Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2004, 22:33:38 Θέμα δημοσίευσης: 306 - Peugeot 306 ερωτήσεις εμπειρίες διαπιστώσεις... |
|
|
Καταρχήν να σας συστηθώ, λέγομαι Στάθης και είμαι ένας ευτυχής κάτοχος ενός 306 1.4 5d.
Το 306 είναι το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασα με δικά μου χρήματα και είμαι πολύ μα πολύ συναισθηματικά δεμένος μαζί του. Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούριο το 94 αλλά τον καιρό εκείνο σπούδαζα Αγγλία και έτσι μέχρι το 98 "έτρωγε" λίγα χιλιόμετρα περίπου 10 με 15χιλιάδες το χρόνο.
Επιγραμματικά θα σας πω τι έχω αλλάξει στο αυτοκίνητο και σε ποιά χιλιόμετρα. Στα 60.000 περίπου έβαλα ένα ποιο ελεύθερο φίλτρο αέρα JR όπου χρησιμοποιώ ακόμα και σήμερα χωρίς όμως να είμαι καθόλου ικανοποιημένος αφού πέρα από λίγο θόρυβο παραπάνω δεν δείχνει να έχει πάρει κάτι παραπάνω. Στα 70.000 χλμ άλλαξα τις εργοστασιακές σιδερένιες ζάντες διαστάσεων 165/75/13 με αλουμινίου της ATP διαστάσεων 195/50/15 με το τωρινό ελαστικό που φοράει να είναι της Pirelli P7000. Σαν λάστιχο δεν είναι κάτι το εξαιρετικό αλλά είναι σκυλί και στη βροχή κρατάει ωραία. Εκεί όμως που με τα παλιά λάστιχα έβλεπα μερικές φορές τα 200 κοντερίσια χιλιόμετρα (όχι στον γκρεμό - στην κατηφορούλα μετά τον Σείριο) τώρα με αυτές δυσκολεύομαι ακόμα να δω και τα 170...
Μπορεί το αμάξι να "έδειξε" με τις ομολογουμένως όμορφες ζάντες αλλά οι απώλειες σε ταχύτητα και επιτάχυνση είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Στα 85000χλμ σάπισε η εξάτμιση και έτσι την άλλαξα με την MAGNUM O100 της Supersprint και εκεί είδα κάποια αλλαγή υπέρ της επιτάχυνσης αλλά όχι και στην τελική που έχασα 10 περίπου χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Στα 110000χλμ παρέδωσαν πνεύμα τα μαμά αμορτισέρ - ναι ναι μου κράτησαν τόσο!- οπότε και τα αντικατέστησα με τα κίτρινα KONI τα ρυθμιζόμενα και με ελατήρια χαμηλώματος της EIBACH. Σίγουρα και η καλύτερη επένδυση που έκανα αφού το αμάξι πραγματικά μεταμορφώθηκε.
Ηξερα οτι τα inhouse αμορτισέρ της Peugeot είναι αρκετά καλά και δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά. Αναφορικά σας λέω - και δεν ντρέπομαι να το πω- οτι έχω φάει τσάι απο διάφορα χιουντάι στο δρόμο σε ευθεία αλλά στις στροφές του καρέα το πεζόνι μου δεν χαριζεται σε πολλούς αφού μπορώ να αριθμήσω πολλά αυτοκίνητα και 1600άρια που πάταγαν φρένο εκεί που εγώ έψαχνα να βρώ και άλλο γκάζι να πατήσω.
Είχε βεβαίως και τα αρνητικά του, όπως επανειλημένως σπασμένες βάσεις μηχανής σπασμένα μπούλ και προβλήματα κραδασμών στο σασμάν το οποίο είναι ακόμα το μαμίσιο αλλά στα τελευταία του.
Το αμάξι έχει κάνει άπειρα ταξίδια και σχετικά εύκολα χιλιόμετρα αφού έχει πάει και έχει γυρίσει αγγλία μια φορά έχει κάνει το αθήνα-θεσσαλονίκη και το αθήνα-καλαμάτα διαδρομή ομόνοια-κουκάκι. Τώρα τελευταία όμως νιώθω ανασφάλεια στην εθνική αφού φοβάμαι να βγάλω φλας να προσπεράσω γιατί νιώθω οτι ο κινητήρας θα με προδώσει. Το άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και καιρό είναι ότι αν στο αμάξι βρίσκεται άτομο στο πίσω κάθισμα και δεν είναι κοριτσάκι κάτω των 55κιλών τα πίσω λάστιχα βρίσκουν μπορεί επάνω στα φτερά μπορεί και στους θόλους όμως δεν το έχω εντοπίσει. Και πέρα από κάτι τριγμούς που ξεκίνησαν όταν άλλαξα τα αμορτισέρ και κάτι προβλήματα στα ηλεκτρικά του το αμάξι κατά τα άλλα είναι "χαρτί".
