PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μπλοκέ Quaife
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 51, 52, 53  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2003, 00:51:08    Θέμα δημοσίευσης: Μπλοκέ Quaife Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασίκα υπάρχουν πολλά να πούμε πάνω σε αυτό το θέμα.

Πρώτα απ' όλα θέλω να ρώτησω όσους βάλανε διαφορίκο τέτοιου τύπου αν έμειναν ευχαριστημένοι (αυτό βέβαια είναι σχετικό). Επίσης να πούν πόσο κόστισε όλη η διαδικασία.

Το μπλοκέ είναι ένα διαφορικό το οποίο κλειδώνει τα δύο ημιαξόνια σε περίπτωση που ο ένας από τους δύο τροχούς χάσει την πρόσφυσή του. Αυτό επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους. Ένας απο αυτούς είναι οι προφορτισμένοι δίσκοι, που ανάλογα την προφόρτισή τους καθορίζεται το ποσοστό μπλοκαρίσματος (όσο πιο μεγάλη η προφόρτιση, τόσο πιο ευαίσθητο είναι το διαφορικό). Στα μοντέρνα συστήματα (βλ. Grand Cherokee, Dana Hydra-Loc) υπάρχει μια αντλία της οποίας το λάδι πιέζει τους δίσκους μέσω εμβόλου (κάτι σαν υδραυλικός συμπλέκτης) και αυτοί κλειδώνουν τους δορυφόρους κάνοντας το διαφορικό spooler (φυσικά όλα αυτά ελέγχονται απο ηλεκτρονικά, αισθητήρες κ.τ.λ...). Επίσης μπορεί μεταξύ των δίσκων να υπάρχει σιλικόνη η οποία "πήζει" στις υψηλες θερμοκρασίες που προκαλούν οι τριβές και έτσι οι δίσκοι πάλι κλειδώνουν (συνεκτική σύζευξη) τους δορυφόρους. Σε άλλες περιπτώσεις υπάρχει ένα κόμπλερ (αντί για δίσκους) το οποίο κλειδώνει τους δορυφόρους και το οποίο κινείται με διάφορους τρόπους (με ηλεκτροκινητήρα, ή με αντλία κ.τ.λ...). Με αυτόν τον τρόπο όμως το κλείδωμα γίνεται απότομα και ολοκληρωτικά, σε αντίθεση με τους δίσκους οι οποίοι και δεν εμπλέκονται ακαριαία και επίσης μπορούν να πατινάρουν και λίγο επιτρέποντας στους τροχούς να έχουν κάποια διαφοροποίηση στην ταχύτητα περιστροφής τους.

Για τον λόγο αυτόν πρέπει τα προσθιοκίνητα να έχουν light μπλοκέ (όλα τα light μπλοκέ λέγονται περιορισμένης ολίσθησης) τα οποία δίνουν την περισσότερη ροπή στο ημιαξόνιο με την μεγαλύτερη πρόσφυση. Τέτοια διαφορικά χρησιμοποιούν περίεργους γραναζωτούς μηχανισμούς για να το κάνουν αυτό.

Το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο γίνεται πιο υποστροφικό (τόσο πιο υποστροφικό όσο πιο μπλοκέ είναι το διαφορικό, αφού τόσο πιο σθεναρά θα "αρνούνται" οι τροχοί να διαφοροποιήσουν τις ταχύτητές τους) στην είσοδο και απαιτεί πλάγιασμα απο την αρχή (cart driving style!!!). Φυσικά το κράτημα θα αυξηθεί αφού και η ελκτική πρόσφυση των τροχών αυξάνεται (γκάζι στην στροφή για να τραβηχθεί προς τα εμπρός το αυτοκίνητο και όχι προς τα έξω). Εννοείται πως στις εκκινήσεις είσαι ο άρχοντας των δαχτυλιδιών
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 17:43:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πως θα γίνει, όταν οργανωθεί το club, να κλείσει για όλα τα μέλη του (όσοι πιστοί προσέλθετε) και για μια ολόκληρη μέρα την πίστα των Σερρών ή των Μεγάρων; Θα μπορούσαν να βγούν πολλά χρήσιμα συμπεράσματα αν είχαμε στην διάθέσή μας ένα 206 με μπλοκέ και το βάζαμε να τρέξει. Μετά θα το συγκρίναμε με ένα απλό και θα βλέπαμε κάτω υπό ποιες συνθήκες αξίζει να βάλουμε μπλοκέ. Question Cool Cool
ΦΟΒΕΡΗ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΕΕΕ;;; Laughing Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 22:54:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την πίστα όλα γίνονται αλλα 206 με μπλοκέ άντε βρες! Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 01:09:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Για την πίστα όλα γίνονται αλλα 206 με μπλοκέ άντε βρες! Rolling eyes


