Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 23:57:39 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 και υπερστροφή |
|
|
ανοιγω αυτο το τοπικ γιατι δεν εχω βρει κατι παρομοιο ...
αν ειναι μεταφερτε το αλλου.
μετα απο 7μηνες συμβιωσης και μετα απο την αποτυχημενη προσπαθεια να παρω ραλλυ εχω να δηλωσω τα εξης για το 206 μου. -1.6-
αυτο που με ενοχλει αφανταστα στο αυτοκινητο μου ειναι
α.αριστερη κολωνα
β.ασαφεια-xazema εμπρος μερους κοινως turn in
γ.ελλειψη παιχνιδιου με κωλο οπως με 106... απλα υπερστροφη στην εξοδο των στροφων μετα απο ατσαλες κινησεις...
ψαχνοντας ολους αυτους τους μηνες και ρωτωντας και βλεπωντας-συζητωντας πανω σε τρια 206 που ειχαν βαλει αναρτηση διαπιστωσα τα εξης...
το β. εν μερει δδιορθωνεται. βεβαια 106 ποτε δε θα γινει αλλα σκεφτειτε οτι εκει παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες περα απο στησιμο οπως π.χ λαστιχα,παραπανω βαρος εμπρος αξονα κλπ... πανως σιγουρα η κατασταση βελτιωνεται με αφτερ μαρκετ αναρτηση και λοιπες λυσεις
το γ. ομως ΔΕΝ αλλαζει αντιθετα και στα 3 206 μαλλον επιδεινωθηκε το παιχνιδι με το πωπο του 206. και με αλλαγη αντιστρ-ραβδων πισω και χωρις, αυτο που καταλαβα ειναι οτι ο κωλος γινεται πιο σταθερος και απλα δεν φευγει. χρειαζεται πολυ προσπαθεια και οταν το πετυχεις αυτο θα γινει πιο αποτομα...
δηλαδη ειναι εντελως ανεφικτο να πλησιασουμε το πατημα-ρυθμισιμοτητα-παιχνιδι ενος 106... αντιθετα ισως απομακρυνομαστε.μαλιστα καποιος μου ειπε απλα να βαλω πισω αντιστρεπτικη 21χιλ και αφτερ μαρκετ αμορτισερ και τιποτα αλλο...κοινως ο καθενας λεει για αυτο οτι θελει.
εμενα προσωπικα αυτο που μου λειπει απο 106 ειναι αυτο το παιχνιδι με την ουρα απο αρχη τησ στροφης και οχι στην εξοδο και ατσαλα οπως με 206...πιθανον αν το πετυχω αυτο να χασω σε αλλα πραγματα οπως πατημα στην εθνικη-σταθεροτητα κλπ αλλα εμενα προσωπικα δεν με απασχολουν τοσο αυτα.
θελω ενα αυτοκινητο πιο ρυθμισιμο-πιο απολυτο-πιο αντρικο(χωρις παρεξηγηση κυριες μου) προς τα δεδομενα του 106...
για να καταλαβετε τι εννοω εγω προτιμω να κατεβω πυργο απο αθηνα-κορινθο-τριπολη-βυτινα-λαγκαδια-ολυμπια-πυργο παρα απο την εθνικη!!!!
τρελος για δεσιμο αλλα ετσι μεγαλωσα αναποδα κοντα στα προβατακια για να ξεχνιομαστε μπεεεε.
το ερωτημα λοιπον που θετω σε οσους εχουν ιδιες ανησυχιες και μετρο συγκρισης απο 106 ειναι ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΑ?
πραγματικα ειμαι στο τσακ να το πεταξω και να παρω με αυτα τα λεφτα ενα ραλλυ 02 μοντελο με 22000χλμ που εχω βρει συν ενα kia picanto για τις μετακινησεις μου στην αθηνα...μιλαμε για μεγαλη απογοητευση.
λυσεις του τυπου αλλαξε πιεσεις στα λαστιχα, τραβα χειροφρενα, βαλε λεντα κλπ σε ενα ατομο 26χρονων μηχανολογο που οδηγουσε κορσα β με στενοπιατελα, 26-22 χιλ αντιστρεπτικες και 185-50-14 λαστιχα και χαιροταν τον απολυτο ορισμο της ατσαλης υπερστροφης σε αυτο τον παναθλιο κουβα ........ δεν θα γινουν δεκτες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Νοέ 2004, 01:48:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 και υπερστροφη |
|
|
volvos έγραψε: | ανοιγω αυτο το τοπικ γιατι δεν εχω βρει κατι παρομοιο ...
αν ειναι μεταφερτε το αλλου.
