PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Οι αλλαγές στους κανονισμούς της Formula 1

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 19:39:34    Θέμα δημοσίευσης: Οι αλλαγές στους κανονισμούς της Formula 1 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις αλλαγές που θα ισχύσουν στη Formula 1 από τη νέα αγωνιστική χρονιά, αλλά και από τον Ιανουάριο του 2006, ανακοίνωσε η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου FIA.

Σύμφωνα με αυτές:
1) από 1/3/2005 θα υπάρξουν αλλαγές στην αεροδυναμική των αμαξωμάτων – με αλλαγές στη σχεδίαση τόσο στο εμπρόσθιο σπόϊλερ όσο και το οπίσθιο "φτερό" - για να μειωθεί τουλάχιστον κατά 20% ο συντελεστής οπισθέλκουσας.
2) από 1/3/2005 ένα σετ ελαστικών θα χρησιμοποιείται για τις δοκιμές και για τον αγώνα, έτσι ώστε τα ελαστικά με "σκληρό" μείγμα να μειώσουν την ταχύτητα στις στροφές.
3) πάλι από 1/3/2005 κάθε κινητήρας, πρέπει να χρησιμοποιείται σε δύο τουλάχιστον αγώνες, με στόχο τη μείωση της απόδοσης και τη βελτίωση της αξιοπιστίας.

Από 1/1/2006 δίνεται έμφαση στην μείωση της ιπποδύναμης των κινητήρων. Έτσι υιοθετούνται κινητήρες 2.4 λίτρων σε διάταξη V-8 με περιορισμούς στη σχεδίαση και τη χρήση υλικών. Στόχος ο περιορισμός της ιπποδύναμης στους 700 ίππους έναντι των 1.000 που φθάνει σήμερα με κινητήρες των τριών λίτρων V-10. Οι σημερινοί κινητήρες θα μπορούν να χρησιμοποιούνται το 2006 και 2007 αλλά με περιορισμούς, όπως π.χ. στη λειτουργία στροφών, που θα ανακοινώσει η FIA. Η μείωση της ιπποδύναμης εκτός από την βελτίωση της ασφάλειας θα φέρει και νέες ομάδες στο άθλημα καθώς θα το καταστήσει πιο προσιτό.

Πηγή : autopress.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 00:11:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης ο Σουμαχερ ξεχασες να πεις οτι θα εχει δικαιωμα να τρεξει στα δεκα μονο g.p της χρονιας ωστε ναποκτησει λιγο ενδιαφερον το πρωταθλημα.
Για να δουμε,θα εχει τιποτα να δουμε του χρονου η θα φωναζουν ακομα και οι τιφοζοι 'φυγε Σουμι αρκετα πηρες'


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 03:22:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μακαρι να ταν ο Σουμι το προβλημα. Αλλα δεν ειναι. Ακομα και αν βγαλουμε το Σουμαχερ απ'τη βαθμολογια τελειως, ο Μπαρικελο θα το παιρνει. Γιατι? γιατι ειναι η Φεραρι στη μεση. Φετος βασικα η μπριτζεστον τους ξελασπωσε (ή μαλλον η Μισελεν χαντακωσε τους αλλους αλλα λεμε).

Για να δουμε και του χρονου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 11:55:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Μακαρι να ταν ο Σουμι το προβλημα. Αλλα δεν ειναι. Ακομα και αν βγαλουμε το Σουμαχερ απ'τη βαθμολογια τελειως, ο Μπαρικελο θα το παιρνει. Γιατι? γιατι ειναι η Φεραρι στη μεση. Φετος βασικα η μπριτζεστον τους ξελασπωσε (ή μαλλον η Μισελεν χαντακωσε τους αλλους αλλα λεμε).

Για να δουμε και του χρονου...


