Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 08:35:57 Θέμα δημοσίευσης: Πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης) |
|
|
Συχνά πυκνά ακούμε και διαβάζουμε για λογής λογής
αντιτριβικά πρόσθετα λαδιού κινητήρα.
πχ SLICK 50, X1R, TUFOIL, MOTOR KOTE κλπ
Αλλα με teflon άλλα χωρίς κλπ ισχυρίζονται λαγούς και πετραχίλια
+10-15% σε άλογα και άλλα τρομερά για μείωση τριβών
θερμοκρασιών κλπ
πέρα από το να πετάει κανείς τα λεφτά του υπάρχει
ρε παίδες κανένα όφελος ή μπορεί να πάθουμε και καμμιά ζημιά?
στα αγωνιστικά βάζουνε τέτοια πρόσθετα ξέρει κανείς ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 12:43:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το motor kote ξερω οτι το βαζουν πολλοι σε αγωνιστικα.γενικα εχω χρησιμοποιησει σε πολλα αμαξια το συγκεκριμενο προιον και κατεληξα στο εξης.πρεπει να εχει υποστει μεγαλες φθορες ο κινητηρας για να δεις διαφορα που σε μοτερ με 200,000χλμ που εβαλα ηταν θα ελεγα τραγικη (το γκαζι βαρυνε και το αμαξι σταματησε να καιει το λιγο λαδι που εκαιγε και στροφαριζε καλιτερα με μειωση θορυβου)τωρα στο 106 που εριξα δεν ειδα καμια διαφορα (το νεο μοτερ 1,4 ηταν με 40,000χλμ).ο αδερφος μου εριξε στο civic του και ειχε μια ελαφρα διαφορα στον θορυβο και καλιτερη καταναλωση.στο 206 δεν εχω βαλει και γενικα το συνιστουν και αυτοι που το πουλανε για χρηση σε μοτερ με αρκετα χιλιομετρα.επισης προσοχη στην δοσολογια (πρεπει να μειωθει το λαδι για να το βαλεις) και στην χρηση που το καλιτερο ειναι μετα απο αλλαγη λαδιων και αφηνουμε το αμαξι με το που το ριξουμε να δουλεψει 15 λεπτα στο ρελαντι για να διαλυθει καλα.
απο μειωνεκτηματα δεν εχω να παρατηρησω τιποτα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 13:56:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Πεζό πάντως αναφέρει ρητά ότι απαγορεύονται πρόσθετα στο λάδι.
Εγώ είμαι προσωπικά κατά αυτού του προϊόντος.
Θέλεις καλύτερη ευστροφία και μείωση του θορύβου; Δοκίμασε τα 300V και μετά τα ξαναλέμε. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 14:17:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν θυμάμαι τα 300V είναι 10w-40 ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 14:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | δεν θυμάμαι τα 300V είναι 10w-40 ? |
ω ναι!!!
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 14:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ ψήνομαι για ένα αντιτριβικό για πιο γλυκιά λειτουργία στις
ψηλές στροφές αλλά αν είναι να γίνει ο κινητήρας μου σκ.....
το ξεχνάω!
πάντως επειδή υπάρχουν πολλά topic για τα λάδια
μάλλον τα 5W-40 ή τα 10W-40 είναι τα πιό κατάλληλα
τώρα για μάρκες και συνθετικά ή ημισυνθετικά είναι
μεγάλη συζήτηση.....
τώρα για τα χλμ αλλαγής το καλύτερο είναι κάθε 5000χλμ ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 15:27:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ειχα μεσα το 300V για 7000 χιλιομετρα περιπου και μετα εριξα το m. kote και ειδα μεγαλη θετικη διαφορα...Πχ οι τριβες μειωθηκαν τοσο που παταγες γκαζι και το αφηνες αποτομα με 1η και αντι το αμαξι να "κλοτσησει" απ'το φρεναρισμα της μηχανης, επιβραδυνε με νορμαλ ρυθμο το οποιο το θεωρω εντυπωσιακο για 1η ταχυτητα... Επισης οι ταχυτητες ανοιγαν σαν τρελες και απο συνηθεια χρονου που χρειαζοταν για να ανοιξουν καθυστερουσε το χερι και προλαβαινε και κοφτιαζε η 1η ενω η 2α δεν καταλαβαινα ποτε εφτανε τα 6300. Με 3η παταγα ελαχιστα το γκαζι και το αμαξι διατηρουσε την ταχυτητα του εντελως ακοπα.
