Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης
Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2008, 16:19:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά με έχετε μπερδέψει . Εγώ πήρα ως δεδομένο ότι ο Steve είχε ένα 206 1.4 16ν σαν το δικό μου στο οποίο έβαλε την σκούπα για 206 1.6 16ν που υπάρχει και στο site του e-autoshop με κωδικό 12502Α και ταίριαξε μία χαρά. Τι δεν στέκει από αυτό που μόλις είπα;
Φίλε Steve, τις μηχανικές σου γνώσεις δεν τις αμφισβητώ ούτε για αστείο, και με τι προσόντα θα μπορούσα να τις αμφισβητήσω ούτως ή άλλως... Απλά μήπως έχεις κάνει κανένα τυπογραφικό λαθάκι ή εγώ είμαι λίγο γκασμάς και εξακολουθώ να μην τα πιάνω; Το λέω μόνο και μόνο επειδή διέκρινα μία αντίφαση στα ποστ σου, συγκεκριμένα το παρακάτω:
Steve έγραψε: |
η σκούπα που είχα είναι η P.206/307 1.6 16V 01-03 (12502Α) από την λίστα που βγάζει |
και
Steve έγραψε: |
Στο 1.4 8v και 1.6 16v τα σωληνάκια υδραυλικού τιμονιού και a/c πάνε προς τα κάτω όπως βλέπεις στην κάτω αριστερή άκρη της φωτογραφίας σου, ενώ στο 1.4 16v τα σωληνάκια συνεχίζουν ευθεία, πράγμα για το οποίο καθιστά αδύνατο να βάλεις στο 1.4 16v σκούπα από 1.4 8v ή 1.6 16v |
Υποψιάζομαι ότι ίσως κάτι μου διαφεύγει, αλλά στο πρώτο δεν γράφεις ότι είχες την σκούπα για 206 1.6 16ν στο 1.4 16ν; Στο δεύτερο όμως γράφεις ότι είναι αδύνατο να βάλεις σκούπα από 1.6 16ν στο 1.4 16ν;
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2008, 17:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ArxariosMe206 έγραψε: | Παιδιά με έχετε μπερδέψει . Εγώ πήρα ως δεδομένο ότι ο Steve είχε ένα 206 1.4 16ν σαν το δικό μου στο οποίο έβαλε την σκούπα για 206 1.6 16ν που υπάρχει και στο site του e-autoshop με κωδικό 12502Α και ταίριαξε μία χαρά. Τι δεν στέκει από αυτό που μόλις είπα; |
Φίλε Γιώργο ξανακοίταξε την φωτό του Steeve και αυτή από το e-autoshop, βλέπεις κανένα κουρμπαριστό γωνιακό σωλήνα και αντικραδασμικό κολλάρο στην 12502Α ????
Χώρια που ο μ&*^%$ς από το e-autoshop την σκούπα αυτή την έχει συναρμολογήσει λάθος κι έχει ξεχάσει κι ένα κομμάτι !!!
Δες παρακάτω πως είναι κανονικά τοποθετημένη σε 1.6 16V ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ivang στις Πεμ 03 Απρ 2008, 17:40:00, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 10:21:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγέλη,
Στο 1.4 16v τα σωληνάκια a/c και υδραυλικού τιμονιού έρχονται πιο πάνω σε ύψος από τα 1.4 8v και 1.6 16v. Αυτός ήταν και ο βασικότερος λόγος για την Simota να προβεί στην αλλαγή (θέμα συμβατότητας με όλα τα μοντέλα κατ' αρχήν), και μετά ο λόγος ανθεκτικότητας που πολύ σωστά ανέφερες.