Και ερχόμαστε στις ερωτήσεις.
Προσανατολίζομαι σε αναβάθμιση του κινητήρα και αναπόφευκτα σε αναβάθμιση των φρένων μου. Για τα φρένα κάπου μέσα στο φόρουμ διάβασα οτι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτά του 307SW που είναι αρκετά μεγάλα, πίσω έχω ταμπούρα, θα την βγάλω καθαρή ή πρέπει να τοποθετήσω και πίσω δίσκους. Είχα βρεί το πίσω άξονα με τα άκρα του από 306 Rallye αλλά θα έπρεπε να κάνω κάποια πατέντα με τις ζάντες αφού εκείνος έπαιρνε 5μπούλωνες ενώ εγώ έχω 4μπούλωνες.
Ο λόγος όμως που τοποθέτησα το ποστ εδώ είναι ο κινητήρας, προσανατολίζομαι σε 1.6 λόγω κυρίως των πάγιων εξόδων (βλ ασφάλιστρα - τέλη κυκλ.) αφού πρέπει να συντηρώ και Clio Sport 2.0 ( Ναι τυφλά στα Γαλλικά αυτοκίνητα ας αφήσουμε τα ιταλικά να σαπίζουν σε αλλων τα χέρια)
Ο 1.6 που φοράει το 306 αποδείδει μόνο 88-90 ίππους ενώ αν προτειμήσω τον 1.6 8v του Rallye θα πάω στα 105. Μήπως όμως έχω πρόβλημα με την διαφορά βάρους αυτών των αυτοκινήτων? Ποιά λύση είναι η ποιο αξιόπιστη?
Δεν θα με χάλαγε αν έβρισκα και τον Mi16 του 405 -ως 1900 θα με χτυπήσει λίγο η ασφάλεια αλλά θα πληρώνω τα ίδια τέλη με 1.4) αλλά ποιές οι πιθανότητες να συμβεί αυτό?
ο καινούριος 16v 1.6 που φοράτε οι περισσότεροι στα 206 και 307 πρέπει να είναι αρκετά καλός αλλά αυτό το ηλεκτρονικό γκάζι και το multiplexing με τρομάζει. θέλω να κρατήσω το αμάξι όσο ποιο απλό γίνεται και αν είναι εφικτό και τις 8v αφού μ'αρέσει η ροπή να έρχεται χαμηλά και όχι ψηλά και ας είναι και λιγότερη - για τον Mi16 θα άλλαγα γνώμη βέβαια.
Τι συμβουλές θα μου δίνατε?
Υ.Γ Συμβουλές στύλ βάφτο μπλέ και πέτα το στη θάλασσα δεν είναι δεκτές λόγω του ότι το αμάξι αυτό θα μείνει εφ όρου ζωής μαζί μου και θα με θάψουν μέσα σε αυτό όταν πεθάνω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 07:32:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλώς ήρθες Στάθη και να τον χαίρεσαι τον Πέζουλα ακόμα 200000χλμ.
Στην περίπτωση σου ο έρωτας δεν κρύβεται
Μιάς και μερικά που θέλεις οποσδήποτε να μάθεις
Τα φρένα απο 307 SW ή και το 307 XSI είναι στα 283 χιλκαι είναι αρκετά καλά με την ανάλογη τρόμπα φρένων
Οσο για μοτέρ μή σε τρομάζουν multiplex και ηλεκτρονικό γκάζι .
Μουλτιμπλέξινγκ πάει με το αυτοκίνητο και έχει να κάνει με τις καλωδιώσεις του όχι με το μοτέρ .Το ηλεκτ.γκάζι είναι και αυτό πακέτο του Μουλτιμπλέξινγκ αλλά βγαίνει το έχουν κάνει κάποια παιδιά που έχουν και την ανάλογη γνώση για τα υλικά και χρήμα που χρειάστηκαν.Κανέναν που να σιχτιρίζει την ώρα που το έκανε μην ψάξεις να βρείς -ούτε εγώ έχω βρεί .
Οσο για το μπλέ και πέτα το στη θάλασσα άστο για κανέναν άλλο .