Για πίστα κανονίζει ο Γιάννης.
Για 206 με μπλοκέ κανονίζει ο Γιάννης, αλλά επειδή το ξέχασε, κανονίζω εγώ! Razz (Αντώνη τον λένε...)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 11:18:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά άμα είναι να γίνει κάτι φαντάζομαι πως θα ενημερωθούμε....
Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 11:36:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως μαζευω χρήματα για το ΑΤΒ Differential της Quaife.Περίπου 1000 Ευρακια + τα περαστικά.

Εχουμε μέλλον ακόμα................


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 21:26:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η πίστα την άνοιξη!Θα κάνω τα πάντα για να μπούμε αλλά πρέπει να είμαστε καμια 13-15 σίγουρα!Σκέφτομαι και διάφορα άλλα happenings αλλά τα κρατάω για έκπληξη!

[quoteΓια πίστα κανονίζει ο Γιάννης.
Για 206 με μπλοκέ κανονίζει ο Γιάννης, αλλά επειδή το ξέχασε, κανονίζω εγώ! (Αντώνη τον λένε...)]

τον ίδιο μήπως λέμε Μιλτάκο μου!!!! Laughing Laughing [/quote]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 14:38:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Η πίστα την άνοιξη!Θα κάνω τα πάντα για να μπούμε αλλά πρέπει να είμαστε καμια 13-15 σίγουρα!Σκέφτομαι και διάφορα άλλα happenings αλλά τα κρατάω για έκπληξη!

[quoteΓια πίστα κανονίζει ο Γιάννης.
Για 206 με μπλοκέ κανονίζει ο Γιάννης, αλλά επειδή το ξέχασε, κανονίζω εγώ! (Αντώνη τον λένε...)]

τον ίδιο μήπως λέμε Μιλτάκο μου!!!! Laughing Laughing
[/quote]

Φαντάζομαι πως αν τα καταφέρεις, θα βγάλουμε την είδηση στην κεντρική ιστοσελίδα του club... (όπως είναι τώρα η αναγγελία για την εκδρομή στην λίμνη Πλαστήρα) Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 11:15:17    Θέμα δημοσίευσης: Μπλοκέ Quaife Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κύριοι,

Εδω και παρα πολύ καιρό εχω αποφασίσει να τοποθετήσω ενα μπλοκέ διαφορικό στο αυτοκίνητο μου.Μετα απο ψαξιμο κατέληξα στο Quaife του οποίου το πλεονέκτημα ειναι οτι δουλευει με γρανάζια και οχι με τα κλασικά δισκάκια πραγμα που σημαίνει λιγότερες φθορές και λιγοτερες απαιτήσεις συντήρησης.Το ζήτημα της σωστής τοποθέτησης το εχω λύσει αφου και η δουλεια που εγινε στο αμαξι του Sidobre ήταν άψογη με ράψιμο της κορωνας στο μπλοκέ και διπλες αφάλειες με σκοπο να μην γυρίσει σε καμμια περιπτωση επανω στην κορωνα.


Δυστυχώς αυτή την στιγμή μπλοκέ για 106/206 (τα ίδια ειναι) δεν υπαρχουν στην Quaife και θα υπάρξει παραγωγή τον Φεβρουάριο.Αυτο ομως σημαίνει οτι πρεπει να μπει παραγγελία απο τώρα για να προγραμματιστεί η παραγωγή.Το σκεπτικό είναι να μαζευτούμε 5-6 ατομα να βαλουμε μια μαζική παραγγελία να γλυτώσουμε και τα μεταφορικά απο Αγγλία.

Αν ενδιαφέρονται και αλλοι απο το club ας το γράψουν εδώ για να μαζευόμαστε σιγά σιγά.Πρέπει να εχουμε βάλει την παραγγελία μέσα στον μήνα για να είμαστε στην παραγωγή του Φεβρουαρίου.