Αλλα το "εφε" κρατησε για το πολυ 1500-2000 χιλιομετρα και μετα η αποδοση επεσε back to normal. Κατα συνεπεια δεν ξερω αν αξιζει για τιποτα αλλο εκτος απ'το να δωσει το "edge" σε μια αναβαση, σε μια πιστα ή σε μια σημαντικη κοντρα γιατι με τα λεφτα (12.000 το μπουκαλακι το χα παρει) που κανει αλλαζεις και τα 3 λιτρα λαδι που παιρνει ο κινητηρας με καινουρια. Αποψη μου, χωρις να ειμαι ειδικος, ειναι οτι το συγκεκριμενο προσθετο σαν να εξαφανιζεται μεσα στο λαδι σε βαθος χρονου και αυτο μπορει να ωφειλεται ειτε στη διαλυση των προσθετων απο βενζινη ειτε σε υψηλες θερμοκρασιες...
Τωρα για διαρκεια αλλαγων των λαδιων.. δεν υπαρχει συγκεκριμενο σημειο αλλαγης γιατι εξαρταται απ'το λαδι που βαζεις/τη χρηση που κανεις/το χρονο στο οποιο το εχεις κτλ κτλ.. Αλλος μπορει να τα αλλαζει στις 12 αλλος στις 10 αλλος στις 7.5 αλλος στις 5 αλλος 3.5.. Αλλος παλι μπορει να αλλαζει ενα-ενα λιτρο με καινουριο ωστε να ανανεωνει το λαδι σε τακτα χρονικα διαστηματα (ποιος τρελος μπορει να κανει κατι τετοιο?) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2003, 08:45:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | (ποιος τρελος μπορει να κανει κατι τετοιο?) |
Έλα ντε! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2003, 03:01:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή βλέπω ότι υπάρχει ένα... χρονικό κενό στις γνώσεις μας για τα λάδια, θα σας πω κάθε πότε να αλλάζετε λάδια.
Θεωρώντας ότι έχετε βάλει τα σωστά λάδια, να τα αλλάζετε κάθε 3-6μήνες ανάλογα με τις θερμοκρασίες που έχει αντιμετωπίσει το λιπαντικό αλλά και τον δείκτη ιξώδους του (που όσο μεγαλύτερος είναι τόσο πιο ανθεκτικό το λιπαντικό και τον οποίο τον γνωρίζετε μόνο όταν η εταιρία αποκαλύπτει τα κατασκευαστικά δεδομένα του λιπαντικού, δηλαδή ποτέ! - Προσοχή! Άλλο "Ιξώδες" και άλλο "Δείκτης Ιξώδους"). Γενικά τα πρωτογενή ορυκτέλαια έχουν σαφώς χαμηλότερο δείκτη ιξώδους από τα συνθετικά λάδια.
Έτσι, οι 1400άρηδες και οι 2λιτροι (όχι φυσικά με το RC) που δεν αναπτύσσουν υψηλές θερμοκρασίες, ένα συνθετικό λιπαντικό μπορούν με απόλυτη ασφάλεια να το αλλάζουν κάθε 6μήνες, ενώ οι 16άρηδες, οι Ραλλάκηδες και οι RCκηδες που έχουν κινητήρες που βάζουν φωτιά στο λάδι, επιβάλλεται να το αλλάζουν κάθε 4μήνες ή ακόμη και 3μήνες εάν το πλακώνουν καλοκαιριάτικα. Για ορυκτέλαιο δεν το συζητάμε για καλοκαίρι και πάνω από 1 μήνα. Αν είστε "Ήρεμο Πόδι" δεν πειράζει εάν ξεχάσετε και κανά μήνα, και αντίστροφα είναι καλύτερα εάν αλλάζετε ακόμη συχνότερα το λαδάκι σας εάν είστε "Άγριο Πόδι".
