PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Σκούπα Simota
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
theodore106 (theodore)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PeUgEoT 106 1.6 16v

Ένταξη: 13 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 40

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Απρ 2009, 19:25:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συγνωμη αν σε ενοχλησαμε!!!οπιος ξερει και μπορει να δωσει μια γρηγορη απαντηση τον ευχαριστω!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Απρ 2009, 22:53:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

<Ειρηνευτικό> Laughing Laughing

Εντάξει ρε παιδιά, ηρεμία.

Κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου καινούριο κι ας είμαι 1 χρόνο εδώ.

Έχω να παρατηρήσω 2 πράγματα όμως.

Από τη μία οφείλουμε να ψάχνουμε με το search, από την άλλη καταλαβαίνω και κάποιον καινούριο που μπορεί να βλέπει κατεβατά απαντήσεις και συνεχόμενα posts (εκ των οποίων αρκετά είναι για πλάκα-διάλογοι μεταξύ των μελών και κουράζουν) και να χάνεται με τόσες απόψεις. Άλλωστε, από αρχικά posts του 2002-2003 ως σήμερα, έχουν κυκλοφορήσει αρκετά προϊόντα και ενδεχομένως κάποιος να ψάχνει κυρίως αυτά.

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση πιστεύω, απλά λίγη καλή θέληση και από τις δύο πλευρές.

Φιλικά.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
winger (winger)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 XR

Ένταξη: 12 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Μάϊ 2009, 17:08:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="TopGear"]<Ειρηνευτικό> Laughing Laughing

Εντάξει ρε παιδιά, ηρεμία.

Κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου καινούριο κι ας είμαι 1 χρόνο εδώ.

Έχω να παρατηρήσω 2 πράγματα όμως.

Από τη μία οφείλουμε να ψάχνουμε με το search, από την άλλη καταλαβαίνω και κάποιον καινούριο που μπορεί να βλέπει κατεβατά απαντήσεις και συνεχόμενα posts (εκ των οποίων αρκετά είναι για πλάκα-διάλογοι μεταξύ των μελών και κουράζουν) και να χάνεται με τόσες απόψεις. Άλλωστε, από αρχικά posts του 2002-2003 ως σήμερα, έχουν κυκλοφορήσει αρκετά προϊόντα και ενδεχομένως κάποιος να ψάχνει κυρίως αυτά.

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση πιστεύω, απλά λίγη καλή θέληση και από τις δύο πλευρές.

Φιλικά.


Very happy


peugeot kai sto desmo..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Manos206 
Moderator
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 02 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 860
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 00:57:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως μπορει να μου πει καποιος ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος στηριξης της σκουπας simota ωστε να μην σπασει με τους κραδασμους;; η συσκευασια μεσα εχει 2 λαμακια τα οποια μπαινουν αριστερα και δεξια της σκουπας αλλα δεν εχω δει κανεναν να τα βαζει. Η σκουπα ειναι αυτη

http://www.e-autoshop.gr/product_info.php?cPath=48_305_306&products_id=657

εχει μεσα και το αντικραδασμικο κολλαρο που μπαινει στη μεση της σωληνωσης. Απλα δεν ξερω, να στηριξω γερα τη σκουπα και να αφησω να περνει ολους τους κραδασμους το λαστιχο ή να τη στερεωσω πχ με ηλεκτρολογικα κλιψακια στο πλαστικο πανω απο το ψυγειο;


http://www.facebook.com/sarakinikorooms
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
grigoris206 (grigoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 xs (16v) (2004)

Ένταξη: 25 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Απρ 2012, 12:12:33    Θέμα δημοσίευσης: σκουπα για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειμαι κατοχος ενος 206 του 2004 μοντελο xs το οποιο απεκτησα τον ιανουαριο με κλιματισμο με τα 90 αλογα.εχω ψαξει κ εχω ρωτησει για το θεμα τισ εισαγωγης ποια ειναι πιο καταλληλη για το συγκεκριμενο μοντελο.μετα απο αρκετη αναγνωση στα ποστ ολων κατεληξα οτι θελω να βαλω σκουπα.ψαχτηκα κ ρωτησα για το ποια ειναι η πιο καταλληλη κ το μεγαλυτερο ποσοστο βγαινει οτι ειναι καταλληλοτερη η σκουπα για το 1.4 8ν.με ενδιαφερει η σκουπα τις σιμοτα.θα ηθελα πολυ κ την γνωμη των φιλων απο εδω μιας κ τα περισοτερα ποστ (οχι ολα)αναφερονται σε 1.6 16ν.ειμαστε κ εμεις εδω οι 1400 αριδες Whistling ευχαριστω πολυ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dj_Zac (Dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp

Ένταξη: 24 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 17:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν μιας κι εγώ έχω όρεξη να απαντήσω έχουμε και λέμε....