μετα απο 7μηνες συμβιωσης και μετα απο την αποτυχημενη προσπαθεια να παρω ραλλυ εχω να δηλωσω τα εξης για το 206 μου. -1.6-
αυτο που με ενοχλει αφανταστα στο αυτοκινητο μου ειναι
α.αριστερη κολωνα |
Και εμένα με ενοχλεί ελάχιστα... Θα την ομορφύνω με ένα Halmeter και ένα πυρόμετρο
volvos έγραψε: | β.ασαφεια-xazema εμπρος μερους κοινως turn in
|
Εννοείς ότι "πετάει μούτρα"? Αν ναι, πάρε βόλτα ένα Ibiza και θα αισθανθείς ευτυχής για το 206 σου
volvos έγραψε: | γ.ελλειψη παιχνιδιου με κωλο οπως με 106... απλα υπερστροφη στην εξοδο των στροφων μετα απο ατσαλες κινησεις... |
Αν το 206 είχε την συμπεριφορά του 106, τότε ποιός ο λόγος ύπαρξης και των 2?
volvos έγραψε: | ψαχνοντας ολους αυτους τους μηνες και ρωτωντας και βλεπωντας-συζητωντας πανω σε τρια 206 που ειχαν βαλει αναρτηση διαπιστωσα τα εξης...
το β. εν μερει δδιορθωνεται. βεβαια 106 ποτε δε θα γινει αλλα σκεφτειτε οτι εκει παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες περα απο στησιμο οπως π.χ λαστιχα,παραπανω βαρος εμπρος αξονα κλπ... πανως σιγουρα η κατασταση βελτιωνεται με αφτερ μαρκετ αναρτηση και λοιπες λυσεις |
Συμφωνώ...
volvos έγραψε: | το γ. ομως ΔΕΝ αλλαζει αντιθετα και στα 3 206 μαλλον επιδεινωθηκε το παιχνιδι με το πωπο του 206. και με αλλαγη αντιστρ-ραβδων πισω και χωρις, αυτο που καταλαβα ειναι οτι ο κωλος γινεται πιο σταθερος και απλα δεν φευγει. χρειαζεται πολυ προσπαθεια και οταν το πετυχεις αυτο θα γινει πιο αποτομα... |
Do you know "άσε-πάτα"?
volvos έγραψε: | δηλαδη ειναι εντελως ανεφικτο να πλησιασουμε το πατημα-ρυθμισιμοτητα-παιχνιδι ενος 106... |
Δεν έχω πάρει βόλτα 106 γιατί δεν χωράω στην θέση του οδηγού Αλλά και πάλι είσαι φάουλ Παναγιώτη...
volvos έγραψε: | αντιθετα ισως απομακρυνομαστε.μαλιστα καποιος μου ειπε απλα να βαλω πισω αντιστρεπτικη 21χιλ και αφτερ μαρκετ αμορτισερ και τιποτα αλλο...κοινως ο καθενας λεει για αυτο οτι θελει.
εμενα προσωπικα αυτο που μου λειπει απο 106 ειναι αυτο το παιχνιδι με την ουρα απο αρχη τησ στροφης και οχι στην εξοδο και ατσαλα οπως με 206...πιθανον αν το πετυχω αυτο να χασω σε αλλα πραγματα οπως πατημα στην εθνικη-σταθεροτητα κλπ αλλα εμενα προσωπικα δεν με απασχολουν τοσο αυτα. |
Ε τότε προσπάθησε να το πετύχεις... (θυμίσου το "άσε-πάτα" για αρχή και μετά σκέψου περί στησίματος του αμαξιού )
volvos έγραψε: | θελω ενα αυτοκινητο πιο ρυθμισιμο-πιο απολυτο-πιο αντρικο(χωρις παρεξηγηση κυριες μου) προς τα δεδομενα του 106...
για να καταλαβετε τι εννοω εγω προτιμω να κατεβω πυργο απο αθηνα-κορινθο-τριπολη-βυτινα-λαγκαδια-ολυμπια-πυργο παρα απο την εθνικη!!!!
