Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ (ΠΕΡΙΚΛΗΣ) Μόλις έγραψα
206xs1.6, Citroen Saxo gr.N
Ένταξη: 07 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: ΣΕΡΡΕΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Νοέ 2004, 12:00:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σιδερένια 14 του 106 ζυγιζει αμα θυμαμαι καλα 7,1kg χωρις λάστιχο.παντως αρκετες αλουμινενιες ειναι ιδιου βαρους με τις σιδερένιες ισως ακομα και βαρύτερες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Νοέ 2004, 09:34:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | φιλε μου Ydwr εξαρταται τι θελει ο οδηγος... π.χ. εμεις που το κυνηγαμε σε κανα φαναρι που και που δεν μας ενδιαφερει το απολυτο ζυγισμα για μπασιματα...
Επιπλεον εμεις εχουμε ενα δυνατουτσικο μοτερακι και το βαρος εμπρος μας βολευει μιας και ξεκιναμε καλυτερα...μαλιστα αυτες τις μερες αλλαζουμε και αναρτηση και θα εχουμε τον κωλο πιο σηκωμενο για να πατα ακομα καλυτερα μπροστα μιας και τωρα που ειχαμε τελειωμενα αμορτισερ το αμαξι εγραφε τις δυο πρωτες ταχυτητες μεχρι κοφτη (8500+σαλ). Με μετακινηση του βαρους εμπρος σιγουρα θα εχουμε καλυτερο πατημα...
η ελαφρια ζαντα βολευει σε παρα πολλα μιας και αφαιρεις βαρος απο αναρτηση... (ξερουμε ολοι τι σημαινει αυτο)...
Η ζαντουλα που δειχνεις βγαινει σε 16αρα και να ειναι πανω απο 7 ιντσες?? και φυσικα ποιο ειναι το βαρος της? |
Γιαννη οπως σωστα σου απαντησε και ο MEMsound η ζαντα δεν βγαινει σε 16αρα.
Διαθεσιμες διαστασεις και κιλα ειναι αυτα που παραθέτω κάτω απο την φωτο
Για οτι αλλο ειπες δεν εχω παρα να συμφωνησω μαζι σου. Βεβαια εσυ εχεις ξεφυγει απο ιπποδυναμη και αποτελεις ειδικη περιπτωση. Δεν βλεπω καποιο οφελος απο την αφαιρεση της ρεζερβας σε ενα "κανονικο" αυτοκινητο
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikapos Μέλος
rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Νοέ 2004, 09:52:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. telika αυτες οι ελαφρου κραμματος μονο ελαφρες δεν είναι. Όντως συνήθως είναι πιο βαριες. Απλα το ανέφερα εδώ μια και λέγαμε για βάρη.
2. Αν προσθέσεις μάζα στον πίσω άξονα η ουρά αποσταθεροποιείται. Βάλτε ένα σακί άμμο στο πορτ μπαγκαζ και θα υπερστρέφετε απίστευτα!
pour que l' automobile soit toujours un plaisir |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!
406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Νοέ 2004, 10:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το βάρος της 15'' scirroco το ξέρει κανείς? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Δεκ 2004, 15:13:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikapos έγραψε: | 1. telika αυτες οι ελαφρου κραμματος μονο ελαφρες δεν είναι. Όντως συνήθως είναι πιο βαριες. Απλα το ανέφερα εδώ μια και λέγαμε για βάρη. |
Συνήθως η ελαφρου κραμματος ειναι οντως ελαφρυτερη οταν την συγκρινεις με αντιστοιχων διαστασεων. Να ειναι ομως ελαφρου κραμματος και οχι δηθεν.
Η δικη μου 15αρα πχ ειναι 2,2kg ελαφρύτερη απο την 14αρα (συμφωνα με τον ΚΑΘΗΓΗΤΗ)
nikapos έγραψε: | 2. Αν προσθέσεις μάζα στον πίσω άξονα η ουρά αποσταθεροποιείται. Βάλτε ένα σακί άμμο στο πορτ μπαγκαζ και θα υπερστρέφετε απίστευτα! |
Πιστευω οτι αυτο εξαρταται κατα πολυ απο τον τροπο οδηγησης και προσεγγισης στην στροφη.
Σε στρωτη οδηγηση με γραμμες πιστευω οτι ειναι καλυτερα μιας και το πατημα ειναι καλυτερο και δεν "ελαφρωνει" το πισω μέρος.
