Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 11:53:16 Θέμα δημοσίευσης: Το 307 1.4 στα πόσα άλογα βγαίνει; |
|
|
Το 307 1.4 στα ποσα αλογα βγαινει;
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
HYPER_Piccolo (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

 206 XT 1.4 90Hp
Ένταξη: 29 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 293 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:15:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με βαση την διαφημηση το 16v βγαινει στους 90Hp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:17:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.4 16V 90 HP
1.6 16V 110 HP
2.0 16V 136 HP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Val (Maria) Μέλος


Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 155 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:28:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | 1.4 16V 90 HP
1.6 16V 110 HP
2.0 16V 136 HP |
Τους ιδιους κινητηρες φορανε με τα 206. Σωστα 
Shark Attack... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 20:08:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Val έγραψε: | Touristas έγραψε: | 1.4 16V 90 HP
1.6 16V 110 HP
2.0 16V 136 HP |
Τους ιδιους κινητηρες φορανε με τα 206. Σωστα  | Σωστα ...!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 22:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 307 ειναι πιο μεγαλο σε μεγεθος απο το 206 αρα υποθετω οτι θα ειναι πιο βαρυ. Αν λοιπον συγκρινουμε το 307 1.4 16V 90hp με το 206 1.4 16V 90hp τοτε βγαινει το συμπερασμα οτι το 206 υπερτερει εναντι του 307 επειδη ειναι πιο ελαφρυ. Σωστα; Εχει κανεις καμια αντιρηση; Ισως το 307 να υπερτερει σε κρατηματα αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το βαρος και την μηχανη του αυτοκινητου
Περιμενω τις γνωμες σας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 03:13:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι πολυ πιο απλο να μπεις στο site της peugeot ή να αγορασεις ενα περιοδικο αυτοκινητου και να τα διαβασεις ολα αυτα...? Δε θελω να γινομαι κακος αλλα το βρισκω λιγο ακυρο το θεμα...
Ναι λογικο ειναι οταν ενα αυτοκινητο ειναι πιο ελαφρυ και φοραει τον ιδιο κινητηρα με ενα αλλο, το ελαφρυτερο να ειναι και πιο σβελτο...
www.peugeot.gr
www.4troxoi.gr
www.ams.gr
περιεχουν ολες τις πληροφοριες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikapos Μέλος

 rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 08:58:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ελαφρύτερο υπερτερεί και σε κράτημα.
pour que l' automobile soit toujours un plaisir |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 13:20:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikapos έγραψε: | το ελαφρύτερο υπερτερεί και σε κράτημα. |
Δε νομιζω...Για παραδειγμα, το 206 1.4 16ν θαχει μεγαλυτερη και πιο εντονη υποστροφη ισχυος πανω σε μια στροφη απο το 307, η οποια θα εμφανιστει και λιγο πιο γρηγορα!!! Γενικοτερα, η προσφυση σενα πιο ελαφρυ αυτοκινητο με το ιδιο μοτερ μενα μεγαλυτερο, "σπαει" πιο ευκολα!!! Γιατι ναι μεν σενα ελαφρυ αυτοκινητο οι φορτισεις που δεχονται οι αναρτησεις και το αμαξωμα μπορει να ειναι μικροτερες, αλλα τα αντιστοιχα τμηματα ενος βαρυτερου ειναι και πιο ενισχυμενα, ωστε να ανταπεξερχονται στο βαρος!!! Βεβαια σε μια απευθειας αντιπαραθεση 206 1.4 και 307 1.4, το 206 θα κινηθει πιο γρηγορα σενα στροφιλικι οχι γιατι εχει καλυτερο κρατημα, αλλα λογω μικροτερου βαρους ο οδηγος μπορει να κινηθει με μεγαλυτερη μωτ εκμεταλλευομενος το πιο ευκολο εργο του μοτερ!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 22:23:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | nikapos έγραψε: | το ελαφρύτερο υπερτερεί και σε κράτημα. |
Δε νομιζω...Για παραδειγμα, το 206 1.4 16ν θαχει μεγαλυτερη και πιο εντονη υποστροφη ισχυος πανω σε μια στροφη απο το 307, η οποια θα εμφανιστει και λιγο πιο γρηγορα!!! Γενικοτερα, η προσφυση σενα πιο ελαφρυ αυτοκινητο με το ιδιο μοτερ μενα μεγαλυτερο, "σπαει" πιο ευκολα!!! Γιατι ναι μεν σενα ελαφρυ αυτοκινητο οι φορτισεις που δεχονται οι αναρτησεις και το αμαξωμα μπορει να ειναι μικροτερες, αλλα τα αντιστοιχα τμηματα ενος βαρυτερου ειναι και πιο ενισχυμενα, ωστε να ανταπεξερχονται στο βαρος!!! Βεβαια σε μια απευθειας αντιπαραθεση 206 1.4 και 307 1.4, το 206 θα κινηθει πιο γρηγορα σενα στροφιλικι οχι γιατι εχει καλυτερο κρατημα, αλλα λογω μικροτερου βαρους ο οδηγος μπορει να κινηθει με μεγαλυτερη μωτ εκμεταλλευομενος το πιο ευκολο εργο του μοτερ!!! |
Σωστά αλλά το φαινόμενο στην περίπτωση του ελαφρύτερου αυτό θα γίνει με περισσότερα χλμ
Βλέπω τις διαφορές απο το δικό μου 206 1,6 XS και το 307 1,6 XS του αδελφού μου που βάζω χέρι ενίοτε .
Ρόλο παίζει και η κατανομή του βάρους μπροστά -πίσω
Το 206 για παράδειγμα είναι αρκετά πιο ελαφρύ πίσω -και κατα συνέπεια πιο ευαίσθητο σε αντίθεση με το 307 που έχει περισσότερο βάρος πίσω έχοντας μειωμένες τις όποιες ευαισθησίες .
Γι αυτό και το 206 μπαίνει καλύτερα με ελαφρές πλαγιολισθήσεις του πίσω μέρους ( έχοντας αποφορτίσει το εμπρός μέρος και χρησιμοποιώντας το σαν βάση για περιστροφή του αυτοκινήτου γύρω απο την κορυφή της στροφής ) ενώ το 307 αρέσκεται σε πιο πισταδόρικο τρόπο οδήγησης κάνοντας τις όποιες εναλλαγές γκαζιού -φρένου να γίνονται σε ευθεία και διατηρώντας σταθερό γκάζι μέσα στην στροφή |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|