Λοιπον δεν θελω νανοιξω καμια διαμαχη παλι αλλα τουλαχιστον να λεμε και του στραβου το δικιο,bridgestone εφτιαξε ενα σωστο λαστιχο που ηταν εξισου καλο αν οχι ελαφρα καλητερο απο το μισλεν σε ορισμενες συνθηκες.Αλλα με τα λαστιχα μονο αγωνες δεν νικας,η φερραρι ειχε το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ αν οχι το καλητερο αμαξι.
Και αν οι αλλοι τρωγανε γυρους απο τον Σουμαχερ,φταιγανε οι ιδιοι,ταμαξια τους και τελος τα ελαστικα.Γιατι κιο Σουμαχερ περσι το ΠΗΡΕ με χειροτερα λαστιχα,εστω και δυσκολα αλλα το ΠΗΡΕ.κιαν δεν το επαιρνε το ειχε παλεψει και ηταν 2 βαθμους πισω.
Φετος, που ο τριτος εμεινε 100 τι δικαιολογια να βρει????
Και η φερραρι εδοσε στον σουμαχερ το καταλληλο αμαξι για να σπασει ολα τα ρεκορ,και ο Σουμαχερ το καταφερε,και ολοι οι αλλοι ηταν κατω του μετριου και οι ομαδες και οι οδηγοι.
Γιαυτο να μην ακουω περι Μπαρικελο παρακαλω,αμα μια ομαδα ειχε εστω το αμαξι και τον οδηγο να κοντραρει την Φερραρι θα εβγαινε δευτερη.Απλα δεν το ειχε ΚΑΜΙΑ.
Και ο Ρουμπενς να παει να παραιτηθει επιτελους γιατι κιαυτος Κουλθαρντ εγινε,ολο δηλωσεις και μηδεν εργα.Του δοσανε το καλητερο αμαξι,ολη την προσοχη στραμενη και ολες τις προταιρεοτητες και πηγε και βγηκε τριτος,Αμ ρουμπινιο,ο Σεννα χορευε και στην βροχη,και δεν κρυβοταν σαν βρεγμενη γατα Wink (Αυτο για την δηλωση οτι θα γινει ο δευτερος βραζιλιανος μετα τον Σεννα που θα παρει το interlagos)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 22:16:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Don't worry - καμια διαμμαχη. Κατ'εμε η Μισελεν εκανε ενα μοιραιο λαθος:

Επικεντρωσε την προσοχη στο λαστιχο να εχει καλη αποδοση στον 1ο γυρο και μετα τα λαστιχα χανανε 1.5 στο δευτερο γυρο και αλλο 1 στον 3ο. Αντε γεια δηλαδη. Το προβλημα διορθωθηκε γυρω στο 2ο μερος της σεζόν και αφοτου ο Γκασκοιν, ο Ντενις, ο Μπριατορε και τουλαχιστον 5-6 οδηγοι κριτικαρισαν την Μισελεν στον τυπο. Μεχρι τοτε ο Ντουπασκιέ δηλωνε οτι ολα καλα ολα ανθηρα και οτι τα λαστιχα ηταν μια χαρα. Ο ανθρωπος ηταν χειροτερος απ'τον Μοχαμεντ Αλ Σαχαφ (υπουργος πληροφοριων & τυπου του Σανταμ).

Τα Bridgestone ηταν πιο σταθερα και εβλεπες μεχρι τη μεση της χρονιας τη Sauber με το Φισικελα να κανει ενα πιτστοπ λιγοτερο και να βγαινει μπροστα απο Γουιλιαμς/Μακλαρεν.

Αυτο που σου λεω περι Μπαρικελο ειναι αυταποδεικτο απ'το γεγονος οτι ηρθε 2ος στους ποντους στο πρωταθλημα. Δηλαδη και να εβγαζες τον Σουμι, αυτος το παιρνει γιατι μαθηματικα εχει τους περισσοτερους ποντους.

Δεν σου λεω οτι ειναι καλυτερος ή οτιδηποτε. Αστο αυτο. Οπως και ο Κουλτχαρντ δεν απεδωσε τιποτα. Θελω απλως να σου πω οτι με το συγκεκριμενο πακετο (μονοθεσιο/λαστιχα/κινητηρας) ακομα και ο Μπαρικελο με την αποδοση αυτη θα το παιρνε.

Τωρα για το περυσι, αστο καλυτερα - το χω αναλυσει εκτενως αλλου επι σελιδες (θυμασαι Wink). Σε ορισμενους αγωνες οντως τα Μισελεν ειχαν πλεονεκτημα αλλα δεν αρκει αυτο. Ειναι ολο το πακετο. Και ολο τα πακετο του Σουμι ηταν ικανο να αποδοσει - ο Σουμι δεν μπορουσε. Και αυτο ειναι παλι αυταποδεικτο απ'το γεγονος οτι κατα την περιοδο που ο Σουμαχερ δεν πηγαινε καλα και δηθεν τα Μισελεν ηταν πολυ ανωτερα, ο Μπαρικελο ΑΠΕΔΙΔΕ και πηρε και μερικες νικες.

