν ακολουθήσει την όντως ακριβή λύση της Peugeot Sport μάλλον θα είναι ένα βήμα πίσω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 14:36:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι νωρίς να κρίνουμε γιατί ήταν ο πρώτος του αγώνας.

Από κινητήρα καλά ακουγόταν, αλλά δεν είχε την ταχύτητα του 106 ραλλύ, λόγω πλαισίου. Κακά τα ψέμματα, το 106 είναι πιο κατάλληλο για ασφάλτινα ράλλυ. Η 5η και 6η θέση γενικής μπροστά από τα Μιτσυμπίσι είναι μακρινό όνειρο για οποιοδήποτε άλλο 1600άρι ημι-Gr A.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 11:40:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα πλαισίου το 206. Eίναι πιο σύγχρονο από του 106 και σχεδιασμένο για μεγαλύτερες υποδυνάμεις.

Tο ότι στο Παλλάδιο δεν έιχε την ταχύτητα των 106, για μένα είναι θέμα εξέληξης. Πότε έβγαλε οι Peugeot Sport ανταλακτικά, πότε πρόλαβαν να τα φέρουν στην Eλλάδα, πότε να τα δοκιμάσουν. Λίγος χρόνος. Mετά τον 3-4 αγώνα της επόμενης χρονιάς θα μπορούμε να έχουμε συγκρίσημα αποτελέσματα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 14:42:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
BTS δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα πλαισίου το 206. Eίναι πιο σύγχρονο από του 106 και σχεδιασμένο για μεγαλύτερες υποδυνάμεις.

Tο ότι στο Παλλάδιο δεν έιχε την ταχύτητα των 106, για μένα είναι θέμα εξέληξης. Πότε έβγαλε οι Peugeot Sport ανταλακτικά, πότε πρόλαβαν να τα φέρουν στην Eλλάδα, πότε να τα δοκιμάσουν. Λίγος χρόνος. Mετά τον 3-4 αγώνα της επόμενης χρονιάς θα μπορούμε να έχουμε συγκρίσημα αποτελέσματα.


Kala nte, mi varas!
Ksefevgeis apo to thema.Den leme ti tha mporouse na kanei to 206 an oi kanonisnoi tou edinan polles eleftheries.

Na toniso oti milame gia kati anamesa se GrN kai GrA kai oxi gia Super 1600. Sigrinoume to 206 prodiagrafon cup me to antistoixo 106 cup. Oi prodiagrafes tou cup einai poli sigekrimenes kai as min mplekoume me asafeis genikotites peri ekseliksis. Ena aytokinito tou cup den mporei na kanei trela almata ekseliksis. Sou dinei to kit i Peugeot kai to foras opos einai.

Akomi, to 206 den exei homologation GrN, pou simainei oti i idia i Peugeot ekrine pos i ekdosi dromou tou 206 den einai kaliteri apo to Rallye, gia ton aplo idioti. Kai an exei to 206 homologation GrA einai gia to Super1600 kai ta cup.

To 206 einai pio sigxrono kai sxediasmeno gia megaliteres ippodinameis, epeidi einai ena ena kalo autokinito dromou. Pio vari, pio politismeno, ,klp,klp. Auta omos den to kathistoun ena katharoaimo, opos to Rallye.

To 106 Rallye einai ena 'homologation special' diladi ekdosi eidika gia agones, asxeta an stin Ellada exei mosxopoulisei gia allous logous. To varos tou, to kentro varous kai i katanomi tou varous, i anartisi tou kai i texniki tou aplotita einai stoixeia pou to diaforopoioun apo to 206 (kai apo ola ta alla mikra autokinita) kai to kanoun toso ikano stous agones.

Gia na min pareksigitho, den iperaspizomai to ena i to allo autokinito tis Peugeot. Ego ...italofilos eimai. Aplos parakoloutho apo konta tous ellinikous agones kai pistevo pos toulaxiston stin asfalto kai xoris polles metatropes den tithetai thema sigrisis. To Rallye einai allou...

