PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 CC 1,6 vs Megane CC 1,6

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιαν 2005, 20:11:50    Θέμα δημοσίευσης: 307 CC 1,6 vs Megane CC 1,6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο Auto Moto und Sport (ams.gr)
http://www.ams.gr/jpg/ams/390/themata/2004_27/MEGANE-3.jpg

Εδώ και 4 περίπου χρόνια η κατηγορία των Coupe Cabrio γαλλοκρατείται.

Η Peugeot ήταν αυτή που μονοπώλησε το ενδιαφέρον, διαθέτοντας στην ευρωπαϊκή αγορά προσιτά και καθόλα εντυπωσιακά CC. Η αρχή βέβαια έγινε με το 206, ενώ η συνέχεια δόθηκε με το μεγαλύτερο 307. Απουσία ανταγωνισμού, τα μοντέλα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έστησαν ένα πραγματικό πάρτι… πωλήσεων, αφήνοντας τους υπόλοιπους κατασκευαστές να κοιτούν λιγότερο ή περισσότερο αιφνιδιασμένοι. Το ιδιότυπο αυτό μονοπώλιο έληξε στις αρχές του καλοκαιριού, όταν και είχαμε νεότερα από το μέτωπο του ανταγωνισμού. Opel Tigra Twin Top και Renault Megane CC, έδωσαν τέλος στη μονοκρατορία της Peugeot, αλλάζοντας μια για πάντα τις ισορροπίες της κατηγορίας. Ανάμεσα στα δυο, εμείς θα "κρατήσουμε" το Megane CC, τοποθετώντας το απέναντι στο αντίστοιχο Peugeot 307. Δυο Coupe Cabrio βασισμένα στα δημοφιλή μικρομεσαία, με πλήθος κοινών χαρακτηριστικών, αλλά και ουσιαστικών διαφορών. Η εικόνα τους, πάντως, δεν απέχει και πολύ, υποδηλώνοντας με τον πλέον σαφή τρόπο το χαρακτήρα τους. Το μπροστινό τμήμα του 307 CC παραπέμπει στις υπόλοιπες εκδόσεις του γαλλικού μοντέλου, έχοντας αποκτήσει, ωστόσο, μια περισσότερο δυναμική εικόνα. Αντίστοιχα το Megane CC, ακολουθεί πιστά τη σχεδίαση των hatchback ή σεντάν αμαξωμάτων, χωρίς να παρουσιάζει ουσιαστικές διαφορές από αυτά. Τα πράγματα βέβαια αλλάζουν όταν κανείς περάσει την μπροστινή κολόνα. Η αναδιπλούμενη οροφή "κουμπώνει" και στις δυο περιπτώσεις χαμηλά, ενώ η απουσία της μεσαίας κολόνας συμπληρώνει την εικόνα ενός καθαρόαιμου κουπέ. Το τελείωμα των αμαξωμάτων έχει επιμηκυνθεί, έτσι ώστε να χωρά σ' αυτό η οροφή. Tόσο στο 307, όσο και στο Megane, ξεχωρίζουν τα πίσω φωτιστικά σώματα, που στην πρώτη περίπτωση είναι τύπου led. Αυτά σε ό,τι αφορά το εξωτερικό τμήμα των δυο Coupe Cabrio. Στο εσωτερικό δεν κρύβονται εκπλήξεις. Το Peugeot χαρακτηρίζεται από τα καλής ποιότητας υλικά, τη διαχρονική σχεδίαση και τον πλούσιο εξοπλισμό. Οι έξι αερόσακοι, το ESP, ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα, τα ηλεκτρικά παράθυρα και οι ηλεκτρικοί καθρέπτες περιλαμβάνονται στη μοναδική έκδοση Dynamique. Στο Megane η εικόνα είναι μάλλον λιτή, αν και η γυάλινη οροφή προσφέρει το κάτι παραπάνω ωστόσο ο εξοπλισμός στη βασική έκδοση Authentic δεν περιλαμβάνει το ESP και τον κλιματισμό. Η ποιότητα των υλικών ικανοποιεί, παρά το γεγονός ότι το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί πάνω από τον πίνακα των οργάνων είναι σκληρό και η συναρμογή του με τα υπόλοιπο τμήμα του ταμπλό μέτρια. Κοινό χαρακτηριστικό στις δυο γαλλικές προτάσεις η ευρύχωρη μπροστινή σειρά καθισμάτων, αλλά και η απαγορευτική για πολύωρο ταξίδι πίσω. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι ουσιαστικά ανύπαρκτος και τελικά μόνο τα... τέκνα στο παιδικό κάθισμα θα αισθανθούν άνετα εκεί. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό το γεγονός ότι υπάρχει, έστω και περιορισμένη, η δυνατότητα μεταφοράς 4 ατόμων και των αποσκευών τους. Στην κλειστή του διαμόρφωση το 307 CC διαθέτει 350 λίτρα χώρου αποσκευών, ενώ το Megane CC 490! Μετατρέποντας τα coupe σε cabrio δεν είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς ακόμη περισσότερες ομοιότητες ανάμεσα στα δυο μοντέλα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα αναδίπλωσης, που αποθηκεύει την οροφή μέσα στο χώρο των αποσκευών, περιορίζοντας ταυτόχρονα το ωφέλιμο τμήμα του. Χωρίς να απαιτείται η απασφάλιση αγκίστρων ή κάποια άλλη πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία, τα εντυπωσιακά coupe μετατρέπονται σε τετραθέσια cabrio μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα. Στα μηχανικά μέρη θα συναντήσουμε τους γνωστούς 1.600άρηδες κινητήρες, η απόδοση των οποίων κρίνεται ικανοποιητική για το βάρος των δυο γαλλικών μοντέλων. Το Peugeot των 115 ίππων και το Megane των 116 έρχονται ισόπαλα στις επιταχύνσεις από στάση, ενώ και στις ρεπρίζ οι διαφορές είναι μικρές. Συνολικά οι επιδόσεις είναι ανάλογες του χαρακτήρα τους, καθώς έχουμε να κάνουμε με εκδόσεις προσανατολισμένες στην άνεση και την ασφάλεια. Το 307 CC με στάνταρ ESP δεν προβληματίζει τον οδηγό. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του, σε αντίθεση με το πλαίσιο το οποίο δεν πείθει για την ακαμψία του. Ο ασαφής επιλογέας προστίθεται στα παραπάνω χαρακτηριστικά, από την άλλη όμως δεν πρέπει να παραλείψουμε το αποτελεσματικό σύστημα πέδησης. Στα ίδια επίπεδα κινείται και το Megane CC, όντας ωστόσο περισσότερο στιβαρό. Άνετο και ασφαλές στις περισσότερες των περιπτώσεων, διατηρεί τον ουδέτερο χαρακτήρα του, ακόμα και στο όριο. Τα όρια πρόσφυσης είναι υψηλά και πολύ κοντά σ' αυτά των υπόλοιπων γνωστών εκδόσεων. Παρόλα αυτά η αίσθηση που προσφέρει το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι δεν είναι η καλύτερη δυνατή, παρέχοντας στον οδηγό ελλιπή πληροφόρηση. Συνοψίζοντας, τα κοινά χαρακτηριστικά ανάμεσα στα δυο μικρομεσαία Coupe Cabrio της ελληνικής αγοράς είναι σίγουρα περισσότερα από τις ουσιαστικές διαφορές τους. Εντυπωσιακά σε όψη, με δυνατότητα μεταφοράς 4 ατόμων και με ισορροπημένο χαρακτήρα, προσανατολίζονται περισσότερο στην άνεση, συνδυάζοντας ιδιότητες που κάνουν την αγορά τους άκρως ελκυστική… Αλήθεια, ποιός δεν θα ήθελε ένα cabrio με την ασφάλεια και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ενός παραδοσιακού coupe αμαξώματος;

