PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ξεκινημα κρυο
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 00:55:02    Θέμα δημοσίευσης: ξεκινημα κρυο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τις τελευταιες μερες που εχει πιασει κρυο οσες φορες εχω αφησει το αμαξι εκτος γκαραζ το πρωι το αμαξι μπουκωνει...
μεχρι να ζεσταθει το μοτερ ολα αυτα. ειναι προφανες οτι εχει να κανει με το βαρελλακι που εχω βαλει αλλα καπου μου φαινεται παραξενο. το βαρελλακι εχει τοποθετηθει στην εργοστασιακη θεση με τους πνιχτες κλπ κλπ
ειναι φυσιολογικο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 01:26:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: ξεκινημα κρυο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
τις τελευταιες μερες που εχει πιασει κρυο οσες φορες εχω αφησει το αμαξι εκτος γκαραζ το πρωι το αμαξι μπουκωνει...
μεχρι να ζεσταθει το μοτερ ολα αυτα. ειναι προφανες οτι εχει να κανει με το βαρελλακι που εχω βαλει αλλα καπου μου φαινεται παραξενο. το βαρελλακι εχει τοποθετηθει στην εργοστασιακη θεση με τους πνιχτες κλπ κλπ
ειναι φυσιολογικο?
Το ιδιο ακριβως συμβαινει και σε μενα...Δε μου λες....οταν το βαζεις μπρος κρυο τωρα που εχει και αρκετο κρυο και πας να φυγεις...το αμαξι σε κλωτσαει οταν αφηνεις το γκαζι,οταν δηλαδη μολις εχεις βαλει 2 και αφηνεις το γκαζι για να επιβραδυνει?Επισης οταν ειναι ακομα παγωμενο και πας να ξεκινησεις...την ωρα που πατινιαρεις και το αμαξι παει να παρει κινηση νιωθεις καποιους κραδασμους σαν να κοπαναει η μηχανη απο μεσα???Εμενα μου τα κανει ολα αυτα αλλα χωρις να εχω καποιο φιλτρο επανω!




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
_205rallye_ (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205Gti-206RG-106rallye

Ένταξη: 26 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
Τόπος: Aθηνα-Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 02:10:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΜΑΡΤΟΝ.... αυτο συμβαινει οταν τα αυτοκινητα ειναι κρυα.τοσο περιεργο σας φαινεται?ολοι οι κινητηρεσ μεχρι να ζεσταθουν εχουν αρρυθμιες.δεν εχουν να κανουν οι φιλτροχοανεσ και τα λοιπα που λετε.που να ειχατε και 8βαλβθιδο με τεσσερα καρμπυρατερ και μηχανικο τσοκ οπωσ εγω να δω τι θα κανατε?....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 03:59:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

_205rallye_ έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΜΑΡΤΟΝ.... αυτο συμβαινει οταν τα αυτοκινητα ειναι κρυα.τοσο περιεργο σας φαινεται?ολοι οι κινητηρεσ μεχρι να ζεσταθουν εχουν αρρυθμιες.δεν εχουν να κανουν οι φιλτροχοανεσ και τα λοιπα που λετε.που να ειχατε και 8βαλβθιδο με τεσσερα καρμπυρατερ και μηχανικο τσοκ οπωσ εγω να δω τι θα κανατε?....
Φιλε μου σε πληροφορω οτι η κοπελια μου που εχει Toyota οταν το πρωι το ξεκιναει το αμαξι συμπεριφερεται οπως ειναι ζεστο...!Ουτε να κλωτσησει ουτε τιποτα!Απλα σου δειχνει την θερμοκρασια για τα τυπικα και μονο για να ξερεις ποτε μπορεις να αρχισεις να παιζεις...Το δικο μου οταν το βαζω πρωι πρωι μπρος με αρκετο κρυο μου δινει την εντυπωση οτι οδηγαω ταφο!Και πως εξηγεις αυτα τα 2 συμπτωματα που εχω οταν ειναι κρυο ---->δες πιο πανω.




