Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
StAkIS (Χρήστος) Μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 29 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 12:30:39 Θέμα δημοσίευσης: Service 40.000 χλμ. |
|
|
Λοιπον, αρχικά να αναφέρω ότι έμαθα για έναν "καλό" μηχανικό, μάλλον!
Πήρα τηλέφωνο τον μηχανικό μου (τον μόνο που εμπιστευόμουν και άξιζε!), ο οποίος έχει φύγει από την Peugeot και έχει πάει στην Citroen(ακούτε Miltella, Slash, Alexandre & Svstouk...), και τον ρώτησα αν με κάποιο τρόπο μπορώ να πάω το αμάξι σε αυτόν, εξηγώντας του βέβαια ότι δεν εμπιστεύομαι κανέναν άλλον και όπως ήταν αναμενόμενο μου είπε ότι δεν γίνεται! Μου σύστησε όμως, κάποιον στην Δάφνη, όπου θα με προσέξει όπως έκανε και αυτός! Πήρα τηλέφωνο τον τύπο στην Δάφνη, μιλήσαμε και κλείσαμε για αύριο ραντεβού για το service των 40.000χλμ. Τιμή 90 ευρώ! Μιλήσαμε γενικά, φαινόταν "σωστός" εκ πρώτης άποψης και έμαθα ότι αναλαμβάνει μόνο Peugeot! Ειδικεύεται στα ηλεκτρονικά και φτιάχνει αμάξια για αγώνες! Μου είπε μια γνωστή φίρμα, του καταστήματος του! Τέλος πάντων!
Ελπίζω να βρει την λύση που αναφέρω και σε προηγούμενο topic! Αν όλα πάνε καλά και μέινω ευχαριστημένος, θα σας ενημερώσω!
Τι λέτε; Να πάω σε αυτόν ή να προτιμήσω μια αντιπροσωπεία για το service;
Ενημερωτικά έμαθα τιμές για service 40.000χλμ για 206 1,4 XR και σας τις αναφέρω ενημερωτικά:
Έψιλον = 200 ευρώ
Dakkar = 278 ευρώ
Lion Hellas = 160 ευρώ
(Miltella, Slash, Alexandre & Svstouk, πιθανολογείται ένα από τα "πρόβλήματά" μου, να είναι κάποια ρύθμιση ίσως στις βαλβίδες, όπου και ρώτησα στη Lion και ανέφεραν ότι στο service των 40.000 μπορεί να χρειάζεται να γίνει!)
Επίσης θα ήθελα plz να μου αναφέρει κάποιος, με σιγουριά, τι δουλειές γίνονται στο service των 40.000χλμ και τι αλλάγες, για να ξέρω να μην πιαστώ "κορόϊδο"! Πρέπει να ξέρω σήμερα, γιατί αύριο έχω ραντεβού με τον τύπο στην Δάφνη!
206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 12:52:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΕΙΓΟΝ!!! την γνώμη σας...! Σας ενδιαφέρει! |
|
|
StAkIS έγραψε: | Dakkar = 278 ευρώ
|
Μόλις πέρασα ένα έμφραγμα σε συνδυασμό με εγκεφαλικό
Αυτά τα λένε με τρόπο,όχι έτσι απότομα!
Και αφού ξεπέρασα την πρώτη κρυάδα,σκέφτομαι: δεν υπάρχει κάποιο πλαφόν που κυμαίνονται τα service?Οκ,κάποιες αντιπροσωπείες κάνουν μια έκπτωση (συνήθως 20% στα ανταλλακτικά) στους πελάτες τους,αλλά τέτοια διαφορά?Και έχω σκοπό να κάνω το service σ΄ αυτούς,μην την πάθω και μου λέτε μετά "δεν ήξερες-δεν ρώταγες"
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 13:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίτα...
Αν σου τον συνέστησε άνθρωπος εμπιστοσύνης να πας και να δεις, διαφορετικά δεν θα μάθεις, και μαζί σου ούτε και εμείς , αν υπάρχει κάπου ένα διαμάντι...
