PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ηλεκτρονικό γκάζι και chip tuning
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 20:15:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικο υποψην οτι δεν παιζει μονο ρολο ο αριθμος αλλα και που θα αποδιδονται αυτα δηλ η καμπυλη ισχυος...Για δωσε βαση


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 17:38:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nicos έγραψε:
Παίδες,

ΣΚΟΥΠΑ + ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ = 450 ευρουδάκια = 15-17 εγγυημένα αλογάκια + 1και κάτι κ. Ροπή. ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ :D και περιμένω. Δευτέρα μπαίνει στο δυναμόμετρο για πρώτη φορά και Τρίτη με όλα τα καλούδια για δεύτερη φορά Evil , αντε να δούμε.

Θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα.

ΥΣ. Ξέρεται κανένα φτηνό δυναμόμετρο, γιατί εκεί που με στέλνουν ναι μεν είναι φτηνά…. Αλλά δεν παύει να με στέλνουν σε δικό τους άνθρωπο. Προτιμώ να υπάρχει ουδετερότητα (ξέρεται τώρα, μην τα ξανάλεμε για το Ελληνικό κατεστημένο και την κουτοπονηράδα που κουβαλάμε σαν λαός Wink ). Αλήθεια ξέρει κανείς αν μπορείς να επέμβεις σε ένα δυναμόμετρο και να βελτιώσεις την πραγματική εικόνα δηλ. για παράδειγμα να φανούν στην μέτρηση κάποια άλογα παραπάνω ΕΕΕΕ;; μπορείς;


Λοιπόν Νικ θα σου πω την άποψη μου περί του θέματος.
Καταρχήν προσοχή, ώστε ο βελτιωτής που θα κάνεις την βελτίωση να είναι αξιόπιστος πάνω από όλα.
450 euro είναι πολύ λίγα για εγκέφαλο και σκούπα μαζί. Οπότε όλοι κρεμόμαστε από σένα για να βελτιώσουμε εγκεφαλικά και τα δικά μας.
Ερώτηση! Πως θα μπορείς να αποδείξεις ότι έκαναν εγκεφαλική βελτίωση στο 307? Θα σου δώσουν κάποια εγγύηση προϊόντος??
Οπως καταλαβάινεις η σκούπα είναι κάτι χειροπιαστό. Το πρόγραμμα όμως δεν φαίνεται πουθενά. Οπότε ρώτα, λεπτομέρειες.

Για τις δυναμομετρήσεις που ζητάς εγώ έχω υπόψην 3 καταστήματα:
1. VAMAG .... τηλ. Νέος Κόσμος, τηλ. 9318254
2. ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ... ΠΕΙΡΑΙΩΣ 37, ΜΟΣΧΑΤΟ, τηλ. 4831414
3. ΜUSTANG .... ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ 4&6 ΠΕΙΡΑΙΑΣ, τηλ. 4101250

Εγώ θα επέλεγα το 3ο γιατί από τα διαφημηστικά τους παρατηρώ ότι το 3ο έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, με ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.


Περιμένουμε το review για την βελτίωση..... Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2002, 17:25:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nicos έγραψε:
αγαπητοί,
αυτό που μου είπαν από την Genesis περί επίσημης πρότασης που τους έγινε από την LION για βελτίωση του 1600αρη πως σας φαίνεται; Παραμύθι; Ή πιθανό, οπότε και έχουμε μία λύση. (για περισσότερες. πλ. δες αρχή της ενότητας).

περιμένω απαντήσεις γνώμες, σχόλια, ίσως είμαι φορτικός αλλά έχω μπερδευτεί και το κακό είναι ότι είμαι αποφασισμένος να κάνω καποιο πειραματάκι στο peugeot μου οπότε βοηθείστε έναν ομόσταυλο σας.


Η γνώμη μου: ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΨΕΜΑ, τουλάχιστον έτσι όπως το περιγράφεις...καμιά εισαγωγή κανενός εξαρτήματος να τους ανέθεσε μπορεί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 13:05:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως πιστεύω ότι δύσκολα βγαίνουν τόσα άλογα με εγκέφαλο και σκούπα. Στη θέση σου σίγουρα θα πήγαινα σε άλλο δυναμόμετρο καθώς πειράζοντας διάφορες παραμέτρους (από το δυναμόμετρο) μπορείς να επέμβεις στο αποτέλεσμα. Δηλαδή η μετατροπή μπορεί να σου δώσει 7 άλογα και αυτοί με το δυναμόμετρο που συνεργάζονται να σου την παρουσιάσουν σαν 17.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Δεκ 2003, 14:09:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά θα σας πω τι ξέρω για τους εγκεφάλους των αυτοκινήτων (καθώς και για όλο το σύστημα ψακασμού - ανάφλεξης)

