PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αποδίδουν οι βενζίνες 100 οκτανιων?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
1.1 i love you (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


C3 1.6 Elegance

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 233
Τόπος: Πόρτο-Ράφτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 00:25:38    Θέμα δημοσίευσης: Αποδίδουν οι βενζίνες 100 οκτανιων? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ Wink Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 19:23:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.1 i love you έγραψε:
Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ Wink Wink Wink Wink

Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη Exclamation Shocked εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα.
Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω
Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια
Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους ....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 20:47:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
1.1 i love you έγραψε:
Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ Wink Wink Wink Wink

Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη Exclamation Shocked εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα.
Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω
Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια
Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους ....


Υπαρχουν νυχτες με κρυα ατμοσφαιρα οπου τα 75 μου αλογα γινονται 80!!!
Δικιο εχεις Αλεξανδρε , ο κρυος αερας βοηθαει αρκετες φορες, αλλες παλι μερες ιδιως απογευματα ζεστα το 206 δεν παει μια.
Αν ποτε αλλαξω μηχανη θα σε εχω υποψιν μου για να παρεις τα 75 αλογατα που κατεχω. Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
1.1 i love you (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


C3 1.6 Elegance

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 233
Τόπος: Πόρτο-Ράφτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 22:38:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
1.1 i love you έγραψε:
Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ Wink Wink Wink Wink

Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη Exclamation Shocked εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα.
Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω
Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια
Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους ....
Εδώ φίλε Αλέξανδρε δε θα συμφωνήσω μαζί σου!Πράγματι το αυτοκίνητο με το πρώτο γέμισμα με V-Power έδειξε άμεσα αποτελέσματα στις επιταχύνσεις εν κινήσει.Το δοκίμασα για 2 μήνες πηγαίνοντας σε ανηφορικές στροφές(Βόρεια Εύβοια).Ούτε εγώ μπορούσα να το πιστέψω.Ετσι λοιπόν έκανα ένα γέμισμα με απλή αμόλυβδη και τότε σιγουρεύτηκα!!Μεγάλη διαφορά.Και για του λόγου το αληθές,το περιοδικό Power έκανε δυναμομέτρηση σε Seat Ibiza 1.4/16V και είχε αύξηση ιπποδύναμης 4 με 6 ίππους(δε θυμάμαι καλά).Επίσης κάτι πολύ σημαντικό είναι το Πρατήριο που προμηθεύεσαι καύσιμα.Το συγκεκριμένο της Χαλκίδας είναι λαχείο.Καταπληκτική ποιότητα στα καύσιμά του.Κάποιος άλλος είχε φέρει και Racing,μα μετά απο έλεγχο της Sell τη βρήκε νοθευμένη και φυσικά του απαγόρευσε να ξαναπουλήσει Racing.Anyway,η διαφορά υπάρχει και είμαι σίγουρος γι'αυτό (και δε μιλώ για Χειμώνα μα για Καλοκαίρι εWink Twisted evil Twisted evil Twisted evil [/quote]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 23:48:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To test το εχω και το εχω σχολιασει ηδη
θα συμπληρωσω ομως οτι το Ibiza ειναι 1400(και οπως ειδες οσο αυξανουν τα κυβικα αυξανει και το κερδος) και δευτερον 16V
Επισης αυτα τα 4 ιππακια θα ειδες οτι μεταφραστηκαν σε ανυπαρκτη διαφορα στον δρομο
Τελος την Racing την εβαλα στο μοναδικο πρατηριο του Ηρακλειου που εχει και αυτο τα λεει ολα για την ποιοτητα της.
ΥΓ Το car&driver to καινουργιο το δινει 61 ιππους -Λες να παμε να κανουμε καμμια αναβαθμιση?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
1.1 i love you (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


