PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αφαίρεση Καταλύτη
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούλ 2003, 09:24:08    Θέμα δημοσίευσης: Αφαίρεση Καταλύτη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη

Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή

http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html

Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης.

Τι λέτε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 13:20:02    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαίρεση Καταλύτη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη

Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή

http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html

Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης.

Τι λέτε?


αφου δε συμφωνεις τι σχολεισαι ; Wink με αυτα τα πραγματα του...διαβολου;
αστα να ασχοληθουν αυτοι που θελουν... Wink
ουτε εγω συμφωνω με την αφαιρεση του καταλυτη ..
για αντικατασταση με αλλον "αγωνιστικο" "ελευθερο" ..οπως θελετε πεστε τον , το συζηταμε!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 15:58:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η συσκευή αυτή ίσως έχει μεγάλη αξία, στο να τοποθετηθεί καλό σύστημα εξάτμισης.

Είναι γνωστό ότι χταπόδια πλην supersprint και PeugeotSport δεν υπάρχουν, λόγω των δύο λάμδα.

Με την εν λόγω συσκευή, μπορούμε να βάλουμε ότι χταπόδι θέλουμε, καταργώντας τον ένα λάμδα. Σε αυτή την περίπτωση ο καταλύτης θα υπάρχει κανονικά εν λειτουργία.

Μοναδικό μειονέκτημα ότι αν χαλάσει ο καταλύτης δεν θα μας ειδοποιήσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, αφού τα σήματα από τους λάμδα θα είναι πάντα σωστά. Μικρο το κακό!

Δεν έχει ενδιαφέρον?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 15:59:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η συσκευή αυτή ίσως έχει μεγάλη αξία, στο να τοποθετηθεί καλό σύστημα εξάτμισης.

Είναι γνωστό ότι χταπόδια πλην supersprint και PeugeotSport δεν υπάρχουν, λόγω των δύο λάμδα.

Με την εν λόγω συσκευή, μπορούμε να βάλουμε ότι χταπόδι θέλουμε, καταργώντας τον ένα λάμδα. Σε αυτή την περίπτωση ο καταλύτης θα υπάρχει κανονικά εν λειτουργία.

Μοναδικό μειονέκτημα ότι αν χαλάσει ο καταλύτης δεν θα μας ειδοποιήσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, αφού τα σήματα από τους λάμδα θα είναι πάντα σωστά. Μικρο το κακό!

Δεν έχει ενδιαφέρον?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 16:00:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η συσκευή αυτή ίσως έχει μεγάλη αξία, στο να τοποθετηθεί καλό σύστημα εξάτμισης.

Είναι γνωστό ότι χταπόδια πλην supersprint και PeugeotSport δεν υπάρχουν, λόγω των δύο λάμδα.

Με την εν λόγω συσκευή, μπορούμε να βάλουμε ότι χταπόδι θέλουμε, καταργώντας τον ένα λάμδα. Σε αυτή την περίπτωση ο καταλύτης θα υπάρχει κανονικά εν λειτουργία.

Μοναδικό μειονέκτημα ότι αν χαλάσει ο καταλύτης δεν θα μας ειδοποιήσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, αφού τα σήματα από τους λάμδα θα είναι πάντα σωστά. Μικρο το κακό!

Δεν έχει ενδιαφέρον?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 19:28:58    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαίρεση Καταλύτη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη

Ψάχνοντας ανακάλυψα την παρακάτω συσκευή

http://www.cc-module.com/beschreibung_l2e_de.html

Ουσιαστικά κοροιδεύει τους αισθητήρες Λάμδα, ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί ο καταλύτης.

Τι λέτε?

Γιατι ξεκινας αμυνόμενος το post με την πρόταση "Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την αφαίρεση του καταλύτη";
Φοβάσαι μήπως σε πει κανένας παρανομο, κωλοπαιδο, δολοφονο, κλπ; Laughing
Είναι χουντικό το φόρουμ και θα πεσουν να σε φανε; Shocked Very happy Δε νομιζω...


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 20:13:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έ οχι να φοβηθώ Laughing

Απλώς, τονίζω εξ αρχής ότι δεν θεωρώ σωστό να αφαιρέσει κανείς τον καταλύτη. Και το κάνω εξ' αρχής καθώς η εν λόγω συσκευή ανάλογα με τον τρόπο χρήσης, μπορεί να λειτουργήσει και ενάντια σε αυτό που πιστεύω.

