Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 13:08:42 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Θερμοκρασίες...? |
|
|
Το τουτού μου έχει δείκτη θερμ. νερού και λαδιού, αλλά κανείς δεν μου εξήγησε τις θερμοκρασίες.
Δηλ. Ποιές είναι οι νορμάλ θερμοκρασίες (νερού & λαδιού) λειτουργίας του κινητήρα?
Πότε είναι "κρύος" ο κινητήρας?
Πότε έχει "ζεσταθεί" ο κινητήρας?
Ευχαριστώ!
Α! Επίσης κάτι που παρατήρησα:
Όταν σταματήσω, αν περιμένω λίγο πριν το σβήσω, για να "κρυώσει", ατυό ζεσταίνεται κι άλλο!
Είναι φυσιολογικό αυτό?
Τι πρέπει να το σβήσω αμέσως?
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 17:06:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασίες...? |
|
|
206gti έγραψε: | Το τουτού μου έχει δείκτη θερμ. νερού και λαδιού, αλλά κανείς δεν μου εξήγησε τις θερμοκρασίες.
Δηλ. Ποιές είναι οι νορμάλ θερμοκρασίες (νερού & λαδιού) λειτουργίας του κινητήρα?
Πότε είναι "κρύος" ο κινητήρας?
Πότε έχει "ζεσταθεί" ο κινητήρας?
Ευχαριστώ!
Α! Επίσης κάτι που παρατήρησα:
Όταν σταματήσω, αν περιμένω λίγο πριν το σβήσω, για να "κρυώσει", ατυό ζεσταίνεται κι άλλο!
Είναι φυσιολογικό αυτό?
Τι πρέπει να το σβήσω αμέσως? |
Το θέμα έχει συζητηθεί και αλλού!!!
Δεν το βλέπω το topic αυτό να στέκεται "ζωντανό" για πολύ ακόμα...
Πάντως οι "ζεστές" θερμοκρασίες είναι :
1)Ψυκτικό : 90~100οC μέσα στην πόλη, 75~85oC στο ταξίδι.
2)Λάδι : 100~110οC. Την θερμοκρασία αυτή θα την φτάσει το μοτέρ, ανεξάρτητα του που οδηγείς. Απλά μέσα στην πόλη θα αργήσει περισσότερο. Στο ταξίδι, άμα τρέχεις, θα την δεις να ανεβαίνει (απόλυτα λογικό) για πολλούς και διαφόρους γνωστούς λόγους. Καλό είναι να μην την κρατάς σε υψηλά επίπεδα για μεγάλα χρονικά διαστήματα (πάλι για γνωστούς και διαφόρους γνωστούς λόγους που συνδέονται με την αξιοπιστία - μακροζωϊα του κινητήρα). Δηλαδή αν ανέβει (π.χ. 125~135oC) κόψε σχετικά γρήγορα μέχρι να ξαναπιάσει τους 110oC (θερμοκρασία αναφοράς).
Νομίζω ότι ο αισθητήρας του λαδιού βρίσκεται κοντά στο φίλτρο του λαδιού. Αυτό σημαίνει ότι το λάδι μέχρι να φτάσει εκεί έχει μειωθεί η θερμοκρασία του. Η θερμοκρασία που έχει κοντά στην κυλινδροκεφαλή είναι αρκετά υψηλότερη. Δηλαδή στο λέω αυτό για να μην εφυσηχάζεις βλέποντας ότι δεν έχεις πιάσει ακόμα τα κόκκινα και συνάγεις το συμέρασμα ότι έχεις ακόμα περιθώριο. Τα συμπεράσματα αυτά να λείπουν!!!
Όταν το μοτέρ έχει ανάψει (είτε μετά από μποτιλιάρισμα, που το ψυκτικό υγρό θα φτάσει τους 100oC, είτε μετά από "πλάκωμα" σε ανοικτό δρόμο) καλό (έως και αναγκαίο) είναι να το αφήσεις να δουλεύει μέχρι και οι δύο θερμοκρασίες να πέσουν στα "επίπεδα αναφοράς"...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 13:19:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!
Θα τα έχω υπ'όψιν μου.