Ο εγκέφαλος έχει ένα CPU πέρίπου στα 20 MHz, το οποίο του επιτρέπει να εκτελεί τους αλγόριθμούς του σε ελάχιστα nanoseconds. Η αρχιτεκτονική του είναι RISK (Reduced Instruction .... μετά; Rolling eyes Rolling eyes )
Στην μνήμη του είναι αποθηκευμένοι κάποιοι πίνακες τιμών (μαθηματικά ολέ!!!), ή αλλιώς χάρτες (ή χαρτογράφηση του εγκεφάλου). Αυτούς τους πίνακες τιμών λοιπόν "συμβουλεύεται" ο εγκέφαλός, βάσει των σημάτων που πέρνει από τους διάφορους αισθητήρες. Οι επιλεχθείσες τιμές (από τους πίνακες) πολλαπλασιάζονται μεταξύ τους (αυτό περίπου προβλέπει ο αλγόριθμος) ώστε να υπολογιστεί η απαιτούμενη διάρκεια ψακασμού των μπέκ.
Φαντάζομαι με ανάλογο τρόπο θα καθορίζεται και η προπορεία.

Οι αισθητήρες είναι αναλογικά όργανα που παρέχουν μια τάση από 0 έως 5 volts, ανάλογα το τι "βλέπουν". Αυτή η τάση γίνεται ψηφιακό σήμα σε έναν μετατροπέα (16bit και πάνω), πριν πάει στον εγκέφαλο.

Πάνω στην πλακέτα λοιπόν προσαρμόζεται η μνήμη. Αυτή η μνήμη έχει χωρητικότητα από 128kb έως 512kb. Είναι μια EEPROM (Electronically Erasable Programmable Read Only Memory). Αυτή κυκλοφορεί και στο εμπόριο (νομίζω είναι σχετικά φθηνές).
Μέσα σε αυτήν την μνήμη αποθηκεύονται τα δεδομένα (οι πίνακες) και ένα στοιχειώδες λειτουργικό σύστημα.

Κατά το πείραγμα αφαιρείται η μονάδα EEPROM και τοποθετείται μια άλλη που έχει αποθηκευμένους τους "άγριους" πίνακες. Δεν χρειάζεται δηλαδή το καλώδιο του εγκαφάλου. Απλά ανοίγεις το κέλυφος του εγκεφάλου, αφαιρείς την EEPROM, κάνεις copy - paste τα δεδομένα της μνήμης στο PC, τα πειράζεις, σώζεις τις αλλαγές και μετά τα αποθηκεύεις σε μια καινούργια μονάδα EEPROM...

Για να εγγραφεί μια μονάδα EEPROM χρειάζεται μια συσκευή αναγνώρισης και εγγραφής EEPROM.
Για την επεξεργασία των δεδομένων κυκλοφορούν πολλά προγράμματα στο internet (πολλά από αυτά είναι freeware). Στα πιο πολλά από αυτά υπάρχει η δυνατότητα να παρατίθενται οι τιμές των πινάκων (σε δεδαεξαδικό σύστημα) και ταυτόχρονα παρουσιάζονται και οι (τρισδιάστατες) καμπύλες του avans και του χρόνου ψακασμού. Βάσει αυτων διαγραμμάτων μπορεί κάποιος (που ξέρει) να πειράξει τις τιμές των πινάκων, ώστε να πάρει την επιθυμητή μορφή των καμπυλών.

Τώρα όλοι οι εγκέφαλοι θα ενσωματώνουν το πρωτόκωλλο OBD II και έτσι όλοι θα αναγνωρίζονται με ένα καλώδιο - αποκωδικοποιητή.
Νομίζω ότι κάθε εταιρία μέχρι τώρα είχε δικό της πρωτόκολλο...
Η χρήση του καλωδίου και το "σπάσιμο" της αποκρυπτογράφησης είναι ο άλλος τρόπος για το "πείραγμα" του εγκεφάλου. Θέλει όμως να είσαι Computer - maniac...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έχει κάποια σχέση το πρωτόκολλο με την αποκρυπτογράφηση; Μήπως ένα διαφορετικό πρωτόκολλο είναι ικανό να καταστήσει τα δεδομένα του εγκεφάλου κρυφά σε οποιονδήποτε δεν έχει το καλώδιο (ή έχει ένα άλλο);

