PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αποσύρονται Peugeot και Citroen το 2006 από το WRC!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 21:30:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάρτε κόσμε να 'χετε... Evil Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
zippy (Βασιλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 GTI (2004)

Ένταξη: 08 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 267
Τόπος: newcastle & Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2004, 07:10:34    Θέμα δημοσίευσης: Καταντιαααααααα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι το ακουσα και εγω αυτο.Και για να λεμε το του λογου το αληθες το διαβασα στους 4 τροχους.Το θεμα ειναι το εξεις.Ειπαν πως σταματανε το 2005 και θα κανουν μια ανασυνταξη δυναμεων για τις επομενες χρονιες.Χωρις να ξεκαθαριζουν τιποτα.Αλλα αυτο που υποσχεθικαν ειναι οτι θα επανελθουν στο προσκινιο.

Το τελευταιο το ειδα σε μια εκπομπη στην αγγλικη τηλεωραση.Τωρα τι παιζει ενα provera ξερει. Smile Very happy Cool Laughing

Συχενωμαι που τα ford θα παρουν κεφαλι. Evil Twisted evil Mad Evil Twisted evil Mad Evil Twisted evil Mad


zippy the lion
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 15:41:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε αυτοι της PSA θα μας τρελανουν τελειως!!!!!

Απο automoto.flash.gr

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στον όμιλο PSA. Αν και πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκε πως μετά το τέλος της σεζόν 2005, οι Peugeot και Citroen αποσύρονται από το WRC, εντούτοις οι δύο εταιρίες δείχνουν να συνεχίζουν τον προγραμματισμό τους για την επόμενη χρονιά σα να μη συμβαίνει τίποτε. Η μην Citroen μπορεί να μη συνεχίζει την εξέλιξη του C4 WRC, αλλά προχώρησε στην υπογραφή συμβολαίου με τον Φρανσουά Ντυβάλ όπως είχε προγραμματίσει, ενώ και η Peugeot κάνει μεταγραφικές κινήσεις που μόνο σε εταιρία που πρόκειται να εγκαταλείψει τους αγώνες δεν αντιστοιχούν.

Έτσι λοιπόν, ακολουθώντας τα βήματα της Citroen, η Peugeot ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίου διάρκειας ενός έτους, με τον Μάρκο Μάρτιν, που το 2004 αγωνίστηκε με την ομάδα της Ford και τερμάτισε στην 3η θέση του πρωταθλήματος (κέρδισε 3 αγώνες). Αυτό σημαίνει ότι το 2005, θα βρεθεί στο τιμόνι ενός 307 WRC, παρέα με τον άλλο οδηγό της ομάδας, Μάρκους Γκρόνχολμ. Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό, ότι κυκλοφορούν φήμες που θέλουν την PSA να το ξανασκέφτεται αναφορικά με το θέμα της αποχώρησής της από το παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Βέβαια τίποτε τέτοιο δεν είναι επίσημο, πέρα από την θέση που έχει πάρει η εταιρία ανακοινώνοντας την αποχώρησή της. Ωστόσο, τίποτε δεν θα πρέπει να αποκλείεται, καθώς η στάση αυτή της PSA, ίσως να έχει να κάνει με τη χρήση ενός μοχλού πίεσης προς την FIA, καθώς η ενδεχόμενη αποχώρηση των Peugeot και Citroen από το WRC, θα μειώσουν κατακόρυφα το ενδιαφέρον της διοργάνωσης. Από την άλλη πλευρά, «παίζει» και το σενάριο της αποχώρησης μίας μόνο εκ των Peugeot-Citroen.



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
zippy (Βασιλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 GTI (2004)

Ένταξη: 08 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 267
Τόπος: newcastle & Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 16:34:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν θελω να πω κατι κακο αλλα προτιμω το 206 σαν wrc απο το 307. Smile Smile
Πως να το κανουμε ειναι πιο petit που θα λεγανε και το γαλλακια. Laughing


zippy the lion
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 12:20:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει να ετοιμαζονται να τα ποαρατησουν το 2006 αλλα μεχρι τοτε...