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 15:43:14 Θέμα δημοσίευσης: καιγεται το 206 μου η ετσι ειναι το αμαξι? |
|
|
Παιδες γειας σας.Εχω ενα 206 1.6 gti.Οταν το οδηγω καπως γριγορα (μεχρι να ακουστει το καου απο τον κοφτη δηλαδη)η θερμοκρασια του νερου ειναι 90 σταθερα και το λαδιου ανεβενει.Μεχρι εδω καλα.Το προβλιμα ξεκινα οταν θα σταματισω να πηγαινω γριγωρα.Η θερμοκρασια του νερου θα παει στα 110 και του λαδιου θα πεφτει σιγα-σιγα.Λετε το αμαξι να εχει φτιαχτει για να το οδηγω στος κοφτες ολη την ωρα?????? Αυτο θα ηταν καλη φαση αλλα δεν νομιζω τα πραματα να ειναι ετσι.Εχει κανεις καμια ιδεα?Στο συνεργιο μου ειπαν οτι ετσι ειναι το αμαξι.Εγω απο αυτα που ξερω ελυσα καρτερ για να δω αν ο αιστιτιρας εχει προβλιμα αλλα ηταν οκ.Αλλαζω λαδια καθε 5000 χιλιομετρα επειδη καθε φορα που βλεπω honda στο φαναρι τα παμε μεχρι να τα παρατισει το honda. Το αμαξι εχει 10500 χιλιομετρα.Εχει κανεις καμια ιδεα? 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 17:20:30 Θέμα δημοσίευσης: Re: καιγεται το 206 μου η ετσι ειναι το αμαξι? |
|
|
zippy έγραψε: | Παιδες γειας σας.Εχω ενα 206 1.6 gti.Οταν το οδηγω καπως γριγορα (μεχρι να ακουστει το καου απο τον κοφτη δηλαδη)η θερμοκρασια του νερου ειναι 90 σταθερα και το λαδιου ανεβενει.Μεχρι εδω καλα.Το προβλιμα ξεκινα οταν θα σταματισω να πηγαινω γριγωρα.Η θερμοκρασια του νερου θα παει στα 110 και του λαδιου θα πεφτει σιγα-σιγα.Λετε το αμαξι να εχει φτιαχτει για να το οδηγω στος κοφτες ολη την ωρα?????? Αυτο θα ηταν καλη φαση αλλα δεν νομιζω τα πραματα να ειναι ετσι.Εχει κανεις καμια ιδεα?Στο συνεργιο μου ειπαν οτι ετσι ειναι το αμαξι.Εγω απο αυτα που ξερω ελυσα καρτερ για να δω αν ο αιστιτιρας εχει προβλιμα αλλα ηταν οκ.Αλλαζω λαδια καθε 5000 χιλιομετρα επειδη καθε φορα που βλεπω honda στο φαναρι τα παμε μεχρι να τα παρατισει το honda. Το αμαξι εχει 10500 χιλιομετρα.Εχει κανεις καμια ιδεα?  |
Η θερμοκρασία του νερού (ψυκτικού υγρού) επηρεάζεται ΚΑΙ από την θερμοκρασία του λαδιού. Προφανώς όταν πέφτει η ταχύτητα του αυτοκινήτου η ικανότητα για ψύξη του νερού μειώνεται.
Επειδή γίνεται μια συνεχής μεταφορά θερμότητας από το λάδι στο νερό, είναι λογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία του νερού, όταν η ικανότητα για ψύξη αυτού μειώνεται (με την πτώση της ταχύτητας).
Δηλαδή πάντα λαμβάνει χώρα η μετάδοση θερμότητας (λόγω διαφοράς θερμοκρασίας των δύο ρευστών), αλλά η θερμοκρασία του νερού "βρίσκει την ευκαιρία" να ανέβει όταν μειώνεται και ο ρυθμός ψύξης του.
Μην σε ανυσηχεί, είναι υπολογισμένο να συμβαίνει. Απλά μην το παρακάνεις (εννοώ μην το παρακάνεις πολύ!!! ), γιατί μπορέι καμιά φορά να πάρεις την φλάντζα κεφαλής στα χέρια (το έπαθε ένας φίλος μου με Astra 1,4 16v '98).
Η θερμοκρασία του νερού στο ταξίδι είναι έτσι ρυθμισμένη, ώστε να υπάρχει σοβαρή μεταφορά θερμότητας από το λάδι στο νερό.
Προφανώς ο κινητήρας μας είναι έτσι σχεδιασμένος, ώστε το λιπαντικό να έχει σοβαρό ρόλο στην ψύξη του κινητήρα. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που το λάδι "πάιρνει φωτιά"...
