PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συνέντευξη με τον Pierre-Yves Dujardin

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Οκτ 2002, 07:05:09    Θέμα δημοσίευσης: Συνέντευξη με τον Pierre-Yves Dujardin Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να γίνει το 206 WRC πρωταγωνιστής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, δουλεύουν πολλοί άνθρωποι σε πολλά πεδία. Από το σχεδιαστικό τμήμα της PEUGEOT SPORT στη βάση της ομάδας στο Velizy μέχρι το προσωπικό που εργάζεται κατά την διάρκεια του αγώνα, όλοι έχουν σαν στόχο να βελτιώσουν την απόδοση και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Ο Pierre-Yves Dujardin, προϊστάμενος στο Τεχνικό Τμήμα της PEUGEOT SPORT, απαντάει σε 5 ερωτήσεις που αποκαλύπτουν το κλειδί της επιτυχίας.



1. Πώς η ομάδα έχει οργανωθεί τεχνικά;

Ο Michel Nandan και εγώ επιβλέπουμε διάφορα τμήματα. Το μέρος της δουλειάς που αναφέρεται στην εξέλιξη χωρίζεται σε δύο μέρη: Ο Mario Fornaris είναι επικεφαλής της ομάδας η οποία ασχολείται με τα προγράμματα εξέλιξης μέχρι ενός έτους ενώ ο Julien Loisy επιβλέπει τα μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας προγράμματα. Από την σχεδίαση μέχρι την δοκιμή, καθένα από τα τμήματα είναι υπεύθυνο για τον ξεκάθαρο σχεδιασμό του προγράμματος. Η ομάδα ράλι καθεαυτού βρίσκεται υπό την επίβλεψη του Francois-Xavier Demaison ο οποίος επιχειρεί να βρεί αξιόπιστες λύσεις από την φάση της δημιουργίας έως την συμμετοχή του αυτοκινήτου στα εκάστοτε ράλι. Κατά την διάρκεια του αγώνα είτε ο Michel Nandan είτε εγώ επιβλέπουμε τα αυτοκίνητα από μηχανικής απόψεως. Ο Francois-Xavier έχει ευθύνη για το αυτοκίνητο του Marcus Gronholm, ο Jean-Charles Odon έχει ευθύνη για το αυτοκίνητο του Richard Burns ενώ η Emilie le Fur επιβλέπει το αυτοκίνητο το οποίο μοιράζονται οι Gilles Panizzi και Harri Rovanpera. Οι ίδιοι μηχανικοί επιβλέπουν τους ίδιους οδηγούς και στις δοκιμές.

2. Έχετε μια επιβλητική αρμάδα από υπολογιστές σε κάθε αγώνα...

Κάθε οδηγός συνεργάζεται με τον δικό του μηχανικό και κάθε αυτοκίνητο έχει τον δικό του εξειδικευμένο τεχνικό ο οποίος συλλέγει δεδομένα και διασφαλίζει ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου λειτουργούν σωστά.Επίσης συνεργαζόμαστε με δύο μηχανολόγους μηχανικούς οι οποίοι φροντίζουν και τα τρία αυτοκίνητα. Τέλος είναι ευθύνη του Τεχνικού Διευθυντή, είτε του Michel Nandan είτε εμένα, να αναλύσει όλες τις πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί. Σε κάθε αγώνα ένα δίκτυο από 9 φορητούς υπολογιστές παρακολουθούν και ελέγχουν τα αυτοκίνητα.

3. Το 206 WRC δεν είναι μόνο ανταγωνιστικό αλλά και εξαιρετικά αξιόπιστο. Ποιο είναι το μυστικό;