Σε ατσαλη οδηγηση (αφημα γκαζιου, φρενα μεσα στην στροφη) σαφως και ισχυει αυτο που λες αφου οι δυναμεις αδρανειας και φυγοκεντρου ειναι κατα πολυ μεγαλύτερες.
Αν κανω λαθος διορθώστε με
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Μάρ 2005, 17:28:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | Το ερώτημα της ημέρας... Αξίζει να βγάλεις την ρεζέρβα;
Προσωπικά την είχα βγάλει για κανα μήνα και δεν είδα καμία διαφορά. Έστω κ αν έχει κάποια μικρή βελτίωση, αξίζει τον κόπο να ταλαιπωρήσε σε περίπτωση που συμβεί το μοιραίο και είσαι στην άκρη της Αθήνας;
Αν (με το καλό) πάμε για κανα χρονομέτρημα, τότε όχι μόνο την ρεζέρβα θα βγάλω, αλλά μέχρι και τις πόρτες!!! |
20 kg ειναι σημαντικο βαρος και θεωρω οτι αξιζει αν εχεις μια γενικη κατευθυνση προς το ελαφρωμα...σε συνδυασμο με τις ζαντες που ειναι το επομενο βημα (εχω σιδερενιες ακομα) θα κερδισω αρκετα πιστευω. |
επανερχομαι για να δηλωσω πως η ρεζερβα ξαναμπηκε. οχι επειδη φοβηθηκα μη μου σκασει λαστιχο αλλα επειδη διαφορα στην επιταχυνση με τα 20 κιλα που λειπουν δεν καταλαβαινεις. Αντιθετα σε στροφιλικι τα 20 κιλα που λειπουν απο την ουρα φαινονται πολυ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Μάρ 2005, 19:40:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petro τι αλλαγη ειδες σε οδικη συμπεριφορα?
περισσοτερα μουτρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 13:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | petro τι αλλαγη ειδες σε οδικη συμπεριφορα?
περισσοτερα μουτρα? |
ναι, το πισω μερος το ενιωθες στο δρομο πιο ελαφρυ και προσωπικα με ενοχλησε αρκετα σε μια επισκεψη μου στον διονυσο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 13:50:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | volvos έγραψε: | petro τι αλλαγη ειδες σε οδικη συμπεριφορα?
περισσοτερα μουτρα? |
ναι, το πισω μερος το ενιωθες στο δρομο πιο ελαφρυ και προσωπικα με ενοχλησε αρκετα σε μια επισκεψη μου στον διονυσο. |
Αφού ένιωθες το πίσω μέρος ελαφρύ η απάντηση είναι "όχι"!
Λογικό αφού από εκεί αφαιρέθηκε το βάρος....
Η μούρη δεν έχει λογο να επιρεαστεί.
Απλά στο άφημα του γκαζιού το πίσω μέρος γίνεται γίνεται πιο ευαίσθητο.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 15:02:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μανθο μειωση του βαρους πισω πισω σημαινει μετατοπιση του κεντρου βαρους πιο εμπρος αρα και αλλαγη της αναλογιας εμπρος πισω....
αυτο σημαινει πιο πολυ βαρος εμπρος αρα πιο εντονη υποστροφη και πιο ασταθη κωλο στις αποτομες συνεχομενες τιμονιες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 15:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μανθο μειωση του βαρους πισω πισω σημαινει μετατοπιση του κεντρου βαρους πιο εμπρος αρα και αλλαγη της αναλογιας εμπρος πισω....
αυτο σημαινει πιο πολυ βαρος εμπρος αρα πιο εντονη υποστροφη και πιο ασταθη κωλο στις αποτομες συνεχομενες τιμονιες |
δε θα μπορουσα να το εκφρασω καλυτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 16:05:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μανθο μειωση του βαρους πισω πισω σημαινει μετατοπιση του κεντρου βαρους πιο εμπρος αρα και αλλαγη της αναλογιας εμπρος πισω....
αυτο σημαινει πιο πολυ βαρος εμπρος αρα πιο εντονη υποστροφη και πιο ασταθη κωλο στις αποτομες συνεχομενες τιμονιες |
Οκ.
Το κατάλαβα.
Τον "ασταθή κώλο" το δέχομαι.
Για την πιο έντονη υποστροφή δεν είμαι σίγουρος, αλλά για να το λέτε κάτι θα ξέρετε.