Ποια η διαφορά των δύο;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Δεκ 2003, 15:31:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Η αρχιτεκτονική του είναι RISK (Reduced Instruction .... μετά; Rolling eyes Rolling eyes)

Το σωστό είναι RISC... Wink
Reduced Instruction Set Code
Οι Pentium ήταν (και είναι ακόμα μου φαίνεται) σε αρχιτεκτονική CISC...
Αυτό ήταν παρένθεση σε όλο το θέμα έτσι; Wink


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 16:36:46    Θέμα δημοσίευσης: Προγράμματα και hackers? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kανω clopyright απο αλλο φορουμ τα γραφομενα ενος user που τα θεωρω ενδιαφεροντα και ισως θα επρεπε να το ψαξουμε και εμεις:

"Ευχάριστα νέα για τους απανταχού κοντράκιδες και μη!
Ως τωρα αν θελαμε να "τσιπαρουμε" το αμαξι μας επρεπε να βαλουμε
το χερι μας βαθιά στην τσεπη,και μάλιστα για μια διαδικασία που δεν
παρνει πανω απο 1 λεπτο! η στην καλυτερη σε καποιον επαγγελματια βελτιωτη που φτιάχνει non-κονσερβα προγραμματα,το πολυ 3 ωρες!
οπως ειναι γνωστο το hacking εχει περάσει και στα αυτοκίνητα! αφού και η επέμβαση του βελτιωτη θεωρείται hacking.Crackers απο το net εριξαν το βλέμα τους και στα τουτου μας και καταφεραν να αποσπασουν λογισμικο,χάρτες,schematics εγγεφάλων,απο μεγάλους βελτιωτές οπως ειναι η superchips και τα διανεμουν δωρεάν στο ιντερνετ καθώς και σχέδια για κατασκευή μετατροπέα OBDII σε usb ή serial,η και βελτιωμένους χάρτες απο τους ιδίους.Έλληνας βελτιωτής νέος στον χώρο και με αρκετες πηγές και γνωριμίες στον χωρο του hacking (πρόιν μέλος σε hackers group) κατάσκευάζει χάρτες βάσισμένους σε γνώσεις που έχει πάρει απο υπάρχνοντες,προγραμματίζει ο ίδιος στο χώρο του,πουλάει μετατροπεις ΟΒDII σε τιμες λογικες οπως δηλαδη επρεπε να πουλάνε ολλοι.Για παράδειγμα θα πω,οτι ενα πρόγραμμα "κονσερβα" που σου βαζουν πολλοι βελτιωτες με 500Ε αυτος το δινει για 100Ε καθως επίσεις δικες του δημιουργίες δεν ξεπερνούν τα 200Ε το μαγαζί λεγεται <snip>"


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 17:16:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα προβληματικό πρόγραμμα (που πιθανόν να έχει μέχρι και ιό),πιθανόν να σου κοστίσει από ένα format στο pc σου μέχρι και να στο αχρηστεύσει τελείως.Στο αυτοκίνητο ξέρουμε τί μπορεί να κάνει?


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 17:20:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Ένα προβληματικό πρόγραμμα (που πιθανόν να έχει μέχρι και ιό),πιθανόν να σου κοστίσει από ένα format στο pc σου μέχρι και να στο αχρηστεύσει τελείως.Στο αυτοκίνητο ξέρουμε τί μπορεί να κάνει?


Σωστο και αυτο, και εγω ειμαι επιφυλακτικος γι αυτο δεν εξεφρασα αποψη.
Για να δουμε τι θα προκυψει....

Θα παρακολουθω και το αλλο φορουμ και αν βγει κατι νεοτερο θα ενημερωσω.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 18:22:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως αν οντως ο τυπος θελει να βγαλει λεφτα φυσικα και δεν θα διανεμει προγραμματα με ιους ή που να μην δουλευουν . ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.
τον συμφερει να πουλαει προγραμματα που θα δουλευουν για 100 Ε οταν του κοστιζουν 0 ευρω , τα οποια θα του φερουν πολλους πελατες και πολλα ευρω στην τσεπη του. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 20:19:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ ο κολλητος μου εφερε μεσω ebay προγραμμα για το γκολφ του 1.8 τουρμπο με ................................................................................................................................................................................................................................. 12.5ευρω Evil Mad Razz Confused Laughing Idea Question Exclamation Shocked Very happy

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ
συν 40κατι μεταφορικα-απο γερμανια- συν κανα 50αρι στο μηχανικο του για να του φτιαξει μια βασουλα ωστε να μπορει να το βγαζει-βαζει αυτο η το μαμα...
συνολο κατω απο 100ευρω.....