*Ετσι λέω και εγώ σε όσους με ρωτάνε γιατί το πήρα μπλέ -για να γλυτώσω τα φράγκα του βαψίματος 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 10:50:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλως ηρθες φιλε Σταθη και απο μενα!!! Καταλαβαινω το δεσιμο που εχεις με το αμαξι σου, γιατι ετσι ειμαι κιεγω με τον δικο μου πεζουλα κιας ειναι 205!!! Ευτυχως εσυ δεν εισαι απαυτους που ψαχνουν αλογα απο το 1.4 8ν!!! Και καλα κανεις γιατι δεν θα βρεις και πολλα!!! Οσον αφορα την αλλαγη μοτερ πρεπει να προσεξεις γιατι ναι μεν ολα τα μοτερ που αναφερεις μπαινουν, αλλα δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα αδεια (με τα ραλλομοτερα και με το 1.6 16ν των 206 πχ) γιατι το αυτοκινητο δεν τα φορεσε ποτε απο το εργοστασιο!!! Anyway, αυτο με λιγο χρημα στις αρμοδιες υπηρεσιες γινεται...(the greek way!!!) Κατι ειπες για τα λαστιχα που βρισκουν στα φτερα!!! Αυτο πρεπει να οφειλεται σε λαθος διαστασεις ζαντας (offset και φαρδος) καθως και σε υπερβολικο χαμηλωμα!!! Τα φρενακια μπαινουν χαλλαρα και θα ηταν ακομα καλυτερο να βρεις και την τρομπα και το σερβο του 307!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 14:48:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις που μου δώσατε. Τελικά με βλέπω να καταλήγω στην λύση του 1.6 8v από Rallye, εκεί δεν νομίζω να έχω πρόβλημα αφού το αυτοκίνητό μου είχε κυκλοφορήσει και με 1.6 8v, όχι τον ίδιο βέβαια αλλά τον "κομμένο" με λιγότερα άλογα. Πρέπει να μπεί καλά και σώνει ο συγκεκριμένος?
Μετά έστω οτι μπαίνει ένας εκ των δύο προαναφερθέντων κινητήρας, θα πρέπει να αλλάξω κάτι με την εξάτμισή μου? Εννοώ από το μπροστινό χταπόδι και το μεσαίο, γιατί το τελικό σύμφωνα πάντα με την Supersprint κάνει μέχρι και για 2λιτρο. Και επειδή ο καταλύτης μου άρχισε να μυρίζει μάλλον θα πρέπει να τον αλλάξω σύντομα. Προσανατολίζομαι σε έναν ποιο ελεύθερο και διαβάζοντας στο Φόρουμ από άλλα παιδιά έχω καταλύξει σε κάποια λύση της americat (διαβάζοντας και το δικό σου topic φίλε netblaster - όπου συμφωνώ και γώ 100% με τις οικολογικές σου απόψεις- αλήθεια εσύ τι επέλεξες τελικά, εμεινες ευχαριστημένος?) μπορώ να τον βάλω από τώρα ή άμα αλλάξω μοτέρ θα πρέπει να βάλω έναν για τα συγκεκριμέμα κυβικά? Θεωρητικά δεν θα μπορούσα να βάλω καταλύτη από 2λιτρο, ή μήπως θα είχα αρνητικές επιπτώσεις και από άποψη απόδοσης αλλά κυρίως ρίπων?
Όσον αφορά τα φρένα, οι δίσκοι που μου αναφέρατε των 307 των 283 χιλ. ακούγονται υπέραρκετοί αλλά με τα ταμπούρα πίσω δεν θα έρχεται ο κώλος μπροστά κάθε φορά που φρενάρω σε στροφή? Οι δαγκάνες μου θα πρέπει να αλλάξουν και αυτές φαντάζομαι. Πόσο θα μου στοιχήσει περίπου αυτό. Κάτι για 350 ευρούμπες που είχα διαβάσει για το όλο σετ (δίσκοι-δαγκάνες-τρόμπα-σέρβο) ισχύει?
Και επειδή και το σασμάν μου όπως προείπα φτάνει στα τελευταία του θα μπορούσα να "κολλήσω" ένα εξατάχυτο από 2λιτρο σε 1.6 μοτέρ? αξίζει τον κόπο?
