Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Απρ 2005, 01:17:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οποιος μπορει ας το κοιταξει... αντε μην παρω παραμασχαλα την ζυγαρια και ξαμοληθω στα ζανταδικα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 07:50:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΙΣΩΣ ΑΝ ΑΝΟΙΓΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ Ζάντες, ΙΣΩΣ ΛΕΩ, ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΟΤΙ:
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Μάϊ, 2005 17:01
Steve έγραψε: | Βάρος σιδερένιας ζάντας Michellin 4x108 6"x15" ET27 = 7,8 κιλά (περίπου)
εννοείται χωρίς τάσι και λάστιχο...
Να σημειωθεί στην knowledge base |
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 08:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε συ Σταύρο λες να μην το έχει διαβάσει??
Απλά ψάχναμε κάτι πιο συγκεκριμένο από το
Steve έγραψε: | ....= 7,8 κιλά (περίπου) |
Εν πάση περιπτώση επειδή δεν ξέρω αν και οι μετρήσεις στο forum που βρήκε ο Πέτρος είναι ακριβείας το συμπέρασμα είναι ότι η σιδερένια ζάντα έχει βάρος γύρω στα 7,6-7,8 κιλά.
Μέχρι κάποιος από έμας να βρει μια ζηγαριά και μια ζάντα σκέτη χωρις λάστιχο και μας δώσει ακριβή απάντηση...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 09:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Μέχρι κάποιος από έμας να βρει μια ζηγαριά και μια ζάντα σκέτη χωρις λάστιχο και μας δώσει ακριβή απάντηση... |
Ή σας δίνω την ζάντα την σκέτη, ή μου δίνετε την ζυγαριά ακριβείας.
Όσο για το "περίπου" που τόνισες, σοβαρό σφάλμα έχω της τάξεως του 2,6%... (άν όντως είνα 7,6 κιλά...)
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 10:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεκόλλα ρε ! ! ! !
Δεν μιλάμε αν είναι μικρό ή μεγάλο το ποσοστό απόκλισης!
Το θέμα είναι να έχουμε την ακριβή τιμή.
Για μένα προσωπικά έχει πολύ μικρή σημασία το όλο θέμα γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου και αυτές οι διαφορές είναι πολύ μικρές και αμελητέες.
Παρόλα πρέπει να είμαστε ακριβείς και μέχρι να βρεθεί ο συνδιασμός ζηγαριάς/ζάντας ή επίσημη τιμή βάρους από την database της Peugeot θα είμαστε στο περίπου 7,6 ~ 7,8.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 10:06:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και βέβαια το είδα αυτό που έγραψες αλλά το έψαξα καλύτερα για να είμαι σίγουρος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 10:25:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Baphomet έγραψε: | και βέβαια το είδα αυτό που έγραψες αλλά το έψαξα καλύτερα για να είμαι σίγουρος. |
Εαν είμαι τόσο αναξιόπιστη πηγή δεδομένων, τότε ζητώ συγνώμη. |
τώρα τι θες ρε? μου ζητάς τα ρέστα γιατι έψαξα να το βρω και μονος μου? γιατι έτσι γουστάρω. όρεξη εχεις μου φαίνεται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 10:35:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Baphomet έγραψε: | και βέβαια το είδα αυτό που έγραψες αλλά το έψαξα καλύτερα για να είμαι σίγουρος. |
Εαν είμαι τόσο αναξιόπιστη πηγή δεδομένων, τότε ζητώ συγνώμη. |
Ρε Σταυρο ξεκόλλα!!!
Δεν είναι θεμα αξιοπιστίας!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούν 2005, 20:24:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Baphomet έγραψε: | και βέβαια το είδα αυτό που έγραψες αλλά το έψαξα καλύτερα για να είμαι σίγουρος. |
Εαν είμαι τόσο αναξιόπιστη πηγή δεδομένων, τότε ζητώ συγνώμη. |
Τωρα "σμπρωχνεις ζορι" χωρις λογο ή μου φαινεται!?