τρελος για δεσιμο αλλα ετσι μεγαλωσα αναποδα κοντα στα προβατακια για να ξεχνιομαστε μπεεεε. |
ΓΚΟΥΧPeugeot SportΓΚΟΥΧ ΠΡΑΤΣ σώρρει
volvos έγραψε: | το ερωτημα λοιπον που θετω σε οσους εχουν ιδιες ανησυχιες και μετρο συγκρισης απο 106 ειναι ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΑ? |
ΓΚΟΥΧPeugeot SportΓΚΟΥΧ ΠΡΑΤΣ ΠΡΟΥΤΣ σώρρει
volvos έγραψε: | πραγματικα ειμαι στο τσακ να το πεταξω και να παρω με αυτα τα λεφτα ενα ραλλυ 02 μοντελο με 22000χλμ που εχω βρει συν ενα kia picanto για τις μετακινησεις μου στην αθηνα...μιλαμε για μεγαλη απογοητευση. |
Από το να το πετάξεις, δώστο σε εμένα, όλο και κάτι θα βρώ να το κάνω!
volvos έγραψε: | λυσεις του τυπου αλλαξε πιεσεις στα λαστιχα, τραβα χειροφρενα, βαλε λεντα κλπ σε ενα ατομο 26χρονων μηχανολογο που οδηγουσε κορσα β με στενοπιατελα, 26-22 χιλ αντιστρεπτικες και 185-50-14 λαστιχα και χαιροταν τον απολυτο ορισμο της ατσαλης υπερστροφης σε αυτο τον παναθλιο κουβα ........ δεν θα γινουν δεκτες |
"απολυτο ορισμο της ατσαλης υπερστροφης"? Σε corsa? Μάλλον με ψαρόβαρκα είχες μπλέξει... ΚΟΟΟΡΗ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗ ΚΟΟΟΟΟΡΗ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗ.... ΚΟΟΟΟΟΡΗ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗ ΚΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΠΕΛΙΑΑΑΑ Εσύ και τα opel σου...
Anyway, στήσε το αμάξι βάσει peugeot sport, και δεν θα απογοητευτείς... κάτι ξέρουνε τα παλικάρια... τόσους αγώνες έχουνε τρέξει
ΜΦΧ, Σταύρος
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Νοέ 2004, 08:34:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με εξαίρεση το α.(κολώνα ) τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ αναιρέσιμα
Turn in :Δεν τραβάς ένα κατέβασμα ταχυτητας στην είσοδο να δείς που θα βάλει την μούρη του ,στα χώματα μπούκα
....και κει που θα έχεις ρίξει το κατέβασμα ένα πάτα-άσε ή ένα τσίμπιματάκι των φρένων και Let the party begin
μπορείς βέβαια να στρίβεις τελευταία στιγμή κόβωντας το τιμόνι λίγο παραπάνω ...
Δοκιμασμένο σε δύο 206 μαμα το ένα 1,6 Τhat's me και το άλλο 1,4 8v (τα οποία έχουν και καλύτερο turn in -75 κιλά μείον στον εμπρός άξονα είναι αυτά ) και σε ένα εσάκι κάναμε με το μικρό κάποιον να σκύψει να δεί που έχουν κρύψει το διαφορικό οι Γάλλοι ,όταν στο εσάκι αυτό το έκανα και εγώ είχαμε και καμια 20αρια χλμ πάνω
Είτε το θέλουμε είτε όχι το μόνο που κάνουμε όταν το βελτιώνουμε/χαμηλώνουμε αναρτησιακά είναι να ανεβάζουμε τα ήδη μεγάλα όρια που έχει -άλλαξα λάστιχα και το χάζεμα έχει μειωθεί αισθητά στις μπούκες και τις προσπάθειες για δίωξιμο μου φαίνεται ότι θα φάω πόρτα ,δεν το έχω βγάλει έξω ακόμα επαρχιακό , και σκέφτομαι ότι όταν χαμηλώσει ελαφρώς παντιλίκι θα κάνω μόνο με χειρόφρενο ή με διαφορικό πίσω
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Νοέ 2004, 12:44:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάντο σα δίλιτρο,
αντιστρεπτική μπροστά από 206 cc
ράδοι στρέψης από GTi ( 19,5 mm) η RC(20mm)
αντιστρεπτική πίσω από δίλιτρο
ελατήρια δίλιτρου (για να μην αλλάζεις αμορτισέρ)
φέρτο και σε αναλογία ύψους αντίστοιχη και θα δεις ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο.(ραλλύ δεν θα γίνει να εξηγούμαστε)
αύτη η λύση δεν είναι η καλύτερη, άλλωστε κανείς δεν ξέρει ποια είναι η καλύτερη, αλλά είναι η μαμά λύση και σίγουρα δοκιμασμένη.Το μόνο που δεν νομίζω να σου δώσει είναι το τιμόνι του δίλιτρου το οποίο δεν έχω βρει ακόμα που ωφείλει την τόσο καλή του αίσθηση.
