PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ηλεκτρονικό γκάζι και chip tuning
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 03:27:29    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ηλεκτρονικό γκάζι και chip tuning Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα θίξω κάτι που πρωτόθιξε ο Sidobre και το περάσαμε στο ντούκου.

Ορισμένα μοντέλα 206 έχουν ηλεκτρονικό γκάζι. Κοροϊδεύαμε την VW αλλά τελικά μας την "έφερε" και η Peugeot!

Τελικά, το ηλεκτρονικό γκάζι εκτός από οικονομία βενζίνης και φιλικότητα στους Άσχετους Οδηγούς, είναι μόνο κουσούρια. Δεν επιταχύνει άμεσα, δεν φρενάρει επαρκώς τον κινητήρα, επιταχύνει-επιβραδύνει κατά βούληση κλπ

Σας έχει προβληματίσει κι εσάς η ύπαρξή του;

Μήπως υπάρχει τρόπος να το απομονώσουμε ή επιβλέπεται και αυτό από τον εγκέφαλο;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 07:14:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα....
Προβληματισμός μέγιστος....
Εκτός αυτών που αναφέρεις Μιλτ πρέπει να προσθέσουμε και τα συμπτώματα αστάθειας και απορύθμισης του ηλεκτρονικού γκαζιού. Επικίνδυνες καταστάσεις και πολυέξοδες.

Τώρα αν απομονώνεται....χμμμ μάλλον ο Pezomania θα μας διαφωτίσει αν θυμάται τι είχε πει ο Κρασούλης γιατί εγώ δεν θυμάμαι.... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 08:40:46    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό γκάζι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Ορισμένα μοντέλα 206 έχουν ηλεκτρονικό γκάζι. Κοροϊδεύαμε την VW αλλά τελικά μας την "έφερε" και η Peugeot!


Και έρχομαι και ρωτάω εγώ τώρα.... Ποιά μοντέλα έχουν ηλεκτρονικό γκάζι??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 09:17:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτά που σίγουρα ξέρω ότι έχουν ηλεκτονικό γκάζι είναι όλα τα 16v (XS, XT Premium, cc)

Oι υπόλοιποι ανοίγοντας το καπώ, μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν έχετε ή οχι ηλεκτονικό γκάζι.

Αν η ντίζα του γκαζιού καταλήγει πάνω στην πεταλούδα, τότε το γκάζι σας είναι μηχανικό.

Αν καταλήγει κάπου αλλού (στα 16v είναι δεξιά σε ένα στογγυλό δίσκο- ποτεσιόμετρο) τότε μάλλον είναι ηλεκτονικό.

Υπάρχουν 2 τεινά:

Α. Αντικατάστασή του με πεταλούδα του Rallye.
Δύσκολο εγχείρημα διότι πιθανό να χάσει τον μπούσουλα ο εγκέφαλος. Αν όλα περνάνε από εκεί είναι δύσκολο να πετύχει.
Μου είχε κάνει την πρόταση κάποιος γνωστός να αλλάξω τα πάντα από (πεταλούδα εισαγωγής μέχρι χταπόδι) απο ένα Saxo VTS, αλλά φοβήθηκα.
Και αυτός πάντως δεν είχε ζωγραφισμένη την σιγουριά στο προσωπό του...

Β. Αναμονή κανένα μηνάκι να δούμε αν στον κατάλογο της PTS υπάρχει πεταλούδα για εμάς.

Εχω δεί μια στο Super 1600 αλλά φαντάζομαι ότι ίσως είναι υπερβολή.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 23:03:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα Cool )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 08:17:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτάχτε, πάνω από τις 4000 στροφές, το αμάξι πετάγετε στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού! Τώρα κάτω από τις 4000 το έχω μόνο όταν είναι κρύο, άρα εκεί δεν το πιέζω, άρα no problem με το ηλεκτρονικό Wink

(Ο Κρασούλης δεν θυμάμε τι είπε! )


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 09:43:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα Cool )


Aυτό είναι άλλο Alexandre.

