Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
theodore106 (theodore) Μόλις έγραψα
PeUgEoT 106 1.6 16v
Ένταξη: 13 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Απρ 2009, 19:25:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συγνωμη αν σε ενοχλησαμε!!!οπιος ξερει και μπορει να δωσει μια γρηγορη απαντηση τον ευχαριστω!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Απρ 2009, 22:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
<Ειρηνευτικό>
Εντάξει ρε παιδιά, ηρεμία.
Κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου καινούριο κι ας είμαι 1 χρόνο εδώ.
Έχω να παρατηρήσω 2 πράγματα όμως.
Από τη μία οφείλουμε να ψάχνουμε με το search, από την άλλη καταλαβαίνω και κάποιον καινούριο που μπορεί να βλέπει κατεβατά απαντήσεις και συνεχόμενα posts (εκ των οποίων αρκετά είναι για πλάκα-διάλογοι μεταξύ των μελών και κουράζουν) και να χάνεται με τόσες απόψεις. Άλλωστε, από αρχικά posts του 2002-2003 ως σήμερα, έχουν κυκλοφορήσει αρκετά προϊόντα και ενδεχομένως κάποιος να ψάχνει κυρίως αυτά.
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση πιστεύω, απλά λίγη καλή θέληση και από τις δύο πλευρές.
Φιλικά.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
winger (winger) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 XR
Ένταξη: 12 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Μάϊ 2009, 17:08:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="TopGear"]<Ειρηνευτικό>
Εντάξει ρε παιδιά, ηρεμία.
Κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου καινούριο κι ας είμαι 1 χρόνο εδώ.
Έχω να παρατηρήσω 2 πράγματα όμως.
Από τη μία οφείλουμε να ψάχνουμε με το search, από την άλλη καταλαβαίνω και κάποιον καινούριο που μπορεί να βλέπει κατεβατά απαντήσεις και συνεχόμενα posts (εκ των οποίων αρκετά είναι για πλάκα-διάλογοι μεταξύ των μελών και κουράζουν) και να χάνεται με τόσες απόψεις. Άλλωστε, από αρχικά posts του 2002-2003 ως σήμερα, έχουν κυκλοφορήσει αρκετά προϊόντα και ενδεχομένως κάποιος να ψάχνει κυρίως αυτά.
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση πιστεύω, απλά λίγη καλή θέληση και από τις δύο πλευρές.
Φιλικά.
peugeot kai sto desmo.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Manos206 Moderator
Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 00:57:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως μπορει να μου πει καποιος ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος στηριξης της σκουπας simota ωστε να μην σπασει με τους κραδασμους;; η συσκευασια μεσα εχει 2 λαμακια τα οποια μπαινουν αριστερα και δεξια της σκουπας αλλα δεν εχω δει κανεναν να τα βαζει. Η σκουπα ειναι αυτη
http://www.e-autoshop.gr/product_info.php?cPath=48_305_306&products_id=657
εχει μεσα και το αντικραδασμικο κολλαρο που μπαινει στη μεση της σωληνωσης. Απλα δεν ξερω, να στηριξω γερα τη σκουπα και να αφησω να περνει ολους τους κραδασμους το λαστιχο ή να τη στερεωσω πχ με ηλεκτρολογικα κλιψακια στο πλαστικο πανω απο το ψυγειο;
http://www.facebook.com/sarakinikorooms |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grigoris206 (grigoris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 xs (16v) (2004)
Ένταξη: 25 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Απρ 2012, 12:12:33 Θέμα δημοσίευσης: σκουπα για 206 |
|
|
ειμαι κατοχος ενος 206 του 2004 μοντελο xs το οποιο απεκτησα τον ιανουαριο με κλιματισμο με τα 90 αλογα.εχω ψαξει κ εχω ρωτησει για το θεμα τισ εισαγωγης ποια ειναι πιο καταλληλη για το συγκεκριμενο μοντελο.μετα απο αρκετη αναγνωση στα ποστ ολων κατεληξα οτι θελω να βαλω σκουπα.ψαχτηκα κ ρωτησα για το ποια ειναι η πιο καταλληλη κ το μεγαλυτερο ποσοστο βγαινει οτι ειναι καταλληλοτερη η σκουπα για το 1.4 8ν.με ενδιαφερει η σκουπα τις σιμοτα.θα ηθελα πολυ κ την γνωμη των φιλων απο εδω μιας κ τα περισοτερα ποστ (οχι ολα)αναφερονται σε 1.6 16ν.ειμαστε κ εμεις εδω οι 1400 αριδες ευχαριστω πολυ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 17:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν μιας κι εγώ έχω όρεξη να απαντήσω έχουμε και λέμε....
Στο 1.4 μπαίνει σκούπα κανονικότατα και χωρίς κανένα πρόβλημα όμως θέλει μεγαλύτερη χοάνη διότη αυτή που βάζουν μέσα και πουλάνε τη σκούπα πακέτο είναι μικρό με αποτέλεσμα να ξεμένει από παροχή ψιλά....
