Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 19:32:53 Θέμα δημοσίευσης: SOS!...! ZHTΕΙTAI BOHΘΕΙΑ...ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΠΝΟΗ.... |
|
|
Sidobre έγραψε: | Για να μην το κρατάμε και κρυφό, ψάχνουμε να φτιάξουμε μια εισαγωγή αποκλειστικά για το 206 σύμφωνα με τους χώρους του.
Ομως επειδή δεν έχουμε ακόμα τις γνωριμίες που θα θέλαμε να έχουμε, αν έχει κανείς γνωστό που να φτιάνει πολυεστερικά ή Carbon, Kevlar ή οποιδήποτε θερμοανθεκτικό πλαστικό θα είναι και ΣΩΤΗΡΑΣ! Ο γνώμονάς μας είναι να είναι καλό και φθηνό! Το πόσο έχουν όλα αυτά το ξέρουμε...
Τα σχέδια υπάρχουν, οι διαστάσεις το ίδιο, μας μένουν τα υλικά....
Το πιο πιθανό είναι να φτιαχτεί και ένα πρωτότυπο από... φθηνά υλικά για να διαπιστώσουμε αν είναι αντάξια των προσδωκιών μας!  |
Είναι φανερό από το Τάσο, τι ζητάμε....
Εχετε υπόψην καμιά εταιρία ή βιοτεχνία που να ασχολείται με τα πολυεστερικά?
Κάπου στην Ελλάδα φτιάχνουν σκούπες....ξέρει κανείς που?
Έχει κανείς καμιά ιδέα πως μπορούμε να φτιάξουμε το πρώτο καλούπι βελτιωτικού φίλτρου που θα βασίζεται αποκλειστικά στο χώρο της μηχανής του 206?
Τα σχέδια υπάρχουν, η ιδέα υπάρχει .... κάποιος που να ασχολείται με υλοποίηση υπάρχει????
Δώστε τα φώτα σας....σας παρακαλώ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 19:50:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini εγραψα στο καταλληλο τοπικ (Εισαγωγη-Φιλτρα) για ενα υλικο (λαμαρινα) που πιστευω ειναι απο πολλες αποψεις καλυτερο απ'το υλικο της αναζητησης σας. Στο χερι σας ειναι να το δοκιμασετε αν θελετε να πειραματιστειτε...Και για τη ζεστη ειπαμε - Αρμαφλεξ η υαλοβαμβακας γυρω γυρω.. Με αυτο τον τροπο σιγουρα θα εχει και αρκετα καλυτερη θερμο-μονωτικοτητα απ'οτι ενα σκετο πλαστικο η Kevlar. Αλλα και σαν τιμη θα βγει πολυ φθηνοτερο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 21:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Vini εγραψα στο καταλληλο τοπικ (Εισαγωγη-Φιλτρα) για ενα υλικο (λαμαρινα) που πιστευω ειναι απο πολλες αποψεις καλυτερο απ'το υλικο της αναζητησης σας. Στο χερι σας ειναι να το δοκιμασετε αν θελετε να πειραματιστειτε...Και για τη ζεστη ειπαμε - Αρμαφλεξ η υαλοβαμβακας γυρω γυρω.. Με αυτο τον τροπο σιγουρα θα εχει και αρκετα καλυτερη θερμο-μονωτικοτητα απ'οτι ενα σκετο πλαστικο η Kevlar. Αλλα και σαν τιμη θα βγει πολυ φθηνοτερο... |
Moυ αρέσει αυτή η ιδέα...
Μάλιστα σκέφτομαι αντί για την λαμαρίνα που λες....να πάμε σε κάποιο αλουμινάδικο και να φτιάξουμε τον κύλινδρο με αλουμίνιο... το οποίο είναι και θερμοαπαγωγικό....
χμμμ θα το μελετήσω.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 22:08:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά ότι χρειαστείτε πείτε μου.Στην ανάγκη θα αρχίσω να ρωτάω καθηγητές!Έτσι ψωνισμένοι που είναι σίγουρα θα θέλουν να κάνουν κάποια επείδηξη των γνώσεων τους σε κάποιο αθώο κατα άλλα φοιτητή με ανιδιοτελείς σκοπούς.
Παντως μου φαίνεται λίγο παράξενο όλα αυτά που λέμε να μην τα έχουν σκεφτεί οι επαγγελματιές μηχανικοί των εταιρίων!Κάτι δεν μου κολλάει καλά αλλά... θα το παλέψουμε!!\
Πάντως σήμερα παιδιά κατάλαβα γιατι πρέπει να δώσω κρύα τροφοδοσία στο μωρό.Με τέτοια ατμόσφαιρα που είχε στην αθήνα ,είδε μεγάλη αλλαγή στην πρώτη και την δευτέρα.Και ο ήχος έντελως διαφορετικός ποιο μπάσσος.Μάλλον κάτι πρέπει να γινει επιπλέον. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 22:24:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: |
Πάντως σήμερα παιδιά κατάλαβα γιατι πρέπει να δώσω κρύα τροφοδοσία στο μωρό.Με τέτοια ατμόσφαιρα που είχε στην αθήνα ,είδε μεγάλη αλλαγή στην πρώτη και την δευτέρα.Και ο ήχος έντελως διαφορετικός ποιο μπάσσος.Μάλλον κάτι πρέπει να γινει επιπλέον. |
σήμερα ψάχναμε 2 άτομα να βρούμε σημείο εισαγωγής κρύου αέρα στο 206....με οποιοδήποτε τρόπο....
