Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 21:59:41 Θέμα δημοσίευσης: Αυτοκίνητα βόμβες!!! |
|
|
50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες»
Xρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια για να αυξήσουν την ιπποδύναμή τους
Περισσότερα από 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» που χρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια, προκειμένου να αυξάνουν παράνομα την ιπποδύναμή τους, κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους ελληνικούς δρόμους, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Τροχαίας.
Πριν από δύο εβδομάδες τρεις νεαροί βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το αυτοκίνητό τους, στο οποίο είχαν τοποθετήσει το αέριο «νίτρο», προσέκρουσε σε κολόνα και στη συνέχεια εξερράγη. «Από θαύμα γλίτωσαν και οι διερχόμενοι οδηγοί, καθώς η έκρηξη ήταν αρκετά ισχυρή και θα μπορούσε να τραυματίσει σοβαρά όσους ήταν κοντά», δηλώνει αξιωματικός της Τροχαίας ο οποίος ερεύνησε το δυστύχημα.
H συνηθέστερη μετατροπή είναι η τοποθέτηση του «νίτρου» στο αυτοκίνητο προκειμένου να αυξήσει την ιπποδύναμη του από 25 έως 150 ίππους και χρησιμοποιείται κυρίως από οδηγούς αυτοσχέδιων αγώνων ταχύτητας, τις γνωστές κόντρες. Πριν από μερικές ημέρες ο διευθυντής της Τροχαίας Αττικής κ. Νίκος Δαβίλας δήλωσε αποφασισμένος να πατάξει το φαινόμενο των αυτοσχέδιων αγώνων στην παραλιακή λεωφόρο που έχουν λάβει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις. «Τα αυτοκίνητα με το "νίτρο" είναι σκοτώστρες. Είναι φτερά στον άνεμο που μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Τα χρησιμοποιούν οδηγοί που νομίζουν ότι είναι ραλίστες, οδηγώντας σε δρόμους ακατάλληλους για υψηλές ταχύτητες με ακατάλληλα, επίσης, οχήματα», επισημαίνει ο γνωστός οδηγός αγώνων ταχύτητας Ιαβέρης.
H διάρκεια του «νίτρου» είναι μόλις λίγων δευτερολέπτων. Δίπλα στο τιμόνι τοποθετείται ένας διακόπτης που το ενεργοποιεί, ενώ συνήθως ένας ακόμη διακόπτης τοποθετείται κάτω από το γκάζι έτσι ώστε όταν το αυτοκίνητο φθάσει μια ορισμένη ταχύτητα να ενεργοποιηθεί αυτόματα το «νίτρο» και να δώσει τους επιπλέον ίππους.
Για αύξηση της ιπποδύναμης κατά 30 ίππους ο οδηγός πρέπει να πληρώσει τουλάχιστον 700 ευρώ, για μια μετατροπή που θα δώσει στο αυτοκίνητο 70-100 ίππους το αντίστοιχο ποσό ξεπερνάει τα 3.000 ευρώ, ενώ το φιαλίδιο που περιέχει το «νίτρο» αναγομώνεται με 30 ευρώ. «Αρκετοί δεν έχουν τη δυνατότητα να δώσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να αυτοσχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν επικίνδυνες κατασκευές», επισημαίνει ο μηχανολόγος κ. Βασίλης Παπαδόπουλος
ΤΑ ΝΕΑ , 18-01-2005 , Σελ.: N14
Κωδικός άρθρου: A18142N141
ID:449958
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 22:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΠΟΥΡΔΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος

 207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 22:25:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | ΟΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΠΟΥΡΔΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ  |
Σύμφωνοι, αλλά αν μπορούσες να μας τεκμηριώσεις τη διαφωνία σου και την αντίθετη άποψή σου, γιατί το παραπάνω άρθρο έχει και τη σχετική ανάλυση...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 23:14:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το νίτρο η χημική του σύνθεση η οποία είναι Ν2Ο αποτελείται από 2 άτομα Αζώτου και ένα άτομο οξυγόνου. Διασπάται απελευθερώνοντας οξυγόνο στον χώρο καύσης του κινητήρα το οπόιο βοηθάει στην καλύτερη καύση της βενζίνης και σε περιπτώσεις με ρύθμιση περισσότερη καύση βενζίνης αυξάνοντας κατά πολύ την ιπποδύναμη. Ουσιαστικά δηλ. το μόνο που μπαίνει στον κινητήρα είναι ...αέρας όπως με ένα τούρπο ή με μια σκούπα. Εδώ όμως η απότομη και μεγάλη ποσότητα αέρα σε κινητήρες παλιούς ή όχι καλά συντηρημένους ή ακόμη και οι υπερβολές πχ νίτρο για +100 άλογα σε 1.4 8V 206 χωρίς άλλες μετατροπές στον κινητήρα, μπορεί να φέρει την καταστροφή, να σπάσει δηλ. τον κινητήρα , να ξεκολλάς μπιέλες από το οδόστρωμα κτλ. Το να "σκάσει" το αυτοκίνητο το βρίσκω τραβηγμένο.