Τέλος μιλάμε για μια άκρως οικονομική λύση της τάξεως των 400Ε περίπου
ε και αμα θες του ρίχνεις και ένα σετ 16άρες
ή κάντο rc απλά θα σου κοστίσουν οι πίσω μπάρες της ανάρτησης κατά τα άλλα ότι είπα πριν κάντα από RC εκτός από την αντιστρεπτική μπροστά που δεν μπαίνει σε σένα + αμορτισερ και μάλλον άλλα ψαλίδια...
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος
S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Νοέ 2004, 20:32:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιωτη η αληθεια ειναι μια και τα ημιμετρα να τα ξεχασεις.
Προσωπικα το αυτοκινητο εχει απαραδεκτη μουρη και το γ@μημεν@ το τιμονι με 3,2 στροφες τι να κλασει..
Οχι πως το 206 δεν στριβει γρηγορ αλλα την παιχνιδιαρικη αισθηση του 106 και καποιων ιταλικων δεν προκειται να την βρεις.
Σε καταλαβαινω απολυτα,εχω δοκιμασει καποια πραγματακια αλλα το ελικοπτερο αεροπλανο δεν γινεται..
Σορυ για τον τονο αλλα επειδη καταλαβαινω απολυτα την αισθηση σου και ως παθων σου ξεκαθαριζω την κατασταση..
ROTAX 125-και τα μυαλα....................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Νοέ 2004, 21:32:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γερασιμε το ξερω εχεις δικιο....
οταν εχεις μαθει να κανεις ταρζανιες σε ενα κορσα σαν κιαυτο που περιεγραψα( παρεπιμπτοντως 24-22ηταν οι αντιστρεπτικες μπερδευτηκα πανω στη συγχηση) που ηταν πιο δυσκολο στο οριο και απο ραλλυ και ξαφνικα μεταπηδας σε ενα τραινο σαν το 206 που σε κανει να αισθανεσαι κουλομαρια που γυρνα απο τη λαικη.... εεεε παει πολυ....
πιθανον το αυτοκινητο να γινεται παιχνιδιαρικο με 340+χλμ απο οτι μπαινω αλλλα εγω μεχρι εκει μπορω δεν ειμαι μακρευ.....μιλαω για ταχυτητες ανω των 140 στο σχολιο αυτο...
οσο αφορα μουρη δεν εχω παραπονα απο τα χλμ που μπαινει αλλα απο την αισθηση... δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που να βγαζουν ολη τη 1η σε ανηφορικη φουρκετα σπινιαροντας αλλα χωρις να ανοιγει ουτε εκατοστο η μουρη τροχια........ ειδικα δε αν δειτε τι κανει το rc καταλαβαινετε τι εννοω...
το θεμα ειναι οτι ολα πλεον τα αυτοκινητα σημερα στηνονται στο πισω μερος. εμπρος οι λυσεις ειναι ιδιες και με μικρες παραλλαγες. πισω ειναι το παιχνιδι
το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτου που λεω ειναι η 147 με την 156 ιδια αμαξια με εντελως αλλο πατημα.εγω προσωπικα την 156 την ειχα ερωτευτει καποτε και ξερετε ποια ειναι η διαφορα τους ????
απλα η ξενερωτη παναθλια 147-σε σχεση με 156- εχει εναν εγκαρσιο συνδεσμο στη πισω αναρτηση καποια εκατοστα μετατοπισμενο στο σημειο στηριξης του στο σασι σε σχεση με 156....αποτελεσμα ---το χαος...
κατι αντιστοιχο συμβαινει με τα 106-206 χονδρικα ... μικρες παρεμβασεις στο ιδιο εργο που αλλαζουν το τελος....
ειλικρινα αν μπορουσα να το δωσω μεχρι 14000€ θα επαιρνα 9000€ το ραλλυ που ανεφερα και ενα κια πικαντο με 1000δοσεις για τα 35000χλμ το χρονο που κανω στην αθηνα..
υ.γ σχολια για την οδηγηση μου και πως γυρνα ενα αυτοκινητο δεν θα τα σχολιασω οχι απο ηρωνεια αλλα γιατι ελπιζω απο μονοι σας να δειτε απο αυτα που γραφω οτι δεν ειμαι ασχετος
υ.γ2 αναρτηση απο 2.0 πισω....μαλλον δεν με διαβασατε ανεφερα οτι ειχαν βαλει 20αρες ραβδους απο 2.0 gti 04 μοντελο συν 21αρα αντιστρεπτ πισω και 20 εμπρος... οι 2 στους 3 αυτα ο τριτος μαμα πισω αποτελεσμα με 2.0 πισω χειροτερο......οσο αφορα αυτο που αναφερω εγω για το κωλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 08:44:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@Παναγιώτης-volvos
δεν είπαμε ότι είσαι άσχετος ,απλά παρέθεσα κάποιες τεχνικές που εφαρμόζω εγώ τουλάχιστον για να μειώσω αυτά που αναφέρεις και μου την δίνουν και εμένα μερικές φορές ...