Εξάλλου είμαι και παρανομος και κωλοπαιδο και δολοφονος Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 20:16:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Εξάλλου είμαι και παρανομος και κωλοπαιδο και δολοφονος Evil

χαχαχα και εγω το ιδιο ειμαι, πως δεν συναντηθηκαμε ακομα Laughing


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2003, 19:52:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστευω ειναι μια πολυ χρησιμη συσκευη καθως εκει που εχουμε τον καταλυτη εμεις οι νεοι....η αποδοση παει περιπατο.Κατα εμενα η χρηση του μαζι με εναν ελευθερο καταλυτη σε αλλη θεση πιο μακρυα απο την εξαγωγη θα ειναι πιο τιμια και σιγουρα μακραν αποδοτικη.Προσωπικα μηνυματα βλαβης θα με ενοχλουσαν πολυ αν και ελπιζα να υπαρχει και φτηνοτερη λυση να τα ξεπερασουμε,380Ε αν καταλαβα καλα που κοστιζει μου φαινονται πολλα και μαζι με εναν μεταλικο καταλυτη...κτλ μαζευονται Sad Confused




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Αύγ 2003, 12:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωστα αν και το εχουμε συζητησει και ειχες την ιδια αποψη,δεν εχω καταλαβει που στηριζεις την αποψη σου οτι με τον καταλυτη πιο μακρια ανεβαινει η αποδοση.
Προσωπικα αν εβαζα ελευθερο καταλυτη,θα τον εβαζα στην ιδια θεση.
Ο,τι ειναι να παρει απο αποδοση,θα το παρει και σε αυτη την θεση.
Δε νομιζω οτι ειναι ανασταλτικος παραγοντας η θεση του κατ.Βρισκεται εκει για να ζεσταινεται γρηγορα και να κανει σωστα τη δουλεια του ακομα και να ειναι κρυο το αμαξι.
Ετσι και καθαρα καυσαερια εχουμε και η μακροζωια του κατ αυξανεται.
Οσο backpressure δινει εκει ,το ιδιο θα κοβει και πιο κατω σε αλλη θεση.
Αυτη ειναι η γνωμη μου.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2003, 08:40:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Βρισκεται εκει για να ζεσταινεται γρηγορα και να κανει σωστα τη δουλεια του ακομα και να ειναι κρυο το αμαξι.
Ετσι και καθαρα καυσαερια εχουμε και η μακροζωια του κατ αυξανεται.

Πολύ σωστή η άποψή σου, Σπύρο.

Ενας κρύος καταλύτης δεν προσφέρει απολύτως τίποτα...

Γι' αυτό και σ' ένα "κρύο" ξεκίνημα της μηχανής όλα τα βλαβερά στοιχεία (CO, VOCs, NO, NO2...) για τα οποία έχει κατασκευαστεί ο καταλύτης να "σταματάει", εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2003, 10:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτον με ελευθερο καταλυτη στην ιδια θεση δεν εγκυαται κανεις οτι δεν θα βγαλει παλι σφαλμα ο εγκεφαλος καθως κοβω το κεφαλι μου οτι οι βελτιωτικοι ειναι λιγοτερο αποδοτικοι απο τον νορμαλ.
Εχω διαβασει οτι το ελευθερο μηκος της εξατμισης αμεσως μετα τον κινητηρα ειναι καθοριστικο στην αποδοση.Οταν εχεις ενα εμποδιο στην ροη πολυ κοντα στην εξοδο απλα ξεχνας τις ψηλες.
Πολλοι θα εχετε παρατηρησει στα καινουργεια αυτοκινητα ελειψη ελαστικοτητας στις πολυ χαμηλες στροφες κατι που εμφανιστηκε παρεα με τους προκαταλυτες και αργοτερα τους καταλυτες στην θεση των προηγουμενων λετε να ναι τυχαιο???
Γιατι τοσα χρονια εβαζαν τον καταλυτη μακρυα και ειχαν προβληματα κρυας εκκινησης και επρεπε να τους αναγκασει η ΕΕ να τον αλλαξουν θεση,αφου η θεση του δεν επιρεαζει την αποδοση???
Ακομα αφου ολοι μιλαμε για χταποδια κτλ,εχετε δει κανενα χταποδι που να μην φτανει κατω απο τον κινητηρα?για καποιο λογο τα κανουν τοσο μεγαλα???
Γιατι η peugeotsport στο cup εβαλε τον καταλυτη σχεδον στη θεση που εχουμε εμεις το μεσαιο καζανακι???