C3 1.6 Elegance

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 233
Τόπος: Πόρτο-Ράφτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 01:02:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Shocked Φίλε Αλέξανδρε και εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.Οσο πιο λίγους ίππους βγάζει το αυτοκίνητο τόσο πιο έντονα φαίνεται η αναβάθμισή του όποια κι αν είναι αυτή.Και μια και διάβασες το καινούργιο Car&Driver είδες αναβάθμιση το 206 στην ανάρτηση;Ακόμα και χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του έδωσαν,όλα τα έφτιαξαν αλλά τα φρένα "μούφα".Πώς νευριάζω όταν το βλέπω σε όλα τα τέστ φρένων τελευταίο η προτελευταίο.Στο δε συγκεκριμένο τέστ έχει περίπου δέκα μέτρα μεγαλύτερη απόσταση απο το αμέσως χειρότερο Embarassed Embarassed Embarassed Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Exclamation Exclamation Exclamation Ενα Hyundai Exclamation Exclamation Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 01:12:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως η V-Racing εδωσε γυρω στο 3.5% παραπανω αποδοση κατα μεσο ορο. Αρα ο 1100 απο 60 παει 62.1... Δεν ειναι τρελλο αλλα επειδη οσο πιο λιγο εχεις τοσο πιο πολυ φαινονται οι μικροδιαφορες μου φαινεται λογικο..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 11:55:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι όσοι έχετε συμπίεση στον κινητήτα σας κάτω από 10,5:1 δεν θα έχετε καμία βελτίωση με τις βενζίνες των 98 οκτανίων εκτός αι εάν ο κινητήρας σας είναι ταλαιπωρημένος και τον ακούτε να χτυπάει πυράκια!!!
Το 3,5% αναφέρεται σε κινητήρες που είναι σχεδιασμένοι για super αμόλυβδη.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 14:19:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν εγραψα 3.5% δεν ειναι καποιο θεωρητικο νουμερο που δινει η Shell.. Eιναι ο μεσος ορος βελτιωσης ολων των αυτοκινητων που δοκιμασε στο δυναμομετρο το συγκεκριμενο περιοδικο. Αρκετα απ'τα αμαξια επερναν απλη αμολυβδη και εδειξαν και αυτα βελτιωση 3.5% ..

Τωρα θεωρητικα εχεις δικιο σε αυτο που λες οτι δεν θα πρεπε να βλεπουμε βελτιωση με υψηλοτερα οκτανια αλλα το αποτελεσμα διαψευδει... Οποτε πιθανολογω οτι οι SuperPlus εκτος απο 3 οκτανια παραπανω εχουν και προσθετα αποδοσης γιατι τα οκτανια μονα τους τα εκμεταλλευεσαι απο χαρτογραφηση που "ξεζουμιζει" τα 98 οκτανια αρα δεν βγαζει νοημα.. Τι να πεις..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 18:06:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.1 i love you έγραψε:
Shocked Shocked Φίλε Αλέξανδρε και εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.Οσο πιο λίγους ίππους βγάζει το αυτοκίνητο τόσο πιο έντονα φαίνεται η αναβάθμισή του όποια κι αν είναι αυτή.Exclamation

Φαινεται ευκολα ,πετυχαινεται δυσκολα.Και δες οποια βελτιωση θελεις. Σκουπα, Superchip κτλ το 1100 εχει το μικροτερο κερδος για την ιδια βελτιωση
Παράθεση:

Και μια και διάβασες το καινούργιο Car&Driver είδες αναβάθμιση το 206 στην ανάρτηση;Ακόμα και χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του έδωσαν,όλα τα έφτιαξαν αλλά τα φρένα "μούφα".Πώς νευριάζω όταν το βλέπω σε όλα τα τέστ φρένων τελευταίο η προτελευταίο.Στο δε συγκεκριμένο τέστ έχει περίπου δέκα μέτρα μεγαλύτερη απόσταση απο το αμέσως χειρότερο Embarassed Embarassed Embarassed Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Exclamation Exclamation Exclamation Ενα Hyundai Exclamation Exclamation Exclamation

Για την ακριβεια ημουν λαθραναγνωστης οποτε τα παραπανω που λες δεν τα ειδα.Τι αλλαγες καναν στην αναρτηση?Γιατι οπου ναναι την αναβαθμιζω με αντιστρεπτικη και νεα αμορτισερ(μαλλον μαμισια 1400 η 1600 η De Carbon comfort)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 18:14:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Παντως η V-Racing εδωσε γυρω στο 3.5% παραπανω αποδοση κατα μεσο ορο. Αρα ο 1100 απο 60 παει 62.1... Δεν ειναι τρελλο αλλα επειδη οσο πιο λιγο εχεις τοσο πιο πολυ φαινονται οι μικροδιαφορες μου φαινεται λογικο..