Επίσης μπαίνει και βαρελάκι και σκέτη φιλτροχοάνη αλλά για τη λύση της φιλτροχοάνης δεν θα το συνιστούσα μιας και θα τραβάει μόνο καυτό αέρα από το χώρο του μηχανοστασίου πράγμα που δεν το θέλουμε το όλο εγχείρημα γίνεται για να παίρνουμε περισσότερο και κρύο αέρα.... Το βαρελάκι είναι μια βολική λύση κι εύκολη απο πλευρας τοποθέτησης και δρομολόγησης του κρύου αέρα με πολύ καλά αποτελέσματα..... τώρα απο εκεί και πέρα διαλέγεις και παίρνεις....
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούν 2012, 20:46:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dj_Zac έγραψε: |
Στο 1.4 μπαίνει σκούπα κανονικότατα και χωρίς κανένα πρόβλημα όμως θέλει μεγαλύτερη χοάνη διότη αυτή που βάζουν μέσα και πουλάνε τη σκούπα πακέτο είναι μικρό με αποτέλεσμα να ξεμένει από παροχή ψιλά.... |
Θα μπορουσε αλλα δυστυχως δεν παιζει τετοιο σεναριο σε 1400αρι μοτερ...
Ηδη με την σκουπα πνιγεται και πολυ μαλιστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 14:42:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα διαφωνησω μαζι σου μιας κι εχω το 1400 16V με τα 90 αλογα. Έχω δοκιμάσει και σκούπα και βαρελάκι, η αλήθεια είναι οτι χωρίς πρόγραμμα οτι και να βάλεις χαμηλά το αμάξι γίνεται πριόνι ενώ στα 150 χιλ/ωρα το αμάξι στεγνώνει κι έχεις και λίγα άκαυστα χαμηλά, μετα το πρόγραμμα (μόνο μείγματα όμως κι αναγκαστηκά ανέβηκε ο κόφτης 100-200 στροφές) το αμάξι μεταμορφώθηκε έγινε πολύ ποιό νευρικό "ξύπνησε" στη κυριολεξία κι απέκτησε μια γραμμικότητα που δύσκολα πιστέυεις οτι είναι απο 14αρι μοτερ. Βέβαια εγώ έχω κάνει κι άλλα όπως κατέβασμα στο καπάκι μιας και η φλάτζα κεφαλής έβγαλε το γνωστό πρόβλημα σ'αυτά τα μοτερ κι επι τη ευκαιρία κατεβάσαμε και καπάκι μαζι με μια μικρή ροικη και εξάτμιση απο μπροστά μέχρι πίσω... Σε Maha δυναμόμετρο το αμάξι έδειξε 112 άλογα ....που νομίζω είναι πάρα πολύ καλά για το συγκεκριμένο μοτερι....
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 19:45:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχθες εφάρμοσα την ιδέα που πηρά από το saxo sport club και είδα τεραστία διάφορα και έχω ακόμα το μαμά φίλτρο στο φιλτροκουτι. (όπου να ναι θα μπει ένα kn) Η απόκριση στο γκάζι βελτιώθηκε αισθητά, επίσης έχει μεγάλη διαφορά στα ρεπριζ το αυτοκίνητο. Και το καλύτερο είναι ότι πλέον στην αλλαγή ταχύτητας δεν υπάρχει αυτό το (dead zone) που υπήρχε με την σκούπα για μερικά δευτερόλεπτα. Να μην ξεχάσω και κάτι βασικό ότι μειώθηκε αισθητά ο θόρυβος ιδικά στης χαμηλές ψιλά ακούγετε ότι έχει σκούπα το αυτοκίνητο.
http://imageshack.us/f/834/sonycybershot590.jpg/
Έγραψα τα παραπάνω εδώ και ανέβασα Φώτο γιατί νομίζω ότι άνετα μπορεί να γίνει το ίδιο στα 1.4 8ν 206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 19:50:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν γίνεται στα 206 αυτό λόγο άλλης αρχιτεκτονικής του μηχανοστασιου και λόγο ελειψης χώρου ...
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 19:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dj_Zac έγραψε: | Δεν γίνεται στα 206 αυτό λόγο άλλης αρχιτεκτονικής του μηχανοστασιου και λόγο ελειψης χώρου ... |
Δεν έχω δει ποτέ engine bay 1.4 8ν 206 από κοντά, παντός επειδή έχει εφαρμοστεί σε 106/saxo/306 1.4 υπέθεσα ότι μπορεί να εφαρμοστεί και σε 206. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Psilos206cc (Μπάμπης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206cc 1.6 "03
Ένταξη: 11 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 03:52:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά καλημέρα,
Έχω το 206cc 1.6 και αγόρασα σήμερα τη σκούπα της Simota, έχω δει όμως που σε μερικά ποστ λέγεται οτι το φιλτρο (μαμα) της Simota το αλλάζουν γιατί είναι μικρό και στεγνώνει το αμάξι στις ψηλές. Για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα τι να κάνω; Να το αλλάξω με κάποιο K&N ;
Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης
Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gpol86 (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)
Ένταξη: 19 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 43 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιούν 2017, 10:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχα για χρόνια την κλασσική no-name σκούπα που γράφει 206 πάνω και πρόσφατα την άλλαξα γιατί είχαν σπάσει από πολύ νωρίς τα "αυτάκια" (βάσεις) της παλιάς και μου είχε σπάσει τα νεύρα όπως κροτάλιζε στο ρελαντί.
