Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 19:23:34 Θέμα δημοσίευσης: Προώθηση των αυτόματων κιβωτίων απο την ΤΟΥΟΤΑ. |
|
|
Πηγη Flash.gr
Μπορεί να λέτε ότι η Toyota δεν τολμάει και να έχετε δίκιο σε πολλά θέματα, αλλά κάπου ξεπερνάει και τους πιο επαναστάτες κτασκευαστές, όπως πρόσφατα με το υβριδικό Prius ή το ριζοσπαστικό ΜR2, στο οποίο, ουσιαστικά, κατήργησε το πορτ μπαγκάζ, μια και πρόκειται για ένα σούπερσπορ αυτοκίνητο! Και τώρα έρχεται να καταργήσει τον συμπλέκτη, σε μια προσπάθεια να περάσει και στην Ευρώπη το μήνυμα της αυτόματης μετάδοσης. Ξεκινώντας, λοιπόν, από την Ιταλία, άρχισε να παραδίσει το πιο δημοφιλές της μοντέλο, το Corolla, μόνο με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Μ-ΜΤ! Το μηχανικό είναι εξτρά και έρχεται με πραγγελία και πολύμηνη αναμονή!
Οι υπεύθυνοι της Toyota πιστεύουν ότι η κίνησή τους αυτή, θα βρει απήχηση και πέρα από την Ιταλία και θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, μια και θα κάνει πιο ξεκούραστη την οδήγηση μέσα, αλλά και έξω από τις πόλεις, μειώνοντας παράλληλα και την κατανάλωση. Για την Ιταλία επελέγη η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.4 D-4D με τον τετρακύλινδρο μικρό κινητήρα τούρμπο των 90 ίππων, μια και εκεί πάνω από το 60% της ζήτησης του νέου Corolla είναι για την έκδοση ντίζελ. Να θυμίσουμε ότι το κιβώτιο Μ-ΜΤ δεν είναι σε ένα σύστημα κλασικής αυτόματης μετάδοσης με υδραυλικό μετατροπέα ροπής. Αντίθετα, ακολουθεί την αρχή του Easytronic της Opel ή του Sensodrive της Citroen και του Selespeed της Alfa Romeo.
Toyota Corolla 1.4 M-MT
Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε στην ουσία με ένα 100% μηχανικό κιβώτιο και το μόνο αυτοματοποιημένο, είναι η λειτουργία του συμπλέκτη και -αν θέλουμε- η αλλαγή των ταχυτήτων. Τρια ηλεκτροϋδραυλικά μοτεράκια αναλαμβάνουν το ρόλο που παίζει το πόδι μας όταν πατάμε και αφήνουμε τον συμπλέκτη. Αντί για εμάς το κάνουν αυτά, μόλις πιέσουμε τον μοχλό για να αλλάξουμε ταχύτητα. Φθάνοντας σε ένα φανάρι το σύστημα κατεβάζει μόνο του, μία-μία τις ταχύτητες και μένει με την 1η και τον συμπλέκτη πατημένο μέχρι να ανάψει πράσινο, να πατήσουμε το γκάζι και να φύγουμε!
Αν θέλουμε, στην αναμονή μπορούμε να βάλουμε και νεκρά. Παράλληλα με τη χειροκίνητη αλλαγή των ταχυτήτων, που γίνεται με τρόπο διαδοχικό όπως στις μοτοσυκλέτες, το Μ-ΜΤ, όπως και όλα σχεδόν τα αυτοματοποιημένα κιβώτια, ανεβάζουν τις ταχύτητες και μόνα τους χωρίς να ασχολούμαστε εμείς μ' αυτά. Ειδικά δε στην Toyota έχει δύο προγράμματα λειτουργίας, ένα νορμάλ (Ε) όπου οι αλλαγές γίνονται σε χαμηλές σχετικά στροφές γύρω στις 2.800-3.000 και ένα σπόρ (Εs), για καλύτερες επιταχύνσεις με τις αλλαγές προς τα πάνω να γίνονται κοντά στις 4.000.
Να θυμίσουμε ότι τα κιβώτια αυτά δεν κοστίζουν όσο τα κλασικά αυτόματα, είναι πιο ελαφριά και πιο απλά στη λειτουργία τους. Το ίδιο συμβαίνει και με το ιταλικό Corolla Μ-ΜΤ, το οποίο κοστίζει μόνο 15.600 ευρώ (3πορτο) ή 16.150 (5θυρο) χωρίς κλιματισμό, για τον οποίο η επιβάρυνση είναι 350 ευρώ.
http://automoto.flash.gr/news/news/2004/11/2/4286id/
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 20:17:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τον ενα η τον αλλο τροπο η αυτοκινητοβιομηχανια ολοκληρη (και οχι μονο η Toyota) προσπαθουν να περασουν αυτου του τυπου τα σασμαν!!!
Οταν ψαχναμε με τον πατηρ το καλοκαιρι για καινουρια ετοιμοπαραδοτη 5αρα με μηχανικο σασμαν στο δικτυο της BMW Hellas βρηκαμε συνολο 5 αυτοκινητα!!! Απο Steptronic γινοταν χαμος...τετοιο πηραμε κεμεις τελικα!!!
Μπορω να πω πως για καποιον που δεν τον ενδιαφερουν οι επιδοσεις ή δεν οδηγει επιθετικα ειναι το ιδανικο σασμαν!!! Αποκει και περα, τα δικα μου "συναισθηματα" ειναι αναμεικτα!!! Παιρνει πρωτοβουλιες, πραγμα που σε εκνευριζει, στο πιο σπορ προγραμμα το μονο που κανει ειναι να αλλαζει τις ταχυτητες λιγο πιο "ψηλα" και οχι πιο γρηγορα και στο "χειροκινητο" απλα κουνας το λεβιε μπροστα(-) η πισω(+), αλλα και παλι ο χρονος αλλαγης ειναι ο ιδιος και επισης λιγο πριν τον κοφτη ανεβαζει μονο του σχεση χωρις να του δωσεις εσυ εντολη!!! Για κοντραδικες-εκκινησεις ουτε λογος να γινεται!!!
Απο την αλλη, ειναι πολυ ξεκουραστο, κανει πολυ ομαλες αλλαγες, δεν μενεις ποτε "ξεκρεμαστος" απο δυναμη, με σωστη χρηση μειωνεις την καταναλωση και μου αρεσε και το kick-down (αν και καθυστερουσε λιγο)!!!
Με λιγα λογια ειναι καλο για ταξιδια και ξεκουραστο μεσα στην πολη!!! Σε στροφιλικια, σε επιθετικη (νευρικη) οδηγηση και γενικοτερα στις απαιτησεις ενος ανησυχου οδηγου δεν ταιριαζει... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|