Για να μην απογειωθεί λοιπόν η θερμοκρασία του λαδιού, ρυθμίσανε έτσι την θεμροκρασία νερού, ώστε να παραμένει στα χαμηλά επίπεδα (για ταξίδι, όπου το λιπαντικό θερμαίνεται αρκετά) των 75~85οC.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 19:18:13 Θέμα δημοσίευσης: Oραιος ο Μιτσαρας |
|
|
Μητσαρα μπορο να πω οτι εσκισες.Ευχαριστω για την βοηθεια.Παντως ενα πραμα μου προκαλει θαυμασμο.Το αναλυτικα και με παραδειγμα δεν μου τα ειπαν ουτε στην peugeot!!!!!!!!!!!!!!!! Δημητρη δεν γινεσε διευθηντης πωλησεων της peugeot να χεστεις και στο ταλιρο(στο ευρο αν προτιμας με το νεο νομισμα)? 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 21:21:30 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oραιος ο Μιτσαρας |
|
|
zippy έγραψε: | Μητσάρα μπορώ να πω οτι έσκισες. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Πάντως ένα πράγμα μου προκαλεί θαυμασμό. Τόσο αναλυτικά και με παράδειγμα δεν μου τα είπαν ούτε στην peugeot!!!!!!!!!!!!!!!! Δημήτρη δεν γίνεσαι διευθυντής πωλήσεων της peugeot να χεστείς και στο τάλιρο (στο ευρω αν προτιμάς με το νέο νόμισμα)?  |
Αχ, αχ!!!
Με φάγαν τα κυκλώματα!!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πάντως... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 12:32:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη χρόνια πολλά!
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 13:29:55 Θέμα δημοσίευσης: Χρονια πολλα σε σενα |
|
|
Μητσαρα να ζεισεις και χρονια πολλα μεγαλος να γινεις με γκαζια πολλα,παντου να σκορπισεις του νιτρου το φως και ολοι να λενε να ενας τρελος. σου ευχομαι οτι ποθεις και το 206 σου μια μερα να εχει τις προδιαγραφες και τα αλογα του wrc. looooooooool. 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 19:26:57 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χρονια πολλα σε σενα |
|
|
206gti έγραψε: | Δημήτρη χρόνια πολλά! |
zippy έγραψε: | Μητσαρα να ζεισεις και χρονια πολλα μεγαλος να γινεις με γκαζια πολλα,παντου να σκορπισεις του νιτρου το φως και ολοι να λενε να ενας τρελος. σου ευχομαι οτι ποθεις και το 206 σου μια μερα να εχει τις προδιαγραφες και τα αλογα του wrc. looooooooool.  |
Ευχαριστώ παιδιά! Και 'σεις ό,τι ποθείτε!!! 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:23:02 Θέμα δημοσίευσης: Re: καιγεται το 206 μου η ετσι ειναι το αμαξι? |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | zippy έγραψε: | Παιδες γειας σας.Εχω ενα 206 1.6 gti.Οταν το οδηγω καπως γριγορα (μεχρι να ακουστει το καου απο τον κοφτη δηλαδη)η θερμοκρασια του νερου ειναι 90 σταθερα και το λαδιου ανεβενει.Μεχρι εδω καλα.Το προβλιμα ξεκινα οταν θα σταματισω να πηγαινω γριγωρα.Η θερμοκρασια του νερου θα παει στα 110 και του λαδιου θα πεφτει σιγα-σιγα.Λετε το αμαξι να εχει φτιαχτει για να το οδηγω στος κοφτες ολη την ωρα?????? Αυτο θα ηταν καλη φαση αλλα δεν νομιζω τα πραματα να ειναι ετσι.Εχει κανεις καμια ιδεα?Στο συνεργιο μου ειπαν οτι ετσι ειναι το αμαξι.Εγω απο αυτα που ξερω ελυσα καρτερ για να δω αν ο αιστιτιρας εχει προβλιμα αλλα ηταν οκ.Αλλαζω λαδια καθε 5000 χιλιομετρα επειδη καθε φορα που βλεπω honda στο φαναρι τα παμε μεχρι να τα παρατισει το honda. Το αμαξι εχει 10500 χιλιομετρα.Εχει κανεις καμια ιδεα?  |
Η θερμοκρασία του νερού (ψυκτικού υγρού) επηρεάζεται ΚΑΙ από την θερμοκρασία του λαδιού. Προφανώς όταν πέφτει η ταχύτητα του αυτοκινήτου η ικανότητα για ψύξη του νερού μειώνεται.
Επειδή γίνεται μια συνεχής μεταφορά θερμότητας από το λάδι στο νερό, είναι λογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία του νερού, όταν η ικανότητα για ψύξη αυτού μειώνεται (με την πτώση της ταχύτητας).