Διαβάστε και καποια τεχνικά για το Quaife εδω:

http://www.quaife.co.uk/catalogue/download/59-63.pdf


pedal to the metal


Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Τετ 08 Δεκ 2004, 14:46:10, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 14:49:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερίζω και εγώ σε αυτό το topic Cool

Η ιδέα του μπλοκέ, έχει περάσει αρκετές φορές από το μυαλό μου. Πέρασα κάποια βράδυα αναζήτησης στο ίντερνετ και πάνω κάτω κατάλαβα τί κάνει. Όμως όλες οι σκέψεις σταματούσανε στον παράγοντα κόστος (ήτοι 1500 ευρώ περίπου) Sad

Τώρα βέβαια Μάκη, εγώ θα εμπιστευτώ την επιλογή σου, και στο λέω από τώρα ότι είμαι μέσα για την ομαδική. Δυστυχώς όμως μέχρι τέλη Ιανουαρίου έχω άλλες οικονομικές υποχρεώσεις. Για τα λεφτά που απαιτούνται για το μπλοκέ, πιστεύω πως θα τα έχω (αν βέβαια συνεχίσω την δουλειά μου) γύρω στο τέλος Μαρτίου με αρχές Απριλίου.

Στην όλη αναζήτηση και στο όλο ψάξιμο, δεν κατάφερα να βρω τί ρόλο παίζει όμως στο θέμα ιπποδύναμης. Εντάξει δηλαδή εσύ και ο πρόεδρος, με 150+ άλογα... Εγώ ή οποιοσδήποτε με τα 90 ψωράλογα... ή και με τα 75 ακόμα... μήπως θα είναι εις βάρος μας? Μήπως με το μπλοκέ θα "κουράσουμε" παραπάνω το αμάξι? Ή δεν έχει απολύτως καμία σχέση? Scratch

Την οποιαδήποτε απάντηση σου θα την εμπιστευτώ, όπως έχω κάνει ως επί το πλείστον, αλλά επειδή τα λεφτά είναι αρκετά (και παρόλα αυτά έχω κάθε διάθεση να τα ρίξω στο αμάξι) θα είναι κρίμα να πάνε χαμένα...

Λοιπόν? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 14:57:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μπλοκε δουλευει μονο στις στροφες.Στις ευθειες ειναι σαν απλο διαφορικό.Δεν κλεβει σε καμμια περιπτωση αλογα.Απλα λογω αυξημενης προσφυσης νομιζεις οτι πας πιο αργα.Βεβαια μια ματια στα χιλιομετρα στο κοντερ θα σε πεισει για το αντιθετο.Τωρα αν σου πω οτι με ενα μπλοκε και τα 90 αλογακια σου θα μπορεις να κινηθεις στις στροφες πιο γρηγορα απο ενα αμαξι 150 ιππων χωρις μπλοκε θα με πιστεψεις?

Το μπλοκε της Quaife δεν θα κοστισει με τιποτα 1500 ευρα.Θα φτασει καπου στα 1200 περιπου ραμμενο τοποθετημενο.Με 1200 Ευρα νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο μπορεις να βαλεις στο αμαξι σου.Το συν του συγκεκριμενου μπλοκε ειναι οτι δεν εχει δισκακια αρα χρειαζεται φθηνοτερη συντηρηση.Βαζεις μια καλη βαλβολινη ειδικη για μπλοκε (περιπου 25 Ευρα το λιτρο-θελεις 2 λιτρα) και το ξεχνας.

Βασικα εχω ξεκινησει τις διαδικασιες και ψαχνω για μεταφορικη για μειωμενο κοστος.Λογω επαγγελαματος εχω την δυαντοτητα να βρω φθηνη και αξιοπιστη μεταφορικη.

Θα επανελθω την Δευτερα με τελικες τιμες.

Οσοι πατε στο τουρινγκ πειτε στον Sidobre να σας παει μια βολτα με το δικο του που φοραει το ιδιο μπλοκε και τα ξαναλεμε απο Δευτερα.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Δεκ 2004, 20:04:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Το μπλοκε δουλευει μονο στις στροφες.Στις ευθειες ειναι σαν απλο διαφορικό.Δεν κλεβει σε καμμια περιπτωση αλογα.Απλα λογω αυξημενης προσφυσης νομιζεις οτι πας πιο αργα.Βεβαια μια ματια στα χιλιομετρα στο κοντερ θα σε πεισει για το αντιθετο.Τωρα αν σου πω οτι με ενα μπλοκε και τα 90 αλογακια σου θα μπορεις να κινηθεις στις στροφες πιο γρηγορα απο ενα αμαξι 150 ιππων χωρις μπλοκε θα με πιστεψεις?


