Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος
207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 15:29:23 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Ελάφρωμα |
|
|
Καλησπέρα σε όλους,
Την προηγούμενη εβδομάδα με έπιασε μια τρέλα να ελαφρώσω το αυτοκίνητο και να δώ τι διαφορά μπορώ να κερδίσω με αυτό.. Αφορμή ήταν μια παρουσίαση του top gear:
http://www.topgear.com/uk/photos/how-fat-is-your-car
Έτσι λοιπόν αφαίρεσα αρχικά την ρεζέρβα, γρύλο και ότι άλλο βρήκα το πότρπαγκάζ. Το αποτέλεσμα ήταν -25kg. Το Σ/Κ που μας πέρασε αφαίρεσα και τα πίσω καθίσματα! Αλλα 25kg.. Το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από ορατά (επιτάχυνση κα). Σίγουρα υπάρχουν και αρνητικά όπως η φασαρία, η ποιότητα κύλισης, το ελάφρωμα του πίσω μέρους στο φρενάρισμα και το στρίψιμο. Αλλά είναι κάτι που μπορώ να υποστώ για αυτόν τον καιρό μιας και το παίρνω για βόλτα κάθε Σ/Κ και θέλω μόνο δύναμη..! Σκέπτομαι λοιπόν να το ψάξω λίγο παραπάνω το θέμα. Με μια πρόχειρή ανάλυση που έκανα είδα πως με τις ζάντες αν βάλουμε aftermarket κερδίζουμε περίπου 20kg (Εργοστασιακές 12.4, aftermarket 7kg). Μου περνάνε βέβαια και κάτι τρέλες να βάλω 16αρα.
Έχει ασχοληθεί κανένας με το ελάφρωμα του 207? Μήπως μπορούμε να το γδύσουμε λίγο παραπάνω? Γιατί σαν αναλογία κιλών ανά ίππο το 207 είναι μάπα.
Peugeotναυτης..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 18:10:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω αν το διάβασες ολόκληρο αλλά στο τέλος αντί να το κάνουν καλύτερο τα κάνανε χειρότερο!Ούτε σε χρόνο κερδίσανε και τα αμάξι έγινε πια ασταθές....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 20:30:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως το ελαφρωμα ειναι η πιο ασφαλης βελτιωση
Κερδιζεις σε ολο το φασμα των στροφων φρεναρεις πιο ευκολα καις λιγοτερο
Με ενα φιλο μου ειχαμε γδυσει καποτε ενα χιουνται κουπε 1.6
Ειχαμε ξηλωσει ακομα και τις μοκετες απτο πατωμα και τον ουρανο οπως και τα πανελ απο πορτες και πολλα αλλα
Υπερβολη βεβαια αλλα το αμαξι θα φτιαχνοταν μονο για " ειδικες"
Το αποτελσμα ηταν αρκετα κιλα κατω και να νομιζουμε οτι εχουμε καμια 50αρια αλογα πανω τεραστιες διαφορες και με ενα σωστο λαστιχο (πιζερο νερο)και χαμηλωμα μας εδωσε παρα πολλα χαμογελα
Βεβαια αλλο το σουλουπι του 207 αλλα εγω απτην εμπειρια μου δεθα αγχωνομουν τοσο
Περα απο ζαντες μπορεις να αλλαξεις και τα μπροστα καθισματα με μπακετ να βαλεις καρμπον κοματια και πολλα αλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 21:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ελαφρωμα πρεπει να εχει ομοιογενεια.Εαν αφαιρεσεις μονο απο πισω λογικο ειναι να χασεις το πισω μερος.Το σημαντικο ειναι να μπορεσεις στο 207 να αφαιρεσεις βαρος απο μπροστα πραγμα δυσκολο.
Φυσικα οταν αφαιρεσεις συνολικα καποιο αξιοσημειωτο νουμερο θα πρεπει να αλλαξει κατι και στη γεωμετρια του για να ειναι οπως πρεπει...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 21:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την εμπρός τραβερσα είναι βαριά αλλά από αλουμίνιο κοστίζει ακριβά..
Μετά πας σε αφαίρεση a/c, rcd πλαστικά τζάμια ξήλωμα υαλοκαθαριστηρων με τα μοτέρ τους απλά μετά θα είναι ειδικό το κάρο Κ θα κάνει μόνο για πατήματα..