Parola afta tha perimeno na do tin poreia tou 206, tou xronou kai efxomai oi simmetexontes sto 206 cup na mas prosferoun plousiotero theama.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
koulis1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1400

Ένταξη: 10 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:10:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:

Bέβαια εάν ο Kολιγιάννης ή οποιοσδήποτε άλλος που επιλέξει 206, δεν ακολουθήσει την όντως ακριβή λύση της Peugeot Sport μάλλον θα είναι ένα βήμα πίσω.


Tι εννοείς λέγοντας ακριβή λύση?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
koulis1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1400

Ένταξη: 10 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:19:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνήσω με τον BTS οτι το αυτοκίνητο "βρισκετε στα πρώτα του βήματα",οπως επισης, θα συμφωνήσω οτι το 106 η παλιότερα το 205(ακόμα περισσότερο)ειναι "πολεμική μηχανή".Θεωρώ οτι το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει "πολύ καλό"(ως γνήσιο γαλλικό)αλλά θελει δουλειά!!!!!!!.Τωρα οσο αφορά το "δελτίο αναγνώρισης στο Ν" θα θυμίσω οτι και το 106 στην αρχή δεν ειχε homologation στο Ν.Προφανώς ειναι τακτική αυτό.
Πάντως για να επανέλθω στο θέμα στο Παλλάδιο δεν ειδα κάτι ιδιαίτερο σχετικά με το αυτοκίνητο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:58:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να θυμίσω ότι το 106 δεν έχει γέφυρα;

Το πλαίσιο του 206 είναι θεωρητικά καλύτερο. Θεωρητικά γιατί ο χρόνος θα δείξει!

Επίσης και το μεταξόνιο και μετατρόχιο είναι μεγαλύτερο που σημαίνει ελαυρώς καλύτερο κράτημα αν το αυτοκίνητο στηθεί.

Οντως τα "Rallye" είναι πολεμικές μηχανές ιδιαίτερα για GrN.

Ομως δεν ήταν τυχαία η επιλογή JWRC του 206 ιδιαίτερα όταν από την ομόσταυλη Citroen κυριαρχούσε το Saxo.

Εντάξει το 206 S1600 δέν είναι και το καλύτερο JWRC αλλά καλά πάει...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:01:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσο αφορά το Cup έχω την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο θα είναι λίγο ακριβό (9 με 10 μύρια περίπου) προετοιμασμένο στα 160 άλογα με κύριες αλλαγές στην πολλαπλή εισαγωγής (που το εργοστασιακό καραπάσχει) και βέβαια στήσιμο κτλ...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

koulis1 έγραψε:
Tι εννοείς λέγοντας ακριβή λύση?????


Aπό τον τιμοκατάλογο που έχουμε στο forum προκύπτει ότι η ανάρτηση π.χ. της Peugeot Sport κάνει 1 εκατομυριο περίπου. Δεν νομίζω ότι είναι φθηνή. Aπ' όσο ξέρω τα Cup και τα ημιGroup -A είναι κατηγορίες που η επιτυχία τους βασίζεται στο φθηνό κόστος για τους συμμετέχοντες. Διορθωσέ με, εάν κάνω λάθος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:51:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
koulis1 έγραψε:
Tι εννοείς λέγοντας ακριβή λύση?????


Aπό τον τιμοκατάλογο που έχουμε στο forum προκύπτει ότι η ανάρτηση π.χ. της Peugeot Sport κάνει 1 εκατομυριο περίπου. Δεν νομίζω ότι είναι φθηνή. Aπ' όσο ξέρω τα Cup και τα ημιGroup -A είναι κατηγορίες που η επιτυχία τους βασίζεται στο φθηνό κόστος για τους συμμετέχοντες. Διορθωσέ με, εάν κάνω λάθος.


Oπα, όχι κόψε κάτι...

Μην κοιτάς το Super1600 εκεί παίζουν άλλες τιμές!

Στο cup θα έχει γύρω στα 600.000!

Για κομπλέ ανάρτηση (ελλατήρια, αμορτισέρ, αντιστρεπτικές, ραβδους στρέψεις κλπ κλπ) δεν είναι πολλά!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 16:39:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Να θυμίσω ότι το 106 δεν έχει γέφυρα;
Το πλαίσιο του 206 είναι θεωρητικά καλύτερο. Θεωρητικά γιατί ο χρόνος θα δείξει!