Τα χιλιόμετρα μην τα φοβάστε. Εξάλλου πόσα θα κάνετε μέσα σε 6 μήνες; Περισσότερα από 20- 25000χλμ;
Και για να μη γελαστείτε από μεγάλες ταμπέλες, άλλο αγωνιστικό λάδι και άλλο λάδι με κορυφαίο δείκτη ιξώδους.
Το μόνο κακό είναι ότι τους δείκτες ιξώδους οι εταιρίες τους κρύβουν από την κοινή θέα σαν επτασφράγιστο μυστικό. Πάντως έχω βρει και αρχειοθετήσει τα δεδομένα από ορισμένα γνωστά λιπαντικά. Γενικά τον υψηλότερο δείκτη ιξώδους τον έχουν τα 100% συνθετικά λιπαντικά και μάλιστα με διαφορά από τα ημισυνθετικά τα οποία έχουν εξίσου διαφορά από τα απλά ορυκτέλαια. Γι αυτό και δεν βάζουμε κοινά ορυκτέλαια εκτός εάν πρόκειται για κάποια ειδική σύνθεση και θέλουμε να τρέξουμε σε μία ανάβαση ή κάποιο αγώνα μικρής διάρκειας.
Όλα αυτά φυσικά για όσους επιθυμούν το καλύτερο δυνατό για την υγεία του κινητήρα τους και είναι σχολαστικοί με το συγκεκριμένο ζήτημα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 15:18:24 Θέμα δημοσίευσης: Πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης) |
|
|
Μήπως έχει κάποιος ασχοληθεί με το τι (καλό ή κακό) κάνουν τα πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης) στο λάδι.
Παλαιότερα είχα χρησημοποίησει Slick-50 (PTFE-TEFLON) σε ένα Mazda 323GT και όντως είχε κάνει διαφορά και στην απόδοση και στην ευστροφία και στην οικονομία. Δεν είμαι σίγουρος αν βελτίωσε ή χειροτέρεψε την αξιοπιστία διότι στα 100.000km αποδείκτηκε ότι είχα σημαντικές φθορές όπου υπήρχε ρουλεμάν στον κινητήρα (και στο κιβώτιο)!
Μου έχουν συστήσει τα πρόσθετα με γραφίτη και τα λάδια που περιέχουν γραφίτη (Marly Black Gold) αλλά δεν τόλμησα να τα δοκιμάσω.
Λένε ότι βελτιώνουν κρύο ξεκίνημα- απόδοση-οικονομία-ευστροφία-αξιοπιστία κλπ και ότι δεν έχουν μειονεκτήματα.
Μήπως κάποιος μπορεί να με φωτίσει??
Ευχαριστώ! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 18:29:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρκεί να σκεφτείς το εξής: οι εταιρίες πετρελαιοειδών είναι κολοσσοί, κάτι που σημαίνει ότι μπορούν να διεξάγουν τις μελέτες τους χωρίς κανένα οικονομικό ή άλλο είδους περιορισμό. Αν λοιπόν υπήρχε κάποιο τέτοιο "μαγικό" συστατικό, θα το είχαν ήδη συμπεριλάβει στο προϊόν τους.
Επίσης, το τεφλόν δεν συνιστάται για το εσωτερικό κινητήρων, καθώς βουλώνει το φίλτρο λαδιού.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 18:40:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως έχω αναφέρει το Teflon στον κινητήρα και στο κιβώτιο έκαναν πάρα πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση. Ο κινητήρας πριν το Teflon κρέμαγε στις 6500σαλ περίπου. Μετά το Teflon κρέμαγε στις 7600!! (Δεν υπήρχε κόφτης), και οι αλλαγές στο κιβώτιο ήταν όνειρο.
ΟΜΩΣ αποδείκτηκε ότι το Τεφλον μου Γ@@@@Ε όλα τα ρουλεμάν (λόγο υπερθέρμανσης) μου είπαν.
Για το γραφίτη τι έχεις ακούσει?