Η αίσθηση και η διάθεση για παιχνίδι που σου προσφέρει ένα αυτοκίνητο σημαίνουν ότι θα πρέπει να ξεχάσεις κάποια άλλα ...
Οποσδήποτε αυτό είναι μια ξεκάθαρρη ιεράρχηση προτεραιοτήτων του καθενός μας
Υ.Γ για την απόλυτη αίσθηση θα προτιμούσα αυτοκίνητο που δεν θα το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα ....γιαυτό και επέλεξα το 206 αντί του Ράλλου ,γιατί ο Ράλλος αποκλείεται να τα έβγαζε πέρα και πιο πιθανών να σιχτίριζα την επιλογή μου
Με την ρόδα στον αέρα ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Τετ 24 Νοέ 2004, 11:25:44, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 09:39:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ θα συμφωνήσω με τον Γεράσιμο.
Παναγιώτη,αφου ακούγεσε τόσο ξενερωμένος με τη μαλθακότητα (σε σχέση με το 106) που διακρίνει το 206,είναι καλύτερα να το δώσεις και να πάρεις ένα 106.
Οτι ράβδους και να βάλεις,οτι αντιστρεπτικές,οτι αμορτισέρ και ελατήρια, δεν πρόκειτε να καταφέρεις να βρείς την καθαρόαιμη αίσθηση του 106 rallye στο 206 σου.
p.s. Βασικά είχες κάποτε 106 ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 13:01:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω κανει γυρω στα 5000χλμ σε ενα μηνα με σαξο vts οταν ειχα δουλεψει ενα καλοκαιρι στο ams και εχω μαθει να οδηγω σε ενα ραλλυ 1.6 8ν με το οποιο ειχαμε γραψει με το κολλητο μου ολες τις ειδικες γυρω απο αττικη οταν ετοιμαζοταν να τρεξει με το ραλλυ.......
αλλα μη νομιζειςι μπροστα στο κορσα που ειχα ετσι οπως το ειχα κανει, το 106 μου φαινοταν παιχνιδι...ποσο μαλλον το 206!
το λαθος μου ηταν οτι ΔΕΝ οδηγησα το 206 πριν το παρω.... συν το οτι δεν αντεχα να με κοροιδευουν ζητωντας οτι θελουν οσοι πουλαγαν 106 περυσι το φλεβαρη που ψαχνομουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 13:04:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υ.γ ευχαριστω που καποιοι συμφωνειτε με την αισθηση που ειχα αποκομισει απο το 206 μου αυτους τους 7μηνες γιατι ειχα φτασει να νομιζω οτι ειμαι παραλογος με αυτα που ζηταω και ασχετος οσον αφορα αυτα που διαβαζα εδω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 13:15:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε αν κατσεις να το καλοσκεφτεις στην τελικη δεν σε κοροιδευαν οσοι ζηταγαν 10 και 11 χιλιαρικα για το 106.Γιατι οτι και να παρεις αφου ηθελες 106 τετοιο δεν θα ειναι.
Για μενα κακως που την ειδες ετσι και δεν πηρες το 106.Αυτη την στιγμη δεν θα ψαχνοσουν να κανεις το 206 106.Θα το ειχες ετοιμο.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 13:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kανεις λαθος μακη... οταν σου ζητουν για 03-5000χλμ μοντελο 13000€, 03-15000χλμ 12000€, 02-40000€ 11500€ και αλλα τετοια τραγελαφικα και με 14500 παιρνεις ενα 206 καινουργιο ειναι κοροιδια απλα δεν ειχα τοτε το χρονο και την ανεση να περιμενω καθως ημουν χωρις αμαξι......
απλα ηλπιζα οτι θα μπορεσω να πλησιασω προς αυτο που ηθελα...δεν φανταζομουν οτι υπαρχει τοσο χαος.... το γα**το ειναι οτι το 206 σε ολα τα υπολοιπα ειναι καλυτερο απο οτι περιμενα.....ακομα και απο το μοτερ δε μπορω να πω οτι βαζω τα κλαμματα...αλλα απο οδηγικη συμπεριφορα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!
406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 18:59:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | kανεις λαθος μακη... οταν σου ζητουν για 03-5000χλμ μοντελο 13000€, 03-15000χλμ 12000€, 02-40000€ 11500€ και αλλα τετοια τραγελαφικα και με 14500 παιρνεις ενα 206 καινουργιο ειναι κοροιδια απλα δεν ειχα τοτε το χρονο και την ανεση να περιμενω καθως ημουν χωρις αμαξι......
