PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

BMW & PSA Peugoet - Citroen: Οι πρώτοι κινητήρες...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2004, 10:12:15    Θέμα δημοσίευσης: BMW & PSA Peugoet - Citroen: Οι πρώτοι κινητήρες... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια επιτυχημένη συνεργασία
Από την συνεργασία της BMW Group και της PSA Peugeot Citroen περιμέναμε μόνο τεχνολογικά θαύματα. Αυτό κυριολεκτικά θα προσφέρουν αφού η κοινή τους συνεργασία έφερε στο φως τους δύο πρώτους κινητήρες.

Οι κινητήρες αυτοί θα λειτουργούν με βενζίνη και θα κινούν αυτοκίνητα της Peugeot, της Citroen και μελλοντικές εκδόσεις του MINI.

Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν δύο κινητήρες 1,6 λίτρων όπου ο πρώτος αποδίδει 115 ίππους στις 5.700 στροφές και 140 Nm από τις μόλις 2.000 στροφές ενώ φτάνει στα 160 Νm στις 4.250 στροφές. Πως όμως καταφέρνει και έχει τέτοια απόδοση; Το νέο είναι ότι οι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι με μεταβλητό turbo καυσαερίων.

Επίσης οι κινητήρες δεν θα έχουν πεταλούδα εισαγωγής αφού υπάρχουν πλήρως μεταβλητές βαλβίδες και μεταβλητός χρονισμός.

Ο δεύτερος κινητήρας είναι απευθείας ψεκασμού επίσης στα 1.600 κυβικά που όμως θα αποδίδει 143 άλογα και το εκπληκτικό νούμερο των 240 Νm ροπή από τις 1.400 στροφές έως τις 4.000!!!!

Περισσότερη ανάλυση των κινητήρων αυτών σύντομα σε ένα αναλυτικό άρθρο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2004, 10:47:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπαρχει ενα τραγουδακι παλαιοτερο που νομιζω οτι ταιριαζει επακριβως στην περιπτωση: ..."Αναβεις φωτιες, αναβεις κι ολα τα καις...!"
Μηπως αυτο ειναι το ονειρο του καθε πεζακια...1600αρι με τουρμπινιτσα.... χωρις lag απο τις χαμηλες στροφες.
Τσιτες.......!!!!


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2004, 11:51:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BMW? Evil Mad

Μαζί με την Peugeot? Evil Mad

Ευτυχώς που το πρόλαβα το 206 μου Mad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2004, 17:29:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο automoto.flash.gr



Το BMW γκρουπ και o όμιλος PSA (Peugeot-Citroen) παρουσίασαν δύο νέους βενζινοκινητήρες, τους πρώτους που αποτελούν καρπούς της συνεργασίας τους που ανακοινώθηκε τον Ιούλιο του 2002. Οι κινητήρες αυτοί, θα χρησιμοποιούν από το 2006 σε μοντέλα της μικρής και μεσαίας κατηγορίας της PSA, καθώς επίσης και στα μελλοντικά Mini, αλλά όχι σε μοντέλα της BMW. Όσο για την παραγωγή, στην κορύφωσή της αναμένεται να φτάσει το 1 εκ. μονάδες ετησίως.

Οι κινητήρες που προαναφέραμε, είναι 1.6 λίτρων και αποδίδουν 115 και 143 ίππους αντίστοιχα (στη δεύτερη περίπτωση με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο). Στην ουσία πρόκειται για τους πρώτους μιας οικογένειας κινητήρων, η απόδοση των οποίων θα κυμαίνεται από τους 75 έως τους 170 ίππους. Ανάμεσα στα κυριότερα χαρακτηριστικά των κινητήρων αυτών, αναφέρονται ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων και το μονό λουρί σε όλα τα δευτερεύοντα εξαρτήματα του κινητήρα.