Δηλαδή πάντα λαμβάνει χώρα η μετάδοση θερμότητας (λόγω διαφοράς θερμοκρασίας των δύο ρευστών), αλλά η θερμοκρασία του νερού "βρίσκει την ευκαιρία" να ανέβει όταν μειώνεται και ο ρυθμός ψύξης του.
Μην σε ανυσηχεί, είναι υπολογισμένο να συμβαίνει. Απλά μην το παρακάνεις (εννοώ μην το παρακάνεις πολύ!!! ), γιατί μπορέι καμιά φορά να πάρεις την φλάντζα κεφαλής στα χέρια (το έπαθε ένας φίλος μου με Astra 1,4 16v '98).
Η θερμοκρασία του νερού στο ταξίδι είναι έτσι ρυθμισμένη, ώστε να υπάρχει σοβαρή μεταφορά θερμότητας από το λάδι στο νερό.
Προφανώς ο κινητήρας μας είναι έτσι σχεδιασμένος, ώστε το λιπαντικό να έχει σοβαρό ρόλο στην ψύξη του κινητήρα. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που το λάδι "πάιρνει φωτιά"...
Για να μην απογειωθεί λοιπόν η θερμοκρασία του λαδιού, ρυθμίσανε έτσι την θεμροκρασία νερού, ώστε να παραμένει στα χαμηλά επίπεδα (για ταξίδι, όπου το λιπαντικό θερμαίνεται αρκετά) των 75~85οC. |
Να προσθεσω κατι μαζι με τις ευχες μου για την γιορτη σου.
Οταν το αμαξι τρεχει λαμβανει χωρα και μεταφορα θερμοτητας μεταξυ αερα και επιφανειας σε μεγαλυτερο βαθμο απο οταν πηγαινει σιγα.Αυτο συμβαινει διοτι ο ζεστος αερας φευγει ποιο γρηγορα και αντικαθισταται με αλλον κρυο γρηγοροτερα.
Γιαυτο στο ταξιδι η θερμοκρασια νερου πεφτει.Τωρα η θερμοκρασια λαδιου παιρνει την ανιουσα διοτι ο κινητηρας περιστρεφεται συνεχως σε υψηλοτερες στροφες χωρις διακοπη (αλλαγες-φρενο-σταματημα σε φαναρι) οποτε το λαδι δεν εχει τον ιδιο χρονο για ψυξη αφου λαμβανει μεγαλυτερες ποσοτητες θερμοτητας που ειναι αρκετα δυσαναλογες με την μειωση της θερμοκρασιας του νερου λογο της κινησης του κρυου αερα.
Για να παρεις μια ιδεα γιατι νουμερα μιλαμε, αυξηση 1000 στροφων στον κινητηρα προκαλει αυξηση στα φορτια στο πιστονι ισα με το τετραγωνο των προηγουμενων δηλ αν παμε απο τις 5000 σ.α.λ στις 6000 σ.α.λ και στις 5000 ειχαμε ενα φορτιο 10Ν για παραδειγμα στις 6000 εχουμε φορτιο 100Ν
Αυτο που γραφεις δεν ειναι εν μερει σωστο η δεν το εξηγεις καλα,ρυθμισμενο η σενσορας που να διαβαζει χιλιομετρα ωστε νανοιξει την βαλβιδα στο ψυγειο και να δουλεψει το βεντιλατερ δεν υπαρχει,αλλιως στα ταξιδια θα κινουμασταν συνεχως με αναμενο βεντιλατερ και την βαλβιδα κυκλοφοριας ανοιχτη.
ο σενσορας ειναι on/off στην θερμοκρασια νερου και διαβαζει μια θερμοκρασια,αν ξεπεραστει ανοιγει η βαλβιδα,αν οχι μενει κλειστη.Τα υπολοιπα ειναι θεμα μεταφορας θερμοτητας οπως φενεται οτι κατεχεις το αντικειμενο.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ntinos στις Τρι 26 Οκτ 2004, 23:30:05, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:29:48 Θέμα δημοσίευσης: Ντινο μαλλον δεν καταλαβα κατι |
|
|
Ντινο αυτο που ειπα για τον σενσορα ειναι οτι ξυλωσα το καρτερ για να τσεκαρω τον σενσορα αλλα αυτο δεν ειχε προβλημα.Απο οτι καταλαβα στο γραμμα το δικο σου καταλαβες πως βλεπω τιν ενδιξη στο καντραν.Αν δεν εννοεις αυτο τοτε προσπαθισε να μου εξιγισεις σε παρακαλω.
