Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2005, 20:51:52 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με clima |
|
|
ΕΠΕΙΓΟΝ: PEUGEOT 206 XS (2002). Σήμερα επιχείρησα να βάλω σε λειτουργία το Clima στο αυτοκίνητο μου και διαπίστωσα ότι όσο κατέβαζα τη θερμορκασία προκειμένου να δροσίσει αυτό έβγαζε χλιαρό άερα. Το έφτασα μέρι τους 14 βαθμούς (για εσωτερική θερμοκρασία) αλλά τίποτα. Ο αέρας εξακολοθούσε να είναι χλιαρός. Χωρίς να είμαι ειδικός, υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται φρέον το σύστημα ή δεν ισύει κάτι τέτοιο στην περίπτωση του 206 με clima? Any other thoughts πριν αρχίσει το δούλεμα από τα διάφορα εξουσιοδοτημένα....??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2005, 20:59:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μενα στο φρεον πηγε το μυαλο μου . την ωρα που πατας το κουμπακι του A\C ανεβαζει τις στροφες του ρελαντι ?
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 08:50:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι όλα λειτουργούν κανονικά. Στροφές ρελαντί κτλ. Απλά ο άερας δεν είναι κρύος. Απλά χλυαρός.
Απλά δεν ξέρω εάν και κάτα πόσον και βέβαια κάθε πότε χρειάζεται συμπλήρωση ή αλλαγή το φρέον...
Δεν θα έπρεπε να ελέγχετε (...) κάτι τέτοιο στα service?
Ειδικά στην περίπτωση τη δική μου που εξακολουθώ να πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένο...
Anyway. Μπορώ να το ελέγξω μόνος μου το φρέον ή και να το συμπληρώσω ή πρέπει να πάω συνεργείο??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 08:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατά αρχήν για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράματα , το FREON δεν είναι κάτι το οποίο χρειάζεται συντηρήσει ούτε και έλεγχο.
Είναι αέριο και βρίσκεται στο κύκλωμα του A/C το οποίο κύκλωμα είναι ΚΛΕΙΣΤΩ που σημαίνει ότι το freon δεν φεύγει παρά μόνο σε περίπτωση διαρροής . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 10:39:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό μου ακούγεται πιο σοβαρό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 11:18:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα τι είχε πεχτεί στο δικό μου μπας και βοηθήσω και εγώ λίγο.
όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργεία του. Αν πηγαίνεις συνεχώς γα***ντας το σύστημα ανοιγοκλείνει συνεχώς, με αποτέλεσμα αυτή η κακομοίρα η βαλβίδα με το άνοιξε κλείσε να χαλάει. Κόστος περίπου 100 € και χρόνος περίεργος. Δηλαδή: το πάς, βάζουν ένα υγρό που ανιχνεύουν με Black light τη διαρροή μετά από μέρες, βρίσκουν το πρόβλημα και το φτιάχνουν.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 12:09:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίτα.... Γαμ....ντας δεν πηγαίνω συνέχεια. Δεν είμαι από τους τύπους που το σκίζουν. Ναι, μερικές φορές το ζορίζω ... αλλά όχι σε μόμιμη βάση. Άλλωστε ΟΚ είναι ένα πολύ ωραίο 1,600 με καλές επιδόσεις αλλά δεν είναι rally...
Στο θέμα μας τώρα. Αυτή η βαλβίδα στην οποία αναφέρεσαι πρέπει να έχει σχέση με ένα μικρό "τσικ" που άκουγα μερικές φορές στο δρόμο και καταλάβαινα ότι έχει σχέση με το clima.... και την ενεργοποίηση του. Σήμερα παρατήρησα ότι αυτό .... δεν ακουγόταν. Θα το ελέγξω και πάλι αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να κάνω μια βόλτα από το συνεργείο της CONDOR...τελικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 12:26:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Κατά αρχήν για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράματα , το FREON δεν είναι κάτι το οποίο χρειάζεται συντηρήσει ούτε και έλεγχο.