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 04:05:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α!!!!!Να συμπληρωσω οτι ο συμπλεκτης νιωθω οτι δε συμπλεκει και αποσυμπλεκει σωστα(κρυο παντα)....εχω σταθερο το γκαζι κατα την εκκινηση αφηνοντας σιγα σιγα το συμπλεκτη χανει αποτομα στροφες και το αμαξι αρχιζει τα κλωτσηματα....ΤΙ σκ**α ΕΙΝΑΙ ?????????Θα με τρελανει αυτο το αμαξι..... Evil Evil Evil




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 05:40:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tirokomos έγραψε:
Φιλε μου σε πληροφορω οτι η κοπελια μου που εχει Toyota οταν το πρωι το ξεκιναει το αμαξι συμπεριφερεται οπως ειναι ζεστο...!Ουτε να κλωτσησει ουτε τιποτα!Απλα σου δειχνει την θερμοκρασια για τα τυπικα και μονο για να ξερεις ποτε μπορεις να αρχισεις να παιζεις...

tirokomos έγραψε:
Α!!!!!Να συμπληρωσω οτι ο συμπλεκτης νιωθω οτι δε συμπλεκει και αποσυμπλεκει σωστα(κρυο παντα)....εχω σταθερο το γκαζι κατα την εκκινηση αφηνοντας σιγα σιγα το συμπλεκτη χανει αποτομα στροφες και το αμαξι αρχιζει τα κλωτσηματα....ΤΙ σκ**α ΕΙΝΑΙ ?????????Θα με τρελανει αυτο το αμαξι.....


Αλλαξε το και παρε ενα Corolla.Η ανταλαξε το δικο σου με το Corolla της φιλης σου.Δεν θα καταλαβει διαφορα.Αυτο ειναι φυσικο.Ολα τα αμαξια το κανουν οταν ειναι κρυα.Οσο για τα Jap που λες οτι πανε κανονικοτατα ευχαριστω δεν θα παρω.Εχει ο ξαδερφος μου Civic και τραβαει κατι κλοτσους πρωινιατικα το σχηστοματικο λες και παιζει καρατε.Το εχουν στο αιματους αυτα.Να τα φοβασε φιλε μου.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 09:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Volvos και tirokomos τι λαδι χρεισιμοποιητε και τι βελτιωση εχετε κανει πανω στο αυτοκινητο σας (για τον tirokomo ξερω και με καταλαβαινει που το παω Wink )


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 10:31:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μερικά γιαπωνέζικα από ότι ξέρω με αυτόματο τσοκ φτάνουν κοντά στις 1500σαλ οπότε και δεν καταλαβαίνει κανείς αρρυθμίες.Εμένα ακόμα και στα πιο δυνατά κρύα δεν ανεβαίνει πάνω απο 1000σαλ.Πάντως μέχρι στιγμής ανάβει με την μία!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 11:14:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 11:20:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...


Καλά τώρα και εσύ σε ολοκαίνουργιο μοτερ 60άρι; Μετά θα έχει δίκιο ο Μίλτος και ο Χάρης που θα πέσουν σαν τα πιράνχας να σε φάνε.

Για καινούργιο μοτερ 40άρι είναι μια χαρά, όταν αρχίζει να σκαλίζεται 50άρι και όταν γερνάει 60άρι για να μην του τρέχουν τα σάλια.... Laughing Laughing Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 13:28:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...


ΡΕ ΤΡΕΛΛΕ! ΒΑΛΕ 40άρι! ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ!!!
Αυτό είναι το πρόβλημά σου για τα κρύα ξεκινήματα

Βάλε 5W40 ΤΩΡΑ!
Θα σου κάψει λίγο παραπάνω αλλά μόλις συνέλθουν τα ελατήρια θα στρώσει, κι αν δεν στρώσει τότε.. την έκανες την ζημιά... Sad
Άλλαζέ το ανά 3-4 μήνες και σκίσε το ΟΣΟ θέλεις. Θα δουλεύει πάντα σαν ραπτομηχανή και θα αστράφτουν όλα μέσα του με μηδενικές φθορές. Χώρια που θα ανέβει κι η απόδοση στο μοτέρ σου...