Όσο για τις ζάντες τις είχα πάρει ελαφρώς μεταχειρισμένες από κάποιον που τις φόραγε σε ίδιο αμάξι 1.6 όμως γιατί ήθελε να πάρει τις ίδιες αλλά 16άρες. Μήπως άμα σκληρίνω -γιατί αυτή τη στιγμή τις έχω στο ποιο μαλακό- τις αναρτήσεις να λύσω αυτό το πρόβλημα? Βασικά αναμένω την αναβάθμιση του μοτέρ γιατί φαντάζομαι ότι άμα σκληρίνει το αμάξι χωρίς να έχει δύναμη μπορεί μετά να έχω πρόβλημα στις στροφές.
Για το multiplexing φίλε Recifees και γνωρίζω τι κάνει και δεν αμφιβάλω καθόλου ότι δουλεύει μια χαρά μιας που όπως έχεις πει και συ δεν έχω διαβάσει από κανέναν κάτι κακό. Απλά αν και άτομο λάτρης της τεχνολογίας (Προγρ/Αναλυτής στο επάγγελμα) θα προτειμούσα να μπορώ να επεμβαίνω με το κατσαβίδι μου στον κινητήρα πειράζοντας - διορθώνοντας ή και να κάνω τους πειραματισμούς μου σε κάποια πράγματα από το να πρέπει να συνδέσω το αμάξι σε υπολογιστή για να το ρυθμίσω.
Πρέπει σε αυτό το σημείο να σας πω ότι έμαθα να οδηγώ και να αγαπώ τα αυτοκίνητα χάρις στο καλύτερο κατ'εμέ αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ (ίσως μαζί με τα 205-405) Ford Fiesta XR2 μοντέλο 77 που με την βοήθεια μιας τετράδας Weber 40άρια ρύθμιζες τις πεταλουδες και "πάταγες" ακόμη και δίλητρα πολυ νεότερα μοντέλα. Ούτε εγκέφαλοι ούτε χαρτογραφήσεις ούτε injection becks, εκεί που κάποια ml βενζίνης παραπάνω αρκούσαν για να ανεβάσεις την απόδοση αρκετά παραπάνω. Μου λείπουν αυτές οι εποχές πραγματικά. Τώρα η τεχνολογία οδεύει στο drive by wire concept και αυτό είναι κάτι που στεναχωρεί αρκετούς -ειδικά μέσα σε αυτό το φόρουμ.
Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια που μου παρέχετε, και συγχαρητήρια στους εμπλεκόμενους για την δημιουργία αυτού του φόρουμ. Θέτω και γω με την σειρά μου τον εαυτό μου διαθέσιμο σε οποιαδήποτε βοήθεια μπορώ να παράσχω σε αυτή τη προσπάθεια που γίνεται. Μιά ερώτηση πάνω στο φόρουμ, γιατί ονομάζεται 206club (καταλαβαίνω βέβαια ότι οι περισσότεροι αυτό έχουν) και όχι peugeotclub γενικότερα? Μήπως θα ήταν καλό να υπάρχουν κάποια sticky topics για συγκεκριμένα αυτοκίνητα πχ 205, 309, 405, 106 , 306 , 206, 406 κλπ για να μπορούν να επικοινωνούν καλύτερα τα άτομα με ίδια αυτοκίνητα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 19:33:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια που μου παρέχετε, και συγχαρητήρια στους εμπλεκόμενους για την δημιουργία αυτού του φόρουμ. Θέτω και γω με την σειρά μου τον εαυτό μου διαθέσιμο σε οποιαδήποτε βοήθεια μπορώ να παράσχω σε αυτή τη προσπάθεια που γίνεται. Μιά ερώτηση πάνω στο φόρουμ, γιατί ονομάζεται 206club (καταλαβαίνω βέβαια ότι οι περισσότεροι αυτό έχουν) και όχι peugeotclub γενικότερα? Μήπως θα ήταν καλό να υπάρχουν κάποια sticky topics για συγκεκριμένα αυτοκίνητα πχ 205, 309, 405, 106 , 306 , 206, 406 κλπ για να μπορούν να επικοινωνούν καλύτερα τα άτομα με ίδια αυτοκίνητα? |
Αν και δεν είμαι ο πλέον αρμόδιος να σου απαντήσω θα πεταχτώ σαν ...... και θα σου πω...
