PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 1.6 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 15:43:12    Θέμα δημοσίευσης: 206 1.6 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναί, νομίζω DENSO τα λέγανε!

Τώρα για να τρυπίσει πιστόνι, ειδικά στο 16v το βλέπω πολύ δύσκολο! Α! και τα μπουζί αυτά είναι ψυχρότερα και όχι θερμότερα!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 19:32:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπουζί και μπουζούκια!!!

Υπάρχει κανείς να εξηγήσει τι ακριβώς κάνουν τα μπουζιά σε ένα αυτοκίνητο.....??

Βοηθούν στην εκκίνηση του κινητήρα.....??

Μην ξεχνάτε ότι δεν είμαστε όλοι ειδήμονες στο χώρο αυτό.... Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 20:36:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είμαι και ειδήμον αλλά αν θυμάμαι καλά:
Τα μπουζί δίνουν τον σπινθήρα που όλοι οι βενζινοκινητήρες χρειάζονται προκειμένου να γίνει η έκρηξη στο μίγμα που έχει συμπιεστεί στο θάλαμο από την οποία θα προκύψει πίεση στο έμβολο άρα κίνηση στο στρόφαλο η οποία μεταφέρετε στο κιβώτιο κλπ.
Το πόσο δυνατός και στην κατάλληλη στιγμή χωρίς καθυστερήσεις είναι ο σπινθήρας που δημιουργούν παίζει ρόλο στην απόδοση του κινητήρα. Το βασικό είναι να υπάρχει δυνατός και με τη σωστή διάρκεια σπινθήρας ώστε να γίνει ταυτόχρονα έκρηξη στο συμπιεσμένο μίγμα και όχι με χρονικές αποκλίσεις, αλυσιδωτή έκρηξη. Δηλαδή όχι πρώτα να εκραγεί το μίγμα που είναι κοντά στο μπουζί και μετά να μεταφερθεί η έκρηξη στις άκρες του θαλάμου καύσης αλλά όλο το μίγμα ταυτόχρονα.
Τα μπουζί χωρίζονται σε θερμά και ψυχρά και αν θυμάμαι καλά ρόλο παίζει το μέγεθος του ηλεκτροδίου. Όσο πιο μικρό τόσο πιο ψυχρό το μπουζί, κρατάει δηλαδή λιγότερη θερμοκρασία μετά το σπινθήρα. Το μπουζί πρέπει να είναι σχετικά κρύο και να θερμαίνετε μόνο τη στιγμή του σπινθήρα γιατί η υψηλή θερμοκρασία μπορεί να δημιουργήσει προανάφλεξη αλλά και πτώση στην απόδοση του σε σύντομο διάστημα. Προσπάθειες για ομαλότερη και άρα σωστότερη καύση έχουν γίνει και με μπουζί που έχουν 2, 3 αλλά και 4 ακίδες. Κάπου είχε πάρει κάποια στιγμή το μάτι μου και μπουζί με κυλιόμενους σπινθήρες!!!!
By the way αυτά θυμάμαι και ελπίζω να είναι σωστά και κατατοπιστικά Embarassed

Α και εδώ είναι το site του επίσημου προμηθευτή μπουζί της peugeot:
http://www.sagem-online.com/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/BOUGIES/login_bougies_public.d2w/report?language=en



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 20:10:57    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα στο μαγαζί με το Power System μας παρουσίασαν κάποια μπουζί που πιστοποιούν άριστη χρήση για 30.000χλμ (ο κατασκευαστής λέει 70.000χλμ!)και στάνταρ αύξηση ιπποδύναμης 1,5 άλογο...θα ήθελα αν ξέρει κανείς κάτι για το συγκεκριμένο θέμα ας το αναλύσει...

