Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 09:39:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό γίνεται μόνο στο 307 , στο 206 μπορείς να το απενεργοποιήσεις τελείως . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 13:04:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ναι υπάρχουν και κάτι ασφάλειες εδώ και εκεί....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 13:13:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound. έγραψε: | ναι ναι υπάρχουν και κάτι ασφάλειες εδώ και εκεί.... |
Όχι με ασφάλειες έχει κομβίο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 14:36:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αργύρη να σε ρωτήσω το εξής.
Υπάρχει η δυνατότητα να βάλουμε διακοπτή ώστε κατά βούληση να απενεγοποιούμε το ESP αντί να επεβαίνουμε κάθε φορά στο "κομβίο"?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 14:38:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν σου φτάνει δηλαδή ο διακόπτης που έχει θέλεις και δεύτερο
Μπορείς να το κλίσης και εν κινήσει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 15:08:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από την στιγμή που το κλείνης δεν ξαναμπένει μόνο του !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 15:11:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτό ακριβώς ήθελα να ακούσω.!!!!!!!
χεχεχεχε
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάρ 2005, 07:57:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound. έγραψε: | αυτό ακριβώς ήθελα να ακούσω.!!!!!!!
χεχεχεχε |
απλα θες να το ακους...
ερε βιτσια που εχεις....
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2005, 11:42:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα για το ESP γράφω εδώ κάποια πράγματα που βρήκα.
Από μελέτες που έγιναν μέχρι τώρα έχει φανεί ότι τα αυτοκίνητα ΜΕ ESP εμπλέκονται μέχρι και 35% σε λιγότερα ατυχήματα από ίδια αυτοκίνητα χωρίς ESP!!!!
Διαβάστε όλα τα σχετικά εδώ: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation.php
Και εδώ: http://www.answers.com/topic/electronic-stability-program
--------------------------------------------------------------------
Δείτε παρακάτω πως το ESP ελέγχει υπερστροφή και υποστροφή:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation/stability_control3.php
--------------------------------------------------------------------
Εδώ τώρα μου έχει δημιουργηθεί μια μεγάλη απορία!!!!!!
Αφού το ESP ελέγχει την υποστροφή φρενάροντας τον ΠΙΣΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ τροχό, τότε τι γίνεται στις περιπτώσεις που ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα??????????????????????????
Αν μπορεί κάποιος να το απαντήσει ας μας πεί τι γίνεται αν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα και ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα!!!!!!!!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2005, 11:48:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Για να μην ανοίξω άλλο θέμα για το ESP γράφω εδώ κάποια πράγματα που βρήκα.
Από μελέτες που έγιναν μέχρι τώρα έχει φανεί ότι τα αυτοκίνητα ΜΕ ESP εμπλέκονται μέχρι και 35% σε λιγότερα ατυχήματα από ίδια αυτοκίνητα χωρίς ESP!!!!
Διαβάστε όλα τα σχετικά εδώ: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation.php
--------------------------------------------------------------------
Δείτε παρακάτω πως το ESP ελέγχει υπερστροφή και υποστροφή:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation/stability_control3.php
--------------------------------------------------------------------
Εδώ τώρα μου έχει δημιουργηθεί μια μεγάλη απορία!!!!!!
Αφού το ESP ελέγχει την υποστροφή φρενάροντας τον ΠΙΣΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ τροχό, τότε τι γίνεται στις περιπτώσεις που ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα??????????????????????????
Αν μπορεί κάποιος να το απαντήσει ας μας πεί τι γίνεται αν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα και ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα!!!!!!!!!!! |
Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2005, 12:06:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτός με το κόκκινο audi είναι πολύ κουλάδι
Έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με ESP για διάστημα 2 μηνών, πέρσι το καλοκαίρι. Είναι απίστευτα εκνευριστικό. Απίστευτα όμως! Στην παιχνιδιάρικη οδήγηση... Αν το πας με γραμμές δεν ξέρω πόσο καλύτερο είναι ή πόσο επικίνδυνο σε κάποιον που δεν το έχει συνηθίσει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2005, 12:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα. |
Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα Πάνο??????? Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση για αυτό????
