PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Επιστρέφουν Χάκινεν (Williams) και ΜακΡέι (Skoda);

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2004, 16:10:39    Θέμα δημοσίευσης: Επιστρέφουν Χάκινεν (Williams) και ΜακΡέι (Skoda); Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φωτιά θα πάρουν οι πίστες και οι ειδικές διαδρομές του χρόνου, αν επιστρέψουν, όπως υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις, στους αγώνες δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές, ο Φινλανδός Μίκα Χάκινεν στη φόρμουλα 1 και ο Σκωτσέζος Κόλιν ΜακΡέι στα ράλλυ! Ο Χάκινεν αποχώρησε στο τέλος του 2001 μετά από δική του επιλογή, αλλά και από ισχυρή πίεση της (πολύ αυταρχικής) γυναίκας του Χέργια. Ο δε ΜακΡέι δεν θέλησε να δεχτεί μείωση μισθού όταν η Ford αποφάσισε να περικόψει τα έξοδά της. Έτσι, έμεινε εκτός και η μόνη του δραστηριότητα, ήταν η συμμετοχή του στο Ράλλυ Ντακάρ με την ομάδα της Nissan, κάτι που θα γίνει και τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Στην απόφαση του Χάκινεν να αποσυρθεί πρόωρα, συνετέλεσε η γέννηση του παιδιού του σε συνδυασμό με τα πολλά εκατομμύρια δολλάρια που είχε στο μεταξύ κερδίσει και του ήταν αρκετά για να ζήσει χωρίς να ξαναδουλέψει! Όμως, το γεγονός ότι ο Σουμάχερ όλα αυτά τα χρόνια κερδίζει τα πρωταθλήματα το ένα πίσω απ' το άλλο, τον έκαναν να το ξανασκεφτεί. Η σύνδεση του Χάκινεν με τη Williams-BMW έρχεται απ' όσα είπε ο ίδιος στο περιοδικό «Μάγκαζιν». Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφου για το αν έχει συζητήσει με την αγγλογερμανική ομάδα, είπε ότι από τότε που σταμάτησε, έφθασε δύο φορές στο παρά πέντε να υπογράψει με τη BAR-Honda! Αυτό όμως έγινε όταν οι θέσεις της Williams δεν ήταν ελεύθερες!

Απαντώντας ο συνιδιοκτήτης της ομάδας Πάτρικ Χέντ, στο ίδιο περιοδικό, είπε ότι είναι ρίσκο να τον πάρει μια ομάδα, αλλά είναι και ο μόνος που χτύπησε τον Σουμάχερ δύο φορές. Ο Χέντ, πέρα από τις ικανότητες του Χάκινεν, μιλώντας για ρίσκο εννοούσε πως όντας ο Χάκινεν τρία χρόνια εκτός αγώνων, έχει χάσει πολύ τη φόρμα του και χρειάζεται αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών, έχει μεγαλώσει κατά τρια χρόνια, ο δε ερχομός αρκετών ταχύτατων νέων οδηγών (π.χ. Ραϊκόνεν, Αλόνσο, Μπάτον, Βέμπερ) κάνει τη θέση του ακόμη πιο δύσκολη.

Η Mercedes, με την οποία συνδέεται ο Χάκινεν, προκειμένου να τον κάνει να... εκτονωθεί, του έδωσε να οδηγήσει πολυ πρόσφτατα ένα από τα θηριώδη αυτοκίνητά της που τρέχουν στο γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού, μια και οι θέσεις στα μονοθέσια της McLaren είναι ήδη κλεισμένες για το 2005!

Το ενδεχόμενο επιστροφής του Kόλιν ΜακΡέι πάντως, είναι πολύ πιο κοντά απ' ότι του Χάκινεν. Ο ίδιος, πριν λίγες μέρες πήγε στην Ισπανία, όπου οι ομάδες προετοιμάζονται για το Ράλλυ Καταλωνίας και επί δύο ώρες έκανε δοκιμές με το Fabia, μέσα στο πλαίσιο των επίσημων δοκιμών που γίνονται πριν τον αγώνα, στην ειδική διαδρομή Εσπινέλβες.

Ο Σκωτσέζος, παγκόσμιος πρωταθλητής το 1995, είχε μια πρώτη οδηγική επαφή με το αυτοκίνητο. Και παράλληλα, βοήθησε τους ανθρώπους της Skoda, η οποία μετά την Ισπανία δεν θα τρέξει στο τελευταίο ράλλυ του πρωταθλήμτος, να δουν κατά πόσο είναι ή όχι ανταγωνιστικό το Fabia και αν ο ΜακΡέι μπορεί να το κάνει να πάει πιο γρήγορα, καθώς είναι ταχύτερος από τους οδηγούς της ομάδας, Σβάρτς και Γκαρντεμάιστερ.

Δοκιμάστηκαν πολλές ρυθμίσεις εν όψει του αγώνα της Ισπανίας, ακολούθησε εμπεριστατωμένη ανάλυση των χρόνων και των άλλων μετρήσεων, αλλά το αποτέλεσμα των δοκιμών δεν ανακοινώθηκε στους δημοσιογράφους. Ούτε αν ο ΜακΡέι θα τρέξει με τη Skoda τo 2005. O Σκωτσέζος, όπως αναφέραμε, έχει συμβόλαιο με τη Νissan και για το Ράλλυ Ντακάρ του 2005, αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να τρέξει στο παγκόσμιο. Το θέμα είναι αν θα ήθελε να τρέξει με μια ομάδα που αυτή τη στιγμή δεν είναι στην πρώτη γραμμή, ή να κοιτάξει προς τη Subaru ή τη Citroen, με την οποία πήγε καλά τον ένα χρόνο (2003) της συνεργασίας τους και ήδη είναι κενή η θέση του Σάινθ.
Μετα απ' όλα αυτά που σας περιγράψαμε, δεν ξέρουμε αν, τελικά, θα τρέξουν οι δύο οδηγοί το 2005. Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι το θέλουν και οι δύο πάρα πολύ!

πηγή : flash.gr


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 00:57:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fabia και @@... Markus ολέ ολέ ολέ Cool

Όσο για τον Χάκινεν, θα χαρώ αν επιστρέψει αλλά στην ομάδα της McLaren Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 19:35:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε οποια ομαδα και να παει ο καθενας, το θαμε ιενια οτι ο μηχανοκινητος αθλητισμος χρειαζεται και τους δυο!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 01:20:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω την εντυπωση οτι ο Χακινεν εχει ηδη υπογραψει εδω και καιρο για τα DTM του χρονου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1074s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on