Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
axmanos16v Μόλις έγραψα

citroen ax lemans
Ένταξη: 18 Μάϊ 2014 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: χανια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2014, 13:48:07 Θέμα δημοσίευσης: αναθυμιασης σε peugeot 106 16v |
|
|
θα ηθελα τα φωτα σας για αυτο που εχω παθει!εχω ενα citroen ax με μετατροπη απο citroen saxo vts και το δουλευω μονο για αγωνες!προσφατα του αλλαξα κεφαλι με μια αλλη που ειχε boubis ενκεντρα συμπιεση περιπου στο 12.4 ροικη απο τον αλεπη και ενα προγραμα φορουσε και ενα χταποδι powerfull και εβγαλε μαλλον 145hp με πολλα προβληματα στις χαμηλες αφου μπουκονε!στον αγωνα λοιπον πεταξε στο δοχειο αναθυμιασεων πολυ λαδι αφου το δοχειο ξεχειλησε!ο δεικτης κατεβηκε κατω απο την μεση!το αμαξι λυθηκε και η διαγνωση ειναι οτι εχει κανει οβαλ τους κυλινδρους και εχει κατσαρωσει τα πιστονια, βεβαια το αμαξι ειχε κανονικα συμπιεση!ειναι πιθανον να ειναι ετσι που λενε και εαν ναι απο τη προηλθε???καμια βοηθεια κανεις?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2014, 07:39:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως θελεις ρεκτιφιε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2014, 09:18:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λύσε το υπάρχον μοτέρ και αχρήστευσε το. Πούλα ότι πουλιέται με πρώτα και καλύτερα τα μπουμπάκια.Κρατάς εισαγωγή και ορισμένα άλλα... κοκοψίνια που θα σου χρειαστούν . Με τα χρήματα που θα γλιτώσεις από την επισκευή ( ρεκτιφιέ, λύσε-δέσε), βρες ένα καλό JP4 μοτεράκι από 206/307 κλπ. Κάνε τις απαραίτητες μικροτροποιήσεις ( δες το αντίστοιχο τόπικ μετατροπής από TU5J4 σε TU5JP4) και πέτα το πάνω, φορώντας το χταπόδι που έχεις και ένα σετ επώνυμα έκκεντρα.
Ακόμη και με μαμά ραλοέκκεντρα πας 140 άλογα με τη μία χωρίς τίποτε άλλο. Με το χταπόδι, + καλά έκκεντρα + την εξάτμιση που πρέπει, θα περάσει τα 155 για πλάκα 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2014, 06:46:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω αυτη ειναι η καλύτερη λύση.
παρε κορμο tu5jp4 και βαλε όλα τα υπολοιπα απο το μοτερ σου (πολλαπλές, εκκεντρα, ωστηρια, ελατηρια βαλβίδων, πεταλούδες, πλεξούδα, αισθητηρες)
ετσι θα γλυτωσεις το ρεκτιφιέ και τα πιστονια που ισως εχει και αμφιβολα αποτελεσματα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
axmanos16v Μόλις έγραψα

citroen ax lemans
Ένταξη: 18 Μάϊ 2014 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: χανια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2014, 21:19:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σκεφτομαι ρεκτιφιε με πιστονια σφυρηλατα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
France_8v (Άγγελος) Μέλος

 Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2014, 13:35:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | ( δες το αντίστοιχο τόπικ μετατροπής από TU5J4 σε TU5JP4) |
Σου είναι εύκολο να δώσεις ένα link γιατί δεν το βρίσκω;Ευχαριστώ...
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|