Για τις τιμές τώρα τι να πω. Η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Μήπως και στα εξουσιοδοτημένα υπολογίζουν και ανταλλακτικά, και το καθένα διαφορετικά. Μόνο έτσι μπορούν να δικαιολογηθούν τέτοιες διαφορές...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 14:48:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρώτον, τα λεφτά είναι πολλά, εκτός της Lion! Αν είναι δυνατόν! Πάντως ασφαλές συμπέρασμα δενμπορεί να βγει για τις τιμές, γιατί απλά δεν ξέρουμε τι θα αλλάξει ο κάθε ένας μέσα στην τιμή που σου είπαν. Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται μπουζί, φίλτρα, τακάκια; Αν ναι, σε ποια αντιπροσωπεία;
Στη δική μου αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι το σέρβις των 40.000 χλμ κοστίζει περίπου 200 ευρώ, χωρίς τα τακάκια.
Δεν μπορώ να σου πω τι να κάνεις με αυτόν που σου συνέστησαν. Μπορώ όμως να σου πω τι θα έκανα εγώ : ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ και θα είχα τα μάτια μου ανοιχτά να τον ψαρέψω (σου θυμίζει κάτι Miltella; ) να δω τι πραγματικά ξέρει και τι όχι και αν πάει να με κοροϊδέψει. Έχε πάντως κατά νου ότι και τα 90 ευρώ που σου ζήτησε ο άλλος δεν ξέρουμε τι αντιπροσωπεύουν και σε ανταλλακτικά και σε εργασία. Ψάξτο λίγο.
Στα 40.000 χλμ σου αλλάζουν όλα τα φίλτρα και τα μπουζί, όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία μου, άλλο βέβαια αν το βιβλίο συντήρησής μου λέει αλλαγή μπουζί κάθε 60.000 χλμ !!! Για περισσότερες λεπτομέρειες, άνοιξε το βιβλιαράκι συντήρησης του αυτοκινήτου σου, όπου και αναγράφονται αναλύτικά οι εργασίες που γίνονται σε κάθε σέρβις.
Ελπίζω να βοήθησα!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StAkIS (Χρήστος) Μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 29 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 14:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου τον συνέστησε ο πρώην αρχιμηχανικός της Peugeot που το πήγαινα και που από όσους ήξερα, ήταν ο μόνος εμπιστοσύνης! Θέλω να πιστεύω ότι θα αξίζει!
Όσο αφορά τις τιμές και την εξυπηρέτηση, ένα θα πω! Ήμουν πελάτης της DAKKAR (από όπου και αγόρασα το αυτοκίνητο), STΑY AWAY! Απατεώνες στην κυριολεξία! Κακή εξυπηρέτηση, κάκιστο service, ακρίβεια, και το μόνο που έβλεπες ήταν ωραία κουστούμια, μαρκετινγκίστικη ευγένια και καθαρά αμάξια στην παραλαβή! Ποτέ ξανά! Μου είχαν σακατέψει το αμάξι και μετά τη λήξη της εγγύησης πλήρωνα τις ζημιές αλλού!
Άλλη ενδεικτική τιμή:
Προβολάκια ομίχλης στην DAKKAR 110.000 δρχ, στην ΕΨΙΛΟΝ 80.000 δρχ. με εργατικά!!! Κρίνετε μόνοι σας!
Teoman, ξανασκέψου το!!! Υπάρχει πλαφόν, αλλά ποιος το ελέγχει,ε; Ουδείς! Εμείς όμως την πληρώνουμε! Για "πελάτες τους" πάλι μάλλον τους κοπανάνε! Γλυφάδα βλέπεις! Εγώ το αμάξι το πήγαινα στου δ....λου την μάνα, αλλά έβλεπες δουλειά, όσο υπήρχε ο μηχανικός μου εκεί, αλλά και απείρως καλύτερες τιμές! Κάποτε ήμουν έτοιμος να τους κάνω μύνηση, αλλά... το άφησα και απλά την έκανα!!
Πάντως, αύριο θα κριθούν πολλά!!!
206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 15:26:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StAkIS έγραψε: | Μου τον συνέστησε ο πρώην αρχιμηχανικός της Peugeot που το πήγαινα και που από όσους ήξερα, ήταν ο μόνος εμπιστοσύνης! Θέλω να πιστεύω ότι θα αξίζει!