Σκεφτόμασταν μήπως και καταλήγαμε σε βαρελάκι αντί για σκούπα....
Για δύο ώρες, ψάχναμε από'δω, ψάχναμε από εκεί...τίποτα....όλα ερμιτικά κλειστά...και όλα Βεζούβιος...
Οπότε η έξοδος από το βαρελάκι αναγκαστικά έπεφτε κάτω λίγο ποιο χαμηλά από την είσοδο του δεύτερου πνίχτη....ώστε να είναι και ποιο κάτω από το ψυγείο.... Ετσι όμως είναι σχεδόν πάνω στο δρόμο....δηλ. κάτω από 30 εκατοστά....απόσταση από το δρόμο....ιδιαίτερα επικίνδυνο για καταστάσεις κακοκαιρίας....
Για αυτό μάλλον και η Peugeot καταλήγει στο γνωστό:
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 01:05:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν ασχολιομουν με Overclocking επεξεργαστων για Η/Υ το νουμερο 1 πραγμα που μας απασχολουσε ηταν η ψυξη. Συνηθως οι ψυκτρες ηταν απο 2 υλικα. Χαλκος και Αλουμινιο.. Το Χαλκο τον χρησιμοποιουσαμε οταν θελαμε να κανουμε γρηγορη απαγωγη θερμοτητας γιατι ηταν καλος στο να μεταφερει ζεστη. Το Αλουμινιο απ'την αλλη το χρησιμοποιουσαμε οταν θελαμε να αποροφησουμε γρηγορα την ζεστη απο τη CPU και να τη διοχετευσουμε σε εναν μεγαλυτερο μεταλλικο ογκο λογω του οτι το αλουμινιο εχει πολυ μεγαλο δεικτη αποροφησης θερμοτητας.
Η χρηση του συνηθως σαν "μονωτικο" ειναι πιο πολυ για ανακλαστικοτητα της ζεστης παρα για "μονωση". Παντως ενα αλουμινενιο βαρελακι που βρισκεται στο χωρο της μηχανης δεν θα χρειαστει περισσοτερα απο λιγα λεπτα ωστε να ζεσταθει αρκετα το ιδιο...(με αρνητικες επιπτωσεις στην θερμοκρασια του αερα). Αρα η χρηση μονωτικων ειναι αναποφευκτη και παλι. Οποτε καλυτερα να χρησιμοποιηθει φθηνο υλικο για την κατασκευη στο βαρελακι και μετα "αγκαλιασμα" απο μονωτικο υλικο...Φυσικα το Αλουμινιο ειναι πιο "μουρατο" αλλα λεμε... Παντως τωρα που το σκεφτομαι ορισμενα κονσερβοκουτια ισως ειναι μανα για χρηση σαν "βαρελακι"...
Παντως εγω νομιζα οτι θελατε να φτιαξετε σκουπα.. Αυτο το α-λα-1600 απαιτει μετακινηση ψυγειου η μικροτερο ψυγειο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 02:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω κατι τετοιο ειχα σκεφθει να κανω με τη λαμαρινα.. Οι κοκκινες γραμμες ειναι οι γραμμες που ζωγραφιζεις με ενα μαρκαδορο στην λαμαρινα ετσι ωστε μετα να την "τσακισεις" και να φτιαξεις το επιθυμητο σχημα - στην προκειμενη περιπτωση μια σκουπα. Το σημειο με τη διακεκομενη κοκκινη πρασινη ειναι το σημειο που θα ενωθει η μια ακρη της λαμαρινας με το αλλο.. Ολο το αλλο κομματι ειναι μονοκοματο, ετσι εχουμε μια μονο ενωση...
Το φιλτρο δεν ηταν απαραιτητο να το ζωγραφισω αλλα το εκανα ετσι για να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη αποψη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 10:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, το κύριο πρόβλημα είναι πως θα κατασκευάσουμε αυτόν εδώ τον κύριο...
Τα υπόλοιπα φτιάχνονται πιο εύκολα...
Αποψή μου είναι ότι αυτό δεν γίνεται εύκολα από μεταλικό κατασκεύασμα. Οχι ότι το αποκλείω αλλά θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο πολυεστερικό.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 14:22:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kυρ Tάσο εάν μου πεις διαστάσεις και επιθυμητά υλικά, θα σας βοηθήσω. Aλλοιώς η κατασκευαστική μου εταιρία ντεν μπορεί να βοηθήσει. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 14:42:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Kυρ Tάσο εάν μου πεις διαστάσεις και επιθυμητά υλικά, θα σας βοηθήσω. Aλλοιώς η κατασκευαστική μου εταιρία ντεν μπορεί να βοηθήσει.  |
Ακριβής διαστάσεις και λεπτομέρειες θα έχω έτοιμες την Δευτέρα. (Για όλα τα υλικά)
Ο κύλινδρος αυτός έχει διάμετρο 24cm και μήκος 25cm.
Υλικά; Οτι νάναι που να είναι μη παραμορφώσιμο από τις θερμοκρασίες και ελαφρύ διότι υπάρχει έλλειψη στήριξης.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 14:50:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει και μια περίπτωση να έχει και αυτό το σχήμα

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 17:58:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Τί φτιάχνετε εκεί χάμου βρε τρελλάρες;
Αυτό θα πει 206Club! Εκτός από Σύλλογος καί Κατασκευαστική!
:D |
το R&D τμημα του club σε ολο του το μεγαλειο .
και καποιοι μιλουν για αναξιοπιστο forum....
ας ξεστραβωθουν...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|