PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
307cc alu 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)

Ένταξη: 04 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 229

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 13:51:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Είναι για καλό ή κακό Question Question
πχ. εμένα η αντιπροσωπεία μου είπε για αλλαγή κάθε 30000 km, και προαιρετικά αν θέλω στα 15000 km. Εσύ κάθε πόσα αλλάζεις Question Question Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 14:17:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !

Δες σε άλλο τοπικ για τα λάδια. Εξαρτάται που και πως κινείσαι αλλά
περιληπτικά συνιστώ αλλαγή μεταξύ 7000-10000χλμ για σωστή και καλή λειτουργία και ζωή του κινητήρα. Τα 15000-30000 είναι ΟΥΤΟΠΙΑ !


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
307cc alu 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)

Ένταξη: 04 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 229

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 15:42:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !

Δες σε άλλο τοπικ για τα λάδια. Εξαρτάται που και πως κινείσαι αλλά
περιληπτικά συνιστώ αλλαγή μεταξύ 7000-10000χλμ για σωστή και καλή λειτουργία και ζωή του κινητήρα. Τα 15000-30000 είναι ΟΥΤΟΠΙΑ !


Σίγουρα παίζει ρόλο πως κινείσαι στον δρόμο αλλά και στο έτερο ήμισυ με Focus, η Ford ξαφνικά εκεί που έδινε αλλαγή στα 10000 Km, έδωσε στα 20000 Km με τον ίδιο τύπο λαδιού. Απλώς υπάρχουν μεγάλα περιθώρια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 16:10:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα όλες οι εταιρείες γραφουν 15000-20000 χλμ στα manual.
Πας λοιπόν στην εδώ αντιπροσωπεία πχ OPEL ή SEAT και σου λένε να τα αλλάζεις στα 7500-10000 χλμ (στην Αθήνα).
Ναι τα σύγχρονα συνθετικά λιπαντικά αντέχουν τα χλμ που γράφουν τα manual αλλά η απόδοση τους απο κάποιο σημείο και μετά είναι οριακή...
Γενικά αν κινείσαι εντος πόλης ''τελειώνουν'' πολύ πιο γρήγορα απο το αν κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο ή στην Εθνική.
Αν έχεις χρονο διάβασε το τοπικ περί λιπαντικών. Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 01:27:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !


Υποτιθεται οτι το Motorkote παραμενει, ασχετα απο τις αλλαγες λαδιων!!! Αυτο γιατι δεν κυκλοφορει σε υγρη μορφη, οπως το λαδι, αλλα δημιουργει ενα "φιλμ" προστασιας, το οποιο με τα χιλιομετρα (και τις τριβες) εξασθενει!!! Η εταιρια υποσχεται οτι αυτο το "φιλμ" ειναι ενεργο για αρκετα χιλιομετρα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
307cc alu 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)

Ένταξη: 04 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 229

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 08:03:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !


Υποτιθεται οτι το Motorkote παραμενει, ασχετα απο τις αλλαγες λαδιων!!! Αυτο γιατι δεν κυκλοφορει σε υγρη μορφη, οπως το λαδι, αλλα δημιουργει ενα "φιλμ" προστασιας, το οποιο με τα χιλιομετρα (και τις τριβες) εξασθενει!!! Η εταιρια υποσχεται οτι αυτο το "φιλμ" ειναι ενεργο για αρκετα χιλιομετρα!!!


80.000 Κm


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Δεκ 2004, 20:10:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας και πάλι παιδιά και καλή χρονιά!

Λοιπόν εγώ δεν θα συνιστούσα καμιά χρήση πρόσθετου στον κινητήρα.
Δεν νομίζω να επιφέρουν κάποια αισθητή βελτίωση της συμπεριφοράς του λιπαντικού, ενώ δεν ξέρουμε αν υπάρχουν παρενέργειες.