Οι δύο εταιρίες, σε κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν, αναφέρουν πως το αποτέλεσμα της μεταξύ τους συνεργασίας (σ.σ. οι κινητήρες που παρουσίασαν), αποδεικνύει ότι οι κινητήρες βενζίνης επιδέχονται περαιτέρω τεχνολογική εξέλιξη, ενώ συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων, την ώρα που βελτιώνει τις επιδόσεις και την προάγει την οδηγική ευχαρίστηση.



Αυτος ο "χταποδοκαταλυτης" πως σας φαινεται???


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2004, 23:48:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν η καταργηση της πεταλουδας σημαινει Valvetronic τοτε αντε γεια... Αυτο το συστημα βοηθαει στην μειωση της καταναλωσης κυριως και οχι στην αποδοση!!! Στο μοτερ της BMW (οπου χρησιμοποιειται) δινει μια ευστροφια χαμηλα (συνδυαζομενο και με το VANOS), πετυχαινει και μειωση στην καταναλωση, αλλα οταν οι στροφες ανεβουν τελειωσε το παιχνιδι!!!
Τα 115 αλογα απο ενα 1600 δεν ειναι καμια φοβερη ιπποδυναμη!!! Ουτε και τα 14kg ροπης κιας ειναι διαθεσιμα απο τις 2000rpm (ψηλα θα κρεμαει δηλαδη)!!! Το 1.6 της BMW βγαζει την ιδια ιπποδυναμη, αλλα 15.3kg ροπης στις 3700rpm, με το 90% σχεδον, διαθεσιμο απο τις 2500rpm!!! Και το ηδη υπαρχον της πεζο βγαζει πανω απο 115ps και 14,7kg ροπης στις 4000, αλλα με αρκετα απο αυτα να ειναι διαθεσιμα και στις πιο χαμηλες στροφες!!! Οποτε τζιφος...Για εκδοση με 17kg ροπης που διαβασα δεν ξερω αν οντως ισχυει,αλλα αν ισχυει θα ειναι κατι ενδιαφερον!!!
Οσο για το turbaki δεν εκπλησσομαι!!! Εχει μεν καλη ροπη, αλλα το φασμα λειτουργιας του θυμιζει diesel!!! Η ιπποδυναμη του επισης δεν ειναι και κατι το φοβερο!!! Ας μην ξεχναμε οτι το μοτερ του Cooper S εχει 163ps και 21.4kg ροπης απο ενα μοτερ 1.6 16ν με εναν εκκεντροφορο επικεφαλης και κομπρεσορα!!!
Θα συμφωνησω με τον Steve εδω!!! Αν τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα περιγραφετε παραπανω, τοτε οποιος προλαβε προλαβε!!! Ξεχαστε τα πειραγματα που γινονταν μεχρι τωρα στα πεζομοτερια!!! Γιατι αν δειτε τι κανουν οσοι θελουν να βελτιωσουν μια καινουρια ΒMW (οι "παλιες" ειναι αλλη ιστορια) θα διαπιστωσετε οτι αλλαζουν μοτερ με τη μια και δεν μπαινουν στη διαδικασια του σκαλισματος!!! Εχεις 1.6??? Πετα του πανω ενα 6 κυλινδρο και θα πεταει!!! Δε νομιζω να θελουμε να φτασουμε σε αυτο το σημειο???


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2004, 00:08:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμ εγώ τα λέω αλλά ποιος με ακούει Sad

Ατμόσφαιρα για πάντα ρεεεεεεεεεεεε Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2004, 08:46:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:

Τα 115 αλογα απο ενα 1600 δεν ειναι καμια φοβερη ιπποδυναμη!!! Ουτε και τα 14kg ροπης κιας ειναι διαθεσιμα απο τις 2000rpm (ψηλα θα κρεμαει δηλαδη)!!! Το 1.6 της BMW βγαζει την ιδια ιπποδυναμη, αλλα 15.3kg ροπης στις 3700rpm, με το 90% σχεδον, διαθεσιμο απο τις 2500rpm!!! Και το ηδη υπαρχον της πεζο βγαζει πανω απο 115ps και 14,7kg ροπης στις 4000, αλλα με αρκετα απο αυτα να ειναι διαθεσιμα και στις πιο χαμηλες στροφες!!!