Φυσικά και θα σε πιστέψω ρε Μάκη! Αφού σου λέω, το έχω ψάξει το θέμα αρκετά, το μόνο που δεν ήξερα ήτανε αν υπήρχε κάποιο πλαφόν κατώτατης ιπποδύναμης! Very happy

pugsang έγραψε:
Το μπλοκε της Quaife δεν θα κοστισει με τιποτα 1500 ευρα.Θα φτασει καπου στα 1200 περιπου ραμμενο τοποθετημενο.Με 1200 Ευρα νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο μπορεις να βαλεις στο αμαξι σου.Το συν του συγκεκριμενου μπλοκε ειναι οτι δεν εχει δισκακια αρα χρειαζεται φθηνοτερη συντηρηση.Βαζεις μια καλη βαλβολινη ειδικη για μπλοκε (περιπου 25 Ευρα το λιτρο-θελεις 2 λιτρα) και το ξεχνας.?


Ωραία Cool

pugsang έγραψε:
Βασικα εχω ξεκινησει τις διαδικασιες και ψαχνω για μεταφορικη για μειωμενο κοστος.Λογω επαγγελαματος εχω την δυαντοτητα να βρω φθηνη και αξιοπιστη μεταφορικη.


Αν θες στο θέμα "μεταφορική" μπορώ να βοηθήσω και εγώ λίγο αν με προμηθεύσεις με τις διευθύνσεις. Φυσικά όμως, δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να βοηθήσω λόγω του ότι δεν ξέρω το επάγγελμα σου και τί άκρες έχεις Wink

pugsang έγραψε:
Θα επανελθω την Δευτερα με τελικες τιμες.


ΟΚ Wink

pugsang έγραψε:
Οσοι πατε στο τουρινγκ πειτε στον Sidobre να σας παει μια βολτα με το δικο του που φοραει το ιδιο μπλοκε και τα ξαναλεμε απο Δευτερα.


Αμφιβάλλω αν το κοίταξε κανείς αυτό το post πριν από το touring Razz

Anyway, Μάκη, εμένα με βάζεις μέσα για παραγγελία, αλλά όπως σου είπα προς τα τέλη Μαρτίου που θα έχω συγκεντρώσει το ποσό, αν δεν μου κάτσει καμιά στραβή οικονομικά Sad

Για την τοποθέτηση δεν ξέρω πότε θα την κάνω Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2004, 10:05:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mια και υπάρχει το συγκεκριμένο τοπικ, νομίζω ότι είναι το πιο ιδανικό να γράψω τις πρώτες εντυπώσεις μου από το Μπλοκεδάκι μου...

Κατ'αρχήν το Quaife έχει άλλο ένα πλεονέκτημα: Επειδή είναι με γρανάζια και όχι με δισκάκια η εμπλοκή του γίνεται μόνο όταν χάσει πρόσφυση ένας από τους δύο τροχούς. Αυτό μεταφράζεται στο ότι δεν το καταλαβαίνεις ότι υπάρχει (δεν κάνει μούτρα, δεν σε ενοχλεί) παρά μόνο όταν πατήσεις γκάζι στην στροφή. Τότε με ένα μαγικό τρόπο, σου βάζει προοδευτικά την μούρη μέσα στην στροφή και μένεις μ@λακας...

Η πρώτη παρατήρηση όταν το έβαλα ήταν ότι το τιμόνι βάρυνε και βέβαια ότι είχε καλύτερη αίσθηση!

Το ότι βάρυνε δεν το συζητώ... ότι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί... το έψαχνα από την αρχή!

Ξεκίνησα να δοκιμάζω (για να το μάθω κι'όλας). Μούτρα πουθενά στην νορμάλ οδήγηση... (μα καλά σκέφτηκα... Πόσο άσχετοι είναι αυτοί που έλεγαν ότι θα μου κάνει μούτρα... ευτυχώς που υπήρχαν και οι μηχανικοί που από την αρχή μου έλεγαν ότι ΔΕΝ θα κάνει).

Στροφή πρώτη... γκάζι σταθερό και το αμάξι στρίβει... προοδευτικά γκάζι και η μούρη μαγικά αρχίζει και μπαίνει προς το εσωτερικό της στροφής.... Χαμόγελο....

Σκηνικό 1ο... Μπαίνω γρήγορα σε στροφή, ακολουθεί αριστερή σε χάσιμο και το αμάξι πηδάει και προσγειώνεται ελαφρώς με το πλάι (ωωωωχχχ σκέφτηκα... θα αρχίσουμε τις απανωτές σφαλιάρες!). Μικρή διόρθωση στο τιμόνι και γκάζι για να μαζέψω.... Το αυτοκίνητο γραπώνει κάτω και φεύγει σαν να μην συμβαίνει τπτ... Χαμόγελο στα αυτιά.....

