PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 GT-Rallye-RC : Πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 04:28:04    Θέμα δημοσίευσης: 207 GT-Rallye-RC : Πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θίγω το θέμα για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως.

Οι πολλαπλασιαστές από τα 207 GT/Rallye/RC ενδέχεται να παρουσιάσουν πρόβλημα με τον καιρό. Αντιστοιχούν ένας σε κάθε κύλινδρο και είναι αυτά που βλέπετε να προεξέχουν πάνω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα.

Είναι ένα κοινό ανταλλακτικό με εκείνους των αντίστοιχων αυτοκινήτων του group VAG και υπό ορισμένες -αδιευκρίνιστες εως τώρα- συνθήκες καιγονται και σταματούν να λειτουργούν. Μέχρι στιγμής η βλάβη αυτή έχει παρουσιαστεί σε αρκετά αυτοκίνητα και εντοπίζεται από το διαγνωστικό σαν "random misfire".

Συμπτώματα: Κατακόρυφη πτώση απόδοσης, το αυτοκίνητο γίνεται τρικύλινδρο, ανάβει antipollution fault (με λαμπάκι check engine) και μυρίζει άκαυτη βενζίνη από την εξάτμιση.

Πιθανές επιπλοκές:
1. Καταστροφή καταλύτη από άκαυτη βενζίνη
2. Έκπλυση χιτωνίου στον κύλινδρο που δεν γίνεται ανάφλεξη με ενδεχόμενο επακόλουθο χαραγμα χιτωνίου από τα ελατήρια

Τί να κάνετε όταν συμβεί:
Οδηγήστε σιγά σιγά στην πλησιέστερη Peugeot και αλλάξτε τον πολλαπλασιαστή που κάηκε.
Χωρίς διαγνωστικό μπορεί να εντοπιστεί ξεκουμπώνοντας και ξανακουμπώνοντας διαδοχικά πολλαπλασιαστές, ώστε να βρεθεί σε ποιόν δεν αλλάζει ο ήχος του κινητήρα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
booster (θανάσης)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 15 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 167

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 07:39:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από προσωπική εμπειρία αυτό συμβαίνει όχι μόνο στα GT/Rallye αλλά και στα απλά 1.6 και 1.4.

Σε ένα φιλικό 1.4 έγινε το εξής: ΄Αναψε antipollution fault, και στο συνεργείο βρήκαν καμμένο πολλαπλασιαστή. Τον αλλάξανε και για μία βδομάδα ήταν ok, όσπου ξανάναψε! Πηγαίνοντας και πάλι στο συνεργείο βρήκαν ότι τα μπεκ ήταν βουλομένα από κακή βενζίνη. Αυτό είχε προκαλέσει εξαρχής και το κάψιμο του πολλαπλασιαστή. Αλλάξαν τα μπεκ και από τότε όλα οκ.

Οπότε όταν δείτε antipollution fault έλεγχο και στα μπεκ και στο πολλαπλασιαστή. Και προσοχή στις βενζίνες. Βάζετε που και που καμιά vpower..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 07:55:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι απαραίτητο να φταίει πολλαπλασιαστής αλλά μπορεί να είναι η κατάληξη από κάτι άλλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 11:51:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κ εγω παθων με τον πολλαπλασιαστη,επισης να προσθεσω οτι πρεπει να ελεγχεται και το μπουζι απο τον καμμενο πολλαπλασιαστη γιατι στο δικο μου η ακιδα απλα δεν υπηρχε.Ωραια ηταν ομως,για 10 λεπτα νομιζα οτι ειχα Impreza Rotfl


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 16:03:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο να φταίει πολλαπλασιαστής αλλά μπορεί να είναι η κατάληξη από κάτι άλλο.


τωρα το κανες ακομα χειροτερα...δλδ και να αλλαξεις αν ειναι καταληξη απο κατι αλλο θα το ξαναπαθεις Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 22:37:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημειώστε ότι η πορεία των πραγμάτων, σε περίπτωση που σας αρέσει να κάνετε σαν impreza έχει ως εξής:

1. Ρετάρει και γίνεσαι τρικύλινδρος

2. Ανάβει antipollution (οι καγκουρότεροι εξ ημών δεν θα το προσέξουν καθώς θα ευλογούν τον κύριο που το αυτοκίνητο επιτέλους απέκτησε το σωστό ήχο)

3. Το αυτοκίνητο σέρνεται στο δρόμο (impreza μόνο στον ήχο δηλαδή)

4. Αν το παρακάνετε γίνεται έκπλυση χιτωνίου και κινδυνεύετε να τσακίσετε μπιέλα αν κολλήσουν τα ελατήρια. Γιατί η βενζίνη διαλύει το λάδι που υπάρχει στο χιτώνιο.