Επίσης ας εξηγήσει κάποιος τι είναι το μπουζί...και πως λειτουργούν...
(πως να το κάνουμε! δεν είμαστε όλοι μηχανικοί... Wink )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 20:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγώ μηχανικός δεν είμαι αλλά η λειτουργία τους έχει ως εξής (μην βαράτε Rolling eyes ): παράγουν σπινθήρες. (ώπα ρε μάγκα!! λες και δεν το ξέραμε Evil )
Λοιπόν τα μπουζί πάνε πακέτο 1 ανα κύλινδρο. Η δουλειά τους είναι στην αρχή μέσω μπαταρίας-πολλαπλασιαστή να βάζουν μπρος τον κινητήρα και κατόπιν να τον προμηθεύουν με σπινθήρες στην φάση της εισαγωγής των βαλβίδων ώστε να γίνεται καύση, εκτόνωση αερίων και κίνηση του κυλίνδρου προς τα κάτω (παλινδρομικά) προς κίνηση των υπόλοιπων μηχανικών μερών. Τοποθετούνται (συνήθως) ανάμεσα από τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής ώστε να βρίσκονται στην κορυφή της κίνησης του κυλίνδρου όταν το εισερχόμενο μείγμα είναι "πλούσιο", και έτοιμο προς καύση (δηλ. καύσιμο και αέρας). Τα μπουζί είναι φτιαγμένα από κεραμικό υλικό (μονωτικό) και τα διαπερνά ένας αγωγός, ο οποίος μέσω διοχοτεύσης ρεύματος υψηλής τάσης δημιουργεί σπινθήρα και εκκένωση φορτίου στο ακροφύσιο που έχει σε πολύ μικρή απόσταση από το άκρο του αγωγού.
Τώρα για αυτά τα μπουζί δεν έχω πολύ καλή γνώμη. Επίσης είχα διαβάσει για δυάκιδα ή τριάκιδα μπουζί που προσφέρουν πιο δυνατό σπινθήρα και καλύτερη καύση προφανώς. Ένας φίλος που τα έβαλε του χτυπούσαν πυράκια κι έτσι η επόμενη θέση τους ήταν σε κάποιο καλάθι αχρήστων. Επίσης, νομίζω, πρέπει να παίζει ρόλο και η πίεση ώθησης των κυλίνδρων. Δηλαδή εξηγούμαι, αν ο κύλινδρος πάει κάτω με μια δύναμη τάξης α ποσού, αν πάει κάτω με 3α, προφανώς θα υπάρξει πρόβλημα με το μοτέρ όσο και με τους υπόλοιπους κυλίνδρους που βρίσκονται σε σειρά. Του τέστιν αρυθμία, και ίσως πυράκια από ασυγχρονισμό. Επίσης πρέπει να παίζει και παραπάνω καύσιμο στην φάση της εισαγωγής, διότι με το ίδιο καύσιμο, πιο πολλοί σπινθήρες, κάτι μπορεί να χαλάει στην όλη ισορροπία.

Ο Slash πάει να βάλει την πανοπλία του να αποφύγει όσο μπορεί το επερχόμενο ντου...



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 21:41:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Λοιπόν τα μπουζί πάνε πακέτο 1 ανα κύλινδρο.
.......
Τώρα για αυτά τα μπουζί δεν έχω πολύ καλή γνώμη. Επίσης είχα διαβάσει για δυάκιδα ή τριάκιδα μπουζί που προσφέρουν πιο δυνατό σπινθήρα και καλύτερη καύση προφανώς. Ένας φίλος που τα έβαλε του χτυπούσαν πυράκια κι έτσι η επόμενη θέση τους ήταν σε κάποιο καλάθι αχρήστων. Επίσης, νομίζω, πρέπει να παίζει ρόλο και η πίεση ώθησης των κυλίνδρων. Δηλαδή εξηγούμαι, αν ο κύλινδρος πάει κάτω με μια δύναμη τάξης α ποσού, αν πάει κάτω με 3α, προφανώς θα υπάρξει πρόβλημα με το μοτέρ όσο και με τους υπόλοιπους κυλίνδρους που βρίσκονται σε σειρά. Του τέστιν αρυθμία, και ίσως πυράκια από ασυγχρονισμό. Επίσης πρέπει να παίζει και παραπάνω καύσιμο στην φάση της εισαγωγής, διότι με το ίδιο καύσιμο, πιο πολλοί σπινθήρες, κάτι μπορεί να χαλάει στην όλη ισορροπία.