και οπως του ειπε και ο μηχανικοσ του που ειδε τουσ χαρτες ειναι καλο...
οχι οτι καλυτερο αλλα οι χαρτες ηταν σωστοι
βεβαια και το ιδιο το παιδι μου ειπε οτι ενας φιλος του που εβαλε απο το μηχανικο εκεινον προγραμμα πηγαινε καλυτερα λιγο απο το φιλο μου αλλα εκεινος ειχε δωσει 700 στο μηχανικο....

τα συμπερασματα δικα σας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 20:49:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ξανα-αναφερθεί στο θέμα του OBDII παλιότερα, αλλά από τότε έχουν αλλάξει λίγο τα δεδομένα για μένα.

Συγκεκριμένα ο πατέρας κάτοχος ενός octavia 150 αλόγων (προς το παρόν) προχώρησε σε αγορά με 70 ευρώ, μετατροπέα από OBDII σε RS232, κοινώς COM(στο δίκτυο κυκλοφορεί και κατασκευή για όσους πιάνουν τα χέρια τους).

Παράλληλα κατέβηκε από γνωστό forum το VAG-COM (πρόγραμμα διάγνωσης - realtime μετρήσεων κτλ κτλ κτλ).

Το όλο πακέτο δουλεύει άριστα και μπορούμε να παίρνουμε μετρήσεις από καμιά 200αριά αισθητήρες. Το παίζω μηχανικός στην F1 διαβάζοντας τηλεμετρίες.

Επίσης το πρόγραμμα διαθέτει δυνατότητα reset του εγκεφάλου και διαγραφής βλαβών αυτοδιάγνωσης. (Γλυτώσαμε κι απο τα safe mode)

Τέλος έχει ένα μαγικό κουμπάκι που λέει RECODE. Μπαίνεις και αλλάζεις ότι χάρτη θέλεις. Έλα όμως που οι εγκέφαλοί μας δεν είναι χαζοί... Twisted evil

Ο εγκέφαλος απορρίπτει όποιους πίνακες δεν ακολουθούν συγκεκριμένο αλγόριθμο. Δίνω απλοϊκό παράδειγμα : Ο πίνακας του αβάνς έστω αποτελείται από 10 τιμές. Το άθροισμα των τιμών είναι αυτό που λέμε checksum. Ελέγχει λοιπόν αν αυτό συμπίπτει με το εργοστασιακό, και συνεχίζει.

Βέβαια το checksum είναι πρόχειρο παράδειγμα. Στην πράξη είναι ένας αλγόριθμος όπως τα serial numbers (και χρειαζόμαστε τον κατάλληλο key-generator).

Έστω όμως και να ξέραμε αυτόν τον αλγόριθμο, το να επέμβουμε στους πίνακες είναι τέχνη. Πρέπει να συνδυάζει το άτομο γνώσεις μηχανικού και ηλεκτρονικού. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα φτιάξει καλύτερο πρόγραμμα από ένα βελτιωκικό οίκο που έχει λιώσει αμάξια και αμάξια πάνω στα δυναμόμετρα.

Προκύπτουν τα ερωτήματα:
1)Ο τύπος έχει γνώσεις ή παιζει με αρχειάκια .bin και νομίζει ότι κάνει flash σε μητρική?
2)Αν γίνει το μοιραίο τι πιθανότητες έχει να σου πεί "πήγαινε στη Superchips, εγώ αυτό το πρόγραμμα σου έβαλα"
3)Δηλαδή αν πάω εγώ ένα βράδυ στη Superchips και σηκώσω σε ένα zipακι 50 προγράμματα έγινα βελτιωτής?
4)Δεν παύει να αποτελεί αδίκημα η μεταπώληση λογισμικού του οποίου τα πνευματικά δικαιώματα έχει ένας βελτιωτικός οίκος. Και δεν είναι μόνο παράνομο να διαθέτεις κλεμμένα προγράμματα, αλλά και να τα χρησιμοποιείς