Όσο αφορά τις τιμές και την εξυπηρέτηση, ένα θα πω! Ήμουν πελάτης της DAKKAR (από όπου και αγόρασα το αυτοκίνητο), STΑY AWAY! Απατεώνες στην κυριολεξία! Κακή εξυπηρέτηση, κάκιστο service, ακρίβεια, και το μόνο που έβλεπες ήταν ωραία κουστούμια, μαρκετινγκίστικη ευγένια και καθαρά αμάξια στην παραλαβή! Ποτέ ξανά! Μου είχαν σακατέψει το αμάξι και μετά τη λήξη της εγγύησης πλήρωνα τις ζημιές αλλού!
Άλλη ενδεικτική τιμή:
Προβολάκια ομίχλης στην DAKKAR 110.000 δρχ, στην ΕΨΙΛΟΝ 80.000 δρχ. με εργατικά!!! Κρίνετε μόνοι σας!
Teoman, ξανασκέψου το!!! Υπάρχει πλαφόν, αλλά ποιος το ελέγχει,ε; Ουδείς! Εμείς όμως την πληρώνουμε! Για "πελάτες τους" πάλι μάλλον τους κοπανάνε! Γλυφάδα βλέπεις! Εγώ το αμάξι το πήγαινα στου δ....λου την μάνα, αλλά έβλεπες δουλειά, όσο υπήρχε ο μηχανικός μου εκεί, αλλά και απείρως καλύτερες τιμές! Κάποτε ήμουν έτοιμος να τους κάνω μύνηση, αλλά... το άφησα και απλά την έκανα!!
Πάντως, αύριο θα κριθούν πολλά!!! |
Και μου είχαν φανεί οκ.Τα έχω ξανακούσει αυτά που λες.Δεν έχω πάρει από εκεί το αμάξι αλλά όποτε χρειάστηκε,δεν είχα πρόβλημα.
Anyway,stakis είμαστε και γείτονες,αν ξέρεις κάτι εκεί κοντά ενημέρωσε...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 17:09:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλαράκι καταρχήν δεν θα πήγαινες για το πρόβλημα με το δυναμό σου; Anyway, η διαφορά είναι μεγαλούτσικη (70 λιγότερο από την Lion, πολύ παραπάνω οι υπόλοιποι). Μήπως σου είπε μόνο για εργασία; Γιατί φαντάζομαι οτι σε τέτοιο service αλλάζουν μπουζί, λάδια,φίλτρα λαδιού και βενζίνης, του αέρα (εκτός αν έχεις βάλει aftermarket), μπουζί, τακάκια ίσως, φλάντζες, ρύθμισμα των βαλβίδων, και σίγουρα πόσα ακόμη που ξεχνάω. Και οτι ακόμη και της Lion μου φαίνεται φθηνό. Τέλως πάντων. Αφού σου τον συνέστησε ο άλλος ο μάστορας που είχες, τότε οκ. Πάντως κι εγώ είμαι της γνώμης, προτού κάνεις οτιδήποτε να μιλούσες λίγο μαζί του να δεις τι δουλειές κάνει, και γενικά τι απόψεις έχει, γιατί μιλάμε για λίγο πιο εξειδικευμένη εργασία.
Πάντως κι εγώ είμαι της γνώμης να πας, απλά να είσαι προσεκτικός σε όσα λέει για να κρίνεις τι παίζεται, και επίσης τι εργασία κάνει που είναι το κυριότερο, αν ξέρει δηλ. που βάζει τα χέρια του και να μην πηγαίνει ψάχνοντας, όσο και το τι εξοπλισμό έχει για να τα κάνει όλα αυτα.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StAkIS (Χρήστος) Μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 29 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 21:25:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Φιλαράκι καταρχήν δεν θα πήγαινες για το πρόβλημα με το δυναμό σου; Anyway, η διαφορά είναι μεγαλούτσικη (70 λιγότερο από την Lion, πολύ παραπάνω οι υπόλοιποι). Μήπως σου είπε μόνο για εργασία; Γιατί φαντάζομαι οτι σε τέτοιο service αλλάζουν μπουζί, λάδια,φίλτρα λαδιού και βενζίνης, του αέρα (εκτός αν έχεις βάλει aftermarket), μπουζί, τακάκια ίσως, φλάντζες, ρύθμισμα των βαλβίδων, και σίγουρα πόσα ακόμη που ξεχνάω. Και οτι ακόμη και της Lion μου φαίνεται φθηνό. Τέλως πάντων. Αφού σου τον συνέστησε ο άλλος ο μάστορας που είχες, τότε οκ. Πάντως κι εγώ είμαι της γνώμης, προτού κάνεις οτιδήποτε να μιλούσες λίγο μαζί του να δεις τι δουλειές κάνει, και γενικά τι απόψεις έχει, γιατί μιλάμε για λίγο πιο εξειδικευμένη εργασία.