Είναι αέριο και βρίσκεται στο κύκλωμα του A/C το οποίο κύκλωμα είναι ΚΛΕΙΣΤΩ που σημαίνει ότι το freon δεν φεύγει παρά μόνο σε περίπτωση διαρροής . |
Συμφωνω οτι το κυκλωμα αυτο ειναι κλειστο, αλλα γιατι προτεινεται απο τους μηχανικους να βαζουμε τον κλιματισμο σε λειτουργια τουλαχιστον μια φορα το μηνα ανεξαρτητως εποχης??? Ειναι τυχαιο οτι αυτο το προβλημα με το φρεον το παρουσιαζουν αρκετα αυτοκινητα που εχουν να "δουλεψουν" τον κλιματισμο απο το προηγουμενο καλοκαιρι??? 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 12:32:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ROLAND GARROS έγραψε: | όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργεία του. |
Όντως συμβαίνει αυτό αυτόματα?????
Εγώ όταν θα προσπεράσω κλείνω τον κλιματισμό στο Off και αμέσως μετά τον ανοίγω πάλι!!!
E Αργύρη? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 12:57:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αληθεια ειναι οτι κατι τετοιο δεν γινεται!!! Ο κλιματισμος (αλλα και τα απλα A/C) "κλεινουν" μολις "πιασουν" τη ζητουμενη θερμοκρασια!!! Οταν αυτη η θερμοκρασια "ανεβει" πανω απο ενα οριο (πχ +3 βαθμους) τοτε το κομπρεσερ ξαναπιανει δουλεια για να επαναφερει την "ταξη"!!!
Αυτο που κανεις ομως (μαζι μεσενα και αρκετοι αλλοι) ειναι ο,τι χειροτερο!!! Το ανοιξε-κλεισε οδηγει σε προωρη φθορα του κυκλωματος κλιματισμου!!! Το κυκλωμα του κλιματισμου λειτουργει υπο πιεση και αυτο το ανοιξε-κλεισε μεταφραζεται σε πιεση-οχι πιεση στο κυκλωμα, πραγμα που μπορει να οδηγησει στο λασκαρισμα της βαλβιδας και στη συνεχεια σε απωλεια του υγρου φρεον ή (στη χειροτερη περιπτωση) καταστροφη του κομπρεσορα!!!
Να σημειωσω οτι δεν υπαρχει σχεση του ανοιξε-κλεισε που κανει το συστημα απο μονο του με το ανοιξε-κλεισε που κανουμε απο μονοι μας!!! Καθως το συστημα ξερει ποτε να κλεισει (δεν κλεινει, ας πουμε, οταν εχει φουλ πιεση) και ο τροπος που το κανει ειναι ομαλος και σταδιακος και οχι "μπαμ"!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 13:14:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saura έγραψε: | Κοίτα.... Γαμ....ντας δεν πηγαίνω συνέχεια. Δεν είμαι από τους τύπους που το σκίζουν. Ναι, μερικές φορές το ζορίζω ... αλλά όχι σε μόμιμη βάση. Άλλωστε ΟΚ είναι ένα πολύ ωραίο 1,600 με καλές επιδόσεις αλλά δεν είναι rally...
Στο θέμα μας τώρα. Αυτή η βαλβίδα στην οποία αναφέρεσαι πρέπει να έχει σχέση με ένα μικρό "τσικ" που άκουγα μερικές φορές στο δρόμο και καταλάβαινα ότι έχει σχέση με το clima.... και την ενεργοποίηση του. Σήμερα παρατήρησα ότι αυτό .... δεν ακουγόταν. Θα το ελέγξω και πάλι αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να κάνω μια βόλτα από το συνεργείο της CONDOR...τελικά. |
θα ακουστεί λίγο χαζό αλλά το A/C το κουμπί το πατάς ? εμφανίζεται η ένδειξη a/c στην οθόνη του clima ???
αν γράφει eco δεν δουλεύει το a/c. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 13:35:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια δεν ξερω τι λετε για το φρεον παντως σε οσα αυτοκινητα ειχαμε μεχρι τωρα ειτε με κλιματισμο ειτε με air-condition εφτανε η περιοδος που το πηγαιναμε για φρεον .
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 17:37:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ROLAND GARROS έγραψε: |
όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργία του | Αυτό που λες δεν ισχύει τώρα πια .
Στα σημερινά συστήματα το A/C θα σταματήσει (ο συμπιεστής )
1ον όταν φτάσεις στην κατώτερη θερμοκρασία που αυτό είναι ρυθμισμένο
2ον αν πέσουν πολύ η στροφές του κινητήρα και για λόγους ασφαλείας θα το κλείσει μέχρι να επανέλθουν η στροφές στα επιτρεπτά επίπεδα .