Απο ams.gr
Ο Εσθονός οδηγός της γαλλικής ομάδας, Μάρκο Μάρτιν, ξεκίνησε τα δοκιμαστικά με το Peugeot 307 WRC. Παρά το γεγονός ότι βγήκε δύο φορές από το δρόμο κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι εντυπώσεις του για το Peugeot 307 WRC ήταν κάτι παραπάνω από καλές.

Περισσότερο ικανοποιημένος από ότι περίμενε εμφανίστηκε ο Εσθονός οδηγός της ομάδας της Peugeot μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών με το Peugeot 307 WRC. Παρά τις δύο άτυχες στιγμές που βρέθηκε εκτός δρόμου ο Μάρκο Μάρτιν δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αλλά ορισμένες μικρές λεπτομέρειες μπορούν να διορθωθούν



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
TZAG 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Theva

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 18:13:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...και μετά λέμε πως μόνο στην Ελλάδα γίνονται τα απίστευτα! Rolling eyes


Minus the roof, the sky is the limit.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
silverpug206 (Κωνσταντίινος)
Μέλος
Μέλος


206 3 θύρες

Ένταξη: 12 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 182
Τόπος: Λευκωσία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Δεκ 2004, 01:24:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια εγω ακουσα οτι η ανακοινωση για αποχωρηση και των 2 ομαδων ειναι τακτικη για πιεση στην ομοσπονδια του WRC για να δωσει στις ομαδες κατι απαιτησεις που εχουν(πιθανον περισσοτερα χρηματα στην καθε ομαδα απο τα εσοδα που εχει η ομοσπονδια απο τα δικαιωματα μεταδοσης του ραλλυ σε καθε χωρα) Και οτι στο τελος πιθανον να αποχωρησει μονο μια απο τις 2 ομαδες. Τωρα αν ειναι αληθεια, ποιος ξερει... εγω παντος μετοχες δεν εχω στην peugeot για να ξερω σιγουρα... Very happy Very happy Very happy


Ιδρυτής
---------------------------------------
http://www.pug-club.com
PEUGEOT OWNERS CLUB CYPRUS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2005, 13:51:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από rally.gr

H ιστορία επαναλαμβάνεται;

To 1992, ως Jolly Club, η Lancia είχε κατακτήσει τον τίτλο κατασκευαστών, με τους Auriol και Kankkunen

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, και συγκεκριμένα το 1992, η τότε κραταιά Lancia είχε αποφασίσει μετά από 18 χρόνια παρουσίας στους αγώνες Ράλλυ, να αποχωρήσει από το θεσμό. Τότε, το Νοέμβριο του 1991, παρόλη την ανακοίνωση για απόσυρση από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, είχε παρουσιάσει την εκπληκτική Lancia Delta HF Integrale, ή αλλιώς Deltona, η οποία θα συμμετείχε στο θεσμό το 1992! Για να το καταφέρουν αυτό, ανέθεσαν την εκπροσώπηση της ομάδας στην ιδιωτική ομάδα Jolly Club, η οποία είχε τυπικά την ευθύνη, ενώ ουσιαστικά το εργοστάσιο παρέμενε στο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα ήταν να κατακτήσει η Lancia τον έκτο συνεχόμενο τίτλο κατασκευστών, δημιουργώντας ένα θρυλικό ρεκόρ.