Σλασάκο τα μπουζί δεν πάνε και πάντα πακέτο 1 ανά κύλινδρο, μπορούν να κάνουν και παρέα (βλέπε Alfa Romeo Twin Spark) και αυτό για να γίνετε σε πιο σωστό χρόνο η καύση (το μίγμα συμπιεσμένο εκρήγνετε πιο ομοιόμορφα μία και η έκρηξη προέρχεται από δύο πηγές ταυτόχρονα "απέναντι" η μία από την άλλη.
Ο σπινθήρας του μπουζί θα δημιουργήσει την έκρηξη λίγο πριν το ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο) στη κίνηση του πιστονιού και η έκρηξη αυτή είναι που σπρώχνει το πιστόνι και δίνει κίνηση. Η ένταση του σπινθήρα είναι απειροελάχιστη σε σχέση με την ένταση της έκρηξης του μίγματος. Άρα δεν δημιουργεί μεγαλύτερη δύναμη στο πιστόνι ο σπινθήρας προκειμένου να υπάρξει πρόβλημα. Πιθανών ο φίλος σου να έβαλε θερμότερο μπουζί σε κινητήρα με υψηλή συμπίεση και για αυτό (μαζί με φτωχό καύσιμο) να χτύπαγε πιράκια. ΠΟΤΕ δεν αλλάζουμε ένα μπουζί σε πολύκύλινδρο κινητήρα ειδικά αν αλλάζουμε για τους Χ λόγους τύπο μπουζί.


flame in another topic έγραψε:

Δεν είμαι και ειδήμον αλλά αν θυμάμαι καλά:
Τα μπουζί δίνουν τον σπινθήρα που όλοι οι βενζινοκινητήρες χρειάζονται προκειμένου να γίνει η έκρηξη στο μίγμα που έχει συμπιεστεί στο θάλαμο από την οποία θα προκύψει πίεση στο έμβολο άρα κίνηση στο στρόφαλο η οποία μεταφέρετε στο κιβώτιο κλπ.
Το πόσο δυνατός και στην κατάλληλη στιγμή χωρίς καθυστερήσεις είναι ο σπινθήρας που δημιουργούν παίζει ρόλο στην απόδοση του κινητήρα. Το βασικό είναι να υπάρχει δυνατός και με τη σωστή διάρκεια σπινθήρας ώστε να γίνει ταυτόχρονα έκρηξη στο συμπιεσμένο μίγμα και όχι με χρονικές αποκλίσεις, αλυσιδωτή έκρηξη. Δηλαδή όχι πρώτα να εκραγεί το μίγμα που είναι κοντά στο μπουζί και μετά να μεταφερθεί η έκρηξη στις άκρες του θαλάμου καύσης αλλά όλο το μίγμα ταυτόχρονα.
Τα μπουζί χωρίζονται σε θερμά και ψυχρά και αν θυμάμαι καλά ρόλο παίζει το μέγεθος του ηλεκτροδίου. Όσο πιο μικρό τόσο πιο ψυχρό το μπουζί, κρατάει δηλαδή λιγότερη θερμοκρασία μετά το σπινθήρα. Το μπουζί πρέπει να είναι σχετικά κρύο και να θερμαίνετε μόνο τη στιγμή του σπινθήρα γιατί η υψηλή θερμοκρασία μπορεί να δημιουργήσει προανάφλεξη αλλά και πτώση στην απόδοση του σε σύντομο διάστημα. Προσπάθειες για ομαλότερη και άρα σωστότερη καύση έχουν γίνει και με μπουζί που έχουν 2, 3 αλλά και 4 ακίδες. Κάπου είχε πάρει κάποια στιγμή το μάτι μου και μπουζί με κυλιόμενους σπινθήρες!!!!
By the way αυτά θυμάμαι και ελπίζω να είναι σωστά και κατατοπιστικά Embarassed

Α και εδώ είναι το site του επίσημου προμηθευτή μπουζί της peugeot:
http://www.sagem-online.com/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/BOUGIES/login_bougies_public.d2w/report?language=en


Σε όλα τα πιο πάνω να συμπληρώσω ότι η αύξηση της ισχύος που υπόσχονται τα διάφορα μπουζί προέρχεται από την τελειότερη και καλά καύση που προσφέρουν στο συμπιεσμένο μίγμα...

flame πάει βάλει και αυτό πανοπλία μην τον κάνουν φλαμπε!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 21:50:52    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
και στάνταρ αύξηση ιπποδύναμης 1,5 άλογο...


Πεσ'του του τυπου οτι αμα σου αποδειξει στο δυναμομετρο οτι παιρνει αυτο το αλογο που λεει θα το βαλεις.. Αυτος ισως να ψαρωσει και ετσι θα κανεις και δυναμομετρηση τσαμπα Laughing Laughing Laughing

Παντως πλακα πλακα τα μπουζι δεν μπορουν να δωσουν τιποτα ουσιαστικα καλυτερο - ουτε τα μπουζοκαλωδια.. αυτα ειναι παραμυθια (δυναμομετρημενα).. Μαλιστα εχω ακουσει περιπτωσεις απο συγκεκριμενες μαρκες βελτιωτικων μπουζι να δημιουργουν προβληματα...(splitfire)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 22:06:13    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Vini έγραψε:
και στάνταρ αύξηση ιπποδύναμης 1,5 άλογο...