1. Δεν έχω ακούσει αυτοκινητο να ανατινάζεται με το που σπάει ο κινητήρας. Για να ανατιναχτεί ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να πάρει φωτιά το ντεπόζιτο της βενζίνης, άσε που τα σύγχρονα έχουν βαλβίδες διακοπής καυσίμου.
3.Δεν το σχολιάζω. Σε οποιαδήποτε σύγκρουση υπάρχει πάντα ο κίνδυνος ΦΩΤΙΑΣ και κατόπιν έκρηξης ΑΝ φτάσει η φωτιά στο ρεζερβουάρ.
Αν δεν τοποθετηθεί σωστά το νίτρο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, αλλά πιστεύω ότι δεν πρέπει να φτάνουμε στα όρια της υπερβολής.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 23:55:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | ..... Διασπάται απελευθερώνοντας οξυγόνο στον χώρο καύσης του κινητήρα το οπόιο βοηθάει στην καλύτερη καύση της βενζίνης και σε περιπτώσεις με ρύθμιση περισσότερη καύση βενζίνης αυξάνοντας κατά πολύ την ιπποδύναμη. Ουσιαστικά δηλ. το μόνο που μπαίνει στον κινητήρα είναι ...αέρας όπως με ένα τούρπο ή με μια σκούπα.... |
E sorry αλα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Ειναι αλλο να προσθετεις Οξυγονο στη καυση και αλλο να προσθετεις ατμοσφαιρικο αερα (ειτε με turbo ειτε με σκουπα). Αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα αντι για ΝΙΤΡΟ (ή turbo) θα βαζαμε μια μπουκαλα αερα υπο πιεση στο πορτ παγκαζ και τελος, 40 αλογα τζαμπα αερας κοπανιστος. Η ακομα θα βαζαμε απλα μια φιαλη οξυγονο και θα μασταν ωραιοι. Αλλα δεν ειναι ετσι απλα.
Και πληροφοριακα ναι μπορει να εκραγει. Η φιλαη εχει βαλβιδα πανω της η οποια ειναι παντα ανοιχτη (για να τροφοδωτει το κυκλωμα μεχρι την εισαγωγη). Στην εισαγωγη ή καπου πιο πριν ειναι η βαλβιδα που ανοιγει με το πατημα του κουμπιου "Νιτρο" στη καμπινα. Αν το κυκλωμα σπασει και εχει διαρωη καπου αναμεσα σ'αυτα τα δυο σημεια ειναι ευκολο να παρει φωτια. Αλλο σεναριο ειναι να πιασει φωτια το αμαξι (ναι σημβαινει κ'αυτο σε ατυχηματα - δεν τρακρουμε παντα με τη μουρη - λιγο καυσημο θελει και σπινθηρα) και η φιαλη ΝΙΤΡΟ που ειναι στο πορτπαγκαζ υπο πιεση ειναι θεμα χρονου ποτε να κανει το ΜΠΑΜ !!!

Έχει επεξεργασθεί από τον/την STELIOS στις Τρι 18 Ιαν 2005, 23:59:20, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2005, 23:55:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το εν λογω αυτοκινητο αν προσεξατε ειχε καει ΠΙΣΩ . δηλαδη εκει που ηταν η φιαλη του νιτρο.....