Ο κλωβός ασφαλείας που πυροδότησε τις φήμες

Εν έτει 2005, υπάρχει έντονη φημολογία ότι η ιστορία θα επαναληφθεί, με κύριο εκφραστή την ομάδα της Citroen. Όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες, το γκρουπ PSA έχει αποφασίσει να αποσύρει από το WRC και τις δύο εργοστασιακές ομάδες που το εκπροσωπούν, δηλαδή τις Citroen και Peugeot. Για την ομάδα των λεόντων, υπάρχει σαφή αλλαγή πλεύσης προς τις πίστες. Αντίθετα στην Citroen, υπάρχει η σκέψη να συμμετάσχουν στους αγώνες Rally-Raid –κάτι που είχαν πραγματοποιήσει και με τις ZX- τη στιγμή που ένα νέο σενάριο αρχίζει να εμφανίζεται στο προσκήνιο. Τη «φωτιά άναψε» η δήλωση του Guy Frequelin, ότι είναι υπέρ των νέων ρολ κέιτζ στα αυτοκίνητα WRC. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA, οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα πρέπει να έχουν νέο και διαφοροποιημένο κλωβό ασφαλείας, ο οποίος απαιτεί οι σωλήνες να έχουν πάχος 1,6 χλστ. Αυτό βρίσκει αντίθετες τις ομάδες οι οποίες υποστηρίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα προστεθούν 20 κιλά, τουλάχιστον, στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, κάτι που θα έχει επίπτωση στις επιδόσεις τους. Αντίθετα, ο Frequelin υποστήριξε τον κανονισμό, δηλώνοντας το ενδιαφέρον του να υποστηρίξει ιδιωτικές ομάδες για το 2006! Ο Γάλλος μάνατζερ ήταν πολύ προσεκτικός στη δήλωσή του, μη θέλοντας να θίξει την ανακοίνωση του γκρουπ. Δεν προχώρησε σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες και υποσχέσεις, αλλά ούτε απέκλεισε την ιδέα να παίξει η Kronos το ρόλο του Jolly Club.



«Αν έχουμε τη δυνατότητα να νοικιάζουμε τα αυτοκίνητα στην Kronos, και αυτή στη συνέχεια σε ιδιώτες, τότε δεν αποκλείουμε το γεγονός να ομολογκάρουμε και να διαθέτουμε μηχανικά μέρη για την Xsara. Αυτό θα κάνει τους πελάτες μας ικανοποιημένους, τη στιγμή που αν τα αποτελέσματα τους είναι θετικά, θα μπορεί να επωφεληθεί και η ίδια η Citroen. Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να πούμε ποιοι θα είναι πελάτες μας το 2006. Δεν γνωρίζουμε ακόμα σε ποια μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού θα αγωνιζόμαστε τη νέα χρονιά. Αν χρειάζεται να αναλώνουμε όλο μας το χρόνο και την ενέργεια, τότε προφανώς δεν θα μπορούμε να βοηθήσουμε μία ιδιωτική ομάδα», υποστήριξε ο ίδιος, τη στιγμή που οι φήμες οργιάζουν. Παράλληλα, δεν δίστασε να αναφέρει, ότι το νέο έτος είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσουν πλήρες πρόγραμμα σε οποιαδήποτε μορφή αγώνων. Πάντως, το σενάριο της παρουσίας της Citroen με τα χρώματα της Kronos, τη στιγμή που η C4 θα ντεμπουτάρει σε αγώνες Rally-Raid, είναι πολύ πιθανό._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)


Μόνο απίθανο δεν είναι το ενδεχόμενο να δούμε τις Xsara και το 2006, με διαφορετικά, όμως, χρώματα!



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 09:06:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπομονη.....και θα δειξει.....Μαλλον δεν ξερουν και οι ιδιοι ακομα τι θελουν να κανουν... Wink Wink
Μανθο πιστευω οτι για οτι νεοτερο απο το θεμα θα μας ενημερωσεις (οπως παντα) πρωτος.... Exclamation Exclamation Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 10:24:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοείται!
Αυτό που έχω δει πάντως από τους 3 μέχρι τώρα αγώνες WRC 05 είναι ότι οι Citroen εχει "πέσει" λίγο σε σχέση με πέρσι ενώ η Peugeot παρουσιάζει αισθητή βελτίωση.
Είδωμεν.... και ενημερώσωμεν...!