Αν το αυτοκίνητο έχει αρκετή ταχύτητα και κλίση, φυσικά και σηκώνει πίσω τροχό!!!!!!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2005, 12:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Ronin έγραψε: | Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα. |
Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα Πάνο??????? Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση για αυτό????
Σε κλειστές στροφές αν το αυτοκίνητο έχει αρκετή ταχύτητα και κλίση, φυσικά και σηκώνει πίσω τροχό!!!!!!!!! |
Μα μιλάς για έντονη υποστροφή.
Σου έχει τύχει ποτέ να σβαρνίζουν τα μούτρα και να σηκώνετε ο πίσω τροχός?
Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2005, 14:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνήσω με τον Ronin ότι αφού υποστρέφει σημαίνει ο πίσω τροχός δύσκολα θα είναι στον αέρα.
Όμως ακόμα και αυτό να γίνεται τότε θα φρενάρει τον πίσω εξετερικό.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 7500km με το αμαξάκι μου και το ESP (τουλάχιστον στο δικό μου 206) μπορώ να πω ότι λειτουργεί υποδειγματικά.
Μπορώ να πω μάλιστα ότι με το ESP μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή απιστευτα διασκεδαστική χωρίς να γίνεται επικίνδυνη (σε λογικά πλαίσια πάντα).
Ο λόγος για το παραπάνω είναι ότι δεν ανυσυχείς μονίμως για το αν θα σε προσπεράσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου ή αν θα γλιστρήσει η μούρη περισσότερο από όσο πρέπει κατα την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών.,
Μερικοί ίσως πουν πως αν δεν ιδρώσεις και λίγο δεν το ευχαριστιέσαι.
Θα συμφωνήσω απόλυτα αλλά δεν χρειάζεται να ιδρώνεις ακόμα και όταν πας για δουλειά....
Κοινώς το ESP στο 206 έχει ένα μαγικό κουμπάκι : ESP Off.
Το πατάς και αρχίζεις τους κανιβαλισμούς: Ανάποδα, χειρόφρενα, σπινιαρίσματα, τοποθέτηση με το πλάι πριν από την στροφή και ότι άλλο σου 'ρθει στο μυαλό και που είναι ο λόγος που έχεις αγοράσει peugeot.....
Ε και μετά το παιχνίδι ξαναπατάς το ωραιότατο κουμπάκι και πας αέρα όπου θες...
Βέβαια μόλις μάθεις πως λειτουργεί το ESP στο 206 μαθαίνεις να παίζεις μαζί του. πχ:
Έεις ας πούμε μια στροφή αρκετά πιο κλειστή από 90 μοίρες και για να το κάνω και πιο "απολαυστικό" κατυφορική και με σχετικά γλιστερή άσφαλτο.
Έρχεσαι με σχετική φόρα με 2α.
Φρενάρεις τελευταία στιγμή αφήνεις το φρένο στρίβωντας το τιμόνιι και αμέσως τσιμπάς λίγο το γκάζι (και αμέσως το αφήνεις) ίσα να δημιουργήσεις τάση για υποστροφή.
Το ESP καταλαβαίνει τάση για υποστροφή και φρενάρει το πίσω μέρος*.
Πατάς τέρμα το γκάζι τότε με το τιμόνι όσο απαιτείται για την στροφή στριμένο και το αυτοκίνητο στρίβει με τα τέσσερα (σαν να έχεις τσιμπήσει το χειρόφρενο) και επιταχύνει στην έξοδο με μηδενικό σπινάρισμα....
*(δεν έχω καταλάβει ακόμα αν φρενάρει μόνο τον εσωτερικό ή και τους 2 πίσω τροχούς).
Και για να απαντήσω στο ερώτημα του Χάρη για να έχεις με τα 206 έντονη υποστροφή σημαίνει ότι πατάς γκάζι πάνω στην στροφή (αλλιώς θα σου γλιστρήσει πρώτα το πίσω μέρος και μετά η μούρη).