ROLAND GARROS έγραψε: |
Αν πηγαίνεις συνεχώς γα***ντας το σύστημα ανοιγοκλείνει συνεχώς, με αποτέλεσμα αυτή η κακομοίρα η βαλβίδα με το άνοιξε κλείσε να χαλάει. |
Τώρα όσο για την βαλβίδα που λες ότι χάλασε και πάλι αυτό δεν γίνετε από το σταμάτα ξεκίνα . Οι μόνες βαλβίδες που υπάρχουν και μπορεί να χαλάσουν είναι
1ον της πλήρωσης του κυκλώματος ( είναι δύο )
2ον η πρεσοστατική
στην πρώτη περίπτωση συνήθως έχεις διαρροή και αν είναι μεγάλη φαίνεται και χωρίς το ιδικό υγρό για τις διαρροές
στην δεύτερη που είναι και σπάνια δεν δουλεύει το A/C καθόλου .
netblaster έγραψε: | Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται!!! Ο κλιματισμός (αλλά και τα απλά A/C) "κλείνουν" μόλις "πιάσουν" τη ζητούμενη θερμοκρασία!!! Όταν αυτή η θερμοκρασία "ανεβεί" πάνω από ένα όριο (πχ +3 βαθμούς) τότε το κομπρεσέρ ξαναπιάνει δουλειά για να επαναφέρει την "τάξη"!!! |
Επάνω σε αυτό θα σας πω ότι αυτό πλέον γίνεται μόνο στο ρελαντί και πάλι πολύ σπάνια και ο λόγος είναι ότι οι συμπιεστές είναι μεταβλητής συμπίεσης . Τη σημάνει αυτό? Ότι μπορούν να αυξομειώνουν το λόγο συμπίεσης ανάλογα με την θερμοκρασία και την πίεση που έχει το φρέον.
netblaster έγραψε: |
Αυτό που κάνεις όμως (μαζί με σενα και αρκετοί άλλοι) είναι ο,τι χειρότερο!!! Το άνοιξε-κλείσε οδηγεί σε πρόωρη φθορά του κυκλώματος κλιματισμού!!! Το κύκλωμα του κλιματισμού λειτουργεί υπό πίεση και αυτό το άνοιξε-κλείσε μεταφράζεται σε πίεση-όχι πίεση στο κύκλωμα, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει στο λασκάρισμα της βαλβίδας και στη συνέχεια σε απώλεια του υγρού φρέον ή (στη χειρότερη περίπτωση) καταστροφή του κομπρεσορα!!! |
Τα παραπάνω δεν ισχύουν.
netblaster έγραψε: |
Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει σχέση του άνοιξε-κλείσε που κάνει το σύστημα από μόνο του με το άνοιξε-κλείσε που κάνουμε από μόνοι μας!!! Καθώς το σύστημα ξέρει πότε να κλείσει (δεν κλείνει, ας πούμε, όταν έχει φουλ πίεση) και ο τρόπος που το κάνει είναι ομαλός και σταδιακός και όχι "μπαμ"!!!  |
Για αυτό το μόνο που θα πω είναι ότι ο συμπλέκτης να το πω έτσι του συμπιεστή απλά να το καταλάβετε δεν είναι τίποτα άλλο από ένα πηνίο το οποίο μόλις φορτιστεί γίνετε μαγνήτης και τραβάει το δίσκο ( ας των πούμε ) και κομπλάρει επάνω στην τροχαλία που γυρνάει . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 21:53:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απαντώ στην ερώτηση του Δημήτρη: Ναι είναι σε λειτουργία η ένειξη A/C στην οθόνη του clima και όχχι φυσικά το ECO.... Το μόνο σίγουρο είναι πως το σύστημα λειτουργεί αλλά ο αέρας είναι χλιαρός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2005, 23:04:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσκεψη σήμερα στο συνεργείο CONDORE στην Κηφισίας.
Διάγνωση με το μάτι από τον υπέυθυνο του συνεργείου.
Διαρροή είπε 90% όχι. Το αυτοκίνητο είπε ότι δείχνει "καθαρό".
Πιθανή αιτία: ΦΡΕΟΝ.
Προγραμματισμός για επισκευή? σε 11 ημέρες.
Σχόλιο? Κλασικό πρόβλημα στα PUG αυτή την εποχή. 3 αυτοκίνητα τη μέρα έχουμε με πρόβλημα το FREON....
Τι κάνω? ΥΠΟΜΟΝΗ μέχρι να περάσουν οι 11 ημέρες.