Τελειώνοντας ένα από τα μεγαλύτερα post μου, να πω για όσους χάρηκαν με το OBDII, οτι με 5-6 διαφορετικά προγράμματα εκτός του VAG-COM το 206 δεν κατάφερε να συνδεθεί με το laptop Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 21:47:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπου υπάρχει τεχνολογία, πάντα θα υπάρχει και κάποιος ανάλογος "hacker". Αυτό που κάνει διαφορά μεταξύ τους είναι τα κότσια του καθενός (Για να μην πω την λέξη που αρχίζει από α Razz ). Οι "hacker" αυτό που κάνουνε είναι επίδειξη γνώσεων και προσπάθεια να κάνουνε να δουλέψει κάτι με τον δικό τους τρόπο. Βέβαια πάντα στο παρασκήνιο κρύβεται κάποιος δόλος, κάποια κακία. Είναι όμως ελάχιστοι (και μπράβο τους) που είναι οι "Ρομπέν των δασών" στο hacking. Προσπαθούνε να κάνουνε κάτι για να διορθώσουν μια ατέλεια, όχι να την εκμεταλλευτούνε για να κερδίσουνε λεφτά ή φήμη. Νταξ, τέλος ο πρόλογος, πάμε στο θέμα μας Razz Cool

Όπως πολύ σωστά είπε στο post του ο teoman, στο αυτοκίνητο δεν ξέρουμε τι μπορεί να κάνει! Κάποια πιθανά αποτελέσματα που σκέφτηκα:

1) Σπάσιμο του μοτέρ.
2) Αχρήστευση πολλαπλής εισαγωγής ή και εξαγωγής ή και τα 2.
3) Αχρήστευση της αντλίας βενζίνης.

Λογικά ΔΕΝ θα έχουμε ζημιά στην μπαταρία, στο κιβώτιο, στα φρένα κλπ.! Δηλαδή το μοτέρ θα τραβήξει όλο το ζόρι στην περίπτωση λάθους κατά την γνώμη μου!

Και φτάνουμε στα εξής 2 συμπεράσματα:

1) Γιατί ο φίλτατος Έλλην hacker που αναφέρθηκε στο 1ο post να μας κάνει "πατατιά" και να μην μας δώσει κάτι που να πιάσει τόπο? Τον συμφέρει να βγάλει όσα μπορεί στην ζούλα, μέχρι να του βγεί το όνομα? Ή τον συμφέρει 5.000.000 Έλληνες να του στάζουν φράγκα? Rolling eyes Είναι αυτό που έλεγα, δηλαδή ωμός hacker ή "Ρομπέν των δασών?" Rolling eyes

2) Γιατί οι εταιρίες να μας μαδάνε τόσο πολύ στα προγράμματα που πουλάνε? Στο κάτω κάτω, πόσα επένδυσαν ρε π@@στη μου για να φτιάξουν αυτό το πρόγραμμα και θέλουν να κάνουν απόσβεση του επενδυθέντος κεφαλαίου? Και επίσης τι προτιμάνε, 5 άτομα που θα πάρουνε το πρόγραμμα με €300 ή 20 άτομα που θα πάρουνε το πρόγραμμα με €100? Ώρες ώρες σπάω το κεφάλι μου για να καταλάβω τί στα κομμάτια είναι αυτό το "μάρκετινγκ" (αν μπορεί να αποκαλεσθεί έτσι αυτό που κάνουνε) που έχει επικρατήσει στην αγορά... Sad

Αυτά... Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 21:50:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει κανενας κανενα τηλεφωνο; Εχω εναν ακομα εγκεφαλο και λεω μηπως τον δοκιμασουμε!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
whizy (lefteris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106

Ένταξη: 28 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2004, 00:03:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω με την σειρά μου φέρνω νέα απο το μέτοπο! Very happy
γράφει λοιπον ο φιλάρας...

Ο εν λόγω βελτιωτής εχει σπουδάσει μηχανικός
ασχολείται χρόνια με Η/Υ και αυτοκίνητα,όπως είπα ήταν σε κάποιο group hackers,τώρα έχει μαγαζί.Το παλικάρι ξέρει καλα τι γίνεται στο χώρο και ιδίος με τα προγράμματα κονσέρβα,τα οποία οι επιτήδιοι έχωντας access σε κάποιους servers με έτοιμα προγράμματα κατεβάζουν το ανάλογο για το κάθε αμάξι όπως ακριβώς κάνουμε και εμείς όταν μπένουμε ιντερνετ.Το κάθε αρχειάκι ειναι σε bin μορφή και είναι μερικές 10αδες ΚΒ μόνο! μερικοί
πιο έξυπνοι τα λαμβάνουν μέσω e-mail μετά απο συνενοηση η και ακόμα σε chips! όπως και να έχει ειναι κονσέρβα.Όλλα αυτά έχουν αντιγραφεί η μέσω των servers η απο attack στα mailbox των "βελτιωτών" ή έχουν "διαβαστει" απο chips με ειδικούς αναγνώστες και έχουν διασκορπιστει στο ιντερνετ σε δίαφορες file libraries.καιρος να φύγουμε μακριά απο τους κλέφτες που κτύπανε μέχρι και 40% τις τίμες με την δικαιολογία της ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ!