αρα μπουρδες ειναι ολα τα υπολοιπα οχι απαραιτητα αυτα μονο που γραφει το αρθρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 07:27:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικά δεν είναι επικίνδυνο το νίτρο αλλά αυτός που οδηγεί αυτοκίνητο με νίτρο χωρίς να ξέρει ούτε πως να το χρησιμοποιεί αλλά ούτε και τις ιδιότητες του... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 11:18:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206Mike έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | ΟΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΠΟΥΡΔΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ  |
Σύμφωνοι, αλλά αν μπορούσες να μας τεκμηριώσεις τη διαφωνία σου και την αντίθετη άποψή σου, γιατί το παραπάνω άρθρο έχει και τη σχετική ανάλυση... |
Οκ νομιζα οτι ολοι εχουμε μερικες βασικες γνωσεις για το Νιτρο, αλλα θα αντιγραψω εδω μερικα πραγματα απο σχετικη κουβεντα για να τα ξερουν ολοι και να μην πιστευουν οτι τους σερβιρουν οι καφροι της ΤV.
Αφυπνιστειτε:
"Το Ν2Ο που περίεχουν η μπουκάλες αυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΦΛΕΚΤΟ. Οι μαστοράντζες τις συμφοράς μαζί με τους ανίδεους και καταστροφολόγους δημοσιογράφους βγάλανε το συμπερασμά τους, και το ανακοίνωσαν στη μάζα δημιουργόντας πάλι συγχηση και πανικό.
Αν η μπουκάλα του νίτρου έσκασε ,στο συγκεκριμένο ατύχημα, η μόνη αιτία για τον οποίο θα έγινε αυτό είναι λόγο τον θερμοκρασιών από τις φλόγες υπερθερμάνθηκε το αέριο που είχε, έγινε διαστολή του αερίου, η συμπίεση ξεπέρασε τα όρια αντόχης της μπουκάλας και μπαμ. Δηλαδή ακόμα και σκέτο αέρα να είχε πάλι θα γινόταν αυτό, εάν η μπουκάλα δεν είχε βαλβίδα εκτονώσεως.
Το "νίτρο" το μοναδικό πράγμα που κάνει είναι, με πολύ απλοποιημένα λόγια, ειναι να κρυώνει τον αέρα που μπαίνει μέσα στο μοτερ ωστε να χωρέσει περίσσοτερος, εφόσον ο κρύος αέρας καταλαμβάνει λιγότερο όγκο."
H αναλυση που εχουν πιο πανω ειναι για το πως δουλευει το νιτρο και δεν εξηγει σε καμια περιπτωση πως προκληθηκε το μπαμ και δε δικαιολογει πουθενα την εκρηξη λογω νιτρου.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 11:25:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και για να το ληξουμε το θεμα:
"ΦΩΤΙΑ ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ...
ΤΟ ΝΙΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΦΛΕΚΤΟ.
ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΗΔΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΣΟ ΠΟΥ Η ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ(ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ)....ΠΡΟΣΕΞΤΕ...ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΡΗΞΗ ΛΟΓΩ ΠΙΕΣΗΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΔΗ ΘΑ ΦΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗμια κατάσταση που μπορεί να γίνει και αν πάρει φωτιά η περιοχή του ρεζερβουάρ με πολύ χειρότερα αποτελέσματα σε αυτή την περίπτωση."
Και ακουστε και τα λογια ενος παιδιου που ηταν μπροστα στο συμβαν:
Το αμάξι έπεσε με το τεπόζιτο στην κολόνα. Η μπουκάλα ΔΕΝ έσκασε!!!! Πως το ξέρω?
Αν έσκαγε, δεν θα υπήρχε μπουκάλα εκεί για να τη βρούν... ούτε και το μισό αυτοκίνητο που θα είχε πάρει μαζί της. Ο αδερφός μου δεν θα ήταν ζωντανός, αφού είμασταν οι πρώτοι στο σημείο. Κάναμε ο,τι μπορούσαμε με τους υπόλοιπους, αδειάσαμε πυροσβεστύρες αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε τίποτα.... Είμασταν πάνω από το αυτοκίνητο τόση ώρα και ο αδερφός μου μάλιστα ήταν κολλημένος δίπλα στον οδηγό ρίχνωντας πάνω του όσο μπορούσε. Άμεσα( 4 λέπτα) ήρθε η πυροσβεστική και τα υπόλοιπα είναι γνωστά...