Το club ξεκίνησε από κάποια παιδιά που είχαν το όραμα(και το καταφέρανε) να φτιάξουν ένα club για το πολυαγαπημένο μας 206! Επειδή το forum είναι ανοιχτόμυαλο ,και ανοιχτό στον οποιονδήποτε βέβαια που νιώθει εξίσου το ίδιο,και αγαπάμε την αυτοκίνηση γενικότερα δεν άργησαν να έρχονται κι άλλοι φίλοι(άλλοι με διαφορετικά μοντέλα απο την μαμά Peugeot κι άλλοι με αυτοκίνητα από άλλες εταιρίες). Σίγουρα η πείρα,οι γνώσεις και η βοήθεια του καθένα είναι χρήσιμη κι αυτό θα το βλέπεις ακόμα περισσότερο στην πορεία Όσο για τα topics μαζί με την Αναζήτηση όλα γίνονται πιο εύκολα
Και πάλι καλως ήρθες φίλε μου! 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 23:19:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Σταθη το προβλημα με τα μοτερ ειναι οι κωδικοι τους, που ειναι "χτυπημενοι" επανω τους και ετσι ειναι εμφανες περι τινος προκειται!!! Δυσκολα κανουν τα στραβα ματια...Η εξατμιση σαφως και αλλαζει και καλο θα ηταν να αγοραστει ολο το μοτερ μαζι με τις πλεξουδες, τον εγκεφαλο και το σασμαν του!!! Ο καταλυτης παει με τα αλογα και καλο θα ηταν, αν τον αλλαξεις, να επιλεξεις κατι σε πιο ελευθερο αρκει να ειναι επωνυμος και καλης ποιοτητας ωστε να μην εχεις προβλημα με καυσαερια κτλ!!! Φρενα...Μα καλα πως φρεναρεις πανω στις στροφες κεσυ...με τερμα φρενο?!?!?!? Δε θα εχεις προβλημα με τα φρενα!!! Εγω πχ εχω τα φρενα του ραλλυ μπροστα και πισω ταμπουρα, ουδεν προβλημα!!! Αλλα τα λεφτα που λες για ολα αυτα ειναι πολυ λιγα!!! Εγω πληρωσα σχεδον 200Ε μονο για δαγκανες-δισκους-τακακια ραλλυ!!!
Οσον αφορα το θεμα club τωρα, αυτο ειναι αααλλη ιστορια!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marduk (mihalis) Νέος χρήστης

 peugeot 206 XS 1.4 8v
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 52 Τόπος: korydallos
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2004, 04:46:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω απλα θελω να σε συγχαρω για το κουραγιο σου να "φτιαξεις"ενα σχετικα παλιο αυτοκινητο.Καταλαβαινω την αγαπη σου για το αυτοκινητο σου και οσο χιλιομετρα και να κανει θα ειναι μοναδικο οπως τα αυτοκινητα ολων οσων "νιωθουν".Συμβουλες του τυπου βαψτο μπλε και και και... υιοθετουν δεν νιωθουν...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 16:32:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: P306 ερωτήσεις εμπειρίες διαπιστώσεις... |
|
|
Timour21 έγραψε: |
Προσανατολίζομαι σε αναβάθμιση του κινητήρα και αναπόφευκτα σε αναβάθμιση των φρένων μου. Για τα φρένα κάπου μέσα στο φόρουμ διάβασα οτι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτά του 307SW που είναι αρκετά μεγάλα, πίσω έχω ταμπούρα, θα την βγάλω καθαρή ή πρέπει να τοποθετήσω και πίσω δίσκους. Είχα βρεί το πίσω άξονα με τα άκρα του από 306 Rallye αλλά θα έπρεπε να κάνω κάποια πατέντα με τις ζάντες αφού εκείνος έπαιρνε 5μπούλωνες ενώ εγώ έχω 4μπούλωνες.
Ο 1.6 που φοράει το 306 αποδείδει μόνο 88-90 ίππους ενώ αν προτειμήσω τον 1.6 8v του Rallye θα πάω στα 105. Μήπως όμως έχω πρόβλημα με την διαφορά βάρους αυτών των αυτοκινήτων? Ποιά λύση είναι η ποιο αξιόπιστη?
Δεν θα με χάλαγε αν έβρισκα και τον Mi16 του 405 -ως 1900 θα με χτυπήσει λίγο η ασφάλεια αλλά θα πληρώνω τα ίδια τέλη με 1.4) αλλά ποιές οι πιθανότητες να συμβεί αυτό?
ο καινούριος 16v 1.6 που φοράτε οι περισσότεροι στα 206 και 307 πρέπει να είναι αρκετά καλός αλλά αυτό το ηλεκτρονικό γκάζι και το multiplexing με τρομάζει.