Πεσ'του του τυπου οτι αμα σου αποδειξει στο δυναμομετρο οτι παιρνει αυτο το αλογο που λεει θα το βαλεις.. Αυτος ισως να ψαρωσει και ετσι θα κανεις και δυναμομετρηση τσαμπα Laughing Laughing Laughing

Παντως πλακα πλακα τα μπουζι δεν μπορουν να δωσουν τιποτα ουσιαστικα καλυτερο - ουτε τα μπουζοκαλωδια.. αυτα ειναι παραμυθια (δυναμομετρημενα).. Μαλιστα εχω ακουσει περιπτωσεις απο συγκεκριμενες μαρκες βελτιωτικων μπουζι να δημιουργουν προβληματα...(splitfire)


Για σου ρε Alex....
Θα συμφωνήσω μαζί σου προσθέτοντας όμως για απείραχτα (φίλτρο-εξάτμιση & πρόγραμμα δεν είναι "πείραγμα" στη συγκεκριμένη περίπτωση) και καινούργια αυτοκίνητα και εξηγούμε:
Σε σκυλοπειραγμένα μοτέρ που βρίσκονται στο όριο ίσως να δώσουν καλύτερη λειτουργία και άρα βελτίωση. Σε παλιά μοτέρ (με ντιστιμπιτέρ - πλατίνες κλπ) μπορούν να βελτιώσουν την καύση και την λειτουργία του κινητήρα μία και εκεί δεν υπάρχει ο εγκέφαλος να κάνει δεν ξέρω και εγώ πόσες ρυθμίσεις το δευτερόλεπτο ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας. Με τις ηλεκτρονικές και τα ιντζέκσιον όλες οι ανοχές που υπήρχαν στους παλαιούς κινητήρες μειώθηκαν στο ελάχιστο.
Και κάτι άλλο: 1,5hp κερδίζει ποιος;;;;
Γιατί 1,5hp είναι 2,5% αύξηση για τους 1100, 2% για τους 1400. 1,4% για τους 1600, 1,1% για τους δίλιτρους και 0,8% για το RC Laughing
Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο;;;; Κάτι δεν μου κολλάει!!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 22:16:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα ναι. Είναι αυτονόητο. Θα βάλω αμφιβόλου ποιότητας μπουζί, που μπορεί να μου κάνουν καμιά ζημιά, με σκοπό να βγάλω συν 1,5 άτι;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 14:14:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια χειαζομαι βοηθεια. Μηπως ξερει κανεις αν υπαρχουν μπουζι Denso η NGK για τον 1,6 16v η τελος παντων καποιο site με πληροφοριες Question Question Question


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 16:05:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mix206cc έγραψε:
Παιδια χειαζομαι βοηθεια. Μηπως ξερει κανεις αν υπαρχουν μπουζι Denso η NGK για τον 1,6 16v η τελος παντων καποιο site με πληροφοριες Question Question Question


Για ρίξε μιά ματιά εδώ: www.densoiridium.com και www.ngksparkplugs.com και εδώ είναι τα original: http://www.sagem-online.com/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/BOUGIES/login_bougies_public.d2w/report?language=en



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 02:13:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μονάκιδα ή πολυάκιδα μπουζί;

Κανόνας: Τα μονάκιδα μπουζί προορίζονται για ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τα πολυάκιδα (συνήθως δυάκιδα) για υπερτροφοδοτούμενους.
(Εξαιρέσεις γίνονται δεκτές)

Τα μονάκιδα διαχέουν τον σπινθήρα στο μίγμα.
Τα πολυάκιδα ρίχνουν τον σπινθήρα στην καρδιά του (υπερσυμπιεσμένου) μίγματος.