Πρώτα απ'όλα, υπάρχει η εμπειρία που έχουμε κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης μετά από κάθε αγώνα και κάθε δοκιμή, γίνεται συστηματική ανάλυση όλων των δυσλειτουργιών που εμφανίζονται και δουλεύουμε για να τις διορθώσουμε. Η πολιτική της εξέλιξης που ακολουθεί η ομάδα υπαγορεύει ότι όλες οι νέες βελτιώσεις δοκιμάζονται στο εργοστάσιο πριν η επίδοση και η αξιοπιστία τους επιβεβαιωθεί και στους αγώνες. Επίσης γίνεται όσο το δυνατόν λεπτομερείς έλεγχος στην ποιότητα των αναταλλακτικών που προέρχονται από εξωτερικούς συνεργάτες. Τα λάθη είναι πάντα πιθανά, αλλά προσπαθούμε να πετύχουμε την απαιτούμενη αξιοπιστία χάρης στις εξαιρετικά αυστηρές μεθόδους εργασίας. Προβλήματα μπορούν να προέλθουν από λάθος στην κατασκευή ενός ανταλλακτικού, στην συναρμολόγηση ή από άλλους απροσδιόριστους παράγοντες. Όταν συναρμολογείται το αυτοκίνητο στο εργοστάσιο, στους μηχανικούς δίνονται λεπτομερείς περιγραφές, σχέδια, διαστάσεις και φωτογραφίες για κάθε προδιαγραφή. Τέλος, προσπαθούμε να συντηρούμε μια αρμονική εργασιακή σχέση ανάμεσα στα διάφορα τμήματα έτσι ώστε όλοι να στοχεύουν στον ίδιο στόχο και να διασφαλίζεται ότι κάθε μέλος της ομάδας νοιώθει υπεύθυνος για την δική του ατομική δραστηριότητα. Η PEUGEOT SPORT αποτελείται από άτομα που προέρχονται από διαφορετικές κουλτούρες, με διαφορετικά υπόβαθρα και διαφορετικά προσόντα και αυτό που επιδιώκουμε είναι να δημιουργήσουμε το κατάλληλο περιβάλλον εργασίας για τον καθένα. Δεν είναι εύκολο αλλά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι είναι δυνατόν.

4. Λοιπόν, οι μηχανικοί δεν είναι απλά ψυχροί μαθηματικοί;

Δεν χρειάζεται να είσαι ένας ικανός μηχανικός για να έχεις μυαλό. Όλες οι ιδέες αξίζουν ιδιαίτερης προσοχής και κάθε άτομο στην πυραμίδα επηρεάζει με τον τρόπο του την απόδοση του αυτοκινήτου. Το τμήμα παραγωγής και συναρμολόγησης -το οποίο περιλαμβάνει επιμέρους τμήματα για τις αναρτήσεις, κρεμαγιέρα, φρένα, κιβώτιο ταχυτήτων, υδραυλικά, αμάξωμα και ηλεκτρονικά- είναι υπεύθυνο για την παραγωγή όλων των τμημάτων του αυτοκινήτου. Ο ρόλος του τμήματος που ασχολείται με τον κινητήρα είναι πάνω από όλα να διατηρεί μια καλή συνεργασία με την Pipo Moteur, εταιρεία που εξελίσσει τον κινητήρα.

5. Όταν ένα αυτοκίνητο είναι όσο ανταγωνιστικό όσο είναι το 206 WRC αυτή τη περίοδο, δεν υπάρχει ένα ρίσκο στο ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης;

Το αντίθετο. Όταν πρωπορεύεσαι έναντι των αντιπάλων σου, έχεις περισσότερο χρόνο να κάνεις μελλοντικές βελτιώσεις και να ολοκληρώσεις αυτές οι οποίες βρίσκονται λίγο πριν το τελικό στάδιο. Αυτό το καθεστώς σου επιτρέπει να εργάζεσαι με μεγαλύτερη ηρεμία. Και όταν το έχεις ζήσει αυτό δύσκολα θέλεις να το αποχωριστείς. Αυτό είναι μία μεγάλη ώθηση για όλους και έχει μόνο θετικό αποτέλεσμα για την αποδοτικότητα μελλοντικών τεχνικών βελτιώσεων.



Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Byron206 (Αρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 294
Τόπος: Αθήνα Βύρωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Οκτ 2002, 10:58:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΥΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΤΗΣ L-H ΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 1/9 ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥΣ.....
ή ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ (A.C.S D.H.L ΚΤΛ) ΤΑ 206 ΓΙΑ SERVICE ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ... Mr. Green


BYRON206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Οκτ 2002, 12:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Byron206 έγραψε:
ΟΥΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΤΗΣ L-H ΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 1/9 ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥΣ.....
ή ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ (A.C.S D.H.L ΚΤΛ) ΤΑ 206 ΓΙΑ SERVICE ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ... Mr. Green


Aντε και στο στελνανε στη Γαλλια , πες τωρα οτι η Peugeot εβγαζε κανα φοβερο προγραμμα aftersales και στο επερνε και το εστελνε Γαλλια, εσυ θα ηθελες να περιμενεις 2 εβδομαδες για να το παρεις πισω για ας πουμε service των 10.000 χλμ ;;;;;;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Οκτ 2002, 23:07:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το προσέξατε αυτό; "Pipo Moteur"
Λέτε να είναι κανένας γαλλικός βελτιωτικός οίκος;
Να παίζει τίποτα κιτάκια και για μας τους θνητούς;
Για να ψάξω λίγο στο Internet...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1002s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on