απλα ηλπιζα οτι θα μπορεσω να πλησιασω προς αυτο που ηθελα...δεν φανταζομουν οτι υπαρχει τοσο χαος.... το γα**το ειναι οτι το 206 σε ολα τα υπολοιπα ειναι καλυτερο απο οτι περιμενα.....ακομα και απο το μοτερ δε μπορω να πω οτι βαζω τα κλαμματα...αλλα απο οδηγικη συμπεριφορα |
λοιπόν εγώ λέω κάτι άλλο. αγάπησε το 206 σου, γιατί με την λογική την δική σου θα χάσεις πολλά. peugeot sport ανάρτηση θα σου προτείνω και εγώ. την ακριβή.
εγώ γιατί έχω την άισθηση ότι το 206 έχει μεγάλη ευαισθησία και ασάφεια στον πίσω άξονα ??
τις προάλλες ενώ πήγαινα με 130 στα λιμανάκια 2 στροφές πριν την τρύπα του καραμανλή στη αριστερή στροφή φοβήθηκα και άφησα το γκάζι λίγο και αμέσως πέταξε κόλο. το μάζεψα αλλά μπορώ να πω ότι ή αδρεναλίνη μου εκτυνάχθηκε στο κόκκινο !!!
το 106 που είχα το απλό το 1.4 ήταν και αυτό ωραίο αλλά θεωρώ ότι ήταν ποιό σταθερό από το δικό μας.
Γενικά πάντως να ξέρεις ότι όσο ποιό σκληρό είναι πίσω τόσο ποιό εύκολα ξεκολλάει με μια τιμονιά.
εσύ τι έχεις βάλει στο δικό σου (από ανάρτηση εννοώ) ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 11:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: |
λοιπόν εγώ λέω κάτι άλλο. αγάπησε το 206 σου, γιατί με την λογική την δική σου θα χάσεις πολλά. peugeot sport ανάρτηση θα σου προτείνω και εγώ. την ακριβή.
το 106 που είχα το απλό το 1.4 ήταν και αυτό ωραίο αλλά θεωρώ ότι ήταν ποιό σταθερό από το δικό μας.
|
εσύ έχεις CC μην το ξεχνάς, μεγάααααλες διαφορές!!
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!
406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:01:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: |
λοιπόν εγώ λέω κάτι άλλο. αγάπησε το 206 σου, γιατί με την λογική την δική σου θα χάσεις πολλά. peugeot sport ανάρτηση θα σου προτείνω και εγώ. την ακριβή.
το 106 που είχα το απλό το 1.4 ήταν και αυτό ωραίο αλλά θεωρώ ότι ήταν ποιό σταθερό από το δικό μας.
|
εσύ έχεις CC μην το ξεχνάς, μεγάααααλες διαφορές!! |
υπέρ του κλειστού εννοείς μεγάλες διαφορές ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:08:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
...απλα ηλπιζα οτι θα μπορεσω να πλησιασω προς αυτο που ηθελα...δεν φανταζομουν οτι υπαρχει τοσο χαος.... το γα**το ειναι οτι το 206 σε ολα τα υπολοιπα ειναι καλυτερο απο οτι περιμενα.....ακομα και απο το μοτερ δε μπορω να πω οτι βαζω τα κλαμματα...αλλα απο οδηγικη συμπεριφορα |
Άλλο οδική συμπεριφορά και άλλο οδηγική απόλαυση..
Οκ,είπαμε.Το 206 δεν είναι ουτε γίνετε 106 Rallye,αλλα τα πράγματα δεν είναι και τόσο τραγικά όσο τα παρουσιάζεις...
Το οτι το 206 δεν ταίριαζε στο δικό σου οδηγικό στύλ,δεν σημαίνει οτι είναι και για κλάματα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 14:28:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θες περισσοτερα παιχνιδια με το κολο του 206 υπαρχει μια σιγουρη λυση: Ξεσκιζεις τα μπροστα λαστιχα με παντιλικια και μετα τα αλλαζεις με τα πισω Ειχα κανει την εξυπναδα να βαλω καινουρια μονο μπροστα και να αφησω τα παλια (30.000 χλμ) πισω. Οταν ηθελες ο κολος εφευγε προοδευτικα στην εισοδο της στροφης αλλα στη βροχη ηταν για κλαματα !!!!
Βεβαια μπορεις να δοκιμασεις με μικροτερη διαφορα χλμ μπροστα πισω πχ 10.000 η 5.000 χλμ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 15:11:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για άλλη μια φορά το χέσατε!