καθώς και αυτό!
Αν πάτε απο εκει και ζητήσετε εγκατάσταση προγράμμοτος μιας επώνημης εταιρίας ΔΕΝ προκειται να σας το δώσει γιατι ειναι παράνομη μεταπώληση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2004, 01:02:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και τον τυπακο πως τον βρεισκεις.... Question



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2004, 01:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

whizy έγραψε:
Και εγω με την σειρά μου φέρνω νέα απο το μέτοπο! Very happy
γράφει λοιπον ο φιλάρας...

Ο εν λόγω βελτιωτής εχει σπουδάσει μηχανικός
ασχολείται χρόνια με Η/Υ και αυτοκίνητα,όπως είπα ήταν σε κάποιο group hackers,τώρα έχει μαγαζί.Το παλικάρι ξέρει καλα τι γίνεται στο χώρο και ιδίος με τα προγράμματα κονσέρβα,τα οποία οι επιτήδιοι έχωντας access σε κάποιους servers με έτοιμα προγράμματα κατεβάζουν το ανάλογο για το κάθε αμάξι όπως ακριβώς κάνουμε και εμείς όταν μπένουμε ιντερνετ.Το κάθε αρχειάκι ειναι σε bin μορφή και είναι μερικές 10αδες ΚΒ μόνο! μερικοί
πιο έξυπνοι τα λαμβάνουν μέσω e-mail μετά απο συνενοηση η και ακόμα σε chips! όπως και να έχει ειναι κονσέρβα.Όλλα αυτά έχουν αντιγραφεί η μέσω των servers η απο attack στα mailbox των "βελτιωτών" ή έχουν "διαβαστει" απο chips με ειδικούς αναγνώστες και έχουν διασκορπιστει στο ιντερνετ σε δίαφορες file libraries.καιρος να φύγουμε μακριά απο τους κλέφτες που κτύπανε μέχρι και 40% τις τίμες με την δικαιολογία της ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ!

καθώς και αυτό!
Αν πάτε απο εκει και ζητήσετε εγκατάσταση προγράμμοτος μιας επώνημης εταιρίας ΔΕΝ προκειται να σας το δώσει γιατι ειναι παράνομη μεταπώληση.


Αμα διαβασετε παλιο μου ποστ, την ιδια διαδικασια εχουμε ακολουθησει με τον αδερφο μου και φτιαχνουμε πλεον προγραμματα για το vti του (δεν πουλαμε βεβαια σε κανεναν)Απο την αλλη με μερικες γνωσεις στο αντικειμενο βελτιωνεις και τα δεδομενα απο το Binaki (εχουμε δει και +6 αλογα κερδος).
Αυτοι που τα πουλανε αυτα βεβαια στο εμποριο ειναι κλεφτες και το εχω ξαναπει ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ Automotive Engineering (Eλληνιστι) δεν πρεπει νασχολειται με προγραμματισμο ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ απλα ειναι ενας προγραμματιστης με λιγες γνωσεις για αυτοκινητα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 11:06:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα και απο μένα Smile

Παρακάτω έχω κάνει copy&paste απο ενα post που έκανα πριν λίγους μήνες σε άλλο forum σχετικά με το θέμα αυτού του topic. Ελπίζω να βοηθήσω να λυθούν μερικές δικαιολογημένες απορίες που έχουν πολλοί φίλοι. Smile

==============================================
Γεια σας,

Μεγάλο μπέρδεμα τελικά από ότι καταλαβαίνω... Πολλές γνώμες, πολλές
λύσεις και τελικά αδιέξοδο...

Να πω και εγώ λοιπόν τα δικά μου μήπως και βοηθήσω να ξεδιαλύνει το
τοπίο και οι όποιες μικροπαρεξηγήσεις.
Ολα τα παρακάτω αφορούν δουλειά σε αυτοκίνητα "δρόμου" και όχι
αγωνιστικά.