Οι 4τροχοί επανελημένα γράφουν για το πλαίσιο 'γρανίτη' του 106. Μην ξεχνάς ότι είναι ελαφρύτερο και πιο μικρό με αποτέλεσμα να μην καταπονεί τόσο το σασί του.Και άλλωστε από τη στιγμή που θα μπει roll bar, δεν τίθεται θέμα.

Παράθεση:

Επίσης και το μεταξόνιο και μετατρόχιο είναι μεγαλύτερο που σημαίνει ελαυρώς καλύτερο κράτημα αν το αυτοκίνητο στηθεί.


Με αυτή τη λογική τo Octavia WRC θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του Παγκοσμίου.

Για την επιτυχία στους αγώνες δεν αρκεί το αυτοκίνητο να έχει το ένα ή το άλλο στοιχείο. Αυτό που μετράει είναι κατά πόσο το αυτοκίνητο είναι 'αθλητής'. Και ένας αθλητής έχει κορυφαία φυσική κατάσταση, τις σωστές διαστάσεις για το βάρος του και το άθλημα του, και είναι προσανατολισμένος στο στόχο του. Το ότι κάποιος είναι γυμνασμένος δεν σημαίνει ότι αν μπει στο στίβο θα 'ρίξει' σε έναν αθλητή.

Παράθεση:

Ομως δεν ήταν τυχαία η επιλογή JWRC του 206 ιδιαίτερα όταν από την ομόσταυλη Citroen κυριαρχούσε το Saxo.


Και βέβαια δεν είναι τυχαία. To saxo θα συνεχίσει να πουλιέται. Το 106 όμως είναι απερχόμενο μοντέλο και έπρεπε να προβληθεί το 206. Αλλά ακόμη και σε αυτή την κατηγορία, το Saxo (βλ. ίδια βάση με 106) είναι τo πιο γρήγορο. Η PSA δεν έφτιαξε ποτέ 106 για JWRC, αφού είχε προγραμματίσει εξ'αρχής να εμπλακεί με το 206 (το 106maxi δεν είναι JWRC).


Δεν κάνω ακριβή παραλληλισμό, αλλά κάποια στιγμή στο παγκόσμιο, η FIAT αναγκάστηκε να αντικαταστήσει την Stratos με το 131. Το 131 ήταν πιο γερό και με μεγαλύτερη δαδρομή ανάρτησης για το χώμα, αλλά η Stratos στα χέρια ιδιωτών συνέχισε να κερδίζει τους πάντες στην άσφαλτο (Μόντε 79, Κορσική 79,κλπ) λόγω του ότι είχε φτιαχτεί για αυτό.



Η μόνη επιφάνεια που το 206 cup πιθανόν να είναι καλύτερο από το 106 cup, είναι κατά τη γνώμη μου το χώμα, λόγω μεγαλύτερης διαδρομής ανάρτησης.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
koulis1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1400

Ένταξη: 10 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 17:50:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
koulis1 έγραψε:
Tι εννοείς λέγοντας ακριβή λύση?????


Aπό τον τιμοκατάλογο που έχουμε στο forum προκύπτει ότι η ανάρτηση π.χ. της Peugeot Sport κάνει 1 εκατομυριο περίπου. Δεν νομίζω ότι είναι φθηνή. Aπ' όσο ξέρω τα Cup και τα ημιGroup -A είναι κατηγορίες που η επιτυχία τους βασίζεται στο φθηνό κόστος για τους συμμετέχοντες. Διορθωσέ με, εάν κάνω λάθος.



Εννοώ οτι υπάρχουν και ακριβότερες λύσεις οπως οι Proflex η Bilstein ισως και ακριβότερες τις οποιες δεν τις ξέρω!!!!!
Οσο αφορά για την Peugeot sport η ανάρτηση ειναι μία ειτε στο καπ ειτε στα JWRC.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 18:02:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

koulis1 έγραψε:
Οσο αφορά για την Peugeot sport η ανάρτηση ειναι μία ειτε στο καπ ειτε στα JWRC.