Το ESP πρώτα φρενάρει τους τροχούς (τον πίσω εσωτερικό αρχικά) και αν αυτό δεν επαρκεί μειώνει το γκάζι επεμβαίνοντας στο αβανς. ΔΕΝ κλείνει το γκάζι τελείως απλά σταματά το σπινιάρισμα.
Σε άλλα αυτοκίνητα δεν ξέρω πως λειτουργει το ESP αλλά με το ESP του 206 είμαι καταευχαριστημένος.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2005, 15:03:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο. |
Κατάλαβα το σκεπτικό σου και εν μέρει έχεις δίκιο, ότι άν γλυστράει ο δρόμος τότε δεν θα πάρει κλίση το αυτοκίνητο για να σηκώσει τροχό.
Σκέψου όμως ότι ειδικά σε κλειστές στροφές και φουρκέτες όπου κόβεις πολύ τιμόνι και η υποστροφή είναι αναπόφευκτη, ο πίσω τροχός είναι σχεδόν σίγουρα και πάντα στον αέρα!
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σε τέτοια περίπτωση είναι ότι φρενάρει τον ΕΞΩ πίσω και ΜΕΣΑ εμπρός τροχό ταυτόχρονα!!!! (Έ Αργύρη??? )
MEMsound έγραψε: | Μέχρι στιγμής έχω κάνει 7500km με το αμαξάκι μου και το ESP (τουλάχιστον στο δικό μου 206) μπορώ να πω ότι λειτουργεί υποδειγματικά.....
.......Μπορώ να πω μάλιστα ότι με το ESP μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή απιστευτα διασκεδαστική χωρίς να γίνεται επικίνδυνη (σε λογικά πλαίσια πάντα).
Βέβαια μόλις μάθεις πως λειτουργεί το ESP στο 206 μαθαίνεις να παίζεις μαζί του.......
.......Σε άλλα αυτοκίνητα δεν ξέρω πως λειτουργει το ESP αλλά με το ESP του 206 είμαι καταευχαριστημένος. |
Συμφωνώ απόλυτα! Τη Δευτέρα έκανα τη στριφτερή διαδρομή Ναύπακτος-Δελφοί σε χρόνο dt πηγαίνοντας αέρα παντού χωρίς να τρέχω να μαζεύω κώλους, μούρες κλπ και το κατευχαριστήθηκα. (Αχ! Να είχε και καλό τιμόνι................ )
Πάντως το ESP στο 206 αφήνει το αυτοκίνητο να υπερστρέφει ελαφρά (και να υποστρέφει αρκετά) μπαίνοντας διακριτικά και χωρίς να σε ενοχλεί η παρουσία του όπως ίσως σε άλλα αυτοκίνητα που μπαίνει πιο αισθητά και "σου κόβει" τη φόρα.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Τετ 17 Αύγ 2005, 15:18:56, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 21:56:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O Πανος δεν εχει εν μερει δικιο, εχει απολυτο δικιο Χαρη. Οταν το αμαξι υποστρεφει δεν μπορει να σηκωσει τροχο για τον απλουστατο λογο οτι αν υποστρεφει δεν πεφτει αρκετα το βαρος μπροστα ωστε να σηκωθει πισω ροδα.
Για τη δευτερη περιπτωση που λες (κλειστες στροφες - φουρκετα), μιλαμε για "σχετικα" χαμηλες ταχυτητες και δρομο με την αναλογη ανηφορικη/κατηφορικη κληση. Πιστευω σ'αυτη τη περιπτωση δεν θα επεμβει το ESP ή ακομα και αν επεμβει θα ειναι τοσο ελαχιστα που δεν θα εχει σημασια αν ο τροχος ειναι σηκωμενος.
Εκτως φησικα αν μπεις μαλια κουβαρια και δεν στριβει με τιποτα, εκει δεν ξερω τι γινεται και αν σε σωζουν τα ηλεκτρονικα.
