Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 17:40:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Ποια ειναι τα πλεονεκτηματα τους? (το βαρος να φανταστω ή υπαρχει και κατι αλλο... ) |
Άρη έχουν και απίστευτη αντοχή. Σκέψου ότι η "μπανιέρα" που κάθεται μέσα ο οδηγός μιας F1 είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα....
Και αντέχει σε στούκες με 300χαω........
π.χ. Αν πέσει μετεωρίτης ή Ούφο :alien: πάνω στο αυτοκίνητο σου ενώ οδηγείς, το καπώ δεν θα πάθει τίποτα!
Άρα ξαναρώτησες!! Στις 14/1!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Παρ 28 Ιαν 2005, 14:55:29, 6 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 17:49:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Άρη έχουν και απίστευτη αντοχή. Σκέψου ότι η "μπανιέρα" που κάθεται μέσα ο οδηγός μιας F1 είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα....
Και αντέχει σε στούκες με 300χαω........ |
Και να φανταστεις οτι πιστευα πως η αντοχη τους θα ηταν μικροτερη απο αυτη των κανονικων (με το σκεπτικο: για να ειναι τοοοσο ελαφρια, δεν θα εχουν τοσο μεγαλη αντοχη)
Μπορει να βαφτει κανονικα στο χρωμα του αμαξωματος?
Αυτο με τον αεραγωγο υπαρχει περιπτωση να βοηθησει την.... καυτη κατασταση που επικρατει κατω απο το καπω?
Με τις βροχες μηπως θα υπαρχει καποιο προβλημα? (για αυτο με τον αεραγωγο παντα!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 18:03:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Αυτο με τον αεραγωγο υπαρχει περιπτωση να βοηθησει την.... καυτη κατασταση που επικρατει κατω απο το καπω?
Με τις βροχες μηπως θα υπαρχει καποιο προβλημα? (για αυτο με τον αεραγωγο παντα!) |
Μου φαίνεται ότι η συγκεκριμένη σχεδίαση θα "ρουφάει" έξω τον αέρα από το χώρο του κινητήρα στις ψηλές ταχύτητες (Venturi Effect) και πρέπει να κάνει αρκετή δουλεία για τη θερμότητα
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Παρ 14 Ιαν 2005, 18:08:52, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 18:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Πρέπει να κάνει δουλεία ο αεραγωγός για τη θερμότητα. Και μου φαίνεται ότι η σχεδίαση θα "ρουφάει" έξω τον αέρα από το χώρο του κινητήρα στις ψηλές ταχύτητες (Venturi Effect) | Και εγω σε κατι τετοιο ευελπιστω (στο να μπορει δηλαδη να φευγει ο ζεστος αερας οσο πιο γρηγορα γινεται απο μεσα...)
Ενα αλλο θεμα ειναι με τις βροχες τι γινεται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 18:13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Ενα αλλο θεμα ειναι με τις βροχες τι γινεται? |
Κάτι θα πρέπει να έχουν σκεφτεί για αυτό....
.....εάν όχι τότε όταν βρέχει θα καθαρίζεται πολύ καλά ο κινητήρας σου από τις σκόνες, τα λάδια και τις άλλες βρωμιές που κολλάνε πάνω και που είναι τόσο δύσκολο να καθαρίσουν!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
CC-Gio (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
CC-PUG ('04)
Ένταξη: 31 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 600 Τόπος: Κέντρο-Εξάρχεια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 18:38:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Ghost Dog έγραψε: | Ποια ειναι τα πλεονεκτηματα τους? (το βαρος να φανταστω ή υπαρχει και κατι αλλο... ) |
Άρη έχουν και απίστευτη αντοχή. Σκέψου ότι η "μπανιέρα" που κάθεται μέσα ο οδηγός μιας F1 είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα....
Και αντέχει σε στούκες με 300χαω........
π.χ. Αν πέσει μετεωρίτης ή Ούφο :alien: πάνω στο αυτοκίνητο σου ενώ οδηγείς, το καπώ δεν θα πάθει τίποτα! |
Eπισης εχει απιστευτη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιες! Αν φανταστουμε οτι για να φτιαχτει το ανθρακονημα πρεπει να μπει σε υψηλες θερμοκρασιες,για να δεσουν τα νηματα!!
Αρα αν βαλεις μεγαλη θερμοκρασια κοντα στο καρμπον μπορει να του κανεις και καλο,ως προς την αντοχη του υλικου παντα!
Τι εγινε σκυλε-φαντασμα? σκεφτομαστε για καρμπον-καπω?
Νομίζω πως 2 πράγματα είναι χειρότερα για μια απόφαση,η βιασύνη και η οργή... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 18:47:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον τα ανθρακονηματα ειναι απο τα πιο ανθεκτικα υλικα που υπαρχουν αλλα και απο τα πιο ελαφρια.
