Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 16:45:03 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Τοποθέτηση ΕΤ3J4 με ηλεκτρικά από XSΙ? |
|
|
Μία ερώτηση κρίσεως προς τους γνώστες...
Μπορεί ο καινούργιος 1.4 16V να "τρέξει" με εγκέφαλο και αισθητήρες από 106 xsi; (δεδομένου ότι το setup του xsi είναι αρκετά ευέλικτο, φοράει Bosch Motronic)
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι αρχικά θα πρέπει να καταργηθεί το VVT, αλλά από εκεί και πέρα; Οι αισθητήρες του Motronic της Bosch (του xsi δηλαδή) θα ταιριάξουν;
Σχέδιο Β. Aν το παραπάνω δεν γίνεται, η 16V κεφαλή σκέτη "κάθεται" στο μαντεμένιο μπλοκ;
Το ξέρω ότι ρωτάω εύκολα πράγματα, αλλά παρακαλώ ένας-ένας, μην στριμώχνεστε. 
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 17:12:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χλωμό το βλέπω για το σχέδιο Α... αν και ο Touristas θα μπορέσει να μας δώσει περισσότερο φως
Όσο για την κεφαλή, με τα λίγα που ξέρω, πάλι χλωμό το βλέπω χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 17:44:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Χλωμό το βλέπω για το σχέδιο Α... αν και ο Touristas θα μπορέσει να μας δώσει περισσότερο φως
Όσο για την κεφαλή, με τα λίγα που ξέρω, πάλι χλωμό το βλέπω χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω!  |
Κι όμως, το μπλοκ είναι το κλασσικό 1360, το αλουμινένιο. Οπότε, η πιθανότητα να κάνει το καπάκι σε οποιονδήποτε ΤU είναι μεγάλη.
Touristas και PoLiThS, μπορείτε να μάθετε;
ΥΓ. Και κάποια έξτρα στοιχεία που βρήκα πριν από λίγο...
Η κεφαλή του ΕΤ3 έχει αρκετά στενούς αυλούς σε σχέση με αυτήν του TU3JF2(xsi)...Αυτό σημαίνει καλή απόκριση, αλλά όχι καλές προοπτικές για τρελλές ιπποδυνάμεις. Anyway, τα 110 άλογα θα τα βγάλω και με τον TU3JF2 και με τον ΕΤ3. Aπλώς με τον ΕΤ3 θα έχω περισσότερη ροπή παντού! Για αυτό τρώγομαι...
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 19:18:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα Πέτρο.
Η πρώτη ερώτηση που θα ήθελα να σου κάνω είναι άν το αυτ/το σου είναι αυτό που φένεται στο url απο κάτω??
Δέυτερη ερώτηση άν φοράς το μοτέρ του xsi ή όχι και άν απλά ψάχνεσαι και τρίτη και τελευταία πως υπολογίζεις να φτάσεις τα 110hp , γιατί εγώ το είχα αυτο το car με 114hp δυναμομετρημένα οπώτε άν θελήσεις κάτι μην δυστάσεις. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 20:54:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα περί ηλεκτρικών τις Bosch στον 1.4 16V καλύτερα ξέχασε τα !
Ο εγκέφαλος του είναι Magneti Mareli τριφυσος άρα ο Βοsch σαν μονοφυσος δεν κάνη , άρα θες άλλη πλεξούδα , άρα το VVT δεν λειτουργεί ,άρα το μοτέρ δεν θα δουλέψει καλά!
Τώρα για το Β μπορεί το μπλοκ να είναι το γνωστό 1360cc αλλά έχει άλλα έμβολα αν θυμάμαι καλά ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Δεκ 2004, 22:18:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | Καλησπέρα Πέτρο.
Η πρώτη ερώτηση που θα ήθελα να σου κάνω είναι άν το αυτ/το σου είναι αυτό που φένεται στο url απο κάτω?? |
Όχι, το 106 στο site είναι το καθημερινό μου μεταφορικό μέσο. Τον κινητήρα από xsi τον ετοιμάζω για καρότσα ΑΧ, καθαρά για χόμπι (track days, σπριντ κτλ).
Παράθεση: | Δέυτερη ερώτηση άν φοράς το μοτέρ του xsi ή όχι και άν απλά ψάχνεσαι και τρίτη και τελευταία πως υπολογίζεις να φτάσεις τα 110hp , γιατί εγώ το είχα αυτο το car με 114hp δυναμομετρημένα οπώτε άν θελήσεις κάτι μην δυστάσεις.  |
Δεν το φοράω το μοτέρ, το έχω βίδες, λυμμένο για να το στείλω στο ρεκτιφιέ! Θα υποστεί μία τυπική Gr N προετοιμασία. Απλώς, αν υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιήσω 16βάλβιδη κεφαλή, χωρίς τρελό κόστος, θα το κάνω.
Όσο για τις μετατροπές που έκανες, έχεις pm (να μην είμαστε και off-topic).
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|