Πάντως κι εγώ είμαι της γνώμης να πας, απλά να είσαι προσεκτικός σε όσα λέει για να κρίνεις τι παίζεται, και επίσης τι εργασία κάνει που είναι το κυριότερο, αν ξέρει δηλ. που βάζει τα χέρια του και να μην πηγαίνει ψάχνοντας, όσο και το τι εξοπλισμό έχει για να τα κάνει όλα αυτα. |
Φίλε Slash , θα πάω για το πρόβλημα (θα δούμε τι είναι) σε συνδιασμό με το service των 40.000 χλμ. Η LION είναι καλή μεν, αλλά μου κλείνει ραντεβού για μετα από 3 εβδομάδες και εκτός των άλλων είναι πολύ μακριά για να τρέχω και που δεν ξέρω αν θα μπορώ τότε! Τακάκια έχω αλλάξει πρόσφατα, απλά πρέπει να αλλάξω κάποια στιγμή και δισκόπλακες! Έχεις δίκιο, ότι η τιμή είναι μικρή, αλλά τον μου συνέστησε πραγματικά άξιος εμπιστοσύνης μηχανικός, ο οποίος είχε αποδείξει ότι άξιζε! Δεν μπορείς να φανταστείς τι έχω τραβήξει με άλλους! Εκτός των άλλων, δες και το πιο βασικό, ότι ο τύπος έχει συνεργείο μονο για Peugeot και ετοιμάζει και αμάξια για αγώνες γενικότερα! Θα δούμε!
Ελπίζω να μείνω ευχαριστημένος! Σίγουρα θα ελέγξω τον εξοπλισμό του! Από το τηλέφωνο φάνηκε εξηγημένο άτομο, αφού αναλύσαμε τα των αντιπροσωπειών!
Θα σας ενημερώσω after, αν αξίζει!
206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 22:22:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αν πρεπει να αλλαξεις δισκους αλλα πρεπει να αλλαξεις το υγρο των φρενων.Το γραφει το βιβλιο-εμενα ξεχασαν να μου το αλλαξουν και το εχω αφησει για τις 60000
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 02:39:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στάκαμαν, να πας με κλειστά μάτια σε αυτόν τον μηχανικό. Σίγουρα είναι καλός (δεδομένου ότι σου τον συνέστησε ο καλός σου μηχανικός). Θα σου κάνει καλή δουλειά. Είναι από τις περιπτώσεις που φωνάζουν από μακρυά. Όσο για τα 90Ε, να ξέρεις ότι το κόστος δεν είναι μοναδικό κριτήριο, υπάρχει και το θέμα της ποιότητος. Μπορεί να σου έδωσε τιμή για να σου δείξει τα περιθώρια κόστους. Άφησέ τον να σου προτείνει τα ανταλλακτικά που θα βάζεις, ρώτησέ τον εσύ για να του δείξεις ότι θέλεις να τον εμπιστευθείς.
Κάτι είπατε για κοστολόγιο στα προβολάκια ομίχλης: 80000δρχ και 110000δρχ!!! Δεν ξέρω τί άλλο περιλαμβάνουν αλλά μου φαίνονται υπερβολικά πολλά τα χρήματα! Απευθυνθείτε στον καινούριο μηχανικό του Στάκη. Εγώ είχα σπάσει πέρυσι το Χειμώνα από κομμάτι πάγου, το αριστερό ομίχλης και το αντικατέστησα με 15000δρχ μαζί με περαστικά. Έβαλα φυσικά το γνήσιο και υπ'όψιν: τα ομίχλης μας είναι μάρκας Valeo!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StAkIS (Χρήστος) Μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 29 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 11:25:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν πριν λίγο το άφησα στον τύπο, φαινόταν πραγματικά πολύ εξηγημένος, σύντομα θα μάθω και για το πρόβλημα με τον θόρυβο! Ασχολείται και φτιάχνει αμάξια για αγώνες, κυρίως 106 RALLYE!