Α και κατι αλλο οι συνηθισμενοι καταλυτες δεν μπορουν να κανουν τιποτα για τα οξειδια του αζωτου(ΝΟχ) παρα μονο να περιορισουν οσο το δυνατον τα παραγωγα της ατελους καυσης.Για τα οξειδια φροντιζει η ανακυκλωση καυσαεριων και αλλες μεθοδοι




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Αύγ 2003, 12:23:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειχα γραψει και σε αλλο post για τις εξατμισεις Bosal.O αδερφος μου εβαλε ενα κιτ στο ταπεινο Ibiza 1,4 16v 75ps.Η εφαρμογη του κιτ ειναι φοβερη μακραν ανωτερη της custom fit Sebring που φοραει το 206 μου και εδω μιλαμε για τελικο και χταποδι με 280 ευρω.Βεβαια συνολικα μαζι με την μπουκα στο καζανακι και δευτερη δυναμομετρηση πληρωσε 350ευρα τιμη πολυ ικανοποιητικη πιστευω.Η πρωτη μετρηση εδειξε 82,8 αλογα στις 5000 ενω με το κιτ εβγαλε 88 σταθερα απο τις 4500 ως τις 5000.Τιμες ικανοποιητικες αλλα 2 αλογα μικροτερες απο τις υποσχομενες βεβαια αυτα τα αλογα ισως τα εφαγε το δυναμομετρο λογω τις φιλοσοφιας μετρησης του.Καθως κανει μετρησεις με σταθερο βημα ανα 500 στροφες φρεναροντας τον κινητηρα καθε φορα σε αυτες τις στροφες,οποτε αν στις 4700 βγαζει λιγο περισοτερα αλογα απο τις 4500 δεν τα βλεπει το δυναμομετρο.Ο θορυβος αυξηθηκε σε λογικα πλαισια κανοντας αρκετο μπασο χαμηλα αλλα οχι τοσο πολυ οσο με τα τελειως ελευθερα καζανακια.
Το σημαντικοτερο ομως ειναι η αισθηση,ενω περιμενα να γινει τρακτερ ροπης με το χταποδι,τα δινει ψηλα τωρα και φτανει τις 5800 στροφες του κοφτη για πλακα χωρις να κοβει καθολου.Αμεσως μου ηρθαν στο μυαλο αυτα που εγραψα για τον καταλυτη και το ποσο μακρια απο τον κινητηρα ειναι.Στο Ibiza αφαιρεθηκε με το κιτ ο προκαταλυτης που βρισκοταν στην ιδια θεση με τον καταλυτη των 206 1,6 και το αμαξι "τρελαθηκε ψηλα"(λογικα πραγματα 75αρη ειναι) μηπως κατι τετοιο ελευθερωνε και την αποδοση του δικου μας....δυστυχως κιτ υπαρχει μονο για τα 8ν ομως.




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 10:20:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε ειδα την διαφημιση σε ενα περιοδικο και ενδιαφερομαι και εγω να βαλω αυτο το κιτ στο δικο μου 1400αρι που ειναι και 8βαλβιδο.. Για το δικο μου το κιτ κανει 350Ε και απο οτι καταλαβα δεν περιλαμβανει μπουκα ετσι? Οποτε θα πρεπει να αγορασω και μια μπουκα.. Υπαρχουν επωνυμες? Δηλαδη Sebring μπουκα για παραδειγμα?

Επισης, μιας και ηδη το εχει ο αδεροφς σου βδομαδες το αμαξι, εχει παρατηρησει διαφορα στο αμαξι? Δηλαδη, τα "ειδε" τα αλογα ή απλα τα πηρε θεωρητικα? Επειδη και το δικο μου ειναι με 75 ταπεινα αλογακια και θελω να δω διαφορα! Αυτο το κιτ θα το συνδυασω και με μια φιλτροχοανη στο αμαξακι μου (που ειναι εντελως "μαμα" σε θεματα κινητηρα κτλ), οποτε ελπιζω να δω μερικα αλογακια παραπανω.. Αργοτερα θα βαλω και προγραμμα μαλλον, αλλα δεν φτανουν τα λεφτα για την ωρα!