Ο Εγκέφαλος πάντα δίνει κάτι παραπάνω όταν ζωρίζεται το αυτοκίνητο στο ρελαντί.

Με αυτό τον τρόπο που περιγράφεις πραγματοποιείς τα καλύτερα παρκαρίσματα! Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 10:00:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα Cool )


Συγνώμη Αλέξανδρε, για να καταλάβω.........

Πως ανεβαίνεις όλη την ανηφόρα χωρίς να πατάς γκάζι ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 10:12:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Alexandros έγραψε:
Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα Cool )


Συγνώμη Αλέξανδρε, για να καταλάβω.........

Πως ανεβαίνεις όλη την ανηφόρα χωρίς να πατάς γκάζι ?


Με την ροπή στρέψης... Γίνεται με όλα (σχεδόν) τα αυτοκίνητα.Βέβαια δεν είναι ότι καλύτερο για τον κινητήρα....


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 19:01:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως εκτός της μικρής σχετικά υστέρησης που έχω καταλάβει στις χαμηλές στροφές έχω διαπιστώσει ότι με το γκάζι στο πάτωμα η επιτάγχυνση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ! Αυτό το έχω διαπιστώσει κυρίως σε ανοιχτούς δρόμους και με πολλές στροφές στον κινητήρα, όπου όταν αφήνω λίγο χώρο μέχρι το γκάζι να φτάσει στο πάτωμα το αυτοκίνητό μου επιταγχύνει καλύτερα...Πιο έντονο γίνεται αυτό όταν αρχικά το πατάω μέχρι το τέλος της διαδρομής και μετά το αφήνω λιγάκι...νιώθω ΑΙΣΘΗΤΑ την αύξηση της επιτάχυνσης...

Πάντως δεν ξέρω αν έχει σχέση με το ηλεκτρονικό γκάζι...σκέφτομαι μήπως έχει σχέση με την εισαγωγή του αέρα και την ογκομετρική αναλογία...μήπως δηλαδή για κάποιο λόγο μπουκώνει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 22:03:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Johnny εχεις δικιο σ'αυτο που λες. Εχω το 1400 με μηχανικη πεταλουδα γκαζιου και αυτο που αναφερεις ειναι εμφανεστατο με 2α 1500 στροφες σε ελαφρη ανηφορα οπου το προοδευτικο σανιδωμα επιφερει μεγαλυτερη επιταχυνση απο τον αποτομο σανιδωμα.. Πχ καλυτερα να το χεις για καποιο χρονικο διαστημα κοντα στη μεση της διαδρομης, και να το βυθιζεις μετα το γκαζι αργα αργα οσο το βλεπεις οτι αυξανουν οι στροφες και τοσο πιο πολυ να δινεις...Αμα το σανιδωνεις τερμα ειναι σαν "μπουκωμενο" οπως σωστα λες, κατι το οποιο δεν μπορω να ξερω σε τι ωφειλεται αλλα πιστευω οτι κατι χαλαει με τα μιγματα αερος καυσιμου η με τη χαρτογραφηση του κινητηρα που ανιχνευει περισσοτερο αερα.