Για τα νίτρο δεν ξέρω αλλά πιθανό να παίρνουν πολυάκιδα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 09:20:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω πολυ φιλε flame αλλα στα site αυτα δεν υπαρχει το 206 βεβαια με βοηθησε πολυ το original site για αυτα που φοραει απο μαμα. Μιλτο στο νιτρο δεν εχει σημασια 1ακιδα 2ακιδα 3ακιδα αλλα η ψυχροτητα και το υλικο κατασκευης Exclamation Exclamation


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 13:08:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Μονάκιδα ή πολυάκιδα μπουζί;

Κανόνας: Τα μονάκιδα μπουζί προορίζονται για ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τα πολυάκιδα (συνήθως δυάκιδα) για υπερτροφοδοτούμενους.
(Εξαιρέσεις γίνονται δεκτές)

Milto όταν άλλαξα τα μπουζί στο ''γνωστό'' συνεργείο έβαλα δυάκιδα. της SAGEM. Κωδικούς και περισσότερα στοιχεία δεν θυμάμαι. Φυσικά ρώτησα έναν από τους Βασίληδες μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα αλλά και οι δύο μου απάντησαν ότι δεν θα υπάρξει κανένα.


Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"

ANOTHER MEMBER OF K.R.T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 12:12:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

seridim έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Μονάκιδα ή πολυάκιδα μπουζί;

Κανόνας: Τα μονάκιδα μπουζί προορίζονται για ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τα πολυάκιδα (συνήθως δυάκιδα) για υπερτροφοδοτούμενους.
(Εξαιρέσεις γίνονται δεκτές)

Milto όταν άλλαξα τα μπουζί στο ''γνωστό'' συνεργείο έβαλα δυάκιδα. της SAGEM. Κωδικούς και περισσότερα στοιχεία δεν θυμάμαι. Φυσικά ρώτησα έναν από τους Βασίληδες μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα αλλά και οι δύο μου απάντησαν ότι δεν θα υπάρξει κανένα.

Ποιο ειναι ρε συ αυτο το γνωστο συνεργειο να κανουμε και εμεις καμια ερωτηση Question Question Question Question


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 23:39:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mix206cc έγραψε:
seridim έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Μονάκιδα ή πολυάκιδα μπουζί;

Κανόνας: Τα μονάκιδα μπουζί προορίζονται για ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τα πολυάκιδα (συνήθως δυάκιδα) για υπερτροφοδοτούμενους.
(Εξαιρέσεις γίνονται δεκτές)

Milto όταν άλλαξα τα μπουζί στο ''γνωστό'' συνεργείο έβαλα δυάκιδα. της SAGEM. Κωδικούς και περισσότερα στοιχεία δεν θυμάμαι. Φυσικά ρώτησα έναν από τους Βασίληδες μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα αλλά και οι δύο μου απάντησαν ότι δεν θα υπάρξει κανένα.

Ποιο ειναι ρε συ αυτο το γνωστο συνεργειο να κανουμε και εμεις καμια ερωτηση Question Question Question Question

Το γνωστο συνεργειο ρε παιδια ποιο ειναι Question Question


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:56:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι οι "ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ" γνωστό ειδικό συνεργείο για Peugeot. Βελτιωτές δεν είναι, καλοί μηχανικοί είναι. Πάρε τηλέφωνο να σου πω πού είναι. Να πάμε και μαζί... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 16:57:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Είναι οι "ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ" γνωστό ειδικό συνεργείο για Peugeot. Βελτιωτές δεν είναι, καλοί μηχανικοί είναι. Πάρε τηλέφωνο να σου πω πού είναι. Να πάμε και μαζί... Wink


Να πούμε και την διεύθυνση Σανταρόζα 7 κοντά στα δικάστήρια


Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"

ANOTHER MEMBER OF K.R.T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 20:10:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο 1100 σηκωνει πολυακιδα η θα εχουμε προβλημα?Ρωταω γιατι τα τεραακιδα της Βosch δεν ειναι και ιδιαιτερα ακριβα.Αυτο που γραφουν απανω ειναι οτι προσφερονται περισσοτερες επιλόγες για την δημιουργια του σπινθηρα 4-αντι 1 δηλ αν καταλαβα καλα η αναφλεξη γινεται σιγουρα και την σωστη στιγμη


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 00:33:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επαναλαμβάνω: Η θεωρία των μπουζί λέει ότι τα πολυάκιδα είναι για κινητήρες τούρμπο και τα μονάκιδα είναι για ατμοσφαιρικούς.

Έχω ακούσει πάμπολλες περιπτώσεις πτώσης απόδοσης με τα μπουζί της Bosch σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Δοκίμασέ τα. Τί έχεις να χάσεις. Άντε, δεν θα έχεις 60PS, θα έχεις 58... Laughing

(Μιά πλακίτσα να σου κάνω κι εγώ...) Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Επόμενη
Σελίδα 1 από 46

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3947s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on