το καλύτερο που μπορείς λοιπόν να κάνεις βάζεις μια φτεροτη μεγαλύτερη γδυνεις Κ το πορτ παγκαζ Κ είσαι κομπλέ!
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 22:26:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρώ οτι οτιδήποτε αφαιρέσεις απο ένα καθημερινό 207 θα σου λείψει απο κάπου αλλού. Εγω που δεν ειμαι διατεθημένος να θυσιάσω ούτε ανέσεις, ούτε ησυχία, αν θα έμπαινα στη διαδικασία να το βάλω σε "δίαιτα", θα κοίταζα για ελαφριές ζάντες, ελαφριά μπαταρία, αντικατάσταση ρεζέρβας με κιτ επισκευής, καλή η ιδέα του Νίκου για πιο ελαφρή τραβέρσα (αν και αυτο θελει λιγάκι ψαξιμο ίσως για θέμα αντοχής σε πιθανο τρακάρισμα), αντε και για κανα καρμπον καπό, αν και το μαμίσιο δεν το λες βαρύ, αλλα μεχρι εκεί. Αν Βέβαια ο Μιχάλης το θέλει μόνο για Σ/Κ και μόνο για "βρωμοδουλειές" τότε παω πάσο!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος
207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 12:27:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akis1976 έγραψε: | Δεν ξέρω αν το διάβασες ολόκληρο αλλά στο τέλος αντί να το κάνουν καλύτερο τα κάνανε χειρότερο!Ούτε σε χρόνο κερδίσανε και τα αμάξι έγινε πια ασταθές.... |
Για στρίψιμό είναι σίγουρα χειρότερο αλλά στις ευθείες..
JDROGAS έγραψε: | Το ελαφρωμα πρεπει να εχει ομοιογενεια.Εαν αφαιρεσεις μονο απο πισω λογικο ειναι να χασεις το πισω μερος.Το σημαντικο ειναι να μπορεσεις στο 207 να αφαιρεσεις βαρος απο μπροστα πραγμα δυσκολο.
Φυσικα οταν αφαιρεσεις συνολικα καποιο αξιοσημειωτο νουμερο θα πρεπει να αλλαξει κατι και στη γεωμετρια του για να ειναι οπως πρεπει... |
Δυστυχώς όπως λες από μπροστά είναι δύσκολα τα πράγματα.. Ψάχνω είδη ανάρτηση για να το ισορροπήσω λίγο.
N207r έγραψε: | Την εμπρός τραβερσα είναι βαριά αλλά από αλουμίνιο κοστίζει ακριβά..
Μετά πας σε αφαίρεση a/c, rcd πλαστικά τζάμια ξήλωμα υαλοκαθαριστηρων με τα μοτέρ τους απλά μετά θα είναι ειδικό το κάρο Κ θα κάνει μόνο για πατήματα..
το καλύτερο που μπορείς λοιπόν να κάνεις βάζεις μια φτεροτη μεγαλύτερη γδυνεις Κ το πορτ παγκαζ Κ είσαι κομπλέ!... |
Για πλαστικά τζάμια θα ψηνόμουνα αλλά από ασφάλεια τι γίνεται? Για φτερωτή ρώτησα στην αντιπροσωπεία για του 208 με τα 200 άλογα κ μου είπαν 1450€. Intercooler έχω, οι σωληνώσεις μου λείπουν. Αρχικά θα πιέσω και άλλο την μαμά τουρμπίνα και μετά θα δω για τα υπόλοιπα. Ψάχνω και οικονομικές λύσεις..
makis106 έγραψε: | Αν Βέβαια ο Μιχάλης το θέλει μόνο για Σ/Κ και μόνο για "βρωμοδουλειές" τότε παω πάσο!... |
+1000
Peugeotναυτης..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 12:44:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1450€ λέει.. χαχα! billet 6262 πέρνεις με τόσα λεφτά
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 21:45:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φτερωτή θα αλλάξεις μόνο + service κάνα 300 €.. έχεις 207 Κ ασχολείσαι ακόμη με αντιπροσωπία?
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος
207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2014, 10:27:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θεωρούσα σαν κάτι αξιόπιστο που με περιφερειακά θα πήγαινε 250 άλογα που είναι ένα καλό όριο για το 207. Η αλλαγή φτερωτής είναι αξιόπιστη μετατροπή? θυμάμαι παλιά που είχαν αρκετοί θέματα με τα υβρίδια. Πόσο κοστίζει η μετατροπή?
Peugeotναυτης..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|