10 + σήμερα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2005, 23:49:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saura έγραψε: | Επίσκεψη σήμερα στο συνεργείο CONDORE στην Κηφισίας.
Διάγνωση με το μάτι από τον υπέυθυνο του συνεργείου.
Διαρροή είπε 90% όχι. Το αυτοκίνητο είπε ότι δείχνει "καθαρό".
Πιθανή αιτία: ΦΡΕΟΝ.
Προγραμματισμός για επισκευή? σε 11 ημέρες.
Σχόλιο? Κλασικό πρόβλημα στα PUG αυτή την εποχή. 3 αυτοκίνητα τη μέρα έχουμε με πρόβλημα το FREON....
Τι κάνω? ΥΠΟΜΟΝΗ μέχρι να περάσουν οι 11 ημέρες.
10 + σήμερα.... |
υπάρχουν και άλλα εξουσιοδοτημένα πεζώ...
Για μιά δουλειά μισής ώρας, θα περιμένεις 11 μέρες ???
Δεν τρελαθήκαμε...Παρε στην lion τηλέφωνο να και πηγαινέ το.. επί τόπου θα στο φτιάξουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 08:03:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και όχι μόνο για μισή ώρα...
Θα πρέπει να το πάω πρωϊ, να το αφήσω και να το παραλάβω στο τέλος της ημέρας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 15:54:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | ROLAND GARROS έγραψε: |
όταν το αυτοκίνητο έχει αναμένο τον κλιματισμό, σε περίπτωση που το ζορίσεις πχ σανιδώσεις για κάποια προσπέραση κλπ o κλιματισμός σταματάει την λειτουργία του | Αυτό που λες δεν ισχύει τώρα πια .
Στα σημερινά συστήματα το A/C θα σταματήσει (ο συμπιεστής )
1ον όταν φτάσεις στην κατώτερη θερμοκρασία που αυτό είναι ρυθμισμένο
2ον αν πέσουν πολύ η στροφές του κινητήρα και για λόγους ασφαλείας θα το κλείσει μέχρι να επανέλθουν η στροφές στα επιτρεπτά επίπεδα .
ROLAND GARROS έγραψε: |
Αν πηγαίνεις συνεχώς γα***ντας το σύστημα ανοιγοκλείνει συνεχώς, με αποτέλεσμα αυτή η κακομοίρα η βαλβίδα με το άνοιξε κλείσε να χαλάει. |
Τώρα όσο για την βαλβίδα που λες ότι χάλασε και πάλι αυτό δεν γίνετε από το σταμάτα ξεκίνα . Οι μόνες βαλβίδες που υπάρχουν και μπορεί να χαλάσουν είναι
1ον της πλήρωσης του κυκλώματος ( είναι δύο )
2ον η πρεσοστατική
στην πρώτη περίπτωση συνήθως έχεις διαρροή και αν είναι μεγάλη φαίνεται και χωρίς το ιδικό υγρό για τις διαρροές
στην δεύτερη που είναι και σπάνια δεν δουλεύει το A/C καθόλου .
|
όλα αυτα δεν έχουν κατέβει από το φτωχό μυαλό μου αλλά από την ενημέρωση που είχα απο τον άνθρωπο τεχνικής εξυπηρέτησης προς τα επίσημα συνεργεία της Peugeot, δηλαδή τον άνθρωπο που λύνει τα προβλήματα οχι μόνο προς το κοινό αλλά προς τους ίδιους τους τεχνικούς.
Επίσης... μια δοκιμή θα σε πείσει. δοκίμασε να κλείσεις παράθυρα και να πηγαίνεις με το πόδι στο πάτωμα πάνω από 5 λεπτά... αν κάνει ζέστη... έσκασες...
με το που αφήσεις το πόδι από το πάτωμα θα δροσίσει . στο λέω μετά από προσωπική δοκιμή.
ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑ... οχι για απλo α/c
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 15:55:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α!!! Μπορείς να το πας και σε κάποιο που επισκευάζει κλιματισμούς. Τα μηχανήματα πλήρωσης φραίον είναι τα ίδια...
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 16:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ότι πείτε παιδιά δεν σας χαλάω χατίρι
Εγώ σας είπα πως λειτουργοί τώρα από εκεί και πέρα ο καθένας έχει την δική του άποψη .
Όσο για την δοκιμή σε πληροφορώ ότι δεν χεριάζετε να κάνω καμία απολύτως.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|