5. Οι άκαυτες που φεύγουν από τον κύλινδρο που ρετάρει περνούν στην εξαγωγή και καίγονται μαζί με τα καυσαέρια σε όλο το μήκος της εξάτμισης - κατι σαν σύστημα antilag.

Το πρόβλημα -όπως συμβαίνει σε όλα τα συστήματα antilag- είναι ότι αν παραγίνει το κακό με τις άκαυτες τότε ο καταλύτης μπορεί να λιώσει, αφού ολόκληρη η σωλήνωση και η τουρμπίνα πυρώνουν από την καύση.

Μόλις λιώσει ο καταλύτης το αυτοκίνητο σέρνεται κι επίσημα πλέον, οπότε η αντικατάσταση ενός μόνο πολλαπλασιαστή δεν επαναφέρει τις χαμένες επιδόσεις.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 22:44:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κ ποσο θα παει το μαλλι σε ενδεχομενο προβλημα?
Η αλλαγη πολλαπλασιαστη δλδ..


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Δεκ 2008, 04:08:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο,να σε ρωτησω,εχω ενα φιλο ο οποιος οταν του εκαψε τον πολλαπλασιαστη,του εκαψε και τον εγκεφαλο.Πρεπει να εχετε μιλησει και μαζι.Αυτο μπορει να εγινε διοτι ο πολλαπλασιαστης εστειλε πισω το ρευμα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dikonou 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 08 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 114

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Δεκ 2008, 11:00:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω τί πολλαπλασιαστές φοράνε τα 207?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2008, 13:51:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dikonou έγραψε:
Να ρωτήσω τί πολλαπλασιαστές φοράνε τα 207?


κανα sagem θα φοράνε Δημήτρη και αυτά.... και θα θέλει κανα beru...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2008, 14:14:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εναν ενιαιο πολλαπλασιαστη εχουν,οχι 4 ξεχωριστους οπως τα Renault. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2008, 16:06:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Εναν ενιαιο πολλαπλασιαστη εχουν,οχι 4 ξεχωριστους οπως τα Renault. Wink


ειναι σιγουρο αυτο?κ αυτο που πεταει πανω απο καθε μπουζι τι ειναι...τι ακριβως αλλαζεις δλδ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2008, 17:49:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Εναν ενιαιο πολλαπλασιαστη εχουν,οχι 4 ξεχωριστους οπως τα Renault. Wink


Πίστεψε με κάθε μπουζόπίπα είναι και πολλαπλασιαστής όπως κάναν στα μηχανάκια πρώτη φορά. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2008, 19:25:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημειωσατε ακυρο,εχω ενα 207 στοκ που φοραει τον TU5 και πανω στην αφηρημαδα μου ουτε καν εδωσα σημασια στα υπολοιπα... Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MTerry 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


320 si

Ένταξη: 09 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2008, 22:16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jim207GT έγραψε:
Πίστεψε με κάθε μπουζόπίπα είναι και πολλαπλασιαστής όπως κάναν στα μηχανάκια πρώτη φορά. Wink


Off Topic Smile
Πρώτη φορά . ηταν σε αυτοκίνητο παραγωγής το 1983 σε SAAB 900 Turbo
Τα μηχανάκια αργησαν . . . Very happy


. . .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Απρ 2011, 19:37:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους και Χρονια Πολλά!!