ArxariosMe206 έγραψε: | Steve έγραψε: |
η σκούπα που είχα είναι η P.206/307 1.6 16V 01-03 (12502Α) από την λίστα που βγάζει |
και
Steve έγραψε: |
Στο 1.4 8v και 1.6 16v τα σωληνάκια υδραυλικού τιμονιού και a/c πάνε προς τα κάτω όπως βλέπεις στην κάτω αριστερή άκρη της φωτογραφίας σου, ενώ στο 1.4 16v τα σωληνάκια συνεχίζουν ευθεία, πράγμα για το οποίο καθιστά αδύνατο να βάλεις στο 1.4 16v σκούπα από 1.4 8v ή 1.6 16v |
Υποψιάζομαι ότι ίσως κάτι μου διαφεύγει, αλλά στο πρώτο δεν γράφεις ότι είχες την σκούπα για 206 1.6 16ν στο 1.4 16ν; Στο δεύτερο όμως γράφεις ότι είναι αδύνατο να βάλεις σκούπα από 1.6 16ν στο 1.4 16ν; |
Γιώργο, με την απάντηση που έδωσα στον Βαγγέλη στην αρχή του post μου πιστεύω ότι σε κάλυψα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης
Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 12:16:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ivang έγραψε: | ArxariosMe206 έγραψε: | Παιδιά με έχετε μπερδέψει . Εγώ πήρα ως δεδομένο ότι ο Steve είχε ένα 206 1.4 16ν σαν το δικό μου στο οποίο έβαλε την σκούπα για 206 1.6 16ν που υπάρχει και στο site του e-autoshop με κωδικό 12502Α και ταίριαξε μία χαρά. Τι δεν στέκει από αυτό που μόλις είπα; |
Φίλε Γιώργο ξανακοίταξε την φωτό του Steeve και αυτή από το e-autoshop, βλέπεις κανένα κουρμπαριστό γωνιακό σωλήνα και αντικραδασμικό κολλάρο στην 12502Α ????
Χώρια που ο μ&*^%$ς από το e-autoshop την σκούπα αυτή την έχει συναρμολογήσει λάθος κι έχει ξεχάσει κι ένα κομμάτι !!! |
Ευχαριστώ, πιστεύω ότι τώρα έχει ψιλοξεκαθαριστεί το θέμα ώστε να κάνω επιτέλους την παραγγελία και να μην πάρω λάθος σκούπα... Με ανησυχεί βέβαια λίγο το γεγονός ότι δεν συμφωνείτε μεταξύ σας
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 17:43:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιώργο κοίταξε παραπάνω τη φωτό που έβαλα από 1.6 16V τοποθετημένη και θα καταλάβεις ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης
Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 12:34:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ivang έγραψε: | Γιώργο κοίταξε παραπάνω τη φωτό που έβαλα από 1.6 16V τοποθετημένη και θα καταλάβεις ... |
Λοιπόν, κοιτώντας την φώτο σου βλέπω (ελπίζω σωστά τουλάχιστον) την σκούπα για 1.6 16ν (δηλαδή αριθμός 12502Α στο e-autoshop) τοποθετημένη στο 1.6 16ν (στο οποίο όμως τα σωληνάκια υδρ. τιμονιού και a/c πηγαίνουν ευθεία όπως είπες).
Και συνοψίζοντας, μου λες δηλαδή ότι εγώ θέλω την σκούπα για 1.4 8ν (αριθμός 12501Α στο e-autoshop), γιατί πολύ απλά ο σωλήνας της 1.6 16ν (12502Α) δεν θα φτάνει στην εισαγωγή του 1.4 16ν και δεν θα ταιριάζει. Αντιθέτως ο μακρύτερος σωλήνας της 1.4 8ν (12501Α) ταιριάζει ακριβώς. Έτσι;
Απ' ότι κατάλαβα η διαφορά στις σκούπες είναι οι σωλήνες τους, και αυτό κάνει όλη την δουλειά. Στο βρετανικό site της Simota, παρεμπιπτόντως υπάρχει μόνη η σκούπα για 1.6 16ν.
http://www.simota.co.uk/products/peugeot/
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 13:13:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ArxariosMe206 έγραψε: | Ivang έγραψε: | Γιώργο κοίταξε παραπάνω τη φωτό που έβαλα από 1.6 16V τοποθετημένη και θα καταλάβεις ... |
Λοιπόν, κοιτώντας την φώτο σου βλέπω (ελπίζω σωστά τουλάχιστον) την σκούπα για 1.6 16ν (δηλαδή αριθμός 12502Α στο e-autoshop) τοποθετημένη στο 1.6 16ν (στο οποίο όμως τα σωληνάκια υδρ. τιμονιού και a/c πηγαίνουν ευθεία όπως είπες).