Τελικά το ποσό θα πάει 268 ευρώ(!), κάτι που δέκτηκα, διότι εκτός από το service θα βάλω και τακάκια Bendix (είδα που τα ανέφερες σε ένα topic Miltella) μόνο που δεν είναι AS... είναι κάποια καινούργια/σειρά μεσαίας κατηγορίας, θα αλλάξω βαλβολίνες, θα αλλάξω υγρό φρένων με καλύτερο και φίτρα καλής ποιότητας, λάδια της YACCO (αλήθεια τί λένε αυτά;; αυτός τα βάζει σε αγωνιστικά) και το αμάξι θα γίνει σαν καινούριο! Θα το δει, όπως είπε μέχρι και την τελευταία βίδα! Ήμουν εκεί 2 ώρες, βγήκαμε με τον τύπο test drive, και κατάλαβε τι ακριβώς χρειαζόταν το αμάξι, το ανέβασε και το είδα και από κάτω και ένας Θεός ξέρει αν ποτέ αντιπροσωπεία της Peugeot είχε σφίξει καμμιά βίδα ή το είχε κοιτάξει "σωστά" από κάτω!
Όσο για τις δισκόπλακες που ανέφερα σε άλλο topic ότι η Peugeot μου είχε πει ότι θέλουν άλλαγμα (αρκετές χιλιάδες χλμ πριν), αυτός μου ανέφερε χαρακτηριστικά ότι αντέχουν το λιγότερο για άλλα 20.000 χλμ! Μπράβο στην PEUGEOT! Τους έλειπαν λεφτά φαίνεται!
Θα δούμε το απόγευμα βέβαια, γιατί εγώ πάντα είμαι επιφυλακτικός και δεν θέλω να ενθουσιάζομαι! Πάντως φαινόταν εμπιστοσύνης και ότι ξέρει καλά το αντικείμενο! Θα σας ενημερώσω για την δουλειά και θα σα πω αν αξίζει να τον έχετε υπόψην σας!
Παράθεση: | Κάτι είπατε για κοστολόγιο στα προβολάκια ομίχλης: 80000δρχ και 110000δρχ!!! Δεν ξέρω τί άλλο περιλαμβάνουν αλλά μου φαίνονται υπερβολικά πολλά τα χρήματα! |
Ένα κουτάκι είναι και το μόνο που περιλαμβάνει είναι το ζεύγος με τα προβολάκια, τα καλώδια, κοτσίδες, το μοχλό χειρισμού τους και κάτι συναφή που μπαίνουν στο τιμόνι, και απολύτως τίποτα άλλο! Τα υπόλοιπα τα χρεώνουν εργασια! Υπόψην ότι οι 80.000 δρχ. συμπεριλαμβάνουν εργασία (τρυπάνε την υπάρχουσα μάσκα) και είναι με Φ.Π.Α.!!!!
Μήπως να πάω να πάρω από κανα μαγαζί ηλεκτρονικών απλά λαμπάκια κρύπτον να τα βάλω μπροστά μόνος μου; Πιο φθηνά θα μου έρθουν!!! :D :D :D
206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 11:39:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Staki περιμένουμε με ανυπομονησία να μας πεις τις απόψεις σου για το service που έκανες.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 15:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως κι εμενα 90.000 μου πηραν για τα προβολακια ομιχλης περισυ σε Peugeot στον Πειραια.
λετε να εχουν τιμη κανονισμενη απο πριν;;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 16:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μενα 80000 πριν 2μιση χρονια που πηρα το αμαξι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StAkIS (Χρήστος) Μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 29 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 22:59:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν...γύρισα από το συνεργείο του τύπου και ακούστε εντυπώσεις...!