Η Simota που πήρα, αν και στα διπλά λεφτά, μου φαίνεται πολύ καλύτερης ποιότητας και σαν υλικό και σαν σχεδίαση σε σύγκριση με την προηγούμενη (ακόμα και στις λεπτομέρειες, όπως το γεγονός ότι μπροστά "κοιτάει" ελαφρώς αριστερά, ώστε να παίρνει αέρα όσο γίνεται μακριά από το μοτέρ). Προσωπικά τα έβαλα και τα δύο λαμάκια και είναι μπετόν αρμέ. Όλους τους κραδασμούς τους απορροφάει το αντικραδασμικό κολάρο, το οποίο τοποθέτησα στη μέση του σωλήνα (αφού τον έκοψα με τροχό, γιατί στο 8v είναι ενιαίος).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Μουστακαλής (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) 2000
Ένταξη: 25 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2017, 15:10:56 Θέμα δημοσίευσης: Εισαγωγή αέρα |
|
|
Έχω το Peugeot 206 1.4 8V 2000 μοντέλο. Έχω αλλάξει εξάτμιση από καταλύτη και πίσω. Έχω βάλει ανοξείδωτο καζανάκι μετά από καταλύτη και έχω δει διαφορά. Έχει καλύτερα μπαμ .Έχω βάλει σκούπα και το έχω προγραμματίσει στον Microchip Tuning. Υπάρχει καλύτερη εισαγωγή αέρα.;;Μπορώ να το βελτιώσω κι άλλο και αν ναι με ποιο τρόπο ;Το αμάξι πριν βάλω το μεσαίο καζανάκι μετρήθηκαν με 95αρα βενζίνη 92 άλογα από 75 .
Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 20:34:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εισαγωγή αέρα |
|
|
Μουστακαλής έγραψε: | Το αμάξι πριν βάλω το μεσαίο καζανάκι μετρήθηκαν με 95αρα βενζίνη 92 άλογα από 75 . | 17 χρόνια μετά την κυκλοφορία του αυτοκινήτου σου, έχουμε δει αρκετά σε βελτιώσεις. Αλλά +17 άλογα σε αυτό το μοτέρ από εξάτμιση και πρόγραμμα, δεν έχουμε ξαναδεί!
Μήπως είναι επετειακό;
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Δεκ 2017, 23:30:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε 8v 1.4 75αρι 3φυσσο έχουμε δει με βαρελι bmc-χταποδι ss- αφαίρεση καταλύτη και 45αρα εξωτερική διάμετρο σωλήνα με μεσαιο και τελικό. 94 άλογα με πρόγραμμα βεβαία. τα 92 μου φαίνονται λίγο απίθανα με τόσο λίγα πράγματα. αυτά τα μοτέρ ζητάνε χταπόδι 4-2-1 καταρχάς για να πάρουν κάτι αξιόλογο από άλογα η έστω το μαντέμι με το αρχικό τις εξατμίσεις από το 1.3 rallye που έχει χώρισμα στην μέση και προσομοιώνει το 4-2-1.
όλα αυτά βεβαία δεν ισχύουν αν είναι όντως επετειακό |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 01:13:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | σε 8v 1.4 75αρι 3φυσσο έχουμε δει με βαρελι bmc-χταποδι ss- αφαίρεση καταλύτη και 45αρα εξωτερική διάμετρο σωλήνα με μεσαιο και τελικό. 94 άλογα με πρόγραμμα βεβαία. | Και αυτό μάλλον κανα επετειακό θα είναι...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Μουστακαλής (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) 2000
Ένταξη: 25 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 10:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά τόσο έχει μετρηθεί.Πως μπορώ να του δώσω κι άλλη βελτίωση;
Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Δεκ 2017, 10:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μουστακαλής έγραψε: | Παιδιά τόσο έχει μετρηθεί.Πως μπορώ να του δώσω κι άλλη βελτίωση; | Δε θέλω να σου χαλάσω το κέφι μέρες που είναι, αλλά το νούμερο απέχει πολύ από την πραγματικότητα!
Σε ευχαριστώ και για το mail
Stock λοιπόν εσένα έβγαζε 84 άλογα αντί για 75 σύμφωνα με το χαρτί;
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|