PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Ελάφρωμα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 15:29:23    Θέμα δημοσίευσης: 207 - Ελάφρωμα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους,

Την προηγούμενη εβδομάδα με έπιασε μια τρέλα να ελαφρώσω το αυτοκίνητο και να δώ τι διαφορά μπορώ να κερδίσω με αυτό.. Αφορμή ήταν μια παρουσίαση του top gear:
http://www.topgear.com/uk/photos/how-fat-is-your-car
Έτσι λοιπόν αφαίρεσα αρχικά την ρεζέρβα, γρύλο και ότι άλλο βρήκα το πότρπαγκάζ. Το αποτέλεσμα ήταν -25kg. Το Σ/Κ που μας πέρασε αφαίρεσα και τα πίσω καθίσματα! Αλλα 25kg.. Το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από ορατά (επιτάχυνση κα). Σίγουρα υπάρχουν και αρνητικά όπως η φασαρία, η ποιότητα κύλισης, το ελάφρωμα του πίσω μέρους στο φρενάρισμα και το στρίψιμο. Αλλά είναι κάτι που μπορώ να υποστώ για αυτόν τον καιρό μιας και το παίρνω για βόλτα κάθε Σ/Κ και θέλω μόνο δύναμη..! Σκέπτομαι λοιπόν να το ψάξω λίγο παραπάνω το θέμα. Με μια πρόχειρή ανάλυση που έκανα είδα πως με τις ζάντες αν βάλουμε aftermarket κερδίζουμε περίπου 20kg (Εργοστασιακές 12.4, aftermarket 7kg). Μου περνάνε βέβαια και κάτι τρέλες να βάλω 16αρα.
Έχει ασχοληθεί κανένας με το ελάφρωμα του 207? Μήπως μπορούμε να το γδύσουμε λίγο παραπάνω? Γιατί σαν αναλογία κιλών ανά ίππο το 207 είναι μάπα.


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
akis1976 (akis1976)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 456
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 18:10:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω αν το διάβασες ολόκληρο αλλά στο τέλος αντί να το κάνουν καλύτερο τα κάνανε χειρότερο!Ούτε σε χρόνο κερδίσανε και τα αμάξι έγινε πια ασταθές....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 20:30:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως το ελαφρωμα ειναι η πιο ασφαλης βελτιωση
Κερδιζεις σε ολο το φασμα των στροφων φρεναρεις πιο ευκολα καις λιγοτερο
Με ενα φιλο μου ειχαμε γδυσει καποτε ενα χιουνται κουπε 1.6
Ειχαμε ξηλωσει ακομα και τις μοκετες απτο πατωμα και τον ουρανο οπως και τα πανελ απο πορτες και πολλα αλλα
Υπερβολη βεβαια αλλα το αμαξι θα φτιαχνοταν μονο για " ειδικες"
Το αποτελσμα ηταν αρκετα κιλα κατω και να νομιζουμε οτι εχουμε καμια 50αρια αλογα πανω τεραστιες διαφορες και με ενα σωστο λαστιχο (πιζερο νερο)και χαμηλωμα μας εδωσε παρα πολλα χαμογελα
Βεβαια αλλο το σουλουπι του 207 αλλα εγω απτην εμπειρια μου δεθα αγχωνομουν τοσο
Περα απο ζαντες μπορεις να αλλαξεις και τα μπροστα καθισματα με μπακετ να βαλεις καρμπον κοματια και πολλα αλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 21:19:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ελαφρωμα πρεπει να εχει ομοιογενεια.Εαν αφαιρεσεις μονο απο πισω λογικο ειναι να χασεις το πισω μερος.Το σημαντικο ειναι να μπορεσεις στο 207 να αφαιρεσεις βαρος απο μπροστα πραγμα δυσκολο.
Φυσικα οταν αφαιρεσεις συνολικα καποιο αξιοσημειωτο νουμερο θα πρεπει να αλλαξει κατι και στη γεωμετρια του για να ειναι οπως πρεπει...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 21:29:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την εμπρός τραβερσα είναι βαριά αλλά από αλουμίνιο κοστίζει ακριβά..
Μετά πας σε αφαίρεση a/c, rcd πλαστικά τζάμια ξήλωμα υαλοκαθαριστηρων με τα μοτέρ τους απλά μετά θα είναι ειδικό το κάρο Κ θα κάνει μόνο για πατήματα..
το καλύτερο που μπορείς λοιπόν να κάνεις βάζεις μια φτεροτη μεγαλύτερη γδυνεις Κ το πορτ παγκαζ Κ είσαι κομπλέ!