Σαββατοκύριακο 1ο.... Touring Ελάτη. Χαλαρά μέσα (μετα της συζύγου) δοκιμάζουμε τις μύριες στροφούλες (πολύ ωραία η Ελάτη και το Περτούλι ρε παιδιά! Θα ξαναπάμε!) Φρένα πριν και γκάζι στην στροφή και το αμάξι από τρένο έγινε διαβήτης... Μα δεν θα μου γλυστρίσει πουθενά; ΜΑ που είναι το ΟΡΙΟ; Η γενική μου εικόνα ήταν ότι είμουν 2-3 κλικ (και τέσσερα και πέντε) πιο άνετος... Προβληματισμός πουθενά... Μέχρι και η γυναίκα που άλλες φορές θα με σταμάταγε τώρα ήταν άνετη...

Λίγα λόγια: ΘΕΙΚΟ! ΑΠΙΘΑΝΟ, ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ (ας με σταματήσει κάποιος ρε παιδιά!)

Σοβαρολογώντας τώρα, ΜΑΚΡΑΝ η καλύτερη βελτίωση του αυτοκινήτου, καμμία σχέση, από άλλο πλανήτη και ανυπομονώ να το μάθω καλά (χμμμ μάλλον σε πίστα θα γίνει αυτό) γιατί το αμάξι έχει ανέβει πολλές κατηγορίες πάνω και έχω χεστεί (από χαρά) πάνω μου!

Μα ας ξεκολήσει κάποιος αυτό το χαμόγελο από πάνω μου... Θα με περάσουν για ζαβό!

Υ.Γ. Ας δώσει κάποιος χαιρετίσματα σε εκείνο το rallάκι που χαροπάλεβε στην Κοκκινοπούλου (δεξιά γλυστερή) γιατί τον πέρασα με όσα και ακόμα προσπαθεί να ξεκολήσει τους οφθαλμούς του από το τζάμι του....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2004, 17:41:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τασο δεν ακουγονται καθολου θορυβοι του τυπου χρακ χρουκ κατα διαστημματα ???
θυμαμαι σε 106 που ειχα οδηγησει με δαυτο το μαραφετι ακουγονταν διαφορα κυριως σε ευθεια και ο τυπος εψαχνε να το πουλησει για να παρει bacci διαφορικο 45% ... μονο που δε θυμαμαι αν το bacci ηταν με δισκακια η οχι.
το δικο σου μεχρι τι ποσοστο φτανει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2004, 18:15:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To bacci είναι με δισκάκια. Στο 106sportclub, υπάρχουν αρκετοί που πίνουν νερό στ' όνομα του (με 25% ρύθμιση, για το δρόμο).

Βέβαια και το ATB σαν ιδέα είναι ενδιαφέρον. Πρέπει να είναι το πιο ήπιο μπλοκέ και να μην ταλαιπωρεί τόσο τα ημιαξόνια. Ίσως ο Τάσος να μπορεί να μας πει περισσότερα για το πόσο "κλωτσάει" σε σχέση με τα συμβατικά μπλοκέ με δισκάκια...


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2004, 18:20:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο ειχε παντως 45% και ηταν απιστευτο .....
καμια σχεση με αλλα μπλοκε που εχω οδηγησει...
για τον μπουμπη εχει ακουσει κανεις τιποτα?
ειδικα απο αντοχη δεν φαινεται και τοσο αξιοπιστο του μπουμπη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2004, 09:04:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια ολα ειναι ζήτημα τοποθέτησης.Αν απλα πρεσσαριστεί και δεν ραφτεί στην κορώνα εχει διαφορους τετοιους θορύβους.Στου Τασου που εγινε σωστη δουλεια με ραψιμο και διπλες αφαλειες δεν καταλαβαίνεις οτι εχει μπλοκε.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2004, 09:53:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω γράψει μέχρι στιγμής 1000 χλμ και δεν έχω ακούσει το παραμικρό! Ούτε κιχ. Απόσο το έχω συζητήσει και με διάφορους, το αν θα ακουστεί είναι όντως θέμα τοποθέτησης.