«ο πρώτος αποδίδει 115 ίππους στις 5.700 στροφές και 140 Nm από τις μόλις 2.000 στροφές ενώ φτάνει στα 160 Νm στις 4.250 στροφές.»



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2004, 09:19:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Εμ εγώ τα λέω αλλά ποιος με ακούει Sad

Ατμόσφαιρα για πάντα ρεεεεεεεεεεεε Evil

Εσυ δεν ελεγες οτι σε κανα χρονο θα το εκανες τουρμπισιο? ScratchScratchScratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2004, 14:47:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
Steve έγραψε:
Εμ εγώ τα λέω αλλά ποιος με ακούει Sad

Ατμόσφαιρα για πάντα ρεεεεεεεεεεεε Evil

Εσυ δεν ελεγες οτι σε κανα χρονο θα το εκανες τουρμπισιο? ScratchScratchScratch


Με τόσο κράξιμο που έχει φάει το μοτέρ και τόσα που έχουνε ειπωθεί εδώ και που έχω διαβάσει από όλο το ίντερνετ Evil , μάλλον θα σε αφήσω μόνο στην τουρμποκορυφή Sad

Αλλάξανε και λίγο τα σχέδια περί αμαξιού... τώρα που θα μπεί το μπλοκέ... πάμε γι'άλλα Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2004, 00:57:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά πράγματα ...
1.Μαζική παραγωγή 4κυλ κινητήρων -επιτέλους φτηνοί κινητήρες για το ΜΙΝΙ
2.Ετοιμη τεχνολογία για την Πεζώ -Που να τρέχουν τώρα να εξελίξουν άμεσους ψεκασμούς και μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων -εκκεντροφόρων ,εδώ για ένα RC βάλανε την mecachrome...

Πιθανών να ακολουθήσει και φτηνός πίσω άξονας για το μίνι εξελιγμένος από Πεζώ -η παραλλαγή αυτού της 3αρας που φοράει τώρα το Μίνι είναι ακριβός ...

Η συνέχεια του έργου ..αυτοκίνητα με τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά διαφορετικό σχέδιο και ρυθμίσεις βλ.γκρουπ VAG ,FIAT κλπ

Εγώ το 206 θα το κρατήσω συλλεκτικό Twisted evil


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2004, 01:02:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεκαετία 90 η Νισσάν έβγαζε 1.6 16βάλβιδο με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων -βαλβίδων με απόδοση 200 άλογα ...το μοτέρ δεν έφυγε ποτέ απο Ιαπωνία γιατί δεν πέρναγε τα όρια ρύπων ..λέγανε ... τώρα τον V6 του 350Ζ τον βάζουν και σε Ρενώ με άλλες ρυθμίσεις.
δείτε και πόσα v6 3.200 κ.εκ υπάρχουν και θα υπάρξουν ....


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2004, 01:07:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
netblaster έγραψε:

Τα 115 αλογα απο ενα 1600 δεν ειναι καμια φοβερη ιπποδυναμη!!! Ουτε και τα 14kg ροπης κιας ειναι διαθεσιμα απο τις 2000rpm (ψηλα θα κρεμαει δηλαδη)!!! Το 1.6 της BMW βγαζει την ιδια ιπποδυναμη, αλλα 15.3kg ροπης στις 3700rpm, με το 90% σχεδον, διαθεσιμο απο τις 2500rpm!!! Και το ηδη υπαρχον της πεζο βγαζει πανω απο 115ps και 14,7kg ροπης στις 4000, αλλα με αρκετα απο αυτα να ειναι διαθεσιμα και στις πιο χαμηλες στροφες!!!