Τέλος πάντων, είναι μεγάλο κρίμα... και ακόμα μεγαλύτερο αυτό που κάνουν οι άσχετοι. Κάτι πρέπει να γίνει.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 12:12:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και γω απο οσα εχω διαβασει το νιτρο δεν ειναι ευλεκτο.
Και προφανως αφου το αυτοκινητο εσκασε με το πισω μερος και ανοιξε το ρεζερβουαρ ειναι πολυ πινο να σκασει απο αυτο.
Απο την πραγματογνωμοσηνη ισως να μπορουσαμε να μαθουμε αν τελικα εσκασε η μπουκαλα ή οχι.
Θωμα εσυ μηπως μπορεσες να δεις?
Διοτι αν μπουκαλα βρεθηκε ολοκληρη τοτε δεν ευθυνεται για το μπαμ.
αυτα.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 12:36:46 Θέμα δημοσίευσης: Περί Νίτρο!!! |
|
|
Πώς Λειτουργεί το Νίτρο.
Το νιτρώδες οξείδιο αποτελείται από 2 μέρη αζώτου και ενα μέρος οξυγόνου (οξυγόνο 36% από το βάρος). Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας καύσης σε μια μηχανή, περίπου στους 300° C, το νίτρο διασπάται και απελευθερώνεται το οξυγόνο. Αυτό το πρόσθετο οξυγόνο δημιουργεί την πρόσθετη δύναμη επιτρέποντας περισσότερο καυσίμο να καεί. Το άζωτο βοηθάει στην εξομάλυνση και στη μείωση των αυξανόμενων πιέσεων των κυλίνδρων βοηθώντας στον ελέγχο της διαδικασίας της καύσης. Το Νίτρο επίσης έχει μια τεράστια "intercooling" επίδραση με τη μείωση των θερμοκρασιών εισαγωγής από 15° έως 25° C.
Είναι το νιτρώδες οξείδιο εύφλεκτο;
Tο νιτρώδες οξείδιο από μόνο του δεν είναι έφλεκτο.
Εντούτοις, το οξυγόνο στο νιτρώδες οξείδιο αναγκάζει την καύση να πραγματοποιηθεί γρηγορότερα.
Το νιτρώδες οξείδιο μπορεί να προκαλέσει έκρηξη;
Όχι άμεσα. Η έκρηξη είναι το αποτέλεσμα φτωχου μίγματος καυσίμου κατά τη διάρκεια της καύσης (lean) ή πάρα πολύ χαμηλός αριθμός οκτανίων των καυσίμων.
Πηγή Holley-Nitrous Oxide Systems
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 13:23:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι...Να λεγονται και μερικα σωστα πραγματα υρω απο το νιτρο!!! Αν και δεν ειμαι οπαδος του νιτρου, κατι τετοιες παραπληροφορησεις μου τη δινουν!!! Επειδη εχω ακουσει πολλα γιαυτο το συμβαν εχω να επιβεβαιωσω κιεγω οτι το νιτρο ΔΕΝ ειναι ευφλεκτο!!! Εκρηξη μπορει να προελθει μονο απο κακη τοποθετηση και υπο συνθηκες οπως πολυ σωστα ειπαν τα παιδια παραπανω!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 13:37:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χωρις να το αναλυσω και εγω το νιτρο δεν αναφλεγεται. Πολυ απλα.
το ιδιο μοτιβο... οι δημοσιογραφοι για να βγαλουν θεμα ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.....
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2005, 14:16:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound. έγραψε: | και γω απο οσα εχω διαβασει το νιτρο δεν ειναι ευλεκτο.
Και προφανως αφου το αυτοκινητο εσκασε με το πισω μερος και ανοιξε το ρεζερβουαρ ειναι πολυ πινο να σκασει απο αυτο.
Απο την πραγματογνωμοσηνη ισως να μπορουσαμε να μαθουμε αν τελικα εσκασε η μπουκαλα ή οχι.