Μπορεί να είσαι καλός πιλότος αλλά από λιπαντικά άκου κανάν που ξέρει (μέχρι να μάθεις)... Δεν σου αξίζει να πάθεις εσύ ειδικά ζημιά από τέτοιο λάθος. Wink
Κι αυτόν που σου τα σύστησε να του πεις να πάει για χειμερινά μπάνια και αν θέλει δώστου και το τηλέφωνό μου να του εξηγήσω τον λόγο (αν καταλάβει)! Mad


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 13:41:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O ένας χίμηξε!!Περιμένουμε τον Χάρη τώρα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 17:14:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
volvos έγραψε:
περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...


ΡΕ ΤΡΕΛΛΕ! ΒΑΛΕ 40άρι! ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ!!!
Αυτό είναι το πρόβλημά σου για τα κρύα ξεκινήματα

Βάλε 5W40 ΤΩΡΑ!
Θα σου κάψει λίγο παραπάνω αλλά μόλις συνέλθουν τα ελατήρια θα στρώσει, κι αν δεν στρώσει τότε.. την έκανες την ζημιά... Sad
Άλλαζέ το ανά 3-4 μήνες και σκίσε το ΟΣΟ θέλεις. Θα δουλεύει πάντα σαν ραπτομηχανή και θα αστράφτουν όλα μέσα του με μηδενικές φθορές. Χώρια που θα ανέβει κι η απόδοση στο μοτέρ σου...

Μπορεί να είσαι καλός πιλότος αλλά από λιπαντικά άκου κανάν που ξέρει (μέχρι να μάθεις)... Δεν σου αξίζει να πάθεις εσύ ειδικά ζημιά από τέτοιο λάθος. Wink
Κι αυτόν που σου τα σύστησε να του πεις να πάει για χειμερινά μπάνια και αν θέλει δώστου και το τηλέφωνό μου να του εξηγήσω τον λόγο (αν καταλάβει)! Mad
Δηλαδη εγω τι λαδι προτεινετε να βαλω ρε παιδια μπας και στρωσει γιατι θα το βαλω φωτια!Αν βαλω τα Motul V Cronos 5/30 θα ειναι καλη επιλογη?Να σημειωσω οτι ειχα 2 φορες προβλημα απο τη φλαντζα κεφαλης η οποια ειχε μια μικρη διαρροη...Ακουω παιδια...ΣΩΣΤΕ ΜΕ!!!!!




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
_205rallye_ (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205Gti-206RG-106rallye

Ένταξη: 26 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
Τόπος: Aθηνα-Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 17:14:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο δεν ειναι συζητηση....Η επελαση των βαρβαρων ειναι. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2005, 18:06:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sleeping Sleeping ο ενας που προτεινει το καστρολ rs ειναι ο λιολιος...
δεχομαι τα σχολια...απο βδομαδα θα τα βγαλω για ψυχολογικους λογους και οχι οτι δεχομαι οτι εχετε δικιο 100%. το εχομε ξανασυζητησει αλλου μην επεκταθουμε εδω. απλα να πω οτι το λαδι φαινεται οτι ειναι τοπ τεχνολογικα.ζεσταινεται σχετικα ευκολα και ανεβαζει θερμοκρασια πολυ ευκολα σε σκισιμο...δηλαδη εθνικη μετα το 3λεπτο βαραει χαλαρα αρκετα πανω απο μεση αλλα ως εκει.μετα οσο και να σκισεις το κοκκινο-140 δε το φτανει-ξεπερνα με τιποτα...
αυτο με κανει να πιστευω οτι οι χημικες του ιδιοτητες (περα απο το ιξωδες) ειναι τετοιες που δε λειτουργει σαν 60αρι με τη κλασικη εννοια!

παντως το μουκωμε κρυο το εκανε και περισυ το χειμωνα που φοραγα τοταλ 40αρι αν θυμαμαι...

υ.γ ασχετο--εχω κανει 3000χλμ με τα καστρολ θελω και φιλτρο η απλα να τα βγαλω-αλλαξω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teodor_v (Στο καλο...)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16V

Ένταξη: 20 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 02:05:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα παντως με τα motul 300v 10W40 οχι απλως δεν φτανει ποτε στους 140 βαθμους η θερμοκρασια λαδιου αλλα ουτε καν τους πλησιαζει!!! Τωρα παλι για τα κρυα πρωινα δεν δουλευει οπως οταν ειναι ζεστο αλλα δεν κανει και κατι το πολυ μυστηριο! Νορμαλ θα ελεγα.