Και μιας και το topic εχει να κανει με κανονισμους, του χρονου θα εχει ΠΟΛΥ ενδιαφερον. Με ενα σετ ελαστικων θα δουμε μαχες που θα εχουν αλλο ρυθμο απ'αυτες που βλεπουμε τωρα. Αν καποιος διαλαει τα λαστιχα θα πληρωνει γι'άυτο αργοτερα στον αγωνα. Πιστευω θα χει ενδιαφερον.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Νοέ 2004, 20:53:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Apo automoto.flash.gr

Φαίνεται πως η παντοδυναμία του Μπέρνι Έκλεστοουν στην εταιρία που διοικεί τη Φόρμουλα 1, σιγά σιγά αρχίζει να κλονίζεται και πάντως να αμφισβητείται. Η κίνηση έγινε μέσα από την εταιρία που έχει στην κατοχή της όλα τα δικαιώματα της F1 και στρέφεται ευθέως εναντίον της μονοκρατορίας του Έκλεστοουν, ο οποίος είναι και αυτός μέτοχος! Πρόκειται για προσφυγή στον Αρειο Πάγο της Αγγλίας, των τραπεζών J.P. Morgan Lehman Brothers των ΗΠΑ και της βαυαρικής Bayerische Landsbanc. Ζητούν να κηρυχθεί άκυρη η τοποθέτηση, πριν δύο χρόνια, στη θέση του διευθυντή της FOH, δύο Ελβετών δικηγόρων. Του Λυκ Αργκάν, ο οποίος ήταν επί 25 χρόνια δικηγόρος του Έκλεστοουν και της γυναίκας του, Εμμανουέλ Αργκάν-Ρέυ.

Το τι σημαίνει η κίνηση αυτή, θα γίνει κατανοητό μόνο αν παρουσιάσουμε την πολύπλοκη μετοχική σύνθεση της FOH. Αυτή λοιπόν η εταιρία, ελέγχεται από τη SLEC Holding, η οποία με τη σειρά της έχει ως μετόχους την εταιρία Speed Investments κατά 75% και κατά 25% της εταιρία Bambino που ανήκει στον Έκλεστοουν. Όσο για το 75%, δεν είναι άλλο από τις τρεις τράπεζες που προαναφεραμε. Οι οποίες, ίσως θυμάστε, εμφανίζονται στο προκήνιο μετά την κατάρρευση του γερμανού μεγαλοεπιχειρηματία της τηλεόρασης που είχε και τα δικαιώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου!

Η τοποθέτηση του ζεύγους Αργκάν είχε γίνει από τον Έκλεστοουν, μέσω της Bambino του 25%. Αν λοιπόν οι αιτιάσεις του 75% κριθούν εύλογες και κερδίσουν την προσφυγή, τότε ανά πάσα στιγμή οι τρεις μπορούν να βάλουν στο περιθώριο τον Έκλεστοουν. Ο παμπόνηρος Αγγλος, προσπάθησε να μεταφέρει την εκδίκαση της αγωγής στα ελβετικά δικαστήρια, όπου θεωρεί ότι οι Αργκάν έχουν καλύτερες διασυνδέσεις, αλλά δεν τα κατάφερε.



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 12:08:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο autopress.gr

Ο Προέδρος της Fiat και της Ferrari, Λουκα Ντι Μοντεντζέμολο, απείλησε ανοικτά το μεγάλο αφεντικό της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Έκκλεστοουν, ότι αν δεν αυξηθεί το ποσοστό των χρημάτων που λαμβάνουν οι ομάδες από τα εμπορικά δικαιώματα της διοργάνωσης, η Ferrari θα αποσυρθεί.

Το ποσοστό, που παίρνουν οι ομάδες από τα εμπορικά δικαιώματα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 αγγίζει το 45% των συνολικών εσόδων. Οι ομάδες ζητούν από τον Μπέρνι Έκκλεστοουν το ποσοστό να αυξηθεί στο 80% έτσι ώστε να συμμετάσχουν στην όλη διοργάνωση και μετά το 2007, οπότε και λήγει η υπάρχουσα συμφωνία των εμπλεκόμενων μερών.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2444s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on