Θωμα εσυ μηπως μπορεσες να δεις?
Διοτι αν μπουκαλα βρεθηκε ολοκληρη τοτε δεν ευθυνεται για το μπαμ.
αυτα. |
Mανθο εγω δεν ημουν μπροστα στο ατυχημα.Απλα μεταφερω τις αποψεις αλλων ατομων γυρω απο το θεμα του Νιτρου, καθως και απο καποιο αλλο ατομο που βρεθηκε μπροστα.
Χαιρομαι παντως γιατι οι περισσοτεροι συμφωνουν μαζι μου για το αν το θεμα ειναι σωστο η οχι ετσι που το περιεγραψαν οι καφροδημοσιογραφοι.. 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 07:55:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκίνητα βόμβες!!! |
|
|
STELIOS έγραψε: | Περισσότερα από 50.000 αυτοκίνητα-«βόμβες» που χρησιμοποιούν επικίνδυνα αέρια, προκειμένου να αυξάνουν παράνομα την ιπποδύναμή τους, κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους ελληνικούς δρόμους, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Τροχαίας.
|
50.000
Παρανομα Απο το εξωτερικο λαθραια φερανε τις μπουκαλες Απο την στιγμη που πωλουνται ΚΑΙ τα εγκαταστεινουν σε μαγαζια ελευθερα δεν μπορει να ειναι παρανομο!
Καλα για το αν ειναι ευλεκτο,δεν νομιζω οτι χρειαζεται να το αναλυσω και εγω!
και για να μην μου λογοκριθει ο λογος παλι.....

www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 09:43:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκίνητα βόμβες!!! |
|
|
kanelj έγραψε: |
50.000
Παρανομα Απο το εξωτερικο λαθραια φερανε τις μπουκαλες Απο την στιγμη που πωλουνται ΚΑΙ τα εγκαταστεινουν σε μαγαζια ελευθερα δεν μπορει να ειναι παρανομο!
|
Tο οτι μπορεις να τις αγορασεις και να τις τοποθετησεις δεν σημαινει οτι επιτρεπεται να τις χρισημοποιεις στο δρομο. Αυτο σημαινει παρανομο. Δηλαδη πωλουντε νομιμοτατα αλλα για αγωνηστικη χρηση, dragster κτλ. Οχι για δρομο. Κατι σαν τα τελικα Group N, και βαιβεα μπορεις να τα αγωρασεις νομιμα και να τα χρησιμοποιησεις σ'αγωνες, στο δρομο ομως θα σε γραψουν. Αλλο η πωληση και αλλο η χρηση.
Παιδια δεν λεω οτι ειμαι εναντιον, απλα εξηγω για να μην παρεξηγουντε καποια πραγματα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 09:53:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκίνητα βόμβες!!! |
|
|
STELIOS έγραψε: |
Tο οτι μπορεις να τις αγορασεις και να τις τοποθετησεις δεν σημαινει οτι επιτρεπεται να τις χρισημοποιεις στο δρομο. Αυτο σημαινει παρανομο. Δηλαδη πωλουντε νομιμοτατα αλλα για αγωνηστικη χρηση, dragster κτλ. Οχι για δρομο. Κατι σαν τα τελικα Group N, και βαιβεα μπορεις να τα αγωρασεις νομιμα και να τα χρησιμοποιησεις σ'αγωνες, στο δρομο ομως θα σε γραψουν. Αλλο η πωληση και αλλο η χρηση.
|
A ναι,καμια φορα ξεχναω οτι ειμαστε στην Ελλαδα!
δεν το καταλαβα αυτο....λεει καπου πανω στο NitrοKit οτι ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση???
και αν η group N οπως εδωσες σαν ενα ευστοχο παραδειγμα ειναι παρανομη τοτε γιατι τα 9/10 των γαλλικων αυτοκινητων τις φορανε?
μηπως επειδη δεν ειναι παρανομη η εξατμιση αλλα η πολυ βαβουρα που κανει?(πραγμα που ρυθμιζεται???)
Και για να μην ξεφευγω απο το θεμα του Νιτρο...