Στα διάφορα topics διάβασα πολλά περί εγκεφάλων κ.λ.π
Σχετικά με την απορία για τις ακριβές τιμές έχω να πω το εξής. Είναι
προφανές ότι για να κάνει κανείς κάποια δουλειά πρέπει να επενδύσει
και μάλιστα αδρά στο σχετικό αντικείμενο. Πληροφοριακά λοιπόν σας
αναφέρω ένα μέσο όρο τιμών για τα βασικά εργαλεία που χρειάζονται για
να κάνει κάποιος Chip Tuning σε εγκεφάλους με EPROM ή FLASH ROM που
είναι και οι πιο σύγχρονοι.

Μέσοι όροι τιμών:

1)ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ τροχών. Μέση Τιμή 30.000.00 Ευρώ

2)PROGRAMMER. Για διάβασμα και προγραμματισμό των EPROM. Υπάρχουν
πολλοί αλλά λίγοι είναι αυτοί που καλύπτουν τους τύπους κυρίως FLASH
ROMs που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα. Σκέτος χωρίς αντάπτορες
Μέση Τιμή : 3.000.00 Ευρω

3)Αντάπτορες για τον παραπάνω, χρειάζονται περίπου πέντε
διαφορετικοί, 250.00Χ5= 1.250.00 Ευρώ

4)REAL TIME EPROM EMULATOR WITH TRACE. Οι παλαιότεροι που είναι μόνο
για EPROM είναι φθηνότεροι αλλά αυτοί που κάνουν και για FlashROM
κοστίζουν μέση τιμή 2.500.00 Ευρώ.

5)Αντάπτορες για τον παραπάνω, χρειάζονται περίπου πέντε
διαφορετικοί, (δεν κάνουν αυτοί του Programmer.) 250.00Χ5= 1.250.00
Ευρώ

6)OBDII Scan Tool-tester που έτσι και αλλιώς δεν θα καλύπτει όλα τα
αυτοκίνητα εκτός αν αγοραστούν δύο ή και τρία.... Είναι απαραίτητο
εργαλείο όχι για διαγνωστικούς λόγους αλλά για να διαβαστεί το νορμάλ
πρόγραμμα κατά την διάρκεια της έρευνας και εξέλιξης. Οι αντίστοιχοι
Programmers (επόμενο εργαλείο) διαβάζουν αλλά όχι όλες τις ECU...
Μέση Τιμή έκαστο 6.000.00 Ευρώ.

7)OBDII Programmer. Για σειριακό προγραμματισμό. Απαραίτητο για
όσους δεν τα πάνε καλά με τους σταθμούς αποκόλλησης και συγκόλλησης
τύπου SMD, (Ολες οι καινούργιες πλακέτες είναι SMD). Χρειάζονται δύο
ή τρεις για να καλυφθεί το 70% τέτοιου τύπου ECUs.
Μέση Τιμή έκαστος 3.000.00 Ευρώ.

8)Σταθμός Συγκόλλησης και Αποκόλλησης. Θερμού αέρα ή Ψηφιακός μαζί
με διάφορα εργαλεία, αντάπτορες κλπ. Μέση Τιμή 2.500.00 Ευρώ.

9)EDITOR. Πρόγραμμα επεξεργασίας δυαδικών αρχείων αυτοκινήτου που να
συνεργάζεται με τον Real Time Emulator και να κάνει και Real Time
διόρθωση του CheckSum (Οι αλγόριθμοι πωλούνται extra). Μέση Τιμή
2.000.00 Ευρώ.

10)Αλγόριθμοι διόρθωσης του Checksum ανά "οικογένεια" ECU.
Χρειάζονται περίπου επτά για να καλυφθεί περίπου το 70 % των
περιπτώσεων. Μέση Τιμή 400.00Χ7=2.800.00 Ευρώ.

11)ENGINE SIMULATOR. Πάγκος προσομοίωσης κινητήρα με όλο το
managment (του εκάστοτε κινητήρα προς εξέλιξη), σε πλήρη λειτουργία.
Εφοδιασμένος με "Προχωρημένο" παλμογράφο, γεννήτρια θορύβου κλπ
βοηθητικά όργανα. Απαραίτητο εργαλείο εκτός αν ο πελάτης προτιμά ο
βελτιωτής να του "σκίζει"το αυτοκίνητο πάνω κάτω στην Εθνική ή την
Αττική οδό κλπ. ψάχνοντας για τη διεύθυνση μνήμης του κόφτη για
παράδειγμα....
Κάτι τέτοιο δεν πωλείτε έτοιμο. Κατασκευάζετε κατά παραγγελία και το
κόστος του μαζί με τα περιφερειακά του είναι της τάξεως των 10.000.00
Ευρώ.