Το συγκεκριμένο μάλιστα Quaife το είχαν βάλει 2 παιδιά, αλλά λόγω κακής τοποθέτησης τους είχε γυρίσει η κορώνα. Το είχαν βάλει απλώς πρεσσαριστό και όποιο διαφορικό βάλεις ακόμα και απλό αν το πρεσσάρεις απλώς θα σου γυρίσει. Μάλιστα επειδή το αυτοκίνητο μου είναι και το πιο "δυνατό" από αυτά που είχε μπει, το είχα λίγο άγχος. Μόλις είδα όμως την δουλειά που έγινε είμαι σίγουρος ότι και 500 άλογα να είχα, δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσει λόγω των ασφαλειών. Φανταστείτε τις ασφάλειες σαν πύρους ασφαλείας που δεν επιτρέπουν με τίποτα να γυρίσει το ένα κομμάτι με το άλλο. Και εκτός αυτού είναι ΚΑΙ ραμμένο.

Τώρα όσο αφορά τα είδη των μπλοκέ:

Οσα είναι με γρανάζια είναι πολύ πιο ήπια στην λειτουργία τους. Ιδανικά για βολτίσιο αμάξι. Το Quaife είναι φανταστικά ήπιο, δεν με έχει ταράξει ποτέ μέχρι τώρα και απλώς δουλεύει ήρεμα και ωραία. Αυτό ήθελα από την αρχή γιατί αν το μπλοκέ έχει ξεσπάσματα, φθείρει τα ημιαξόνια.

Επίσης το Quaife λόγω των γραναζιών έχει προοδευτική εμπλοκή που σημαίνει ότι ξεκινάει από 0% εμπλοκή εμπλέκεται όταν "βλέπει" την διαφορά ροπής των τροχών προοδευτικά (ανάλογα με το ποσοστό διαφοράς της ροπής) και φτάνει έως όσο το έχεις ρυθμίσει. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ρίχνει κλωτσιές και τραντάγματα. Σε εμένα αρχικά είναι ρυθμισμένο για βόλτα και εκμάθηση μέχρι 25-27% και αργότερα βλέπουμε.

To Bacci είναι με δισκάκια. Τα Δισκάκια χρησιμοποιούνται περισσότερο στους αγώνες γιατί είναι πιο ξερά. Προσωπικά δεν θα το έβαζα. Επίσης επειδή τα δισκάκια φθείρονται πιο εύκολα κάθε 20.000 χλμ θέλει άνοιγμα και σφήξιμο.

Του μπούμπη δε, είναι μονίμου εμπλοκής με δισκάκια. Αυτό σημαίνει ότι έχεις πάντα το ποσοστό εμπλοκής ακόμα και στην ευθεία και γι' αυτό φθείρεται εύκολα με τα χιλιόμετρα (κάθε 5.000 με 10.000 άνοιγμα και επισκευή).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2004, 13:40:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χθες κόντεψα να πλακωθώ με ένα παληκάρι... λόγω βλ@κεί@ς του βέβαια...

"Μην βάλεις μπλοκέ, θα σου πετάει μούτρα το αμάξι...", "δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις σε βροχή"...

ΒΡ@ Π@π@ρ@, έχεις ιδέα τί κάνει το μπλοκέ? "Ναι..." και όταν μου εξήγησε αυτός τί ξέρει περί μπλοκέ, εγώ έπιανα τα... φρύδια μου... όταν του είπα περί 30%, αυτός τραβούσε τα μαλλιά του Cool

Τέλοσπαντων, διαπίστωσα και χθες, πόσο λάθος ενημερωμένος κόσμος υπάρχει, και πόσο προνομιούχος είμαι που έχω ένα ολόκληρο club για το αμάξι μου να μπορώ να συζητάω τεκμηριωμένα και να παίρνω απόψεις από δοκιμασμένα πράγματα Wink

Όποιος λοιπόν δεν πείθεται για το μπλοκέ που προσφέρεται τώρα στην τιμή που προσφέρεται... κρίμα Cool

Τάσο, για φτιάξε με λίγο, μέχρι πόσο % ρυθμίζεται? Cool

Μάκη, και οι 2 μας μόνο να είμαστε, το μπλοκέ θα το πάρουμε φίλε! Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2004, 13:47:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι Σταυρο οπως και να εχει θα το παρουμε dont worry.Στειλε μου με Pm το τηλεφωνο σου για να σου πω λεπτομερειες.


Οσο για το ποσοστο ρυθμισεις να εισαι σιγουρος οτι το συγκεκριμενο ρυθμιζεται μεχρι εκει που αλλα δεν περνουν και σιγουρα δεν θα χρειαστει ποτε.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 51, 52, 53  Επόμενη
Σελίδα 1 από 53

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3611s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on