«ο πρώτος αποδίδει 115 ίππους στις 5.700 στροφές και 140 Nm από τις μόλις 2.000 στροφές ενώ φτάνει στα 160 Νm στις 4.250 στροφές.»


Σορρυ Προεδρε αυτο μου διεφυγε!!! Το θεμα ειναι οτι δεν αλλαζει και πολλα πραγματα!!!
Η κατασταση ειναι οπως περιπου την περιγραφει ο Recifees!!! Oλα για τη μειωση του κοστους!!! Το εργοστασιο, για παραδειγμα, που εβγαζε τους κινητηρες του ΜΙΝΙ στη Βραζιλια θα κλεισει λογω αυτης της συνεργασιας!!!
Για πισω αξονες κλπ δεν γνωριζω!!! Η συνεργασια των δυο εταιριων προεβλεπε μονο τους κινητηρες!!!
Anyway, oποιος ενδιαφερεται για το τι πραγματικα περιλαμβανει η συνεργασια των δυο εταιριων και να μαθει τα παντα για τα μοτερια αυτα ας πατησει ΕΔΩ!!! Ειναι αρχειακι σε pdf μορφη...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2004, 01:11:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@netblaster

Yποθετικά το ανέφερα


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Δεκ 2004, 10:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από το site της PSA...



"12/13/2004

BMW Group and PSA Peugeot Citroλn Present Their Cooperation: A New Standard in Gasoline Engines
BMW Group and PSA Peugeot Citroλn have unveiled the state-of-the-art technologies deployed in their new gasoline engines, the first to be jointly developed and produced by their cooperative venture.

Announced in July 2002, the two Companies’ cooperation in gasoline engines is now setting new standards for performance, driving comfort and reductions in fuel consumption and CO2 emissions.

Beginning in 2006, the engines will equip small and mid-size cars produced by the Peugeot and Citroλn marques as well as future models of the MINI. Production is expected to eventually total roughly one million units a year.

At a special technology day at BMW Group’s Research and Development Center in Munich, executives from both companies presented the technical features of two types of engines:

- A 1.6-liter atmospheric engine with a variable valve timing distribution and a power output of 85 kW (115 hp).
- A 1.6-liter direct injection, compressed turbo engine with a power output of 105 kW (143 hp).

The new models are the first in a family that will eventually comprise engines delivering a range of power outputs from 55 kW (75 hp) to 125 kW (170 hp).

As a result of both group’s expertise, these engines offer a large number of new features including:

- Variable valve timing.
- Fully controlled oil pump.
- Single belt drive for all ancillary components.
- Cylinder heads produced by lost foam casting.

In addition, several innovations have been developed, including:

- Direct injection to optimize power.
- Twin-Scroll turbocharger to improve response time and driving comfort.
- Self-disengaging water pump to reduce fuel consumption and emissions.

The co-operation between BMW Group and PSA Peugeot Citroλn clearly demonstrates that gasoline engines still offer a great potential of technological progress, thus contributing to the reduction of consumption and CO2 emissions while enhancing the car performances and its related driving pleasure.
"


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 07:48:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και σε ποια αμαξια θα τους δουμε αυτους τους κινητηρες? Γιατι αν ειναι να μπουνε σε μελλοντικα 107 και 207, τοτε τι να τους σκεφτομαστε καν αφου το αμαξωμα θα ειναι απαισιο.... Οσο για τα 115 αλογα, 110 αλογα δεν εχει ηδη το 206 1.6? Οποτε ποια ειναι η τρελλη αλλαγη που εγινε? Τα 5 αλογα? Με μια εξατμιση τα παιρνεις αυτα (που λεει ο λογος)... Ή μηπως δεν καταλαβα κατι?