[img]http://www.ams.gr/jpg/ams/thumb/themata/2004_27/MEGANE-3.jpg [/img]

Eντυπωσιακή η εικόνα του 307 CC, που "τραβάει" τα βλέμματα τόσο στην ανοικτή, όσο και στην κλειστή διαμόρφωσή του. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τύπου Led, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της έκδοσης Dynamique περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.




Ο 16βάλβιδος κινητήρας των 1.600 κ.εκ. αποδίδει 115 ίππους, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις στο γαλλικό μοντέλο. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι ισορροπημένη, ο ασαφής επιλογέας, ωστόσο, ίσως προβληματίσει των οδηγό.



Στο δρόμο το 307 CC δεν εντυπωσιάζει. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αρέσκεται στους χαλαρούς ρυθμούς, επιβεβαιώνοντας το χαρακτήρα του. Η παρουσία του ESP κάνει την οδική του συμπεριφορά ουδέτερη, χωρίς, ωστόσο, το πλαίσιο να ικανοποιεί με την ακαμψία του.



Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η σχεδίαση του Megane CC, αν και το μπροστινό τμήμα δεν διαφοροποιείται από τους υπόλοιπους τύπους αμαξωμάτων. Χαρακτηριστικό του το επιμηκυμένο πίσω τμήμα και τα φωτιστικά σώματα, που έχουν τοποθετηθεί σ' αυτό.



Με 116 ίππους και 156 Nm ροπής το Coupe Cabrio της Renault σημειώνει καλύτερες επιδόσεις από τον ανταγωνιστή του, έστω και αν οι διαφορές μεταξύ τους είναι μικρές. Το κιβώτιο ικανοποιεί με την κλιμάκωσή του και την αίσθηση του επιλογέα.



Το εσωτερικό του 307 CC διατηρεί την ποιότητα κατασκευής και τη σύγχρονη σχεδίαση, έχοντας να προσφέρει ταυτόχρονα πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η πίσω σειρά καθισμάτων είναι μάλλον αφιλόξενη για ενήλικα άτομα, σε αντίθεση με το χώρο των αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου ξεκινά από τα 350 λίτρα (Coupe).



Στο Megane CC τα πράγματα είναι περισσότερο λιτά. Η σχεδίαση του εσωτερικού δεν έχει να παρουσιάσει κάτι το ξεχωριστό. Και σ' αυτήν την περίπτωση η πίσω σειρά καθισμάτων δεν ενδείκνυται για κάτι παραπάνω από μια σύντομη βόλτα. Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά 190 λίτρα και φτάνει τα 490 στην κλειστή διαμόρφωση του γαλλικού μοντέλου.

[/img]


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
silverpug206 (Κωνσταντίινος)
Μέλος
Μέλος


206 3 θύρες

Ένταξη: 12 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Λευκωσία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:13:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να σου πω ρε Μανθο.. εμενα απο την αλλη ουτε το ενα ουτε το αλλο με συγκινει... Καμια σχεση το 307 (ουτε το 307 CC) με το 206... Πολυ πιο ομορφο το 206, και οταν χρειαστει και πολυ πιο επιθετικο στην εμφανιση.. Το 307 ειναι απλος στη καλυτερη περιπτωση ουδετερο.. Ουτε ομορφο, ουτε ασχημο.. Γιαυτο επειδη τα μετρια μου στη σπανε δεν τα παω....Κανενα απο τα 2.. Ταπεινη μου αποψη ομως ετσι?? χωρις παρεξηγηση...


Ιδρυτής
---------------------------------------
http://www.pug-club.com
PEUGEOT OWNERS CLUB CYPRUS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0954s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on