Το αυτοκίνητο μου για πολύ καιρό δεν πάει πολύ καλά. Μετά από ένα χρόνο που το είχα πάρει αισθανόμουν την απόδοση του rallye να πέφτει, σαν απόδειξη οτί μέτραγα 0-100km/h με λαπτοπ (συνδεδεμένο με OBD) και μου έβγαζε 9,7sec στην καλύτερη (ενώ ήταν μαμά).
Αργότερα πήρε ο κολλητός μου το Scirocco και είχα σαν μέτρο αυτόν. Στην αρχή μου έριχνε περίπου 3-4 αυτοκίνητα από 2ες μέχρι και κούμπωμα 5ης αλλά από 3ες και 2500rpm του έριχνα άνετα 2+ αυτοκίνητα (ροπή από χαμηλά), αργότερα μου έριχνε κολώνα ξανά από 2ες μέχρι και κούμπωμα 5ης και από χαμηλά πηγαίναμε μαζί.. Έτσι άρχισα να υποπτεύομαι οτι κάτι δεν πάει καλά..
Στα 38000km ένα πρωινό που το έβαλα μπρός με -2C δούλευε τρικύλινδρό για λίγο και μετα από 5 λεπτά έστρωσε. Ετσι το πήγα σε μηχανικό την επόμενη μέρα και διάβασε οτι ο εγκέφαλός ειχε βγάλει αδύναμη καύση στον 4ο κύλινδρο και μου είπε οτι μάλλον μπουζί είναι και έτσι τα άλλαξα. Ταυτόχρονα αισθανόμουν κατι μικρά (εώς ανεπαίσθητα) κοψίματα όταν πάταγα μισό γκάζι από χαμηλά (δηλαδη όταν είχε υψηλό φορτίο). Τεσπα δεν μου ξαναδούλεψε τρικύλινδρο για αρκετό καιρό.
Στα 40.000km έβαλα πρόγραμμα 95αρας και για να δω πως πάω ξανά άνοιξα με Scirocco με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε μαζί άλλα μετα από λίγο καιρο έχανα πάλι (άρα το αυτοκίνητο όντως χάνει απόδοση με τον καιρό). Μετα από λίγο έβαλα πρόγραμμα 100αρας αλλά και πάλι το rallaki δεν πήγαινέ καλά.. Ταυτόχρονα όμως τα κοψίματα που μου έκανε χαμηλά ήταν πιο έντονα. Έτσι λοιπόν έκανα το δυναμομέτρηση και είδα τα διαγράμματα μια χαρά αλλά η απόδοση 20 άλογα κάτω από αυτά που έπρεπε..
Έτσι τώρα έχοντας ελέγξει τα πάντα στο αυτοκίνητο (πίεση, συμπίεση, Ν75, καταλύτη και άλλα πολλά όπως έχω γράψει κατά καιρούς) υποπτεύομε πως μάλλον είναι ο πολλαπλασιαστής στον 4ο κύλινδρο που είναι λιγο πρίν τα φτύσει και δεν στέλνει σωστό ρεύμα στο μπουζι. Το οποίο έχει σαν απότελεσμα ο εγκέφαλός να καταλαβαίνει από τα καυσαέρια οτι κάτι δεν πάει καλά (βλέποντας οτι το μίγμα είναι πιο πλούσιο από ότι πρέπει) και με συνεχεις διορθώσεις ρίχνει την απόδοση στο μοτέρ. Για αυτο ο Salex στο δυναμόμετρο που έλεγξε τα καυσαέρια είδε το μίγμα λίγο πιο πλούσιο.. Ετσι επέιδη το ρευμα γίνεται άλο και πιο αδύναμο ριχνει σταδιακά την απόδοση στο μοτέρ!!
Η απόψη σας???

Πραγματικα η Ιστορία της ζωής μου..


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Απρ 2011, 22:14:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη.
Μιχάλη τα fuel trims τι δείχνουν?επίσης από χρονισμό είναι 100% σίγουρο ότι είναι οκ?
πολύ σοβαρό το πρόβλημα που θίγεις κ ελπίζω να βρεις την λύση κ να σταματήσει η ταλαιπωρία σου .


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Απρ 2011, 23:44:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αφου ταλαιπωρήθηκες τοσο αλλαξε και ενα πολλαπλασιαστη να δεις να ειναι αυτο....

τι αλλο να κανεις?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Απρ 2011, 12:14:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis27:
Χρονισμό έκανα στα 42000km στον Καντερε (ελπίζω) και τώρα έχω 49000km! Τα Fuel trims δεν τα έχω δει ακόμα αλλά από ότι έχω ρωτήσει δεν μπορείς να το καταλάβεις με κάποιο τρόπο μόνο αν ανοιξεις μοτέρ! Θα τα δω όμως και θα σου πω!

alexandros 207 Rallye:
Προφανως θα το δοκιμάσω και αυτο! Απλά θα πάρω πρώτα από κάποιου φίλου με Rallye να τον αλλάξω επιτόπου και να δω αν υπάρχει διαφορά.

Απλά γράφω ώστε αφενός να γνωρίζουμε τι πρόβλημα μπορεί να ¨βρει¨ ένα 207 και αφετέρου αν θεωρείται λογικό η πτώση απόδοσης να οφείλετε σε πολλαπλασιαστή..


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pol 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 gt

Ένταξη: 20 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: n.penteli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:01:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας μποριτε να μοθ πειτε τιμη για τους πολλαπλασιαστες


kap pol
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2077s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on