Ίσως σε κάποιο παλιό αυτοκίνητο, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί εκεί τα περιθώρια μείωσης τριβών - απωλειών είναι πολύ μεγαλύτερα.

Οι σημερινοί κινητήρες, γενικά είναι με πολύ καλύτερες προδιαγραφές κατασκευασμένοι και σχεδιασμένοι, οπότε δεν παρίσταται ανάγκη για χρήση πρόσθετων (κατ' εμέ)

Ένα καλό συνθετικό λιπαντικό με σχετικά μεγάλο εύρος τιμών ιξώδους (μέσα στις προδιαγραφές), αν αλλάζεται σχετικά συχνά (σίγουρα πολύ πιο συχνά από τα ουτοπικά 30000 και 20000 χλμ που αναφέρουν τα manuals), είσαι εντάξει!
Very happy


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιαν 2005, 02:55:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλη χρονια Δημητριε. Καποια φορα πρεπει να δοκιμασεις σε καποιο αλλο αμαξι της οικογενειας, αν δεν θες να πειραξεις ισως το δικο σου, για να δεις ποση διαφορα κανουν. Ξερεις τι ειναι να εχεις motul 300V μεσα και μετα να βλεπεις αισθητη διαφορα? Αναρωτιεσαι τελικα αν το λιπαντικο οντως λιπαινει ή σε δουλευει.

Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε αποδοση σε βαθος χρονου - τουλαχιστον αυτο που δοκιμασα εγω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
307cc alu 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)

Ένταξη: 04 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 229

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιαν 2005, 12:50:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή χρονιά σε όλους
Με τα πρόσθετα στο κιβώτιο ταχυτήτων τι γίνεται Question Question Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιαν 2007, 05:46:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Καλη χρονια Δημητριε. Καποια φορα πρεπει να δοκιμασεις σε καποιο αλλο αμαξι της οικογενειας, αν δεν θες να πειραξεις ισως το δικο σου, για να δεις ποση διαφορα κανουν. Ξερεις τι ειναι να εχεις motul 300V μεσα και μετα να βλεπεις αισθητη διαφορα? Αναρωτιεσαι τελικα αν το λιπαντικο οντως λιπαινει ή σε δουλευει.

Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε αποδοση σε βαθος χρονου - τουλαχιστον αυτο που δοκιμασα εγω.

Ο Δημήτριος βάζει AMSOIL οπότε δεν θα δει τίποτα από αυτά που λες. Το δοκίμασα εγώ που έριξα Militec-1 (στις ΗΠΑ θεωρείται σοβαρό προϊόν και το χρησιμοποιεί ο αμερικανικός στρατός σε άπειρες εφαρμογές) και δεν κατάλαβα τίποτα. Στο σασμάν είχε κάνει μία μικρή διαφορά κι αυτή μέχρι να βάλω την AMSOIL MTG όπου έπαθα πλάκα κι ησύχασα οριστικά κι αμετάκλητα...
Αν χρησιμοποιείς καλό λιπαντικό τα πρόσθετα μάλλον περιττεύουν. Πάντως ένα πρόσθετο με προδιαγραφές σαν το Militec-1 και λογικά και σαν το Motorkote ή το X1-R που δεν περιέχουν στερεά λιπαντικά δεν βλέπω τον λόγο να βλάψει το μοτέρ χωρίς να σημαίνει ότι το ωφελεί κιόλας (θεωρητικά το ωφελεί πάντως κι ας μην καταλαβαίνουμε όλοι την διαφορά). Δεν αποκλείεται τελικά να πρόκειται για πεταμένα λεφτά εφόσον χρησιμοποιείς πραγματικά καλό λιπαντικό που ελαχιστοποιεί ιδανικά την φθορά (που ενδεχομένως και να πολλαπλασιάζει την όποια αντοχή του λιπαντικού φιλμ του προσθέτου).

Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω: Τα 80000χλμ αντοχής του MOTORKOTE είναι εφεύρεση του έλληνα αντιπροσώπου, ο οποίος το εμφιαλώνει σε δικά του μπουκάλια με δικές του ετικέττες και λοιπά ανησυχητικά. Θα προτιμούσα το MOTORKOTE που παραεισάγει ο Λαμπριανίδης καθότι είναι 100% το γνήσιο αμερικάνικο. Η MOTORKOTE δίνει αντοχή ίσα με 4 αλλαγές λιπαντικού και μπορεί ο αντιπρόσωπος εδώ να ορίζει την αλλαγή ανά 20000χλμ αλλά και η MOTORKOTE μάλλον είχε υπόψιν τον μέσο όρο των αλλαγών λιπαντικού στις ΗΠΑ που κυμαίνεται από 5000χλμ έως 7500χλμ (3000μίλια έως 5000μίλια). Στις ΗΠΑ όποιος λέει μλκίες με τα προϊόντα του τον τρώνε τα δικαστήρια και τα πρόστιμα, καμία σχέση με Ελλάδα δηλαδή...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Spyros_L 
Μέλος
Μέλος


Old school

Ένταξη: 25 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιαν 2007, 13:52:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως έβαλα motorkote στο πειραματόζωο (1.100). Έβαλα μόνο στον κινητήρα, για την ακρίβεια 200 ml. Έχω κάνει απο τότε 2,000 χλμ. Έχω παρατηρήσει αλλαγή στην χροιά του. Έχει γίνει πιο ήρεμος, πιο γλυκός ο ήχος. Όσοι γνωρίζουν το συγκεκριμένο μοτεράκι είναι ιδιαίτερα θορυβώδες. Φυσικά και έβαλα το αμερικάνικο καθώς ο γνωστός μου που έχει μαγαζί τα παραγγέλνει κατευθείαν απο Αμερική. Και το κουτί άλλωστε είναι διαφορετικό εξωτερικά. Πάντως αυτό που λένε όλοι είναι οτι στο σασμάν πραγματικά κάνει θαύματα. Το σίγουρο είναι πως δεν βλάπτει σε τίποτα.


Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα

Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
beboulis (panagiotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 3008 diesel grip control

Ένταξη: 18 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2007, 12:46:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω ειδα διαφορεσ μεγαλες στη θερμοκρασια. οταν το αγορασα δουλευε στουσ 90 βαθμους. μολις εβαλα το motorkote η θερμοκρασια επεσε στους 75-80. στο ρελαντι.για να παει στους εκατο και να αρχισει να λειτοθργει το βεντιλατερ θα πρεπει να το τσιτωσεις πολυ.εχω κανει μεχρι σημερα 132.000 χλμ απο το Σεπ του2001
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2007, 13:20:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν χρησιμοποιήσετε Group IV/V λιπαντικό δεν θα δείτε καμία βελτίωση με αντιτριβικά ούτε καν με τα κορυφαία Militec-1, Motorkote και X1-R (που δεν περιέχουν στερεά λιπαντικά πρόσθετα). Δοκιμασμένο στην πράξη.

Υπάρχει αναφορά για σπασμένο κινητήρα αμέσως μετά από προσθήκη Motorkote σε Subaru Impreza Sti ή WRX. Ο τύπος το έριξε και αμέσως βγήκε και το πλάκωσε. Τραβηγμένο ακούγεται... αλλά όπως έχω τονίσει κι άλλη φορά ποτέ δεν το πλακώνουμε αν δεν το στρώσουμε πρώτα καλά για να κυκλοφορήσει και να δράσει παντού το αντιτριβικό. Σύμφωνα με την Militec (μετά από τεστ σε πανεπιστήμιο μηχανολογίας του Παρισιού σε TU3) το αντιτριβικό της χρειάζεται 5 ώρες (!!!) λειτουργίας για να πιάσει παντού. Θεωρώ ότι το ίδιο ισχύει και για τα ανταγωνιστικά του Motorkote και X1-R. Εγώ προτείνω τουλάχιστον 2 ώρες λειτουργίας πριν το πλακώσετε.