Θα ηθελα την γνωμη σου για αυτα (και οποιος αλλος ξερει) μιας και σε αυτα τα θεματα ειμαι πολυ αρχαριος και ολο ρωταω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 11:54:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα συμφωνησω με τον φιλο κωστα οτι ο καταλυτης ειναι οσο το δυνατο πιο μακρια απο το μοτερ. Αν θυμαμαι καλα στην ps το συστημα του s1600 το δινει με καταλυτη και χωρις και οταν δινει την επιλογη με καταλυτη ο καταλυτης ειναι και τελικο καζανακι...

νομιζω πως οταν ο καταλυτης ειναι ακριβως στην εξοδο των καυσαεριων εμποδιζει το μοτερ ακριβως την στιγμη που τα διωχνει. Οταν ο καταλυτης ειναι πιο μακρια τα καυσαερια προλαβαινουν να αναπτυξουν ταχυτητα ετσι ωστε στο περασμα τους απο τον καταλυτη εχουν μεγαλυτερη πιεση και περνανε πιο γρηγορα. Απο βδομαδα θα παμε παπαδοπουλο να συζητησουμε για χταποδι - καταλυτη και θα του πω να μου εξηγησει τις διαφορες και αν αυτο που κανει η ps (καταλυτης-τελικο) αξιζει και τι πλεονεκτηματα ή μειονεκτηματα έχει...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:14:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To αμαξι εχει διαφορα στο δρομο πολυ ικανοποιητικη για το μεγεθος της μετατροπης.Καταρχην εχει αλλαξει η συμπεριφορα του κινητηρα που πλεον φτανει τον κοφτη τελειως αβιαστα.Ο brother ειδε τελικη 190 ενω νορμαλ επιανε 182,με επιφυλαξη παντα για τον ανεμο και την κλιση της ευθειας.
Ο θορυβος ειναι οριακα λογικος και αρκετα μπασος.Στο 206 βεβαια δεν ξερω τι θα κανει αλλα αυτα τα λεφτα παιρνεις ολοκληρο επωνυμο κιτ και οχι μονο ενα τελικο,μια αυτοψια απο το μαγαζι θα σε βοηθησει πιστευω




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Demis (Demis)
Μέλος
Μέλος


206cc

Ένταξη: 14 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 116
Τόπος: Peiraias

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 02:48:13    Θέμα δημοσίευσης: To Do oR not to Do Αφαιρεση Καταλυτη ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tωρα τελευταια ειμαι υπο τη σκεψη της αφαιρεσης του καταλυτη εντελως ομως και χωρις την αντικατασταση του βεβαια με καπιον αλλο πχ. Μεταλλικο !!! Evil
Γνωριζω φυσικα τις συνεπειες και τυχον επιπτωσεις που θα μου φερει αυτη η κινηση !!!


Run bAbe Run......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 08:36:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να καταργήσεις καταλύτη γιατί? Για να πάρεις 800 άλογα παραπάνω? Ή μήπως επειδή στην όλη μετατροπή που έχεις στο μυαλό σου, θα σου πέσει ονα μην πω τι για να δώσεις το πολύ 300 ευρώ να βάλεις έστω έναν αγωνιστικό καταλύτη?

Νομίζεις πως έχει κανείς υποχρέωση να αναπνέει τον θάνατο που θα βγαίνει από την εξάτμιση σου μετά χωρίς τον καταλύτη?

Εγώ στην θέση σου θα έσβηνα το topic μόνος μου... Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 08:50:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΗΛΗΘΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ

Συμφωνω με τον σκηνο-γειτονα Steve!!!

Εδω άλλοι δίνουν το καλο παράδειγμα αυξάνοντας τα αλογατα στα 160 και περναν και ΚΤΕΟ. (Ετσι δεν ειναι κυρ Προεδρε?) Και εσυ θες να τον βγάλεις για να φτάσεις τα πόσα???? Τι να πω........


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 09:44:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα δεν το σχολιαζω για τους ξαφνικα 1.000.000 οικολογους που εχει αυτη η αθηνα!
Τεσπα,κυκλοφορουν υπερβολικα πολλα αυτοκινητα που το εχουν κανει αυτο!
Βασικα θα σου προσφερει λιγο καλυτερη επιδοση αλλα το καλυτερο....Φανταστικο θορυβο (τουλαχιστον με Group N ειναι ανατριχιαστικος Twisted evil )!!!
τωρα για το αν θελεις να κυκλοφορεις με καταλυτη ή οχι απο...οικολογικης αποψης αν εισαι εσυ καλα με τον εαυτο σου καντο!


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1448s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on