Οχι, όχι για το 206...

Αυτή την στιγμή στην Γαλλία κυκλοφορεί ανάρτηση για το JWRC που είναι πανάκριβη, άλλη για χώμα και άλλη για άσφαλτο. Επίσης στο 206 αλλάζει όλος ο πίσω άξονας (που δεν αλλάζει στο Cup)

Στο εξωτερικό για Cup έχω δεί μέχρι στιγμής μόνο για χώμα, και κάποιες για άσφαλτο όχι όμως για το XS.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 04:27:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:

Οι 4τροχοί επανελημένα γράφουν για το πλαίσιο 'γρανίτη' του 106. Μην ξεχνάς ότι είναι ελαφρύτερο και πιο μικρό με αποτέλεσμα να μην καταπονεί τόσο το σασί του.Και άλλωστε από τη στιγμή που θα μπει roll bar, δεν τίθεται θέμα.


Το ότι σε αυτό το πλαίσιο φιλοξενείται η ροπή του 2λιτρου δεν σου λέει τίποτα; Η εμπλοκή του 206 στο WRC μήπως;
Η ανωτερότητα του πλαισίου του 206 είναι δεδομένη, φάνηκε στο WRC και θα φανεί με την έλευση του RC. Τότε θα δεις τί θα γράψουν οι 4ΤΡΟΧΟΙ! Δεν υπάρχει λόγος να γράψουν κάτι τώρα. Είναι αυτονόητο για την Peugeot ό,τι με την ένδειξη GTi (όπωε και Rallye) να έχει πλαίσιο "γρανίτη". Λές η Peugeot να σταμάτησε τα άκαμπτα πλαίσια στο 106; Και για το 306 δεν σχολίασαν ποτέ το πλαίσιο μέχρι που βγήκε το 2λιτρο με του 167 ίππους και παραμιλούσαν όλα τα καλά περιοδικά. Θυμάσαι το τεστ του Gti Race; Roll Bar κι έφυγες! Κι ούτε μία μπάρα θόλων δεν του έβαλε η Peugeot! Τέτοιο το πλαίσιο!
Το Rallye είναι πιο μαλακό τόσο από το 306 όσο και από το 206 και αυτό φαίνεται όταν οι ιπποδυνάμεις ανέβουν πάνω από τους 160 ίππους. Εκεί πλέον αισθάνεσαι (εάν είσαι οδηγός επιπέδου) την αναγκαιότητα μίας μπάρας θόλων. Και αυτό δεν αποτελεί αναγκαστικά μειονέκτημα. Η ενίσχυση του πλαισίου στα αγωνιστικά είναι κάτι το συνηθισμένο. Απλώς οι 160 ίπποι δεν ήταν ο φυσικός προορισμός του Rallye.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 16:09:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μίλτο σου απαντώ πριν ολοκληρώσω την ανάγνωση του ποστ σου, διότι το πήρες πολύ στραβά και βιάζομαι να απαντήσω!

Παραπάνω γράφω ότι το 206 είναι βαρύτερο και πιο ενισχυμένο, δεν τίθεται θέμα για αυτό. Αναφέρθηκα στην ακαμψία του 106 απαντώντας στον Sidobre, που μίλησε για έλλειψη αυτής. Δεν είπα ότι εκεί τελείωσαν τα άκαμπτα πλαίσια ούτε το συνέκρινα με άλλα, προσοχή!

Τα χαρακτηριστικά του 206 το καθιστούν πιο κατάλληλο για WRC. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα μας. Άλλες οι απαιτήσεις στους 150 και άλλες στους 300 ίππους. Και μην ξεχνάς ότι το 206 WRC είναι ειδική κατασκευή και όχι βελτιωμένο 206. Μόνο το βασικό πλαίσιο είναι ίδιο, και αυτό ραμμένο και ενισχυμένο.

Αυτό που λέω και δεν εννοεί κανείς να καταλάβει είναι ότι δεν συγκρίνουμε το 106 με το 206 γενικά, αλλά τις εκδόσεις των 1600κ.εκ. σε έκδοση cup, ως προς την αποτελεσματικότητα στις ειδικές (χρόνους) ΚΑΙ ΜΟΝΟ .