McLaren Mercedes!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 11:37:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

...
υ.γ ασχετο--εχω κανει 3000χλμ με τα καστρολ θελω και φιλτρο η απλα να τα βγαλω-αλλαξω?


Αλλάζεις μαζί με το φίλτρο καθότι παρακρατά λιπαντικό και δεν είναι υγιεινό να μπερδεύεις διαφορετικά ιξώδη (αλλοιώνεται η χημική τους ισορροπία).
Να βάλεις 5W40. Μετά πες μου.

Στο δικό μου ελάχιστα (ένα-τρία) κρύα πρωινά κάθε Χειμώνα μου κάνει τέτοιου είδους ξεκίνημα (για δευτερόλεπτα) και πάνω που απορώ δεν το ξανακάνει και έτσι δεν το αντιμετώπισα ποτέ ως πρόβλημα.
Πάντως, εάν ακούτε και μεταλλικούς ήχους (κροτάλισμα) κατά το πρώτο λεπτό λειτουργίας τότε να βάλετε λιπαντικό με χαμηλότερο κρύο ιξώδες (το 1ο νούμερο). Αν πχ έχετε 15W40 βάλτε 10W40.
Αυτο το είχα παρατηρήσει με 15W40 που δούλευε τέλεια το καλοκαίρι αλλά με τα πρώτα κρύα παρατήρησα άγριο κρύο δούλεμα σε συνδυασμό με κροτάλισμα 10sec των βαλβίδων. Αυτό συνέβαινε επειδή δεν λίπαινε έγκαιρα και επαρκώς τον κινητήρα στο κρύο ξεκίνημα. Η κατάσταση διορθώνεται με 10W40, και με 5W40 βελτιώνεται κι άλλο (παρότι δεν θεωρείται πρόβλημα).
Στα 10W60 το 10 προσεγγίζει το 15 (χωρίς να το ισοφαρίζει γι αυτό και δεν λέγεται 15W60). Οπότε είναι πολύ πιθανό να παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα με τα 15άρια.

Πάντως Παναγιώτη, πέρα από το λιπαντικό, επειδή το πρόβλημα του κρύου ξεκινήματος μπορεί να έχει πολλά αίτια με πολύ πιθανό την ποιότητα ψεκασμού που να οφείλεται είτε σε ακάθαρτο μπεκ, είτε σε κακή βενζίνη, είτε και στα δύο, άδειασε στο ρεζερβουάρ σου μία κονσέρβα ProTec Fuel Line Cleaner (και κάνε το κάθε εξάμηνο στο εξής) για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο (και να μην χρειαστείς καθαρισμό μπεκ σχεδόν ποτέ). Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
_205rallye_ (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205Gti-206RG-106rallye

Ένταξη: 26 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
Τόπος: Aθηνα-Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 11:49:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αληθεια για ενα fiat tipo με 220.000χιλ. τι λαδι να προτιμουσα για τωρα τον χειμωνα;(υποψιν οτι το αμαξι ειναι τοθ παππου μου αλλα ο παππους ειναι ιδιαιτερα γκαζιαρης και κανει και αρκετεσ αναβασεις.)το 15-40 θα κανει με συχνο συμπληρωμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 22:16:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω ρε παιδια εχω τα 10/40 και παλι καθε πρωι που το βαζω μπρος ακουω και μεταλλικους ηχους και πολλα αλλα...Τι προτεινετε να βαλω?Και Μιλτο αυτο το καθαριστικο που λες που μπορουμε να το βρουμε και μια τιμουλα???




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 01:08:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tirokomos ερχεται χειμωνας!!!!Η απλη λογικη λεει οτι ενα πιο λεπτο λαδι θα ερχετε πιο γρηγορα σε θερμοκρασιας λειτουργιας.Δεν ξερω πως πανε οι δικτες λαδιων κατα SAE και τι σημαινει ο καθενας αλλα πιστευω οτι ενα καλο ειναι το 5W-30.Διορθωστε με σε περιπτωση βλακειας!!!!


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on