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 11:39:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[28/3/2005]

Η μάχη τώρα αρχίζει για τον Gronholm


Ικανό για την διεκδίκηση του τίτλου θεωρεί ότι είναι το 307, ο Marcus Gronholm

O δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marcus Gronholm, παραδέχθηκε ότι ο ίδιος ανέφερε στον Jean Pierre Nicolas, ότι το 307 είναι και πάλι ισχυρός διεκδικητής του τίτλου. Ο Φιλανδός οδηγός, θεωρεί ότι το αποτέλεσμα στο Μεξικό, αλλά και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου στο Μόντε Κάρλο και την Σουηδία, μπορούν να οδηγήσουν με ασφάλεια σε αυτό το συμπέρασμα. Βέβαια, ο ίδιος ήταν αυτός που έχασε μία σχεδόν σίγουρη θέση στο βάθρο του Πριγκηπάτου, αλλά και τη δεύτερη θέση στη Σουηδία, όταν διέλυσε το Peugeot του, ενώ τερμάτισε δεύτερος στο Μεξικό. Και όλα αυτά, την ώρα που ο ομόσταυλος του Markko Martin, έχει τερματίσει και στους τρεις γύρους του θεσμού στην πρώτη τετράδα της κατάταξης, δίνοντας έτσι στην ομάδα του ένα προβάδισμα οκτώ βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η γαλλική ομάδα αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά και οδικής συμπεριφοράς με το 307, τα οποία όμως έλυσε μέσα στο 2005, ειδικά μετά από την αλλαγή των κανονισμών που επέτρεψαν το φαρδύτερο μετατρόχιο στα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC. Ο Gronholm, δήλωσε: «Είπα στον Jean Pierre Nicolas, ότι το Πρωτάθλημα τώρα αρχίζει. Τώρα μπορούμε να μαζέψουμε πολλούς βαθμούς, αλλά και να σημειώσουμε την πρώτη μας νίκη για το 2005, ακόμα και στην Ν. Ζηλανδία. Στον συγκεκριμένο αγώνα, πέρσι είχαμε πάει πολύ καλά. Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση. Το αυτοκίνητο πλέον λειτουργεί ιδανικά και χωρίς προβλήματα και απομένουν μερικές λεπτομέρειες για να μπορέσουμε να πούμε ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τις Subaru και Citroen». Πάντως, ο Φιλανδός πρέπει να αλλάξει προσέγγιση όσον αφορά την τακτική του στο Πρωτάθλημα, αφού πλέον είναι φανερό ότι η στρατηγική maximum attack είναι παρακινδυνευμένη και δεν οδηγεί στον τίτλο._

απο rally.gr.......................................................................................


τωρα να πω οτι το λεγαμε μηνες τωρα???????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2005, 15:48:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από rally.gr

Ετοιμάζει αγωνιστική ομάδα ο Carlos Sainz;

Φαίνεται πως, αν και η Citroen αποσύρεται επίσημα στο τέλος της χρονιάς, οι Xsara WRC θα συνεχίσουν να κοσμούν τα ράλλυ και τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο μεγάλος Carlos Sainz φέρεται να βρίσκεται προ των πυλών της δημιουργίας μιας αμιγώς ισπανικής ομάδας, τόσο σε πληρώματα όσο και σε χορηγούς.

Περισσότερα εδώ: http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=7860&race_id=0


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 15:40:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατι βρομαει πραγματικα.Δεν γινετε να εχεις 2 ομαδες που η μια κινηγαει την αλλη στο κατασκευαστων(κοινως παιζουν σε δικο τους προταθλημα),εχουν τοσεεεεεεες νικες,το Xaara με τον Loeb στην κυριολεξια εσπερναν τον πανικο,το 307 αν και με προβληματα νεοτητας οδηγησε την Peugeot στην δευτερη θεση.Τι αλλο επρεπε να γινει δηλαδη?Μηπως εχει να κανει με τους κανονισμους της FIA?Τι να πω.Τουλαχιστον ξερουμε για ποσο θα απουσιασουν απο το προταθλημα?Αν ειναι για ενα χρονο ενταξει δεν εγινε και τιποτα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 12:16:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Gronholm οδεύει για Ford για όσους δεν το ξέρουν... Crying or Very sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2005, 19:34:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή ξέρω ότι τα 307 θα σας έλειπαν το 2006.
Ορίστε... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,151s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on