Τα Marly Black Gold είναι συνθετικό λάδι που περιέχει ΚΑΙ γραφίτη.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 22:29:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα γραφιτούχα λιπαντικά είναι καλά για ρουλεμάν και γρανάζια. Το τεφλόν χρησιμοποιείται περισσότερο σαν επικάλυψη σε πλαστικά μέρη που τρίβονται με χαμηλές ταχύτητες και χαμηλά φορτία, πχ η μπίλια του επιλογέα ταχυτήτων.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 04:02:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Όπως έχω αναφέρει το Teflon στον κινητήρα και στο κιβώτιο έκαναν πάρα πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση. Ο κινητήρας πριν το Teflon κρέμαγε στις 6500σαλ περίπου. Μετά το Teflon κρέμαγε στις 7600!! (Δεν υπήρχε κόφτης), και οι αλλαγές στο κιβώτιο ήταν όνειρο. |
Ετσι πρέπει να είναι μετά από «περιποίηση» με Teflon.
Παράθεση: |
ΟΜΩΣ αποδείκτηκε ότι το Τεφλον μου Γ@@@@Ε όλα τα ρουλεμάν (λόγο υπερθέρμανσης) μου είπαν. |
Αυτός που σου το είπε δεν ξέρει τι του γίνεται σχετικά με το Teflon σε υγρή μορφή και την εφαρμογή του σε αυτοκίνητα.
Παράθεση: | Για το γραφίτη τι έχεις ακούσει?
Τα Marly Black Gold είναι συνθετικό λάδι που περιέχει ΚΑΙ γραφίτη. |
Ο γραφίτης κάνει πολύ καλή δουλειά σε συνδυασμό με το λάδι αλλά είναι κάτι που δεν μένει μόνιμα στις μεταλλικές επιφάνειες. Σε αντίθεση με το Teflon που μετά την «περιποίηση» του μέταλλου φεύγει μόνο με μηχανουργική κατεργασία… και που έχει συντελεστή τριβής σαν τον πάγο. Δηλαδή θεωρητικά μηδέν (0) …
Το υλικό αυτό είναι δοκιμασμένο τα τελευταία 40 χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο με μόνο καλά αποτελέσματα.
Εγώ προσωπικά το έχω χρησιμοποιήσει πολύ και στην πράξη σε κινητήρες αγώνων αλλά και σε επίπεδο έρευνας σε δυναμόμετρο πάγκου με αποτελέσματα που δεν τολμώ να αναφέρω γιατί φοβάμαι πως δεν είναι πιστευτά αν δεν τα δει κανείς με τα μάτια του.
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 09:43:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο την εμπειρία μου εχοντας δοκιμάσει slick 50, motorkote κλπ σε διαφορετικά αυτοκίνητα μπορώ να πω ότι αρχικά νιώθω διαφορά με βελτίωση στην ευστροφία και μείωση στον θόρυβο του κινητήρα.
Επειδή τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν τα κράτησα πάνω απο 90000χλμ
δεν μπορω να ξέρω για τυχόν μηχανικά προβλήματα.
Πάντως επειδή δεν έχω δοκιμάσει τίποτα στο κιβώτιο και απο τις ΤΟΤΑΛ δεν είμαι ευχαριστημένος θα δοκίμαζα κάτι και στο κιβώτιο...
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 19:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Speedy με βαση τα οσα λες δεν ειναι κακο να βαλουμε ενα τετοιο προϊον στο λαδι!!! Κιας μην βελτιωσει την αποδοση, κακο δεν κανει ετσι??? Μιλαμε για ενα προϊον δοκιμασμενο παντα ετσι... Εχεις να προτεινεις καποιο προϊον για τα δικα μας τουτου??? 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 20:47:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | με αποτελέσματα που δεν τολμώ να αναφέρω γιατί φοβάμαι πως δεν είναι πιστευτά αν δεν τα δει κανείς με τα μάτια του.