Και συνοψίζοντας, μου λες δηλαδή ότι εγώ θέλω την σκούπα για 1.4 8ν (αριθμός 12501Α στο e-autoshop), γιατί πολύ απλά ο σωλήνας της 1.6 16ν (12502Α) δεν θα φτάνει στην εισαγωγή του 1.4 16ν και δεν θα ταιριάζει. Αντιθέτως ο μακρύτερος σωλήνας της 1.4 8ν (12501Α) ταιριάζει ακριβώς. Έτσι;
Απ' ότι κατάλαβα η διαφορά στις σκούπες είναι οι σωλήνες τους, και αυτό κάνει όλη την δουλειά. Στο βρετανικό site της Simota, παρεμπιπτόντως υπάρχει μόνη η σκούπα για 1.6 16ν.
http://www.simota.co.uk/products/peugeot/ |
Γιώργο... θα ανοίξω το στόμα μου πάλι και δεν θέλω....
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης
Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 14:20:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά επαναλαμβάνω αυτό που λέει ο Βαγγέλης και δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο υπάρχει αυτή η διχογνωμία σε ένα θέμα που αρχικά μου έμοιαζε απλό...
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 15:34:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μερικά μαγαζιά έχουν και τις δύο εκδόσεις σκούπας λόγω του ότι η προηγούμενη τους έμεινε stock. Αν πάρεις την καινούρια, αυτήν που σου έδειξα στο site που πρότεινες, που κάνει και για 1.6 16v, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Αν σου έρθει μια σκούπα με ανάγλυφο το λογότυπο 206, τότε θα έχεις πρόβλημα.
Δεν μπορώ να τα πώ πιο απλά και πιο ήρεμα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης
Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 15:44:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως για τα δεδομένα σου αυτό είναι υπέρβαση!
Ο ορισμός του "απλά και ήρεμα".
Και τώρα κατάλαβα και τι ακριβώς παίζει με τις διαφορετικές εκδοχές της σκούπας που αναφέρατε πιο πάνω.
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης
Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2008, 19:12:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως κατάλαβα όταν έψαξα το θέμα της σκούπας Simota πριν καιρό και βρήκα και εγκατέστησα μία χάρη στην ευγενική βοήθεια του ivang, αλλά τώρα την πουλάω επειδή άλλαξα αυτοκίνητο, το θέμα είναι όντως σύνθετο και γι αυτό εξηγούνται οι διχογνωμίες στο παρόν θρεντ.
Η simota έχει προφανώς δύο εκδόσεις της σκούπας, μία για το 1.6 16ν και μία για το 1.4 8ν. Οι δύο εκδόσεις διαφέρουν στον σωλήνα τους εξαιτίας της χωροταξικής διαφοράς που έχουν οι μηχανές των δύο μοντέλων. Μέχρι εδώ όλα οκ. Αλλά τι γίνεται με τον κινητήρα 1.4 16ν (των 90 ίππων) που προστέθηκε αργότερα στην γκάμα του 206 και απ ότι κατάλαβα είναι πολύ δημοφιλής γιατί έχει προσφέρει μια εξαιρετική λύση στα 1400 κυβικά;
Γι αυτό απορούσα κι εγώ και τελικά τα πράγματα είναι σύνθετα, επειδή απ ότι φαίνεται η Peugeot έκανε κάποιες μικροαλλαγές στην έκδοση με τον 16βάλβιδο 1400άρη κινητήρα κάποια στιγμή μεταξύ 2005 και 2006, αλλαγές που μεταξύ άλλων επηρεάζουν και την διαρύθμιση της μηχανής. Ως αποτέλεσμα, στα αυτοκίνητα του 2006 ή νεότερα (αν και νομίζω ότι το 206 με τον 16βάλβιδο 1400άρη σταμάτησε να βγαίνει το 2006), όπως το δικό μου, η σκούπα Simota μπορεί να εφαρμόσει μια χαρά και στην συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιείται η σκούπα για το 16βάλβιδο 1600άρι.