Το αποτελεσμα ειναι οτι για να κερδισεις σε βαρος απο ζαντες,πρεπει να τα ακουμπησεις γερα!(βλεπε compomotive speedline kosei).Ολα τα υπολοιπα θεωρω οτι απλα βελτιωνουν την αισθητικη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιούν 2005, 17:32:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάρτε και τα βάρη ορισμένων ελαστικών σε διάσταση 205/45/16... χρησιμα συμπερασματα...:
Goodyear Eagle F1 GS-D3 : 9,5 kg
Pirelli Pzero Nero : 8,1 kg
Dunlop SP SPORT 9000 : 9,1 kg
Michelin Pilot Exalto 2 : 8,6 kg
Bridgestone Potenza RE750 : 9,5 kg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιούν 2005, 09:30:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να προσθεσω κατι ασχετο-σχετικο (πληροφοριακα).
Καλο ειναι να κοιτας και το βαρος του ελαστικου για θεματα επιδοσεων αλλα απο την αλλη περισσοτερο βαρος σημαινει περισσοτερη μαζα με αποτελεσμα καλητερη διαχειρηση της θερμοκρασιας. Επειδη υπαρχει περισσοτερη μαζα μοιραζεται και διαχεεται καλητερα η θερμοκρασια οταν φτασει ηψυλα επιπεδα. Τα λαστιχα γενικα δουλευουν καλα ζεστα αλλα εχουν και αυτα καποιο οριο περα απ’το οποιο λειτουργουν αρνητικα.
Απλα ειναι να βρεις τη χρηση τομη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιούν 2005, 10:19:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως ένα πολύ θετικό που είχε το Contiγλύστρα ήταν το μικρό του βάρος (συνεπώς και αδράνεια) που επέτρεπε στην ανάρτηση να κινείται πιο γρήγορα και να απορροφά πολύ καλύτερα τις ανωμαλίες.
Με το (απίστευτα καλύτερο γενικά) Michelin Exalto2 που είναι σημαντικά βαρύτερο η άνεση της ανάρτησης έχει επηρεαστεί κατά πολύ.
Για αυτό ίσως και τα παλιά γαλλικά αυτοκίνητα με τις στενές (και ελαφρές) ζάντες και τα στενά λάστιχα είχαν τόσο άνετη ανάρτηση!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 21:19:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι θα λέγατε να ξεκινήσουμε την δική μας database με βάρη ζαντών και ελαστικών??? το θεωρώ αρκετά ενδιαφέρον για όποιον ψαχνεται στις λεπτομέρειες και δεν ειναι και δα και τοσο δυσκολο πριν βάλουμε ένα λάστιχο ή μια ζάντα να τα ζυγίζουμε και να γραφουμε το αποτέλεσμα εδω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 21:52:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πετρο το τασι σου ποσο ζυγιζε αυτο που το πας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούν 2005, 01:26:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | πετρο το τασι σου ποσο ζυγιζε αυτο που το πας |
το έχω ζυγίσει κι αυτό!! το θέμα είναι αν όλα τα τάσια της peugeot έχουν το ίδιο βάρος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2006, 12:29:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα...επανερχομάστε.....
Μιάς και σκέπτομαο για άλλες ζάντες , οι οποίες είτε θα αντικαταστίσουν τις <<μαμά>>{foudre-gti} είτε θα είναι καθαρά για track-days , αυτό θα εξαρτηθεί και απο τό άν θα είναι ποιο ωραίες απο τις εργοστασιακές.
Έχουμε και λέμε λοιπόν
Foudre = 7,610 kg
Αpollo = 8kg
Kosei RT MAXi Cast 15x7 4.20kg
Kosei K1 Racing Cast 15x7 3.38
Και λέω εγώ τώρα, μιάς και Κ1 με 200-300€ ώς τώρα δέν έχω δεί καθόλου μήπως η MAXI είναι καλή ιδέα...???
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2006, 13:31:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Why not...
Ούτε 1 κιλό διαφορά στο βάρος δεν έχουν.
Εξάλλου... τις πρώτες 15άρες Κ1 που θα βρούμε σε προβλεπόμενη τιμή θα τις πάρω εγώ...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2006, 14:50:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι Σταύρο...τσίμπα τες...αν ειχα λεφτα θα τις επαιρνα στανταρ εγω! γλιτωνεις συνολικα 12 κιλα βαρους!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|