Φιλικά
Speedy100 |
Μωρέ θα μας τα αναφέρεις και θα πείς και ένα τραγούδι 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 21:18:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | ultra-one έγραψε: | ΟΜΩΣ αποδείκτηκε ότι το Τεφλον μου Γ@@@@Ε όλα τα ρουλεμάν (λόγο υπερθέρμανσης) μου είπαν. |
Αυτός που σου το είπε δεν ξέρει τι του γίνεται σχετικά με το Teflon σε υγρή μορφή και την εφαρμογή του σε αυτοκίνητα. |
το αυτοκίνητο ήταν περίπου 120ίππους από 90 που ήταν το "μαμά". Δεν είχα πρόβλημα με το σαζμάν για 2-3 χρόνια πριν του βάλω Slick50. Μετά το Slick50 το πέταξα σε 3μήνες διότι τα ρουλεμάν ξεκίνησαν να βουίζουν σαν μηχανή τζετ στην απογείωση!
Το ξέρω ότι ο γραφίτης δεν μένει και ότι χρειάζεται να ξαναβάζεις με κάθε αλλαγή λαδιού, αλλά στο σαζμάν πόσες φορές θα αλλάξεις λάδι!!!!!
Η Peugeot λέει ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις ποτέ!! Άσε που το κάνουμε εμείς!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 05:34:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν συνοπτικά για όλα τα παραπάνω:
Το Teflon κάνει μόνο καλό σε ανάμιξη με το λάδι της μηχανής ή τις βαλβολίνες του σαζμάν.
Το Teflon δεν πρέπει να χρησιμοποιείται όσο το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση γιατί είναι δυνατόν να «καλύψει» τυχόν μηχανικά προβλήματα που θα έβγαιναν κατά την διάρκεια της εγγύησης…
Το Teflon δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε αροντάριστους κινητήρες, σαζμάν κλπ. γιατί αυτά θα αργήσουν πολύ να ρονταριστούν… αν ρονταριστούν καν…
Το Teflon όπου υπάρχει μηχανικό πρόβλημα ή φθορά δεν είναι δυνατόν να την διορθώσει. Μπορεί να την καλύψει για ένα διάστημα αλλά μετά το πρόβλημα θα εμφανιστεί.
Ετσι εξυγήται το πρόβλημα με τα ρουλεμάν στο σαζμάν του ultra-one.
Υπάρχουν λιπαντικά, όπως κάποια «παράξενα» της Peugeot-Citroen που δεν επιδέχονται ανάμοιξη με πρόσθετα γενικά.
Καλό είναι να μην βάζουμε Teflon σε αυτά γιατί το αποτέλεσμα είναι άγνωστο…
Φίλε Steve,
…μοτεράκι από παλιατζάκο δούλεψε στο δυναμόμετρο για τρεις ώρες με λάδι + Teflon και μετά άδειασα τα λάδια τελείως.
Το μοτέρ δούλεψε για πάνω από 48 ώρες σε αυξομειούμενες στροφές και φορτίο ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ και μετά χτύπησε ένα κουζινέτο μπιέλας…
Όταν άνοιξα το μοτέρ δεν είχε τίποτα παράξενες ενδείξεις φθοράς σε άλλα μέρει του εκτός από το κουζινέτο της συγκεκριμένης μπιέλας.
Και άλλα πολλά...
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 07:09:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Φίλε Steve,
…μοτεράκι από παλιατζάκο δούλεψε στο δυναμόμετρο για τρεις ώρες με λάδι + Teflon και μετά άδειασα τα λάδια τελείως.
Το μοτέρ δούλεψε για πάνω από 48 ώρες σε αυξομειούμενες στροφές και φορτίο ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ και μετά χτύπησε ένα κουζινέτο μπιέλας…
Όταν άνοιξα το μοτέρ δεν είχε τίποτα παράξενες ενδείξεις φθοράς σε άλλα μέρει του εκτός από το κουζινέτο της συγκεκριμένης μπιέλας.
Και άλλα πολλά...
Φιλικά
Speedy100 |
Μοτεράκι από παλιατζάκο = ?
Και για πές μας και για τα άλλα πολλά!!! Αφού υπάρχει ενδιαφέρον ρε συ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|