Όμως σε 206 1400άρια και 16βάλβιδα του 2005 ή παλιότερα, η διαρύθμιση της μηχανής (συγκεκριμένα η θέση του ψυγείου και των σωλήνων του a/c και του υδραυλικού τιμονιού απ ότι κατάλαβα) δεν αφήνει χώρο στην σκούπα της simota να πιάσει στο σημείο που πιάνει κανονικά, και απ όσο ξέρω δεν υπάρχει τρόπος να παρακαμφθεί η συγκεκριμένη δυσκολία. Οπότε όσοι έχουν το παλιότερο 16βάλβιδο 1400άρι να ξέρουν ότι απ ότι φαίνεται δεν τους κάνει η σκούπα της simota. Αντιθέτως, απ ότι με πληροφόρησε ο n0kpos, υπάρχει μια ειδική σκούπα για το συγκεκριμένο μοντέλο που πιάνει στον κενό χώρο πίσω από το αριστερό φανάρι, αλλά η τιμή της είναι γύρω στα €200, δηλαδή αρκετά ακριβότερη από την κανονική σκούπα της simota.
Ελπίζω να βοήθησα τους ενδιαφερόμενους
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2008, 20:22:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν βοήθησες και θα με κάνεις να τραβάω τα @@ μου βραδυάτικα.
Επειδή βαριέμαι να σου δείχνω πάλι προηγούμενο post στο οποίο τα έχω πει, αν σμπρώξεις 1-2 cm προς τα κάτω τα σωληνάκια a/c και υδραυλικού τιμονιού (που είναι και η βασική αιτία που δεν χωρούσε η σκούπα) σε μοντέλα 2004 και 2005 όπως είπες και εσύ, τότε όλα μπαίνουν μια χαρά.
Η σκούπα η δική σου ταιριάζει σε όλα μα όλα τα 206 (ναι, ακόμα και στο 1100) διότι όλα μα όλα έχουν την ίδια μετώπη και το ίδιο ψυγείο (εκτός του 1100). Η μόνη διαφορά είναι στον αλουμινοσωλήνα που καταλήγει στην πεταλούδα εισαγωγής, η οποία διαφέρει σε θέση από μοτέρ σε μοτέρ.
Αυτά.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης
Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2008, 20:47:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν ξεκολλήσεις τα @@ σου από το τράβηγμα, φίλε μου, πες το αυτό στο παλικάρι με το 1.4 16ν του 2005 που προσπάθησε να την βάλει και συμπέρανε ότι δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να μπει. Και το παλικάρι είχε κάθε συμφέρον να προσπαθήσει να την κάνει να ταιριάξει γιατί τότε θα έπαιρνε αυτός την σκούπα. Επίσης από άλλη πηγή άκουσα το ίδιο ακριβώς πράγμα, Steve, οπότε μην το παίρνεις προσωπικά που δεν υιοθετώ αυτομάτως την δική σου άποψη επί του θέματος.
Προσωπικά δεν έχω άποψη στο θέμα γιατί στο δικό μου 206 1.4 16ν του 2006 ταίριαξε μια χαρά. Αυτό το υπογράφω και το δείχνουν και οι φωτογραφίες μου. Απλώς επαναλαμβάνω αυτά που μου είπαν όσοι έχουν ή έχουν δει 206 1.4 16ν με την παλιότερη διαρύθμιση, και όχι δικά μου συμπεράσματα. Δεν έχω λόγο να τους αμφισβητήσω.
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 06:45:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον εκτος απο τα σωληνάκια μπροστα το ψυγειο και οι βασεις εισαι σε διαφορετικη θεση! εμενα πισω το ψυγειο ειναι σχετικα μικρο ενω στο αλλο αυτοκινητο πισω ειχε μεγαλο ψυγειο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 16:19:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι βασεις του ψυγειου δεν ειναι ιδιες !! ειδα της διαφορες σου λεω! δεν ειμαι τρελος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2008, 09:06:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα βαλω συντομα φοτο απο το μοτερ να δουμε της διαφορες !!
και επειδη τοση ωρα διαβαζα και εβλεπα φοτο του steve και οτι εχει πει..
ακομα και να μην ακουμπαει στα σωληνακια που λεμε εχω διαφορετικες βασεις στο ψυγειο μ απο οτι το δικο σου steve! θα ανεβασω μια προχειρη φοτο τωρα...!
κοιτα την βαση σου
δες και την δικια μου τωρα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2008, 10:42:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τί ψυγείο είναι αυτό βρε μαλ**α?
Έχεις μια φωτό της μηχανής ΧΩΡΙΣ την σκούπα για να δούμε τί διάολο γίνεται?
Επίσης, εκεί που έχεις το πράσινο το δεματικό, υπήρχε τρύπα ή την έκανες εσύ?
Κανονικά έπρεπε να είσαι κάπως έτσι:
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|