Μόλις ερθει η "νύφη" θα το δοκιμάσω για να το διαπιστώσω και θα σας πω και 'γω.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 16:07:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχει εντονη υποστροφη και μερικες φορές ακομα και σε σημειο εντελως ανυποπτα... δεν αξιζει παντως τελικα να βγει η ρεζερβα.εκει κατεληξα εγω αφου συμβιωσα αρκετα χωρις αυτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 16:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | υπαρχει εντονη υποστροφη και μερικες φορές ακομα και σε σημειο εντελως ανυποπτα.... |
Αν νομίζετε ότι το 206 υποστρέφει έντονα (---- Εγώ λέω ότι υποστρέφει ελαφρά και με πολύ γκάζι μέτρια ----), που να οδηγήσετε άλλα αυτοκίνητα (Ibiza, Micra, παλαιότερα Colt κ.α), που πράγματι υποστρέφουν έντονα!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2005, 00:21:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ειπα τι κάνει χωρις την ρεζέρβα πισω. γενικά δεν έχω παράπονο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2005, 13:46:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω αυτο που περιμενω με αγωνια απο καποιον ειναι βολτα με ελαφρωμενο εμπρος μερος....
δηλαδη οποιος βγαλει προφ. για να βαλει αλλον ας βγαλει και φαναρια και ας παει μια βολτα να μας πει εντυπωσεις ρε παιδια.......για σκεφτειτε μειον 30κιλα εμπρος.....
μιλαμε θεωρητικα παντα οχι οτι γινεται...
αν και θυμαμαι ενα βλαμενο που καποτε κυκλοφορουσε ετσι με ενα κορσα -με φαναρια- αλλα χωρις αιρκοντισιον-προφυλακτηρα και ειχε διαπιστωσει μια αναιπαισθητη μειωση της υποστροφης.....
βεβαια μιλαμε για αλλο αυτοκινητο με λιγοτερα τοτε αλογα και αλλη γεωμετρια εμπρος απο εμας....
οσο για ιμπιζα κλπ κλπ ειναι μη συγκρισιμες ποσοτητες εχουν φτιαχτει για αλλους οδηγους ειναι αδικια να τα κατακρινουμε ετσι οταν τα οδηγουν η μανα μας...για αυτες καλα ειναι....
αλλα μιας και το θεσατε εχετε μπει ποτε σε αροζα-100αλογα- να δειτε πως στριβει??????????ασυληπτα και χωρις υποστροφη!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2005, 13:48:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το αροζα γαλα δεν ειναι??
συντομα ολο και καποιος θα βαλει carbon καπω και θα δουμε και αυτο που λες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Απρ 2005, 17:51:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τυχαινει κανεις να ξερει το βαρος της 15αρας Momo GTR? ή εστω να ξερει πως μπορουμε να μαθουμε? ο Ελληνας αντιπροσωπος σε ερωτηση του Crusader για το βαρος GTR και WRS μας ειπε οτι δεν ξερει και οτι ειναι απλα γνωστο οτι η WRS (νεο μοντελο) ειναι πολύ ελαφρυτερη της GTR. Εστειλα και μαιλ μεσω του διεθνους site www.momo.it αλλα με εχουν γειωσει για την ωρα... αν μπορει καποιος να βοηθησει θα σας ειμαι ευγνωμων γιατι σκεφτομαι να τοποθετησω συντομα ζαντες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Απρ 2005, 21:03:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | συντομα ολο και καποιος θα βαλει carbon καπω και θα δουμε και αυτο που λες... |
Δεν είναι πίκρα να έχεις τα λεφτά και να μην μπορείς να το αγοράσεις?
Θα υπάρξει άραγε προσφορά επί του αντικειμένου?
Και στο θέμα μας, θα προσπαθήσω να κοιτάξω το βάρος και για GTR και για WRS. Αν και λόγω Μεγάλης Εβδομάδας, ίσως να μην πάρω απαντήσεις άμεσα.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Απρ 2005, 21:47:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Baphomet έγραψε: | συντομα ολο και καποιος θα βαλει carbon καπω και θα δουμε και αυτο που λες... |
Δεν είναι πίκρα να έχεις τα λεφτά και να μην μπορείς να το αγοράσεις?
Θα υπάρξει άραγε προσφορά επί του αντικειμένου?
Και στο θέμα μας, θα προσπαθήσω να κοιτάξω το βάρος και για GTR και για WRS. Αν και λόγω Μεγάλης Εβδομάδας, ίσως να μην πάρω απαντήσεις άμεσα. |
πολύ πιθανό αυτό λόγω Μ.Εβδομάδας.
Όσο για το Carbon σου εγγυώμαι προσωπικά ότι θα υπάρξει και 2η πρόσφορά (υπάρχει ήδη μία... ) αλλά ας μην το συνεχίσουμε εδώ αυτό το θέμα.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|