Μπορεί να λέμε ότι το 206 δεν είναι ραλλύ, αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα.
Το 206 οδηγικά είναι σαφέστατα ανώτερο από το ραλλύ για πολλούς και διάφορους λόγους.
Από το εργοστάσιο, συμφωνώ ότι το 206 έρχεται σαφέστατα με πιο ήπιες διαθέσεις, πιο ταξιδιάρικο αν θέλετε και όχι όπως το ραλλύ που είναι από την αρχή για πιο συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό.
Νομίζω ότι το λέει και η έκδοση "Rallye" ενώ αυτή απουσιάζει από τα 206.
Ομως εκεί τελειώνουν εντελώς τα + και τα - των δύο αυτοκινήτων.
Αν το δείτε πιο βαθειά το θέμα θα ανακαλύψετε ότι το 206 υπερτερεί σε πάρα πολλά έναντι του 106 που θα νιώθατε τυχεροί που το πήρατε (όπως άλλο τόσο αυτοί που πήραν 306 και γιατί όχι και τα 307...)
Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το 206 έχει πολύ καλύτερο πλαίσιο. Κάτι που αποδεικνύεται και στην παθητική ασφάλεια αλλά και στην ακαμψία του. Στο 106 απουσιάζει η γέφυρα και τα ψαλίδια του είναι στηριγμένα στο πλαίσιο, πράγμα που το κάνει να κοιτάει πολύ μειονεκτικά το 206 (μια που είναι το παράδειγμά μας). Επίσης το 206 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο. Αυτό δημιουργεί καλύτερες προϋποθέσεις στρέψης κάτω από όλες τις συνθήκες. Το μόνο σημείο που είναι καλύτερο το 106 είναι αυτό του κέντρου βάρους αλλά και του Roll Center.
Εχετε συνηθήσει από κακοστημένα αυτοκίνητα και γι'αυτό λέτε ότι οι aftermarket λύσεις δεν κάνουν δουλειά. Εχει μαλιάσει η γλώσσα μας να εξηγούμε πλέον ότι βάζοντας ένα σετ αμορτισέρ και ελατήρια δεν είναι λύση, αν δεν ισσοροπήσουν όλες οι δυνάμεις πάνω στο αυτοκίνητο.
Και το καλύτερο σημείο είναι αυτό των χεριών. Ολος ο κόσμος όταν αρχίζει να μιλάει για υπερστροφές και υποστροφές τα αντιλαμβάνετε όπως του τα δίνει το αυτοκίνητο και όχι όπως στην πραγματικότητα θα πρέπει να τα εκμεταλλευτεί!
Για να γίνω πιο κατανοητός ας παραθέσω κάποια πραγματάκια που υπόθηκαν....
«Το 206 έχει ένα χάζεμα του μπροστινού μέρους»
Οταν έχουμε ένα αυτοκίνητο όπου αυτό είναι στημένο για ταξίδια, σαφέστατα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση. Αυτό συνεπάγεται σε μεγάλη διαδρομή στην ανάρτηση με μαλακό προοδευτικό ελατήριο, όπου με επίσης μαλακό rebound γίνεται απορρόφηση των ανωμαλιών. Οταν αυτό το αυτοκίνητο, στρέφεται σε κλειστές στροφές, έχουμε μεγάλες μετατοπίσεις φορτίου από τον ένα τροχό στον άλλο, με αποτέλεσμα να χάνουμε σε πρόσφυση. Οταν χάνει πρόσφυση κάποιος από τους δύο τροχούς τότε το τιμόνι μας ελαφραίνει ενώ η δύναμη δεν μεταφέρεται σωστά στο δρόμο.
Η λύση δεν είναι να μειώσουμε την διαδρομή της ανάρτησης αφού χρειάζεται για τις ανωμαλίες, αλλά να αυξήσουμε την δύναμη που χρειάζεται για να συμπιεστεί η ανάρτηση. Με αυτόν τον τρόπο θα επιτύχουμε μικρότερη μεταφορά φορτίου από τροχό σε τροχό. Αλυσιδωτά αφού θα αυξήσουμε την δύναμη που θα χρειαστεί για να συμπιεστεί η ανάρτηση (σκληρότερα ελατήρια) θα πρέπει να αυξήσουμε και τα αμορτισέρ έτσι ώστε να συγκρατούν την δύναμη επαναφοράς του ελλατηρίου (δυνατότερο rebound). Mε τον τρόπο αυτό, μειώνουμε την μεταφορά φορτίου και οι τροχοί μας πατάνε καλύτερα στο δρόμο έτσι ώστε μας δίνουν μεγαλύτερη πρόσφυση (καλύτερο κράτημα, καλύτερη αίσθηση).