Αλλα γεινκα ισχυει ο παραπανω κανονας, δεν μπορεις να υποστρεφεις και να σηκωνεις τροχο ταυτοχρονα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2005, 09:33:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | ...Συμφωνώ απόλυτα! Τη Δευτέρα έκανα τη στριφτερή διαδρομή Ναύπακτος-Δελφοί σε χρόνο dt πηγαίνοντας αέρα παντού χωρίς να τρέχω να μαζεύω κώλους, μούρες κλπ και το κατευχαριστήθηκα. (Αχ! Να είχε και καλό τιμόνι................ )
Πάντως το ESP στο 206 αφήνει το αυτοκίνητο να υπερστρέφει ελαφρά (και να υποστρέφει αρκετά) μπαίνοντας διακριτικά και χωρίς να σε ενοχλεί η παρουσία του όπως ίσως σε άλλα αυτοκίνητα που μπαίνει πιο αισθητά και "σου κόβει" τη φόρα. |
Ακριβώς έτσι είναι Χάρη...
Πάντως στο δικό μου δεν υποστρέφει (δεν το αφήνει το ESP δηλαδή) αλλά σε αυτό μάλλον παίζει το ρόλο της και η διαφορετική ανάρτηση / αντιστρεπτικές του 2λιτρου.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2005, 06:55:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετα απο μια βολτα με το αυτοκινητο του Μανθου,πηρα μια γευση της χρησης του ΕSP και πρεπει να πω πως,αν και το ...σνομπαριζα αυτο το συστημα,μου εκανε εντυπωση πως συμπεριφεροταν το αυτοκινητο...Ασε που σε ορισμενες συνθηκες ειναι σαν να τραβας χειροφρενο και να εχεις και τα δυο χερια στο τιμονι!!!Τι το καλυτερο
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 13:30:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Ronin έγραψε: | Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα. |
Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα Πάνο??????? Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση για αυτό????
Σε κλειστές στροφές αν το αυτοκίνητο έχει αρκετή ταχύτητα και κλίση, φυσικά και σηκώνει πίσω τροχό!!!!!!!!! |
Μα μιλάς για έντονη υποστροφή.
Σου έχει τύχει ποτέ να σβαρνίζουν τα μούτρα και να σηκώνετε ο πίσω τροχός?
Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο. |
STELIOS έγραψε: | O Πανος δεν εχει εν μερει δικιο, εχει απολυτο δικιο Χαρη. Οταν το αμαξι υποστρεφει δεν μπορει να σηκωσει τροχο για τον απλουστατο λογο οτι αν υποστρεφει δεν πεφτει αρκετα το βαρος μπροστα ωστε να σηκωθει πισω ροδα.
Για τη δευτερη περιπτωση που λες (κλειστες στροφες - φουρκετα), μιλαμε για "σχετικα" χαμηλες ταχυτητες και δρομο με την αναλογη ανηφορικη/κατηφορικη κληση. Πιστευω σ'αυτη τη περιπτωση δεν θα επεμβει το ESP ή ακομα και αν επεμβει θα ειναι τοσο ελαχιστα που δεν θα εχει σημασια αν ο τροχος ειναι σηκωμενος.
Εκτως φησικα αν μπεις μαλια κουβαρια και δεν στριβει με τιποτα, εκει δεν ξερω τι γινεται και αν σε σωζουν τα ηλεκτρονικα.
Αλλα γεινκα ισχυει ο παραπανω κανονας, δεν μπορεις να υποστρεφεις και να σηκωνεις τροχο ταυτοχρονα. |
MEMsound έγραψε: | Θα συμφωνήσω με τον Ronin ότι αφού υποστρέφει σημαίνει ο πίσω τροχός δύσκολα θα είναι στον αέρα.
|
HELLO????? Κάτι είπατε ότι όταν το αυτοκίνητο υποστρέφει, δεν σηκώνει πίσω τροχό????
Ορίστε η απόδειξη ότι αυτό που λέτε δεν στέκει καθόλου!!!
Τι έχετε να πείτε τώρα?????
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|