Αυτο το εχω παρατηρησει σε μικροτερο βαθμο και στον 1600αρη του Rallye (μηχανικη πεταλουδα).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 01:41:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστό αυτό που λέτε για προοδευτικό γκάζωμα παρά σανίδωμα. Το συγκεκριμένο πρέπει να πιάνει μόνο στην πρώτη, όπου έχοντας μέσα πχ 1500 στροφές και το δώσετε ένα καλό γκάζι θα σπινιάρει ακατάσχετα, όπως και επίσης σε βαρβάτο γκάζι και καλό χρονισμό να σπινιάρει και η 2α. Και για κάτι παραπλήσιο με όλα αυτά, όπως και με αυτό που είπε πιο πριν ο Αλέξανδρος, που πάει το μοτέρ μόνο του, δεν είναι ηλεκτρονικό γκάζι αλλά η ροπή του κινητήρα. Στα μοτέρ μας η ροπή κορυφώνεται, αν δεν κάνω λάθος, από 2700-3000 στροφές έχοντας αρκετή ροπή από μικρό στροφάρισμα. Φαίνεται κυρίως όταν πας να ξεκινήσεις χωρίς γκάζι που με σταθερή απόκριση στον συμπλέκτη, το αυτοκίνητο ξεκινά μόνο του χωρίς να κομπιάζει. Και είναι κλιμακούμενη. Εγώ την καταλαβαίνω πολύ στην αλλαγή από 2α σε 3η. Που αφήνω την δευτέρα από 4000+ στροφές και πάνω και στην αλλαγή 3ης νιώθω μια "προώθηση". Αυτό είναι παραπανίσια δύναμη, συν οτι η τρίτη με πάει μέχρι και 110 και περισσότερο. Στις πρώτες δύο σχέσεις δεν φαίνεται λόγω αυξημένης δύναμης, στην 3η μάλλον γίνεται πιο αντιληπτή από όλες τις σχέσεις (με 3η πρέπει να γίνονται οι δυναμομετρήσεις όπου η αναλογία φτάνει στο 1:1-αν και κάπου διάβασα με 4η-βλέποντας και κάνοντας), και όσο ανεβαίνουν οι σχέσεις, 4η και 5η, σιγά σιγά "σβήνει" αυτό το φαινόμενο.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 03:30:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Σωστό αυτό που λέτε για προοδευτικό γκάζωμα παρά σανίδωμα. Το συγκεκριμένο πρέπει να πιάνει μόνο στην πρώτη, όπου έχοντας μέσα πχ 1500 στροφές και το δώσετε ένα καλό γκάζι θα σπινιάρει ακατάσχετα, όπως και επίσης σε βαρβάτο γκάζι και καλό χρονισμό να σπινιάρει και η 2α.


Δεν νομιζω οτι ο Johnny ελεγε για το σπιναρισμα.. Παντως ξερω οτι εγω σιγουρα δεν ελεγα για το σπιναρισμα των τροχων. Μιλαω παντα για απολυτη ροπη/ιπποδυναμη οπως βγαινει απ'το μοτερ αναλογα τη θεση του πενταλ του γκαζιου. Ειναι γεγονος οτι ροπιαζει καλυτερα με λιγοτερο γκαζι, με περισσοτερο (τερμα δηλαδη) σαν να "πνιγεται" και να μην αποδιδει παραπανω (ισως και λιγοτερο).. οποτε το καλυτερο ειναι να μην το σανιδωνεις γιατι κατα πρωτον καταναλωνεις τσαμπα καυσιμο μιας και δεν αποδιδει παραπανω και δευτερον οτι με προοδευτικο πατημα κερδιζεις σε αποδοση επιταχυνσης. Κουφο αλλα περα για περα αληθινο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 07:52:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανονικά, όσο γκάζι και να πατήσεις, ο εγκέφαλος κάνει κουμάντο για το πόσο καύσιμο θα ρίξει! Έτσι ούτε κατανάλωσει περισσότερη θα έχεις ούτε μπούκωμα!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 11:40:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα αυτο που λες ισως ισχυει στους κατεχοντες ηλεκτρονικο γκαζι οπου και τερμα να πατησουν το γκαζι δεν γνωριζουν αν οντως η πεταλουδα ανοιγει τερμα η οχι. Εγω πιστευω οτι μαλλον στα ηλεκτρονικα γκαζια κανει αυτο που περιγραφω.. προοδευτικο ανοιγμα πεταλουδας.. Γιατι πολυ απλα και στο 1400 και στου Ραλυ τον κινητηρα αμα την ανοιξεις τερμα την πεταλουδα απλα δεν δινει οσο δινει αμα την ανοιξεις προοδευτικα.