Δηλαδη καποιος που τρεχει σε καποιον αγωνα και χρησιμοποιει Νιτρο δεν μας απασχολει αν θα τιναχτει???μονο αν ειναι στον δρομο???
ή μηπως εχει βαλει υπογραφη πιο πριν που λεει οτι δεν φερει κανεις ευθυνη για οτι συμβει?
εγω δεν θα ελεγα οτι δεν θα μας απασχολησει αλλα δεν θα ενδιαφερθει πολυ ο μεσος πολιτης αρα το θεμα δεν πουλαει!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 10:59:25 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκίνητα βόμβες!!! |
|
|
kanelj έγραψε: | A ναι,καμια φορα ξεχναω οτι ειμαστε στην Ελλαδα!
δεν το καταλαβα αυτο....λεει καπου πανω στο NitrοKit οτι ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση???
και αν η group N οπως εδωσες σαν ενα ευστοχο παραδειγμα ειναι παρανομη τοτε γιατι τα 9/10 των γαλλικων αυτοκινητων τις φορανε?
μηπως επειδη δεν ειναι παρανομη η εξατμιση αλλα η πολυ βαβουρα που κανει?(πραγμα που ρυθμιζεται???)
Και για να μην ξεφευγω απο το θεμα του Νιτρο...
Δηλαδη καποιος που τρεχει σε καποιον αγωνα και χρησιμοποιει Νιτρο δεν μας απασχολει αν θα τιναχτει???μονο αν ειναι στον δρομο???
ή μηπως εχει βαλει υπογραφη πιο πριν που λεει οτι δεν φερει κανεις ευθυνη για οτι συμβει?
εγω δεν θα ελεγα οτι δεν θα μας απασχολησει αλλα δεν θα ενδιαφερθει πολυ ο μεσος πολιτης αρα το θεμα δεν πουλαει! |
To παραδειγμα του Group N το εφερα απλα σαν παραδειγμα, το ξερω πως δεν ειναι ακριβως το ιδιο.
Η μπουκαλα δεν χρειαζεται να γραφει "Για αγωνιστικη χρηση". Αυτο το αποφασιζει η νομοθεσια της εκαστοτε χωρας.
Απ'οτι ειπαμε παραπανω μονο σε παρατεταμενη και εντονη φωτια σκαει η μπουκαλα. Στους αγωνες τα αυτοκινητα εχουν σηστημα πυροσβεσης, τα επιβατικα δεν εχουν.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 11:10:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Και πληροφοριακα ναι μπορει να εκραγει |
STELIOS έγραψε: | μονο σε παρατεταμενη και εντονη φωτια σκαει η μπουκαλα. |
STELIOS έγραψε: | αγωνες τα αυτοκινητα εχουν σηστημα πυροσβεσης, τα επιβατικα δεν εχουν. |
Το συστημα πυροσβεσης χρησιμοποιεται για περιπτωση φωτιας και οχι εκρηξης!!!
αν εκραγει μπουκαλα ή ντεποζιτο.....αντε γεια και στα θυμαρακια!
φτου φτου φτου 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2005, 11:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | "kanelj
[quote="STELIOS"]αγωνες τα αυτοκινητα εχουν σηστημα πυροσβεσης, τα επιβατικα δεν εχουν. |
Το συστημα πυροσβεσης χρησιμοποιεται για περιπτωση φωτιας και οχι εκρηξης!!!
αν εκραγει μπουκαλα ή ντεποζιτο.....αντε γεια και στα θυμαρακια!
φτου φτου φτου  |
Νομιζω ξεκαθαριστικε πως η μπουκαλα οντος σκαει σε περιπτωση φωτιας.
Επισεις νομιζω πως ειναι αυτονοητο οτι αν το αυτοκινητο εχει σηστημα πυροσβεσης ΔΕΝ επεκτινεται η φωτια ουτε σε χωρο ουτε σε χρονο. Οποτε αν αποφευχθει η φωτια, αποφευγεται και η εκριξη της μπουκλας. Επειτα μηλαμε για ειδικες κατηγοριες αγωνων (πχ. Dragster) οπου φορανε πυρημαχες φορμες, υπαρχει και πρωσοπικο με πηροσβεστηρες κτλ.
 |