Επίσης, έχω πει ότι ειδικά όταν αλλάζουμε μάρκα λιπαντικού ΔΕΝ το πλακώνουμε για περίπου 50χλμ μέχρι να επιδράσουν τα πρόσθετα και να αντικαταστήσουν το παλιό λιπαντικό φιλμ. Στις βαλβολίνες χρειάζονται πολύ περισσότερα χιλιόμετρα -ειδικότερα τον Χειμώνα- λόγω ηπιότερων θερμοκρασιων λειτουργίας (200χλμ μέχρι τώρα έδειξε ασφαλές διάστημα). Δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο (κάτι που συμβαίνει τουλάχιστον τρεις φορές δεν είναι ποτέ τυχαίο) το ότι η βαλβολίνη φαίνεται και στην πράξη που στρώνει ακόμη και μετά από 1 μήνα (εγώ τελευταία είδα βελτίωση και μετά από 6μηνο!!! αλλά αυτό ίσως είναι άλλη ιστορία οπότε μην το λαμβάνετε υπόψιν - μία φορά ίσον καμία, δύο ίσον σύμπτωση, τρεις ίσον γεγονός).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2007, 10:07:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
- μία φορά ίσον καμία, δύο ίσον σύμπτωση, τρεις ίσον γεγονός).


Α ρε Albert... Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ongas (Panos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) GTI (2004)

Ένταξη: 12 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 33

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούλ 2007, 14:46:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια επειδ ενδιαφερομαι να να βαλω ζωμο μοτορ κοτε στο πεζακι μου μπρει καποιος να μου πει ποσα μπουκαλακια πρεπει να βαλω??Ποια ειναι η αναλογια??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:23:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2 ounces Motorkote per 1 quart of lubricant
Δλδ υπολόγισε 60ml ανά 1 λίτρο λιπαντικού περίπου
Το μπουκαλάκι των 10oz περιέχει 10 ounces ή 295ml άρα αναλογεί ολόκληρο το μπουκαλάκι για κινητήρα που παίρνει 5 λίτρα λιπαντικό (10oz=>5lt). Άρα για κινητήρα που παίρνει 3.25lt βάζεις λιγότερη ποσότητα (δλδ ρίξε 6.5-7oz και είσαι καλυμμένος).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:25:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μιλτο για να ειμαστε 100% σιγουροι καθε ποτε πρεπει να βαζουμε ?
αν εχω καταλαβει για να μη σπασει το φιλμ που δημιουργει πρεπει να βαζουμε καθε 40000χλμ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:33:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λέει κάθε 4η αλλαγή. Αλλά στις ΗΠΑ αλλάζουν λάδια κάθε 5000χλμ (3000μίλια). Τώρα πρέπει να αρχίζουν να αλλάζουν εκεί λίγο πιο αραιά. Αλλά όταν έγραψε την συνταγή η Motorkote δεν πολυέπαιζαν οι αλλαγές άνω των 5000χλμ. Εμείς εδώ αλλάζουμε λάδια ανά 10000χλμ (γι αυτό και λογικά σκέφτηκες προσθήκη Motorkote ανά 40000χλμ) έως και ανά... 30000χλμ.
Σίγουρα δεν παίζει έτσι το σενάριο.
Πιστεύω ότι την λύση την έχουμε από την Militec που λέει να ρίχνουμε Militec-1 ανά 25000χλμ (αναλογεί σε 4 αλλαγές των 6250χλμ). Το ίδιο προτείνω και για το Motorkote.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 21:55:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωρίζει κανείς για το αντιτριβικό πρόσθετο Mile??

Λένε ότι είναι made by NASA και εξαιρετικά ακριβο....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 02:45:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι σκέτο Mile το λένε?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2012s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on