Και για να καταλάβουμε για ποιο πράγμα μιλάμε, μερικά παραδείγματα:

Παλλάδιο, 1η ειδική (9χμ):

4. XATZHPHΓAΣ Peugeot 106 Rallye 1οςA6 5:00.50
...
6.KΩΣTAKHΣ Μitsubishi Lancer EVO VI 1οςN4 5:02.70
7.KOYTΣOKΩΣTAΣ Peugeot 306 S16 1οςN3 5:04.86
....
45.KOΛIΓIANNHΣ Peugeot 206 XS A6 5:35.61


Παλλάδιο, 2η ειδική (9.7χμ):

3(!).XATZHPHΓAΣ Peugeot 106 Rallye 1οςA6 5:02.29
...
6.KΩΣTAKHΣ Μitsubishi Lancer EVO VI 1οςN4 5:10.44
...
16.KOYTΣOKΩΣTAΣ Peugeot 306 S16 1οςN3 5:19.63
...
39.KOΛIΓIANNHΣ Peugeot 206 XS A6 5:34.23

κ.ο.κ μέχρι την τελευταία ειδική.

Οι διαφορές αυτές μεταξύ 1ου 106 και 1ου 206 μεταφράζονται κατά μέσο όρο σε 3.5δευτ/χμ.

Ο Κολιγάννης είχε την υποστήριξη της Lion.


Παρ'όλα αυτά θα περιμένω την επόμενη σαιζόν για τελικά συμπεράσματα.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 06:18:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ! Σε παρεξήγησα. Sad
Σε έβαλα να γράψεις κουράζοντάς σε, αλλά τα διευκρίνισες καλύτερα. Το αποτέλεσμα σε δικαιώνει. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 07:39:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
ΟΚ! Σε παρεξήγησα. Sad
Σε έβαλα να γράψεις κουράζοντάς σε, αλλά τα διευκρίνισες καλύτερα.



No problem!

Δεν τα έγραψα όλα εγώ, οι χρόνοι είναι copy paste από το rally.gr. Wink


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
koulis1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1400

Ένταξη: 10 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 21:29:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:

Παλλάδιο, 1η ειδική (9χμ):

4. XATZHPHΓAΣ Peugeot 106 Rallye 1οςA6 5:00.50
...
6.KΩΣTAKHΣ Μitsubishi Lancer EVO VI 1οςN4 5:02.70
7.KOYTΣOKΩΣTAΣ Peugeot 306 S16 1οςN3 5:04.86
....
45.KOΛIΓIANNHΣ Peugeot 206 XS A6 5:35.61


Παλλάδιο, 2η ειδική (9.7χμ):

3(!).XATZHPHΓAΣ Peugeot 106 Rallye 1οςA6 5:02.29
...
6.KΩΣTAKHΣ Μitsubishi Lancer EVO VI 1οςN4 5:10.44
...
16.KOYTΣOKΩΣTAΣ Peugeot 306 S16 1οςN3 5:19.63
...
39.KOΛIΓIANNHΣ Peugeot 206 XS A6 5:34.23

κ.ο.κ μέχρι την τελευταία ειδική.

Οι διαφορές αυτές μεταξύ 1ου 106 και 1ου 206 μεταφράζονται κατά μέσο όρο σε 3.5δευτ/χμ.

Ο Κολιγάννης είχε την υποστήριξη της Lion.


Παρ'όλα αυτά θα περιμένω την επόμενη σαιζόν για τελικά συμπεράσματα.




Παλι δεν ειναι συγκρίσιμα αυτά για τον απλούστατο λόγο οτι ο "ένας" εκανε τον αγώνα της ζωής του και ο "αλλος" απλά δοκίμαζε.Δεν υπάρχει συγκριση απο τα αποτελέσματα του Παλλάδιου,κατα την γνώμη μου.
Κατα τα αλλα συμφωνώ μαζί σου οπως εγραψα και πιο πάνω, αλλωστε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Επόμενη
Σελίδα 1 από 17

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3309s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on