Στο 1.4 μπαίνει σκούπα κανονικότατα και χωρίς κανένα πρόβλημα όμως θέλει μεγαλύτερη χοάνη διότη αυτή που βάζουν μέσα και πουλάνε τη σκούπα πακέτο είναι μικρό με αποτέλεσμα να ξεμένει από παροχή ψιλά....
Επίσης μπαίνει και βαρελάκι και σκέτη φιλτροχοάνη αλλά για τη λύση της φιλτροχοάνης δεν θα το συνιστούσα μιας και θα τραβάει μόνο καυτό αέρα από το χώρο του μηχανοστασίου πράγμα που δεν το θέλουμε το όλο εγχείρημα γίνεται για να παίρνουμε περισσότερο και κρύο αέρα.... Το βαρελάκι είναι μια βολική λύση κι εύκολη απο πλευρας τοποθέτησης και δρομολόγησης του κρύου αέρα με πολύ καλά αποτελέσματα..... τώρα απο εκεί και πέρα διαλέγεις και παίρνεις....


MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούν 2012, 20:46:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dj_Zac έγραψε:

Στο 1.4 μπαίνει σκούπα κανονικότατα και χωρίς κανένα πρόβλημα όμως θέλει μεγαλύτερη χοάνη διότη αυτή που βάζουν μέσα και πουλάνε τη σκούπα πακέτο είναι μικρό με αποτέλεσμα να ξεμένει από παροχή ψιλά....

Θα μπορουσε αλλα δυστυχως δεν παιζει τετοιο σεναριο σε 1400αρι μοτερ...
Ηδη με την σκουπα πνιγεται και πολυ μαλιστα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Dj_Zac (Dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp

Ένταξη: 24 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 14:42:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν θα διαφωνησω μαζι σου μιας κι εχω το 1400 16V με τα 90 αλογα. Έχω δοκιμάσει και σκούπα και βαρελάκι, η αλήθεια είναι οτι χωρίς πρόγραμμα οτι και να βάλεις χαμηλά το αμάξι γίνεται πριόνι ενώ στα 150 χιλ/ωρα το αμάξι στεγνώνει κι έχεις και λίγα άκαυστα χαμηλά, μετα το πρόγραμμα (μόνο μείγματα όμως κι αναγκαστηκά ανέβηκε ο κόφτης 100-200 στροφές) το αμάξι μεταμορφώθηκε έγινε πολύ ποιό νευρικό "ξύπνησε" στη κυριολεξία κι απέκτησε μια γραμμικότητα που δύσκολα πιστέυεις οτι είναι απο 14αρι μοτερ. Βέβαια εγώ έχω κάνει κι άλλα όπως κατέβασμα στο καπάκι μιας και η φλάτζα κεφαλής έβγαλε το γνωστό πρόβλημα σ'αυτά τα μοτερ κι επι τη ευκαιρία κατεβάσαμε και καπάκι μαζι με μια μικρή ροικη και εξάτμιση απο μπροστά μέχρι πίσω... Σε Maha δυναμόμετρο το αμάξι έδειξε 112 άλογα ....που νομίζω είναι πάρα πολύ καλά για το συγκεκριμένο μοτερι.... Very happy Very happy Evil Twisted evil


MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 19:45:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχθες εφάρμοσα την ιδέα που πηρά από το saxo sport club και είδα τεραστία διάφορα και έχω ακόμα το μαμά φίλτρο στο φιλτροκουτι. (όπου να ναι θα μπει ένα kn) Η απόκριση στο γκάζι βελτιώθηκε αισθητά, επίσης έχει μεγάλη διαφορά στα ρεπριζ το αυτοκίνητο. Και το καλύτερο είναι ότι πλέον στην αλλαγή ταχύτητας δεν υπάρχει αυτό το (dead zone) που υπήρχε με την σκούπα για μερικά δευτερόλεπτα. Να μην ξεχάσω και κάτι βασικό ότι μειώθηκε αισθητά ο θόρυβος ιδικά στης χαμηλές ψιλά ακούγετε ότι έχει σκούπα το αυτοκίνητο.

http://imageshack.us/f/834/sonycybershot590.jpg/

Έγραψα τα παραπάνω εδώ και ανέβασα Φώτο γιατί νομίζω ότι άνετα μπορεί να γίνει το ίδιο στα 1.4 8ν 206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dj_Zac (Dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp

Ένταξη: 24 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 19:50:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν γίνεται στα 206 αυτό λόγο άλλης αρχιτεκτονικής του μηχανοστασιου και λόγο ελειψης χώρου ...


MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 19:57:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dj_Zac έγραψε:
Δεν γίνεται στα 206 αυτό λόγο άλλης αρχιτεκτονικής του μηχανοστασιου και λόγο ελειψης χώρου ...