Μπορει κανεις να φτιαξει μονος του οτιδηποτε αρκει να προμηθευτει τα καταλληλασ υλικα κλπκλπ και να εχει την ορεξη και τον χρονο.
Τωρα οσον αφορα τα καπο ενα καπο carbon ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο το εργοστασιακο πραγμα που για ευνοητους λογους ειναι καλο.
Οσον αφορα τους αεραγωγους αν δεν βρισκονται ακριβως πανω απο τις φισες των μπουζι δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα.
Οπως ειπε και ο χαρης λειτουργουν βαση του φαινουμενο venturi και απαγουν θερμοτητα απο το εσωτερικο του μοτερ ή εισαγουν κρυο αερα στο χωρο του μοτερ αναλογα με την σχεδιαση τους.
Για βαφη δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αλλα γιατι να το βαψει κανεις?!?!?
Μια χαρα ειναι ετσι οπως ειναι....!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 20:06:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
CC-Gio έγραψε: | Αν φανταστουμε οτι για να φτιαχτει το ανθρακονημα πρεπει να μπει σε υψηλες θερμοκρασιες,για να δεσουν τα νηματα!! |
3000 βαθμούς στον φούρνο πολυμερισμού
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 14:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | .....εάν όχι τότε όταν βρέχει θα καθαρίζεται πολύ καλά ο κινητήρας σου από τις σκόνες, τα λάδια και τις άλλες βρωμιές που κολλάνε πάνω και που είναι τόσο δύσκολο να καθαρίσουν! |
Σωστοοο σε βρισκω!! Δεν την ειχα σκεφτει ετσι τη δουλεια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 14:16:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
CC-Gio έγραψε: | Τι εγινε σκυλε-φαντασμα? σκεφτομαστε για καρμπον-καπω? |
Αν βαφεται χωρις να υπαρχει διαφορα με το υπολοιπο χρωμα του αυτοκινητου, αν δεν υπαρχει προβλημα λογω του ανοιγματος στο καπω, αν μπαινουν οι 2 εργοστασιακες γριλιες κανονικα (αυτες που υπαρχουν πανω αριστερα οπως κοιταμε το καπω απο μπροστα δηλαδη) και αν οι παραγγελιες γινουν μετα τον Μαρτιο τοτε ειμαι χαλαρααααα!
Μπορει αραγε καποιος να μου απαντησει με σιγουρια σε αυτες τις αποριες μου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 14:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound. έγραψε: | Για βαφη δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αλλα γιατι να το βαψει κανεις?!?!?
Μια χαρα ειναι ετσι οπως ειναι....! |
Για να μην κανει κρα το αμαξι απο μακρια! (οπως θα εχεις παρατηρησει ειμαι.... πολυ διακριτικος τυπος ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 05:39:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παλι αμα εβλεπα το αμαξι του άρη με ενα μαυρο καπω θα γελαγα... η ουσια δεν νομιζω οτι ειναι να φαινεται, γιατι ειναι ασχημο. Να φαινονται αλλα πραγματα που δινουν εμφανισιακα άλλον αερα οκ. Αλλα εφοσον δεν ειναι αισθητική βελτίωση γιατι να φαινεται? Ányway γουστα ειναι αυτα... απο οτι ξερω βαφεται παντως. Ποσο παει το μαλλι ειπαμε?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 08:01:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | ultra-one έγραψε: | .....εάν όχι τότε όταν βρέχει θα καθαρίζεται πολύ καλά ο κινητήρας σου από τις σκόνες, τα λάδια και τις άλλες βρωμιές που κολλάνε πάνω και που είναι τόσο δύσκολο να καθαρίσουν! |
Σωστοοο σε βρισκω!! Δεν την ειχα σκεφτει ετσι τη δουλεια... |
ναι αλλά σκέψου και τις συστολές - διαστολές στην θερμοκρασία του κινητήρα πέφτοντας το νερό πάνω στο καπακι....
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 10:03:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καπο λεει να μπει αβαφτο... προσωπικα θα ειναι μια απο τις 3 εξωτερικες αλλαγες που πιθανο να κανουμε στον πεζουλα...
1. καπο carbon το οποιο να μεινει αβαφτο με κερδος σε βαρος πανω απο 10 κιλα...
2. αεροτομη carbon με αλουμινενιες βασεις οπως φορα το 206 RCC
3. αλλα ζαντολαστιχα οπου υπαρχει η πιθανοτητα να μπουν 15αρες αντι για 16αρες (ή 16αρες εμπρος 15αρες πισω, οπως κανουν τα κανιβαλισμενα ιαπωνεζικα hatchbacks) και εννοειται ζαντες απο τις πιο ελαφριες της αγορας, οπως π.χ. OZ superleggera σε ανθρακι ή μαυρο χρωμα...
εμφανισιακα το αμαξι δεν θα θελει τιποτα αλλο...