Κανας με μηχανικη πεταλουδα να επιβεβαιωσει τα ευρηματα του Johnny και τα δικα μου σχετικα με το προοδευτικο ανοιγμα οτι δινει καλυτερη αποδοση απο το σανιδωμα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 12:13:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνήσω με το προοδευτικό πάτημα του γκαζιού και θα προσθέσω ότι
εγώ έχω παρατηρήσει ότι αν κάνω μικρό & προοδευτικό πάτημα-άφημα
γκαζιού πολλές φορές τότε τραβάει ακόμα καλύτερα (ή τουλάχιστον έτσι μου
φαίνεται).


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 15:00:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Αυτά που σίγουρα ξέρω ότι έχουν ηλεκτονικό γκάζι είναι όλα τα 16v (XS, XT Premium, cc)

Oι υπόλοιποι ανοίγοντας το καπώ, μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν έχετε ή οχι ηλεκτονικό γκάζι.

Αν η ντίζα του γκαζιού καταλήγει πάνω στην πεταλούδα, τότε το γκάζι σας είναι μηχανικό.

Αν καταλήγει κάπου αλλού (στα 16v είναι δεξιά σε ένα στογγυλό δίσκο- ποτεσιόμετρο) τότε μάλλον είναι ηλεκτονικό.

Υπάρχουν 2 τεινά:

Α. Αντικατάστασή του με πεταλούδα του Rallye.
Δύσκολο εγχείρημα διότι πιθανό να χάσει τον μπούσουλα ο εγκέφαλος. Αν όλα περνάνε από εκεί είναι δύσκολο να πετύχει.
Μου είχε κάνει την πρόταση κάποιος γνωστός να αλλάξω τα πάντα από (πεταλούδα εισαγωγής μέχρι χταπόδι) απο ένα Saxo VTS, αλλά φοβήθηκα.
Και αυτός πάντως δεν είχε ζωγραφισμένη την σιγουριά στο προσωπό του...

Β. Αναμονή κανένα μηνάκι να δούμε αν στον κατάλογο της PTS υπάρχει πεταλούδα για εμάς.

Εχω δεί μια στο Super 1600 αλλά φαντάζομαι ότι ίσως είναι υπερβολή.


Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τεχνικό της Lion (μιλάγα με κάποιον
από τους τεχνικούς δικτύων που δουλεύουν εκεί, και έτυχε να είναι δίπλα,
οπότε πιάσαμε την κουβέντα), έχουμε και λέμε:

Όλα τα 1.6 16V έχουν ηλεκτρονική πεταλούδα.
Τα 1.1, 1.4, 2.0 δεν έχουν, αλλά υπάρχει σκέψη να αποκτήσουν στο
μέλλον λόγω νομοθεσίας για την εκπομπή αερίων από την Ε.Ε.
Ο λόγος που τοποθετήθηκε είναι για να πραγματοποιείται έλεγχος μέσω
του εγκεφάλου στην στοιχειομετρική αναλογία καυσίμου-αέρα.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 15:06:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα καλά είμαστε. The older the better. :D



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 15:21:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και να προσθέσω πως αλλαγή της πεταλούδας σε μηχανική γίνεται μόνο
μετά από αντικατάσταση του εγκεφάλου με άγραφο και προγραμματισμό του ή
επαναπρογραμματισμό του υπάρχοντος (προτείνεται το 1ο).


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:24:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από μηχανικό της Peugeot, άκουσα οτι και σε αυτούς έχει φτάσει η φήμη για επικείμενη παρουσίαση μηχανικού γκαζιού από Peugeot Sport.

Δεν μπορούσε όμως να το επιβεβαιώσει 100%.

Just for you information!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Επόμενη
Σελίδα 1 από 20

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3668s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on