Δεν έχω δει ποτέ engine bay 1.4 8ν 206 από κοντά, παντός επειδή έχει εφαρμοστεί σε 106/saxo/306 1.4 υπέθεσα ότι μπορεί να εφαρμοστεί και σε 206.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Psilos206cc (Μπάμπης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206cc 1.6 "03

Ένταξη: 11 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 03:52:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά καλημέρα,
Έχω το 206cc 1.6 και αγόρασα σήμερα τη σκούπα της Simota, έχω δει όμως που σε μερικά ποστ λέγεται οτι το φιλτρο (μαμα) της Simota το αλλάζουν γιατί είναι μικρό και στεγνώνει το αμάξι στις ψηλές. Για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα τι να κάνω; Να το αλλάξω με κάποιο K&N ;

Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2014, 13:37:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δική μου σκούπα Simota είναι προς πώληση, αν ενδιαφέρεται κάποιος φίλος με 206 1.4 16V

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=525994#525994


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούν 2017, 10:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχα για χρόνια την κλασσική no-name σκούπα που γράφει 206 πάνω και πρόσφατα την άλλαξα γιατί είχαν σπάσει από πολύ νωρίς τα "αυτάκια" (βάσεις) της παλιάς και μου είχε σπάσει τα νεύρα όπως κροτάλιζε στο ρελαντί.

Η Simota που πήρα, αν και στα διπλά λεφτά, μου φαίνεται πολύ καλύτερης ποιότητας και σαν υλικό και σαν σχεδίαση σε σύγκριση με την προηγούμενη (ακόμα και στις λεπτομέρειες, όπως το γεγονός ότι μπροστά "κοιτάει" ελαφρώς αριστερά, ώστε να παίρνει αέρα όσο γίνεται μακριά από το μοτέρ). Προσωπικά τα έβαλα και τα δύο λαμάκια και είναι μπετόν αρμέ. Όλους τους κραδασμούς τους απορροφάει το αντικραδασμικό κολάρο, το οποίο τοποθέτησα στη μέση του σωλήνα (αφού τον έκοψα με τροχό, γιατί στο 8v είναι ενιαίος).

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 15:10:56    Θέμα δημοσίευσης: Εισαγωγή αέρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω το Peugeot 206 1.4 8V 2000 μοντέλο. Έχω αλλάξει εξάτμιση από καταλύτη και πίσω. Έχω βάλει ανοξείδωτο καζανάκι μετά από καταλύτη και έχω δει διαφορά. Έχει καλύτερα μπαμ .Έχω βάλει σκούπα και το έχω προγραμματίσει στον Microchip Tuning. Υπάρχει καλύτερη εισαγωγή αέρα.;;Μπορώ να το βελτιώσω κι άλλο και αν ναι με ποιο τρόπο ;Το αμάξι πριν βάλω το μεσαίο καζανάκι μετρήθηκαν με 95αρα βενζίνη 92 άλογα από 75 .


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 20:34:13    Θέμα δημοσίευσης: Re: Εισαγωγή αέρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μουστακαλής έγραψε:
Το αμάξι πριν βάλω το μεσαίο καζανάκι μετρήθηκαν με 95αρα βενζίνη 92 άλογα από 75 .
17 χρόνια μετά την κυκλοφορία του αυτοκινήτου σου, έχουμε δει αρκετά σε βελτιώσεις. Αλλά +17 άλογα σε αυτό το μοτέρ από εξάτμιση και πρόγραμμα, δεν έχουμε ξαναδεί!

Μήπως είναι επετειακό;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 23:30:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε 8v 1.4 75αρι 3φυσσο έχουμε δει με βαρελι bmc-χταποδι ss- αφαίρεση καταλύτη και 45αρα εξωτερική διάμετρο σωλήνα με μεσαιο και τελικό. 94 άλογα με πρόγραμμα βεβαία. τα 92 μου φαίνονται λίγο απίθανα με τόσο λίγα πράγματα. αυτά τα μοτέρ ζητάνε χταπόδι 4-2-1 καταρχάς για να πάρουν κάτι αξιόλογο από άλογα η έστω το μαντέμι με το αρχικό τις εξατμίσεις από το 1.3 rallye που έχει χώρισμα στην μέση και προσομοιώνει το 4-2-1.

όλα αυτά βεβαία δεν ισχύουν αν είναι όντως επετειακό Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 01:13:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
σε 8v 1.4 75αρι 3φυσσο έχουμε δει με βαρελι bmc-χταποδι ss- αφαίρεση καταλύτη και 45αρα εξωτερική διάμετρο σωλήνα με μεσαιο και τελικό. 94 άλογα με πρόγραμμα βεβαία.
Και αυτό μάλλον κανα επετειακό θα είναι... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 10:11:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά τόσο έχει μετρηθεί.Πως μπορώ να του δώσω κι άλλη βελτίωση; Very happy


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 10:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μουστακαλής έγραψε:
Παιδιά τόσο έχει μετρηθεί.Πως μπορώ να του δώσω κι άλλη βελτίωση; Very happy
Δε θέλω να σου χαλάσω το κέφι μέρες που είναι, αλλά το νούμερο απέχει πολύ από την πραγματικότητα! Smile

Σε ευχαριστώ και για το mail



Stock λοιπόν εσένα έβγαζε 84 άλογα αντί για 75 σύμφωνα με το χαρτί;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Επόμενη
Σελίδα 14 από 15

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1551s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on