σκεφτομουν και καθρεφτες carbon που τους φερνω απο αμερικη πααρα πολυ φτηνα ομως δεν θελω να χαλασω τους δικους μας που ειναι ανακλινομενοι ηλεκρικα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 10:26:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: |
3. αλλα ζαντολαστιχα οπου υπαρχει η πιθανοτητα να μπουν 15αρες αντι για 16αρες (ή 16αρες εμπρος 15αρες πισω, οπως κανουν τα κανιβαλισμενα ιαπωνεζικα hatchbacks) |
Και επειδή οι Γιαπωνέζοι κάνουν μα#$%@ίες??? πρέπει να τις κάνουμε και εμείς????
Με μικρότερη ζάντα πίσω το ζύγισμα του αυτοκινήτου θα αλλάξει πολύ.
Θα γίνει τόσο υπερστροφικό που μόνο για Drift Challenge θα κάνει!
Στο δρόμο το βλέπω μάλλον επικίνδυνο.
Άσε που θα είναι και άσχημο οπτικά.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 11:02:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="ultra-one"] Kouzman έγραψε: |
Και επειδή οι Γιαπωνέζοι κάνουν μα#$%@ίες??? πρέπει να τις κάνουμε και εμείς????
Με μικρότερη ζάντα πίσω το ζύγισμα του αυτοκινήτου θα αλλάξει πολύ.
Θα γίνει τόσο υπερστροφικό που μόνο για Drift Challenge θα κάνει!
Στο δρόμο το βλέπω μάλλον επικίνδυνο.
Άσε που θα είναι και άσχημο οπτικά. |
επιετρεψε μου να διαφωνησω καθετα σε αυτο... Εαν εξαιρεσεις το οπτικο, το οποιο ειναι τελειως υποκειμενικο... το στησιμο του αυτοκινητου εχει δειξει σε πολλες περιπτωσεις να βελτιωνεται...
Τοσο και σε ντραγκστεροειδεις κατασκευες οπως π.χ. τα Civic της Spoon, Jun και Top Fuel...
Οσο και σε αυτοκινητα στημενα για ταχυτερους χρονους σε πιστες, οπως ξανα Civic της Spoon και Jun...
σε αυτα μαλιστα η διαφορα ειναι μεγαλυτερη αφου φορουν 17αρες εμπρος και 15αρες πισω...
μολις βρω φωτο θα τις βαλω να δειτε...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 11:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shark_zak έγραψε: | Ghost Dog έγραψε: | ultra-one έγραψε: | .....εάν όχι τότε όταν βρέχει θα καθαρίζεται πολύ καλά ο κινητήρας σου από τις σκόνες, τα λάδια και τις άλλες βρωμιές που κολλάνε πάνω και που είναι τόσο δύσκολο να καθαρίσουν! |
Σωστοοο σε βρισκω!! Δεν την ειχα σκεφτει ετσι τη δουλεια... |
ναι αλλά σκέψου και τις συστολές - διαστολές στην θερμοκρασία του κινητήρα πέφτοντας το νερό πάνω στο καπακι.... |
Δεν νομιζω το νερο να πεφτει πανω στον κινητηρα. Αν προσεξει κανεις την φωτο με το τρυπιο ειναι περιπου 10-15 εκ απο την αρχη του καπω. Αρα ή θα πεφτει ακριβως μεταξυ εξαγωγης ψυγειου ή πανω στην εξαγωγη (το οποιο δεν νομιζω οτι ειναι και οτι καλυτερο)...
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 11:32:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | Αρα ή θα πεφτει ακριβως μεταξυ εξαγωγης ψυγειου ή πανω στην εξαγωγη (το οποιο δεν νομιζω οτι ειναι και οτι καλυτερο)... |
Αυτο ειναι σχετικο γιατι οταν οι δρομοι ειναι βρεγμενοι απο τις ροδες του αυτοκινητο γινεται κολαση κατω απο το αυτοκινητο (τουλαχιστον σε οσα αυτοκινητα δεν εχουν ποδια απο κατω) οποτε ποσο περισοτερο νερο μπορει να πεφτει απο τον αεραγωγο ωστε να δημιουργησει προβλημα??!?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 11:58:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | επιετρεψε μου να διαφωνησω καθετα σε αυτο... Εαν εξαιρεσεις το οπτικο, το οποιο ειναι τελειως υποκειμενικο... το στησιμο του αυτοκινητου εχει δειξει σε πολλες περιπτωσεις να βελτιωνεται...
Τοσο και σε ντραγκστεροειδεις κατασκευες οπως π.χ. τα Civic της Spoon, Jun και Top Fuel...
Οσο και σε αυτοκινητα στημενα για ταχυτερους χρονους σε πιστες, οπως ξανα Civic της Spoon και Jun.... |
Ίσως σε πίστα να είναι καλύτερο σε χρόνους.
Επιμένω όμως ότι στο ΔΡΟΜΟ θα είναι επικίνδυνο
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|