1ον) Αντί για 268 ευρώ μου πήρε 208 ευρώ...μην βιάζεστε(!)..διότι δεν μου άλλαξε τακάκια, τα θεωρούσε καινούργια ακόμη! Αλλά...μου έφτιαξε τα ήδη υπάρχοντα (της μαμάς) να μην τρίζουν και να πιάνουν καλύτερα στην δισκόπλακα, όχι όμως με κάποιο σπρέυ, απλά όπως μου είπε τα "ίσιωσε" κόβοντας κάποια κομμάτια που ακουμπούσαν άσκοπα στους τροχούς, άνευ σημασίας! Άλλαξα και υγρά φρένων με YACCO με κόστος 5 ευρώ(!!!) και πλέον το φρενάρισμα, είναι απόλαυση! :D
2ον) Άλλαξα και βαλβολίνες με κόστος 18 ευρώ, πάλι με YACCO και οι ταχυτητούλες έχουν απόκτησει μια άλλη αίσθηση, όχι όμως καμμιά τρελή διαφορά με πριν! Τέρμα όμως τα "γραπ" & "γρουπ" !
3ον) Τα λαδάκια που άλλαξαν είναι πάλι της YACCO (WX500 νομίζω) με κόστος 25,36 ευρώ, και ομολογώ ότι ο κινητήρας απέκτησε έναν διαφορετικό αέρα! Περιττό να σας πω ότι το αμάξι το "έλιωσα" στην επιστροφή και τράβαγε αρκετά καλύτερα από πριν & στις αλλαγές ταχυτήτων!
4ον) Εξωτερικά "Χτυπηματάκια", κραδασμοί έσω & έξω, και γενικά ότι απασχολεί όλους μας στο είδος "θόρυβος", εξαφανίστηκαν!!! Ένας συντονισμός που ακουγόταν στις 1500 στροφές και κάποιοι άλλοι θόρυβοι λύθηκαν, επιτέλους! Σε καμμία, μα σε καμμία τονίζω, επίσκεψή μου σε αντιπροσωπεία Peugeot δεν τα κοίταξαν καν, όσο και αν τους παρακαλούσα! Τέλος όμως! :D :D :D
5ον) Γενική εικόνα: Πραγματικά πέρα από το service των 40.000 χλμ. το αμάξι το νιώθω σχεδόν σαν καινούριο, όσο ποτέ άλλωτε μετά από service! Μη ξεχάσω να σας πω βέβαια ότι ο τύπος, ασχολήθηκε σχεδόν 1 ώρα μαζί μου πριν του αφήσω το 206ακι μου και φύγω!
6ον) Δεν χρειάστηκε να του πω για το αντίστροφο ηλεκτρονικό μετρητή για το service, το είχε ρυθμίσει! Ποιά αντιπροσωπεία δεν το ξεχνάει,ε;
7ον) Επιτέλους, δεν χρειάζεται να φέρνω το χειρόφρενο 90 μοίρες πάνω για να πιάνει καλά σε ανηφόρα! Το ρύθμισε! Γιατί πάλι, όσο και να το έλεγα σε αντιπροσωπείες Peugeot, δεν έκαναν τίποτα, με την κλασσική απάντηση: "Το σφίξαμε, δεν κάνει να το σφίξουμε και άλλο!!!!", χωρίς βέβαια να το έχουν καν αγγίξει!
8ον) Σαφώς έγινε και ηλεκτρονικός έλεγχος, με κόστος περίπου 23 ευρώ και όλα ΟΚ! Το ακούτε SAXO owners??? Άραγε να έχει καμμιά καινούρια version του cd του 206? :D :D :D
9ον) Μάλλον θα τον προτιμήσω ξανά! Δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα φθηνός, αλλά σίγουρα ξέρει να κάνει καλά την δουλειά του, με κέφι και μεράκι! Δουλεύει με λιπαντικά της YACCO και προϊόντα της BENDIX, τα οποία και αξιοποιεί στα 106 rallye που ετοιμάζει για αγώνες!
10ον) Η Peugeot επέμενε να αλλάξω δισκόπλακες (πριν αρκετές 1000δες χλμ.) διότι είχαν πρόβλημα, αλλά όπως έμαθα σήμερα είναι μια χαρά και θα με βγάλουν για τουλάχιστον 20.000 χλμ ακόμα!!!