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:32:34 Θέμα δημοσίευσης: Ερωτηση για τον Ντινο |
|
|
Ντινο σε μια απο τις φωτογραφιες που εμφανιζονται κατω απο αυτα που εχεις γραψει εχει ενα honda με ενα αυτοκολλιτο τον redliners.Που το πετιχες αυτο το honda αν επιτρεπετε?Γιατι εγω μια <ειδιαιτερη>σχεση με τα honda.
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:35:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ντινο μαλλον δεν καταλαβα κατι |
|
|
zippy έγραψε: | Ντινο αυτο που ειπα για τον σενσορα ειναι οτι ξυλωσα το καρτερ για να τσεκαρω τον σενσορα αλλα αυτο δεν ειχε προβλημα.Απο οτι καταλαβα στο γραμμα το δικο σου καταλαβες πως βλεπω τιν ενδιξη στο καντραν.Αν δεν εννοεις αυτο τοτε προσπαθισε να μου εξιγισεις σε παρακαλω. |
Δεν μιλαω για το δικο σου,αλλα για τον Δημητρη.
Το αμαξι σου δουλευει μια χαρα και δεν υπαρχει λογος να μετακινησεις και να βγαλεις σενσορες ιδιως αν δεν ξερεις αν χρειαζονται καλιμπραρισμα για να ξαναμπουν και να δουλεψουν.
Αυτο παντως που σου λεμε και οι δυο ειναι οτι σωστα το λαδι πεφτει και το νερο ανεβαινει αφου οταν σταματησεις το λαδι σταματα να δεχεται υψηλη θερμοκρασια (χαμηλες ταχυτητες στα κινουμενα μερη) αλλα το νερο που κυκλοφορει και λαμβανει την θερμοτητα απο το λαδι δεν εχει την ιδια ικανοτητα ψυξης απο τοταν τρεχεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:37:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτηση για τον Ντινο |
|
|
zippy έγραψε: | Ντινο σε μια απο τις φωτογραφιες που εμφανιζονται κατω απο αυτα που εχεις γραψει εχει ενα honda με ενα αυτοκολλιτο τον redliners.Που το πετιχες αυτο το honda αν επιτρεπετε?Γιατι εγω μια <ειδιαιτερη>σχεση με τα honda. |
Το honda ειναι του αδερφου μου και προσωρινα δικο μου αφου λειπει για σπουδες
Και ελπιζω οι ιδιαιτερες σχεσεις σου με τα honda να μην ειναι του τυπου 'κηνυγαω' Vti στα φαναρια γιατι μολις το οδηγησα κιεγω καταλαβα τι εστι 1600αρι να κατεβαζει για πλακα 240 στο κοντερ και να βγαζει με τεταρτη οσο τα σαξοραλά τελικη 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Οκτ 2004, 20:02:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτηση για τον Ντινο |
|
|
Ναι, ίσως ο όρος "ρύθμιση" να μην ήταν και τόσο σωστός. Απλά εννούσα ότι με την θερμοκρασία που έχει το νερό τότε, βοηθάει το λιπαντικό να ψυχθεί, αφού έχουμε αρκετή διαφορά θερμοκρασίας...
Το όρο "ρύθμιση" τον χρησιμοποίησα επειδή σε άλλα αυτοκίνητα δεν έχω δεν να πέφτει τόσο πολύ η θερμοκρασία νερού. Κρατιέται σχεδόν πάντα στους 90οC. Έτσι υπέθεσα ότι επίτηδες (μέσω του θερμοστάτη) την κρατάνε τόσο χαμηλά, για να μην υπερθερμαίνεται το λάδι...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallye man (yiannis) Μόλις έγραψα

106 rallye 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Δεκ 2004, 20:50:16 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτηση για τον Ντινο |
|
|
Ntinos έγραψε: | zippy έγραψε: | Ντινο σε μια απο τις φωτογραφιες που εμφανιζονται κατω απο αυτα που εχεις γραψει εχει ενα honda με ενα αυτοκολλιτο τον redliners.Που το πετιχες αυτο το honda αν επιτρεπετε?Γιατι εγω μια <ειδιαιτερη>σχεση με τα honda. |
Το honda ειναι του αδερφου μου και προσωρινα δικο μου αφου λειπει για σπουδες
Και ελπιζω οι ιδιαιτερες σχεσεις σου με τα honda να μην ειναι του τυπου 'κηνυγαω' Vti στα φαναρια γιατι μολις το οδηγησα κιεγω καταλαβα τι εστι 1600αρι να κατεβαζει για πλακα 240 στο κοντερ και να βγαζει με τεταρτη οσο τα σαξοραλά τελικη  |
με τεταρτη οσο τα rallye τελικη OK 
-------------------------------------------------------
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|