Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
307cc alu Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)
Ένταξη: 04 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 229
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 13:51:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Είναι για καλό ή κακό
πχ. εμένα η αντιπροσωπεία μου είπε για αλλαγή κάθε 30000 km, και προαιρετικά αν θέλω στα 15000 km. Εσύ κάθε πόσα αλλάζεις
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 14:17:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !
Δες σε άλλο τοπικ για τα λάδια. Εξαρτάται που και πως κινείσαι αλλά
περιληπτικά συνιστώ αλλαγή μεταξύ 7000-10000χλμ για σωστή και καλή λειτουργία και ζωή του κινητήρα. Τα 15000-30000 είναι ΟΥΤΟΠΙΑ !
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
307cc alu Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)
Ένταξη: 04 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 229
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 15:42:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !
Δες σε άλλο τοπικ για τα λάδια. Εξαρτάται που και πως κινείσαι αλλά
περιληπτικά συνιστώ αλλαγή μεταξύ 7000-10000χλμ για σωστή και καλή λειτουργία και ζωή του κινητήρα. Τα 15000-30000 είναι ΟΥΤΟΠΙΑ ! |
Σίγουρα παίζει ρόλο πως κινείσαι στον δρόμο αλλά και στο έτερο ήμισυ με Focus, η Ford ξαφνικά εκεί που έδινε αλλαγή στα 10000 Km, έδωσε στα 20000 Km με τον ίδιο τύπο λαδιού. Απλώς υπάρχουν μεγάλα περιθώρια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 16:10:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα όλες οι εταιρείες γραφουν 15000-20000 χλμ στα manual.
Πας λοιπόν στην εδώ αντιπροσωπεία πχ OPEL ή SEAT και σου λένε να τα αλλάζεις στα 7500-10000 χλμ (στην Αθήνα).
Ναι τα σύγχρονα συνθετικά λιπαντικά αντέχουν τα χλμ που γράφουν τα manual αλλά η απόδοση τους απο κάποιο σημείο και μετά είναι οριακή...
Γενικά αν κινείσαι εντος πόλης ''τελειώνουν'' πολύ πιο γρήγορα απο το αν κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο ή στην Εθνική.
Αν έχεις χρονο διάβασε το τοπικ περί λιπαντικών.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 01:27:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !
|
Υποτιθεται οτι το Motorkote παραμενει, ασχετα απο τις αλλαγες λαδιων!!! Αυτο γιατι δεν κυκλοφορει σε υγρη μορφη, οπως το λαδι, αλλα δημιουργει ενα "φιλμ" προστασιας, το οποιο με τα χιλιομετρα (και τις τριβες) εξασθενει!!! Η εταιρια υποσχεται οτι αυτο το "φιλμ" ειναι ενεργο για αρκετα χιλιομετρα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
307cc alu Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)
Ένταξη: 04 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 229
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 08:03:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !
|
Υποτιθεται οτι το Motorkote παραμενει, ασχετα απο τις αλλαγες λαδιων!!! Αυτο γιατι δεν κυκλοφορει σε υγρη μορφη, οπως το λαδι, αλλα δημιουργει ενα "φιλμ" προστασιας, το οποιο με τα χιλιομετρα (και τις τριβες) εξασθενει!!! Η εταιρια υποσχεται οτι αυτο το "φιλμ" ειναι ενεργο για αρκετα χιλιομετρα!!! |
80.000 Κm
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Δεκ 2004, 20:10:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας και πάλι παιδιά και καλή χρονιά!
Λοιπόν εγώ δεν θα συνιστούσα καμιά χρήση πρόσθετου στον κινητήρα.
Δεν νομίζω να επιφέρουν κάποια αισθητή βελτίωση της συμπεριφοράς του λιπαντικού, ενώ δεν ξέρουμε αν υπάρχουν παρενέργειες.
Ίσως σε κάποιο παλιό αυτοκίνητο, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί εκεί τα περιθώρια μείωσης τριβών - απωλειών είναι πολύ μεγαλύτερα.
Οι σημερινοί κινητήρες, γενικά είναι με πολύ καλύτερες προδιαγραφές κατασκευασμένοι και σχεδιασμένοι, οπότε δεν παρίσταται ανάγκη για χρήση πρόσθετων (κατ' εμέ)
Ένα καλό συνθετικό λιπαντικό με σχετικά μεγάλο εύρος τιμών ιξώδους (μέσα στις προδιαγραφές), αν αλλάζεται σχετικά συχνά (σίγουρα πολύ πιο συχνά από τα ουτοπικά 30000 και 20000 χλμ που αναφέρουν τα manuals), είσαι εντάξει!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιαν 2005, 02:55:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλη χρονια Δημητριε. Καποια φορα πρεπει να δοκιμασεις σε καποιο αλλο αμαξι της οικογενειας, αν δεν θες να πειραξεις ισως το δικο σου, για να δεις ποση διαφορα κανουν. Ξερεις τι ειναι να εχεις motul 300V μεσα και μετα να βλεπεις αισθητη διαφορα? Αναρωτιεσαι τελικα αν το λιπαντικο οντως λιπαινει ή σε δουλευει.
Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε αποδοση σε βαθος χρονου - τουλαχιστον αυτο που δοκιμασα εγω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
307cc alu Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)
Ένταξη: 04 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 229
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιαν 2005, 12:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή χρονιά σε όλους
Με τα πρόσθετα στο κιβώτιο ταχυτήτων τι γίνεται
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιαν 2007, 05:46:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Καλη χρονια Δημητριε. Καποια φορα πρεπει να δοκιμασεις σε καποιο αλλο αμαξι της οικογενειας, αν δεν θες να πειραξεις ισως το δικο σου, για να δεις ποση διαφορα κανουν. Ξερεις τι ειναι να εχεις motul 300V μεσα και μετα να βλεπεις αισθητη διαφορα? Αναρωτιεσαι τελικα αν το λιπαντικο οντως λιπαινει ή σε δουλευει.
Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε αποδοση σε βαθος χρονου - τουλαχιστον αυτο που δοκιμασα εγω. |
Ο Δημήτριος βάζει AMSOIL οπότε δεν θα δει τίποτα από αυτά που λες. Το δοκίμασα εγώ που έριξα Militec-1 (στις ΗΠΑ θεωρείται σοβαρό προϊόν και το χρησιμοποιεί ο αμερικανικός στρατός σε άπειρες εφαρμογές) και δεν κατάλαβα τίποτα. Στο σασμάν είχε κάνει μία μικρή διαφορά κι αυτή μέχρι να βάλω την AMSOIL MTG όπου έπαθα πλάκα κι ησύχασα οριστικά κι αμετάκλητα...
Αν χρησιμοποιείς καλό λιπαντικό τα πρόσθετα μάλλον περιττεύουν. Πάντως ένα πρόσθετο με προδιαγραφές σαν το Militec-1 και λογικά και σαν το Motorkote ή το X1-R που δεν περιέχουν στερεά λιπαντικά δεν βλέπω τον λόγο να βλάψει το μοτέρ χωρίς να σημαίνει ότι το ωφελεί κιόλας (θεωρητικά το ωφελεί πάντως κι ας μην καταλαβαίνουμε όλοι την διαφορά). Δεν αποκλείεται τελικά να πρόκειται για πεταμένα λεφτά εφόσον χρησιμοποιείς πραγματικά καλό λιπαντικό που ελαχιστοποιεί ιδανικά την φθορά (που ενδεχομένως και να πολλαπλασιάζει την όποια αντοχή του λιπαντικού φιλμ του προσθέτου).
Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω: Τα 80000χλμ αντοχής του MOTORKOTE είναι εφεύρεση του έλληνα αντιπροσώπου, ο οποίος το εμφιαλώνει σε δικά του μπουκάλια με δικές του ετικέττες και λοιπά ανησυχητικά. Θα προτιμούσα το MOTORKOTE που παραεισάγει ο Λαμπριανίδης καθότι είναι 100% το γνήσιο αμερικάνικο. Η MOTORKOTE δίνει αντοχή ίσα με 4 αλλαγές λιπαντικού και μπορεί ο αντιπρόσωπος εδώ να ορίζει την αλλαγή ανά 20000χλμ αλλά και η MOTORKOTE μάλλον είχε υπόψιν τον μέσο όρο των αλλαγών λιπαντικού στις ΗΠΑ που κυμαίνεται από 5000χλμ έως 7500χλμ (3000μίλια έως 5000μίλια). Στις ΗΠΑ όποιος λέει μλκίες με τα προϊόντα του τον τρώνε τα δικαστήρια και τα πρόστιμα, καμία σχέση με Ελλάδα δηλαδή...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Spyros_L Μέλος
Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιαν 2007, 13:52:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως έβαλα motorkote στο πειραματόζωο (1.100). Έβαλα μόνο στον κινητήρα, για την ακρίβεια 200 ml. Έχω κάνει απο τότε 2,000 χλμ. Έχω παρατηρήσει αλλαγή στην χροιά του. Έχει γίνει πιο ήρεμος, πιο γλυκός ο ήχος. Όσοι γνωρίζουν το συγκεκριμένο μοτεράκι είναι ιδιαίτερα θορυβώδες. Φυσικά και έβαλα το αμερικάνικο καθώς ο γνωστός μου που έχει μαγαζί τα παραγγέλνει κατευθείαν απο Αμερική. Και το κουτί άλλωστε είναι διαφορετικό εξωτερικά. Πάντως αυτό που λένε όλοι είναι οτι στο σασμάν πραγματικά κάνει θαύματα. Το σίγουρο είναι πως δεν βλάπτει σε τίποτα.
Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα
Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
beboulis (panagiotis) Μόλις έγραψα
peugeot 3008 diesel grip control
Ένταξη: 18 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: athina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2007, 12:46:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ειδα διαφορεσ μεγαλες στη θερμοκρασια. οταν το αγορασα δουλευε στουσ 90 βαθμους. μολις εβαλα το motorkote η θερμοκρασια επεσε στους 75-80. στο ρελαντι.για να παει στους εκατο και να αρχισει να λειτοθργει το βεντιλατερ θα πρεπει να το τσιτωσεις πολυ.εχω κανει μεχρι σημερα 132.000 χλμ απο το Σεπ του2001 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2007, 13:20:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν χρησιμοποιήσετε Group IV/V λιπαντικό δεν θα δείτε καμία βελτίωση με αντιτριβικά ούτε καν με τα κορυφαία Militec-1, Motorkote και X1-R (που δεν περιέχουν στερεά λιπαντικά πρόσθετα). Δοκιμασμένο στην πράξη.
Υπάρχει αναφορά για σπασμένο κινητήρα αμέσως μετά από προσθήκη Motorkote σε Subaru Impreza Sti ή WRX. Ο τύπος το έριξε και αμέσως βγήκε και το πλάκωσε. Τραβηγμένο ακούγεται... αλλά όπως έχω τονίσει κι άλλη φορά ποτέ δεν το πλακώνουμε αν δεν το στρώσουμε πρώτα καλά για να κυκλοφορήσει και να δράσει παντού το αντιτριβικό. Σύμφωνα με την Militec (μετά από τεστ σε πανεπιστήμιο μηχανολογίας του Παρισιού σε TU3) το αντιτριβικό της χρειάζεται 5 ώρες (!!!) λειτουργίας για να πιάσει παντού. Θεωρώ ότι το ίδιο ισχύει και για τα ανταγωνιστικά του Motorkote και X1-R. Εγώ προτείνω τουλάχιστον 2 ώρες λειτουργίας πριν το πλακώσετε.
Επίσης, έχω πει ότι ειδικά όταν αλλάζουμε μάρκα λιπαντικού ΔΕΝ το πλακώνουμε για περίπου 50χλμ μέχρι να επιδράσουν τα πρόσθετα και να αντικαταστήσουν το παλιό λιπαντικό φιλμ. Στις βαλβολίνες χρειάζονται πολύ περισσότερα χιλιόμετρα -ειδικότερα τον Χειμώνα- λόγω ηπιότερων θερμοκρασιων λειτουργίας (200χλμ μέχρι τώρα έδειξε ασφαλές διάστημα). Δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο (κάτι που συμβαίνει τουλάχιστον τρεις φορές δεν είναι ποτέ τυχαίο) το ότι η βαλβολίνη φαίνεται και στην πράξη που στρώνει ακόμη και μετά από 1 μήνα (εγώ τελευταία είδα βελτίωση και μετά από 6μηνο!!! αλλά αυτό ίσως είναι άλλη ιστορία οπότε μην το λαμβάνετε υπόψιν - μία φορά ίσον καμία, δύο ίσον σύμπτωση, τρεις ίσον γεγονός).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ongas (Panos) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.6 (16V) GTI (2004)
Ένταξη: 12 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούλ 2007, 14:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια επειδ ενδιαφερομαι να να βαλω ζωμο μοτορ κοτε στο πεζακι μου μπρει καποιος να μου πει ποσα μπουκαλακια πρεπει να βαλω??Ποια ειναι η αναλογια?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:23:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2 ounces Motorkote per 1 quart of lubricant
Δλδ υπολόγισε 60ml ανά 1 λίτρο λιπαντικού περίπου
Το μπουκαλάκι των 10oz περιέχει 10 ounces ή 295ml άρα αναλογεί ολόκληρο το μπουκαλάκι για κινητήρα που παίρνει 5 λίτρα λιπαντικό (10oz=>5lt). Άρα για κινητήρα που παίρνει 3.25lt βάζεις λιγότερη ποσότητα (δλδ ρίξε 6.5-7oz και είσαι καλυμμένος).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:25:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλτο για να ειμαστε 100% σιγουροι καθε ποτε πρεπει να βαζουμε ?
αν εχω καταλαβει για να μη σπασει το φιλμ που δημιουργει πρεπει να βαζουμε καθε 40000χλμ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:33:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λέει κάθε 4η αλλαγή. Αλλά στις ΗΠΑ αλλάζουν λάδια κάθε 5000χλμ (3000μίλια). Τώρα πρέπει να αρχίζουν να αλλάζουν εκεί λίγο πιο αραιά. Αλλά όταν έγραψε την συνταγή η Motorkote δεν πολυέπαιζαν οι αλλαγές άνω των 5000χλμ. Εμείς εδώ αλλάζουμε λάδια ανά 10000χλμ (γι αυτό και λογικά σκέφτηκες προσθήκη Motorkote ανά 40000χλμ) έως και ανά... 30000χλμ.
Σίγουρα δεν παίζει έτσι το σενάριο.
Πιστεύω ότι την λύση την έχουμε από την Militec που λέει να ρίχνουμε Militec-1 ανά 25000χλμ (αναλογεί σε 4 αλλαγές των 6250χλμ). Το ίδιο προτείνω και για το Motorkote.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 21:55:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνωρίζει κανείς για το αντιτριβικό πρόσθετο Mile??
Λένε ότι είναι made by NASA και εξαιρετικά ακριβο....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|