11ον) Τέλος, αν σας έπεισα για έναν "καλό μηχανικό", να ξέρετε ότι το κανώ χωρίς να του έχω ζητήσει "μίζα"! Όχι ακόμα τουλάχιστον! Όταν χρειαστεί αλλαγή μόνο! :D :D :D
206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 23:42:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο φιλαράκι. Έχεις βρει λοιπόν ένα καλό μάστορα, κράτα τον καλά μη σου φύγει, όπως λέει και ο φίλος Miltellas. Όπως τα λες, σου έχει κάνει πολύ καλή εργασία, και σίγουρα θα έχει κοιτάξει παραμέτρους που δεν φαίνονται εκ πρώτης όψεως, αλλά έχουν κοιταχτεί. Και αφού λες οτι ετοιμάζει Rallye για αγώνες, κλπ, δεν θα είναι κανας μουφατζής. Τώρα για λάδια κλπ που σου έβαλε, μακάρι να είναι καλά. Αυτό θα το δεις μετά από χρήση σε συνθήκες δρόμου. Γνώμη μου είναι να τον κρατήσεις, μέχρι να βρεις κάποιον καλύτερο, αν θέλεις, αλλιώς είναι καλο να συνεννοείσαι μαζί του εύκολα και να σου δίνει μια πλήρη εικόνα το τι γίνεται στο αυτοκίνητό σου.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 00:46:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαίρομαι για σένα Στακ! Εμένα πάντως με έπεισες, όταν κατέβω Αθήνα και χρειαστεί να ξέρω πού θα πάω για κάτι έκτακτο!
Τώρα, για το λάδι που σου έβαλε:
Το Yacco VX500 βγαίνει σε έκδοση 10W40 και 15W50. Προφανώς σου έβαλε το 10W40. Είναι λάδι ημισυνθετικό και είναι ιδανικό για τον κινητήρα σου, κυρίως από πλευράς κόστους-απόδοσης. Για σύγκριση, είναι αντίστοιχο με τα BP Visco 5000 10W40, Motul 6100 Synergie 10W40, Paz Synt-X 10W40 κλπ. Σου δίνει πολύ καλό κρύο ξεκίνημα και σταθερότητα στην λίπανση στις υψηλές θερμοκρασίες. Υπάρχει και καλύτερο Yacco, το υπερενισχυμένο ημισυνθετικό VX600 10W40 και το 100% συνθετικό VX1000 5W40 αλλά είναι μάλλον υπερβολή να χρησιμοποιήσεις τέτοια λάδια σε χαμηλής απόδοσης κινητήρα, ειδικά για το VX1000. Υπάρχει βέβαια και το Galaxie 15W50 αλλά προορίζεται αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση.
Για τις βαλβολίνες δεν διευκρίνησες αλλά η Yacco έχει επίσης μία πολύ καλή αντίστοιχη γκάμα. Κατά σειρά ακριβότερης (και καλύτερης) προς φθηνότερη:
BVX 1000 75W-90 100% συνθετική (και για αγώνες)
BVX 600 75W-90 ημισυνθετική
BVX R 500 75W-80 ημισυνθετική και προτεινόμενη από PSA
BVX R 200 75W-80 ορυκτή και προτεινόμενη από PSA
κλπ
Σε εσένα ποιά έβαλε και "γλύκανε" το σασμάν;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 00:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσύ Μίλτο τι βαλβολίνες έχεις; Πολύ ωραίες και μαλακές οι αλλαγές από 1η σε 2α.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 01:07:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο που το τόλμησες, φίλε Στακ, και όπως είδα φαίνεται να αξίζει ο τύπος.
Εκείνο μόνο που είπες ότι το "έλιωσες" μόλις το πήρες δεν μου ακούστηκε πολύ καλό. Νομίζω ότι πρέπει να αφήνουμε για καμιά 300αριά χλμ τα λάδια να χτυπηθούν στη μηχανή πριν φτάσουμε τον κινητήρα στο "λιώσιμο".
Πού είπες ότι είναι ο τύπος;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2002, 01:09:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν κάνει η βαλβολίνη τη διαφορά! Έχω τη μανίσια! Το σασμάν είναι καλύτερο από του 1.4, τίποτα άλλο. Την διαφορά την παρατηρούν όλοι όσοι 14άρηδες οδηγήσουν το νέο 16άρι. Βέβαια, σκοπεύω να βάλω συνθετική βαλβολίνη, να δω και τί θα παιχτεί...
Εμένα μου έκανε εντύπωση ο μαλακότερος συμπλέκτης του 2λιτρου Διαολοκαζανάκια, αν και στο κούμπωμα είναι ακριβώς ίδιο, πολύ οικείο!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|