Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2004, 16:35:53 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αύξηση Συμπίεσης?? |
|
|
Λοιπον...πριν απο μια βδομαδα αλλαξα την πολλαπλη εξαγωγης με του ραλυ εβαλα χειροποιητο σωληνα κ αγωνιστικο καταλυτη.
Ολα ωραια μεχρι εδω...και δυναμη πηραμε που βεβαια δεν την πολυκαταλαβα σαν αισθηση αλλα την ειδα σε συγκριση αλλα φτανουμε στο θεμα ηχου.
Οταν βγαλαμε το αμαξι ειχα επανω το τελικο μαρκας jetex (γερμανικο) που ουσιαστικα ειναι σκετος σωληνας με μια "χαρακια" στην μια ακρη για σιλανσιε.Το αμαξι κυριολεκτικα ΣΚΟΤΩΝΕ απο ηχο, εντελως υπερβολικο που σε πολλους δεν αρεσε κ ακομοι περισσοτερους ξεκουφανε αλλα ηταν το κατι αλλο με το τρελο ανεβασμα σαν ηχο ενος τεραστιου αλυσοπριονου κ τα φοβερα δυνατα σκασιματα που καναν τα κεφαλια να γυρναν λες κ περνουσε κανα pagani zonda!!
Ο μηχανικος μου ομως ειπε να αλλαξουμε το τελικο με το σκεπτικο οτι θα χαλαει την συμπιεση του αυτοκινητου κ να βαλουμε ενα gr.n
Αυτο κ εγινε βαλαμε ενα sebring (δεν το πολυεψαξα κ για ενα τελικο) κ τωρα ο ηχος ειναι υπερβολικα low!!!...κοινως ακουγεται οπως ολα τα σαξοραλα με gr.n και οχι κ τοσο ξερα!Μου ειπαν βεβαια οτι ο ηχος θα αλλαξει λιγο μολις καουν οι υαλοβαμβακες κ καπνιστει αλλα κ μετα απο βολτα που το πηρε ο μηχανικος μου ειπε οτι τραβαει πιο θετικα.
Εγω διαφορα δεν καταλαβα κ μου λειπει κ τρομερα εκεινος ο ηχος κ ας ειχα φαει κ 2 κλησεις για διαταραξη (ασχετο αν τις εσβησα).
Σας παρακαλω αν καποιος ξερει σιγουρα...κοβει το κεφαλι του δηλαδη μπορει να μου πει αν οντως ειναι το σωστο η αν εκτος απο τα τζαμπα λεφτα..τζαμπα εχασα κ τον ηχο?????????????????????????
PLEASE ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 17:33:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ μεγαλα τελικα ή γενικως πολυ μεγαλυτερες εξατμισεις απο τις νορμαλ ιδιως αν δεν εχουν γινει αλλες βελτιωσεις στο μοτερ συνηθως κρεμουν τον κινητηρα...
ο μηχανικος σου μαλλον δικιο εχει διοτι εξατμισεις και συνηθως οι universal κρεμουν τα ατμοσφαιρικα μας μοτερ...
το Gr.N βασικα ειναι τις περισσοτερες φορες η καλυτερη επιλογη για ατμοσφαιρικα μοτερ.
το θεμα θορυβου ειναι καθαρα θεμα επιλογης μεγεθους του τελικου.
Π.χ. ειχαμε επανω στο αμαξι ενα τελικο του οποιο το μεγεθος ηταν οριακα μεγαλυτερο απο μουκαλι κοκα κολα. Ο θορυβος ηταν αδιανοητος, λογω φυσικα και της συμπιεσης που εχουμε (13++).
Αυτο το αλλαξαμε και βαλαμε ενα κλασικο Ν με το οποιο παλι καναμε πολυ θορυβο αλλα οχι επιπεδου κιτκαρ... Εν τελει βαλαμε και μεσαιο οπου τωρα το αμαξι βουηζει παραπανω και μαλλον μας εχει μπουκωσει πολυ...
το μεγαλο τελικο...
http://homepages.pathfinder.gr/kouzman/exhaust.jpg
το αγωνιστικο τελικο 1...
http://homepages.pathfinder.gr/kouzman/54mm%20Gr.A%20exhaust.jpg
το αγωνιστικο τελικο 2...
http://homepages.pathfinder.gr/kouzman/teliko.jpg
οπως βλεπεις το αγωνιστικο τελικο ειναι στο μεγεθος του παπουτσιου μου... χεχεχε
φιλε μου αν εβαλες Ν εκανες καλη επιλογη, ωστοσο αν θες βαβουρα κοιτα να φτιαξεις Ν με μικροτερο τελικο καζανι... παντως μην κολλας στον θορυβο. Αρκει το αμαξι να πηγαινει καλυτερα...αυτο εχει σημασια
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 00:26:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη ευχαριστω πολυ που μου απαντησες.