Aυτο το πραγμα <<μεσος ορος>> δεν ισχυει στην συγκεκριμενη περιπτωση
Το 1100 κερδιζει α,το 1400 α+1, το 1600 α+2, το 2000 α+3 ιππους κοκ...και οχι ολα κατα μεσο ορο α+1,5 παει και τελειωσε


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 19:03:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα εγω δεν ειπα οτι παιρνει 3.5 ΑΛΟΓΑ.. ειπα οτι παιρνει 3.5% πανω στα αλογα που εχεις.. για παραδειγμα καποιος 100 αλογα θα παρει 3.5 (οπως και εγινε με το Ibiza) και καποιος με 300 θα παρει σχεδον 10 (οπως εγινε πχ με το Fiat Coupe)

Και για να δεις οτι ισχυει κρυψε την τελικη αποδοση δυναμομετρου και προσθεσε 3.5% στο καθενα να δεις αν βγαινει η οχι κοντα στα πραγματικα δυναμομετρημενα αλογα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Νοέ 2002, 11:48:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι Alex σωστος,διαβασα 3,5 ατια
Excuse-moi


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mimis (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1,4lt 16v 90hp

Ένταξη: 07 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 217
Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 17:31:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ παλι, έχω κάνει ήδη δυο γεμίσματα με extra αμολυβδη της BP και μπορώ να πώ με σηγουριά ότι αισθάνομαι την διαφορά στο 1.100 άρι μου. Το νίωθω ποιό νευρικό στις επιταγχύνσεις του..... :D :D :D


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mimis (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1,4lt 16v 90hp

Ένταξη: 07 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 217
Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 17:33:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα η απορία μου είναι η εξής : Ποιά ειναι καλύτερη, η extra unleaded της BP ή η V-POWER της Shell ; Question Question Question Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 17:38:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mimis έγραψε:
Τώρα η απορία μου είναι η εξής : Ποιά ειναι καλύτερη, η extra unleaded της BP ή η V-POWER της Shell ; Question Question Question Confused


Στο "Γενικές Συζητήσεις" έχουμε ολόκληρο thread για το θέμα. Όρεξη να 'χεις να διαβάζεις. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 20:24:15    Θέμα δημοσίευσης: Αμολυβδη ή super αμολυβδη; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγορασα πριν ενα μηνα ενα peugeot 206 XT 1.4 90hp και εβαλα βενζινη 2 φορες super αμολυβδη 100 οκτανιων. Τι βενζινη προτεινεται; Ποια βενζινη ειναι καλυτερη για τον κινητηρα; Αμολυβδη ή super αμολυβδη;
Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 20:27:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλοριζικο!
οσο πιο καλη βενζινη βαζεις τοσο καλυτερα για το μοτερ σου !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούν 2004, 07:36:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βενζίνη που πρεπει καθε φορα να χρησιμοποιει το καθε αυτοκινητο εχει να κανει σαφως με το προγραμμα που φοραει στον εγκεφαλο.Ενα τσιτωμενο προγραμμα με υψηλη συμπίεση πολλες βενζίνες και ψηλα αβανς θελει οπωσδηποτε βενζινη με πολλα οκτανια για να μην χτυπαει πειράκια το μοτερ.Στις περισσοτερες των περιπτωσεων (πλην εξαιρεσεων) τα εργοστασιακα αυτοκινητα (χωρις μετατροπες) μπορουν να λειτουργησουν αψογα και με βενζίνη 95 οκτανιων.

Δοκιμασε και την 95αρα καλο θα κανεις στην τσεπη σου.Αν δεις οτι ακους πειρακια τοτε γυρνα σε 100αρα


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούν 2004, 10:30:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω οτι καλυψε ο μακης...

παντως υπολογησε πως καθε βελτιωμνεο καλο ειναι να δουλευει με 100αρα για να μην υπαροχυν στεναχοριες...

εμεις π.χ. δεν μπορουμε να βαλουμε με τιποτα απλη διοτι το αμαξι ρεταρει και κοβει τελειως τα αβανς. Κοινως δεν παει βημα...

ο καλυτερος συνδυασμος μεχρι στιγμης ειναι Shell Racing μαζι με Aldon. Φυσικα το κοστος ξεφευγει...

Υπολογισε σε ενα ντεποζιτο μισο μπουκαλι Aldon (35 ευρω) δηλαδη...

1.09 το λιτρο Χ 45 λιτρα = 49.05 ευρω + (35/2) = 66,55 ευρω το ντεποζιτο

Δηλαδη 66,55 / 45 λιτρα = 1.48 ευρω το λιτρο καθαρης υδονης...

Αυτα σε περιόδο πολέμου φυσικά Twisted evil Twisted evil Twisted evil





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Επόμενη
Σελίδα 1 από 16

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4058s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on