... |
Καλωςηρθες...
Πενταμπουλωνo το 306GTi πρωτη φορα το ακουω ας μιλησουν οι πιο εμπειροι...
Εχω ενα φιλο με 306 1400 χαμηλωμενο με 15αρες κτλ και την λυση την βρηκε απο την μηχανη του ραλλυε και μαλιστα θα βαλει και τον αξονα του διλιτρου πισω
Με multiplexing δεν μπλεκεις,οτι μηχανη και να βαλεις καθως αυτο αφορα το αμαξωμα και οχι την μηχανη
Βεβαια η μετατροπη οσο απλη κι αν ακουγεται εχει μεγαλους κινδυνους αξιοπιστιας,που ταλαιπορουν τον φιλο που λεγαμε...
Ψαξ'το και με μαστορες αλλα νομιζω αυτη ειναι η πιο συμφερουσα μηχανη!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
madnas Μόλις έγραψα

 XT 1400 8V πωλείται και παμε RC !
Ένταξη: 10 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Σεπ 2004, 20:18:29 Θέμα δημοσίευσης: με motor rallye δουλεύει ρολόι |
|
|
Φίλε Στάθη μόλις γύρισα από Συνεργείο όπου ο κολλήτός μου άλλαζε κινητήρα στο 306 του.
Αγόρασε έναν VTS από Saxo (σαν να λέμε από rallye) 1.000 ευρώπουλα και τον τοποθέτησε με άλλα 300.
επειδή όμως δεν έκανε σωστή δουλειά έτσι αναγκάστηκε να πάρει και σασμάν κ ημιαξόνια. όλη η υπόθεση του κόστησε 2.000 euro.
Μόλις έκανε την πρώτη βόλτα του κ ειλικρινά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα saxorallo. (εκτός την διαφορά κιλών).
Εγώ πάντως σου εύχομαι καλά γκάζια ό,τι και αν αποφασίσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sklage Μόλις έγραψα

 206 1,4 8v mod99'
Ένταξη: 07 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Σεπ 2004, 23:13:26 Θέμα δημοσίευσης: 206 tuning |
|
|
Παιδια κατ'αρχήν γειά σε όλους..Εδώ και 3 μήνες αγόρασα το πολυαγαπημένο μου 206 1,4 του 99' κι έχω κάποιες απορίες..Το Pug μου έχει 88000χλμ, χαμηλωμένο, Kayaba (τα κόκκινα) αμορτισέρ και φοράει 195/55 R15 Michelin Exalto. Γενικά, είμαι αρκετά ικανοποιημένος απο το αυτοκίνητο το οποίο "πατάει" πολύ καλά. Το θέμα είναι η περίεργη αίσθηση του σαζμάν καθώς και το οτι όταν δουλεύει στο ρελαντί ακούγεται ένας τραχύς θόρυβος που σταματάει με το πάτημα του συμπλέκτη. Ένας φίλος (μηχανικός) μου είπε οτι είναι απο το ρουλεμάν του συμπλέκτη. Σε άλλο μηχανικό που ρώτησα στην εταιρία που το πήρα (παλαιότερα αντιπροσωπεία Citroen) μου είπε οτι απλά θέλει συμπλήρωμα περισσότερο βαλβολίνη κι οτι έτσι κάνουν αυτά (απο οδηγία της Citroen). Έχω εγγύηση 1 χρόνο και δεν ξέρω αν όντως είναι έτσι ή θέλουν ν'αποφύγουν εργασίες εντός εγγύησης... Κατα τα άλλα το 206 αστέρι, αν και θα μπορούσε η πίσω εταζέρα να μην τρίζει. Σκέφτομαι κάποια βελτίωση όσον αφορά τη μηχανή, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει ν'ασχοληθώ μ'αυτό το μοτέρ. Πρώτη λύση το τούρμπισμα, αλλά το κόστος υψηλό σχετικά, μιας και θέλω περιπου να φτάσω τα 120-130 ps. Πιθανότερη λύση η μηχανή του 106 Rallye 1,6 16v, αλλά δεν γνωρίζω απο τιμές, κόστος μετατροπής, αξιοπιστία, τι γίνεται. Επίσης όσον αφορα το ΚΤΕΟ, ασφάλειες κλπ. μπορεί να δηλωθεί κανονικά αυτό το μοτέρ ή υπάρχει πρόβλημα? Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ή έχει κάνει τέτοια μετατροπή, ας με διαφωτίσει..
Veni, Vidi, Vici ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|