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2014, 22:26:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωρώ οτι οτιδήποτε αφαιρέσεις απο ένα καθημερινό 207 θα σου λείψει απο κάπου αλλού. Εγω που δεν ειμαι διατεθημένος να θυσιάσω ούτε ανέσεις, ούτε ησυχία, αν θα έμπαινα στη διαδικασία να το βάλω σε "δίαιτα", θα κοίταζα για ελαφριές ζάντες, ελαφριά μπαταρία, αντικατάσταση ρεζέρβας με κιτ επισκευής, καλή η ιδέα του Νίκου για πιο ελαφρή τραβέρσα (αν και αυτο θελει λιγάκι ψαξιμο ίσως για θέμα αντοχής σε πιθανο τρακάρισμα), αντε και για κανα καρμπον καπό, αν και το μαμίσιο δεν το λες βαρύ, αλλα μεχρι εκεί. Αν Βέβαια ο Μιχάλης το θέλει μόνο για Σ/Κ και μόνο για "βρωμοδουλειές" τότε παω πάσο! Wink



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 12:27:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

akis1976 έγραψε:
Δεν ξέρω αν το διάβασες ολόκληρο αλλά στο τέλος αντί να το κάνουν καλύτερο τα κάνανε χειρότερο!Ούτε σε χρόνο κερδίσανε και τα αμάξι έγινε πια ασταθές....


Για στρίψιμό είναι σίγουρα χειρότερο αλλά στις ευθείες..

JDROGAS έγραψε:
Το ελαφρωμα πρεπει να εχει ομοιογενεια.Εαν αφαιρεσεις μονο απο πισω λογικο ειναι να χασεις το πισω μερος.Το σημαντικο ειναι να μπορεσεις στο 207 να αφαιρεσεις βαρος απο μπροστα πραγμα δυσκολο.
Φυσικα οταν αφαιρεσεις συνολικα καποιο αξιοσημειωτο νουμερο θα πρεπει να αλλαξει κατι και στη γεωμετρια του για να ειναι οπως πρεπει...


Δυστυχώς όπως λες από μπροστά είναι δύσκολα τα πράγματα.. Ψάχνω είδη ανάρτηση για να το ισορροπήσω λίγο.

N207r έγραψε:
Την εμπρός τραβερσα είναι βαριά αλλά από αλουμίνιο κοστίζει ακριβά..
Μετά πας σε αφαίρεση a/c, rcd πλαστικά τζάμια ξήλωμα υαλοκαθαριστηρων με τα μοτέρ τους απλά μετά θα είναι ειδικό το κάρο Κ θα κάνει μόνο για πατήματα..
το καλύτερο που μπορείς λοιπόν να κάνεις βάζεις μια φτεροτη μεγαλύτερη γδυνεις Κ το πορτ παγκαζ Κ είσαι κομπλέ!...


Για πλαστικά τζάμια θα ψηνόμουνα αλλά από ασφάλεια τι γίνεται? Για φτερωτή ρώτησα στην αντιπροσωπεία για του 208 με τα 200 άλογα κ μου είπαν 1450€. Intercooler έχω, οι σωληνώσεις μου λείπουν. Αρχικά θα πιέσω και άλλο την μαμά τουρμπίνα και μετά θα δω για τα υπόλοιπα. Ψάχνω και οικονομικές λύσεις..

makis106 έγραψε:
Αν Βέβαια ο Μιχάλης το θέλει μόνο για Σ/Κ και μόνο για "βρωμοδουλειές" τότε παω πάσο!...


+1000


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 12:44:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1450€ λέει.. χαχα! billet 6262 πέρνεις με τόσα λεφτά


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 21:45:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φτερωτή θα αλλάξεις μόνο + service κάνα 300 €.. έχεις 207 Κ ασχολείσαι ακόμη με αντιπροσωπία?


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2014, 10:27:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεωρούσα σαν κάτι αξιόπιστο που με περιφερειακά θα πήγαινε 250 άλογα που είναι ένα καλό όριο για το 207. Η αλλαγή φτερωτής είναι αξιόπιστη μετατροπή? θυμάμαι παλιά που είχαν αρκετοί θέματα με τα υβρίδια. Πόσο κοστίζει η μετατροπή?


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1133s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on