«ελλειψη παιχνιδιου με κωλο οπως με 106... απλα υπερστροφη στην εξοδο των στροφων μετα απο ατσαλες κινησεις... »
Τα 106 και όλα τα αυτοκίνητα με ανάρτηση που δουλεύει πιο σπορτιβ, εκμεταλλεύονται την μετατόπιση φορτίου πίσω προς τα μπροστά, μειώνοντας την πρόσφυση των πίσω τροχών. Οταν μειώνεται η ήδη μικρή κατανομή βάρους από την μετατόπιση φορτίου, τότε το πίσω μέρος ξεκολλάει έχοντας "υπερστροφή". Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό αρκεί να είναι προβλέψιμο. Στα 206 με την εργοστασιακή ανάρτηση, ενώ υπάρχουν οι ίδιες μεταφορές φορτίου, ο πίσω άξωνας έχει μεγάλη υπερέκταση με αποτέλεσμα οι τροχοί να πατάνε στον δρόμο και να μειώνουν το φαινόμενο της υπερστροφής.
Αν αλλάξουμε την σκληρότητα του μπροστινού μέρους και αφήσουμε όπως πριν το πίσω (όπως γίνεται συνήθως) το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα χειρότερο. Μικρή μεταφορά φορτίου επειδή το μπροστινό μέρος δεν συμπιέζεται τόσο, μαλακό και ασαφές το πίσω μέρος.
Ο Κανόνας του σωστού στησίματος λέει ότι ποσοστιαία όσο αλλάζουμε την σκληρότητα μπροστά πρέπει να το κάνουμε και πίσω. Επειδή πίσω δεν έχει ελατήρια λόγω των υστερούντων βραχίωνων, υπάρχουν οι ράβδοι στρέψης. Αυτοί είναι τα αντίστοιχα ελατήρια για πίσω. Αλλάζοντας τις ράβδους με μεγαλύτερου πάχους αλλάζουμε και την σκληρότητα του πίσω μέρους ενώ μειώνεται σε συνάρτηση με τα σκληρότητα αμορτισέρ (που είναι απαραίτητα) και λίγο η διαδρομή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το πίσω μέρος να είναι πιο σαφές και να ακούει καλύτερα στους χειρισμούς μας όσο αφορά την μετατόπιση φορτίου.
Το κυριότερο όπως έγραψα και πιο πάνω είναι όμως ο τρόπος που οδηγούμε το αυτοκίνητό μας. Πόσο επιβραδύνουμε πριν την στροφή, πόσο πατάμε το γκάζι μέσα στην στροφή, που πατάμε γκάζι, φρένο κλπ, είναι το πιο σημαντικό όσο αφορά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ο κανόνας για την γρήγορη οδήγηση είναι slow in, fast out . Ομως το κυριότερο είναι αφού γνωρίζουμε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας, να εκμεταλευόμαστε την μεταφορά φορτίου προς όφελός μας! Ο καλύτερος τρόπος για να εκμεταλευτούμε την μεταφορά φορτίου, είναι η επιβράδυνση μέχρι το apex της στροφής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μεταφορά φορτίου μπροστά και την ελάφρωση του πίσω μέρους δημιουργώντας μια δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο. Τότε το πίσω μέρος γλυστράει και το αυτοκίνητο "βλέπει" στα ίσια την έξοδο της στροφής. Είναι το σημείο που πρέπει να πατήσουμε το γκάζι ώστε να επανέλθει η κατανομή φορτίου και το αυτοκίνητο να έχει την μέγιστη επιτάχυνση μέχρι την επόμενη στροφή...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!
406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 15:26:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όλα ξεκινάνε παιδιά από εμάς. ΔΕν ξέρουμε τι θέλουμε. άλλο θέλουμε και άλλο αγοράζουμε!!!
ο φίλος μας ήθελε ραλλύ αλλά πήρε 206.
τώρα θέλει να πάρει ραλλύ και ενα KIA για να κάνει την δουλειά του.
Τι να λέμε λοιπόν. Συνέλθεται Παρακαλώ !!!
και μπράβο Τάσο για το σεμινάριο!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 18:50:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Τότε το πίσω μέρος γλυστράει και το αυτοκίνητο "βλέπει" στα ίσια την έξοδο της στροφής. Είναι το σημείο που πρέπει να πατήσουμε το γκάζι ώστε να επανέλθει η κατανομή φορτίου και το αυτοκίνητο να έχει την μέγιστη επιτάχυνση μέχρι την επόμενη στροφή... |
Εδώ φαντάζομαι εννοείς το "μαζεύω μούτρα"?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|