StreetRacing is NOT a crime!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 10:56:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kavaliotis έγραψε:
Και σε ποια αμαξια θα τους δουμε αυτους τους κινητηρες? Γιατι αν ειναι να μπουνε σε μελλοντικα 107 και 207, τοτε τι να τους σκεφτομαστε καν αφου το αμαξωμα θα ειναι απαισιο.... Οσο για τα 115 αλογα, 110 αλογα δεν εχει ηδη το 206 1.6? Οποτε ποια ειναι η τρελλη αλλαγη που εγινε? Τα 5 αλογα? Με μια εξατμιση τα παιρνεις αυτα (που λεει ο λογος)... Ή μηπως δεν καταλαβα κατι?


προφανώς, οι νέοι κινητήρες, θα είναι εντός των νέων - αυστηρότερων - οριών εκπομπής ρύπων........


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Δεκ 2004, 16:08:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πλεονεκτημα του καινουριου ατμοσφαιρικου κινητηρα δεν ειναι τοσο η ισχυς του, οσο η ροπη του 16kg/4250rpm!!! Αρκετα καλο νουμερο για ατμοσφαιρικο 1.6!!! Το θεμα ειναι το εξης, αν τωρα παραπονιομαστε για το ηλεκτρονικο γκαζι, μαυτο το μοτερ θα εχουμε να "λεμε" πολλα πραγματα!!! Ηλεκτρονικα εδω, ηλεκτρονικα εκει, καταργηση πεταλουδας κτλ κτλ!!! Το "προβλημα" δεν ειναι την αποδοση, αυτη ειναι μια χαρα, αλλα στην περαιτερω (ευκολη) εξελιξη, οπως μεχρι τωρα γνωριζουμε!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Δεκ 2004, 09:25:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω την εντύπωση οτι οι κινητήρες αμέσου ψεκασμού,δεν έχουν και τοσο μεγάλο πρόβλημα με το ηλεκτρονικό γκάζι.Η απόκριση νομίζω οτι είναι ποιο άμεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιαν 2005, 03:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tipota den akouo pedia...
pane oi palies kales epoxes...
provlepo (kai makari na vgo lathos) na pethenoun gallikes kai germanikes kai amerikanikes kai asiatikes simaxies kai na ginete enas artzi mpourtzi kai loulas me ta amaksomata kai tis mixanes... edo diavaza oti i porche tha parei to patoma tou phaeton kai tha to kanei 4porto coupe.... se ligo tha pernei i porche mixani apo bmw-psa(apo kana 907 as poume...) kai patoma apo volkswagen kai ilektronika apo fiat kai tha to poulaei gia osa thelei ... e ti na po.... entaksei den ta exoume dei ola akoma...

plaka plaka kai ego exo skeftei para poli na to kratiso gia sillektiko mias kai einai to telefteo montelo (pro 2003) pou exei ton 1.4 8v etsi den einai?exei vgei allos kinitiras 1.4 8v meta apo afton tou 206?


I am number : 330 (Big Number Wink)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιαν 2005, 03:41:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

oriste kai molis meta diavasa ta eksis gia tin alfa romeo 157....

Οι κινητήρες του θα είναι οι γνωστοί 4ύλινδροι και 5κύλινδροι του ομίλου Fiat, αλλά ο αλουμινένιος V6 της Alfa Romeo που είχε ξεκινήσει στη δεκαετία του 70 κάτω από το καπό της Alfa 95 καταργείται και δίνει τη θέση του σε έναν V6 από τη General Motors... Αυστραλίας! Στη μεγάλη αυτή έκδοση κινητήρα θα προφέρεται και 4κίνηση όπως και με τον πιο δυνατό πετρελαιοκινητήρα που λέγεται ότι θα φθάνει τους... 250 ίππους.

sasi fiat mixani opel.... a re katakaimeni alfeta.... pali kala pou iparxei kai mia alfa 75 pro fiat... Wink afiste pou exei provlima pou allou? sta ilektrologika... Sad


I am number : 330 (Big Number Wink)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1459s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on