Σιγουρα το καλυτερο για τον κινητηρα με νοιαζει κ οχι ο ηχος απλα ειναι μερα με την νυχτα οι δυο αυτοι ηχοι κ ξενερωσα ασχημα.
Τωρα δυστυχως ειναι λιγο αργα για να βρω καποιο gr.n με μικροτερο καζανι γιατι εβαλα το sebring αλλα αφου τουλαχιστον ειναι η σωστη λυση θα μαθω να μου αρεσει.
Αν λες παντως οτι ειχες τρελο ηχο με το δικο σου καζανι να σου δωσω για μια δοκιμη το jetex?....μαλλον δεν χρειαζεται...βαλε μια σκετη σωληνα κ θα καταλαβεις!!
Υ.Γ:Σκεφτηκα ιδεα με πλακακι στο τελος του σωληνα ωστε να μπορεις εχοντας π.χ 2-3 διαφορετικα τελικα με πλακακι το καθενα να το αλλαζεις με 2 βιδες....τι λες καλη ιδεα????
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 21:37:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | Ο θορυβος ηταν αδιανοητος, λογω φυσικα και της συμπιεσης που εχουμε (13++). |
ΠΟΣΟΟΟΟΟ????????????????
13:1???
Και με τι βενζίνη λειτουργεί? AVGAS?
το μαμά με συμπίεση 11:1 διαμαρτύρεται αφάνταστα με 95 και ζητάει επίμονα 100 οκτάνια!
Εσύ τι του βαζεις?
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 22:00:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Kouzman έγραψε: | Ο θορυβος ηταν αδιανοητος, λογω φυσικα και της συμπιεσης που εχουμε (13++). |
ΠΟΣΟΟΟΟΟ????????????????
13:1???
Και με τι βενζίνη λειτουργεί? AVGAS?
το μαμά με συμπίεση 11:1 διαμαρτύρεται αφάνταστα με 95 και ζητάει επίμονα 100 οκτάνια!
Εσύ τι του βαζεις? |
edit by Reifees because of to much ligmena
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Πεμ 04 Νοέ 2004, 15:48:33, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 23:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Ειναι τουρμπο το 206 του Kouzman |
Εδώ νομίζω πως κάνεις λάθος Μονοπετάλουδο ατμοσφαιρικό έχει δηλώσει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 10:10:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχιν στον N4X... καταλαβαινω απολυτα τι λες... για τον ηχο θα σηκωσω καποια στιγμη ενα βιντεακι που εχω απο δυναμομετρηση του πεζουλα κατα τη διαρκεια ρυθμισεων...
το αμαξι για την ακριβεια ειχε 13.5:1 συμπιεση και ειναι ατμοσφαιρικο μονοπεταλουδο...
το αμαξι δουλευε μονο με 100αρα και πολλες φορες με προσθετο οκτανιων ιδιως τις πολυ ζεστες μερες...
οσο για το τι θα καιμε απο εδω και περα ας πουμε οτι με το καινουριο setup του γκοτζιλακου μας τις "ανυσηχες" νυχτες θα καιει σπεσιαλ καυσιμο...
παντως φιλε Ν4Χ για να καταλαβεις για τι συμπιεση μιλαω στο ρελαντι νιωθεις τα καυσαερια να βγαινουν με πιεση σε αποσταση κοντα 2 μετρα...
να πω οτι το αμαξι αλλαζει την συμπιεση του συντομα, αλλα ακομα δεν ξερω να πω ποσο και αν θα ειναι πανω ή κατω... το μονο που μπορω να πω συμφωνα με δηλωσεις και εμπειριες δικες μου και τριτων, παρολο που φορα ΡΤ52 θα εχει ροπη τρακτερ... ...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 15:47:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Recifees έγραψε: | Ειναι τουρμπο το 206 του Kouzman |
Εδώ νομίζω πως κάνεις λάθος Μονοπετάλουδο ατμοσφαιρικό έχει δηλώσει.... |
Oντως μπερδέυτηκα με τον Σκύλο Φάντασμα τώρα το πώς ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|