12)Η/Υ επιτραπέζιος για τις εργασίες στο εργαστήριο. Μέση Τιμή
1.500.00 Ευρώ

13)Η/Υ Laptop για τις εργασίες στο "δρόμο". Μέση Τιμή 2.000.00 Ευρώ.

Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε το επίπεδο μόρφωσης, τις γνώσεις και
την εμπειρία του τολμόντως να επωμιστεί τον τίτλο του Tuner. Σε αυτά
πιστεύω πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΜΗ.
Επίσης το κόστος του Μαγαζιού, ενοίκια, ένας τουλάχιστον υπάλληλος
σχετικός και τεχνικά ενημερωμένος... διαφορετικά μόνο ζημιές θα
κάνει... κλπ πολλά τρέχοντα έξοδα.

Οι παραπάνω τιμές είναι πραγματικές και προέρχονται από έρευνα
αγοράς που έκανα το 2001 για γνωστή επιχείρηση στο χώρο που ήθελε να
δραστηριοποιηθεί στο Chip Tuning. Απο τότε μέχρι σήμερα πιθανά να
έχουν γίνει αλλαγές προς τα επάνω ή προς τα κάτω.

Από τα παραπάνω η προσωπική μου γνώμη είναι ότι μια τέτοια
επιχείρηση, με αυτά τα έξοδα και με την πολύ μικρή Ελληνική αγορά δεν
μπορεί να είναι βιώσιμη στην χώρα μας. Τώρα ιδίως που με την EU έχουν
"μικρύνει" οι αποστάσεις και δεν υπάρχουν τελωνεία, τι Κοζάνη τι
Λοζάνη... , ο Ελληνας τεχνικός χάνει το 50% της πελατείας για να μη
πω περισσότερο σε κάποιους συναδέλφους του με αντίστοιχο "μαγαζί" σε
άλλο "State" της Ενωμένης Ευρώπης... κλπ κλπ.
Αυτός είναι ο λόγος που βλέπετε Chip Tuners να πωλούν λάστιχα και
άλλα αυτοκινητιστικά είδη (κάπου το διάβασα αυτό Smile ). ¨Η το κάνουν
αυτό ή κλίνουν. Αυτό εξάλλου γίνεται και στις άλλες χώρες. Σκέτο Chip
Tuning δεν είναι βιώσιμο πουθενά.

Ετσι λοιπόν φθάνουμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν δύο τρόποι για να
γίνει αυτή η δουλειά στη χώρα μας. Πάντα μιλάμε για χρήση δρόμου
χωρίς πρόβλημα καυσαερίων, χωρίς πρόβλημα αναγνώρισης της "επέμβασης"
από το διαγνωστικό scaner της αντιπροσωπείας, και στις περισσότερες
περιπτώσεις κάτω από "ελαφρύ πόδι" συμαντική μείωση στην κατανάλωση.

Ο πρώτος τρόπος είναι αυτός που ακούω ότι γίνεται κατά κόρο. Δηλαδή
"σκίσιμο" στο αυτοκίνητο του πελάτη στο δυναμόμετρο ή το δρόμο για να
βρεθούν οι διάφορες περιοχές μνήμης των βασικών παραμέτρων αβάνς-
μείγματα-κόφτης. "Πείραγμα" στις παραπάνω παραμέτρους. Ξανά
"σκίσιμο" και ξανά και ξανά... μέχρι να βεβαιωθεί ο πελάτης ότι το
αυτοκίνητό του πετάει και όλα καλά. Αμα δε πάει και για δυναμομέτριση
με την προσθήκη κάποιου βελτιωτικού βενζίνης όλο και κάτι καλύτερο θα
δείξει...
Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν έχει γίνει παρά το μισό της
δουλειάς αφού οι τρεις παραπάνω παράμετροι αντιστοιχούν κάπου εκεί.

Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο υπεύθυνος και αποτελεσματικότερος.
Ο Ελληνας βελτιωτής αγοράζει τον "πηγαίο κώδικα" για το συγκεκριμένο
τύπο και σειριακούς αριθμούς της ECU και του Chip από κάποιον
εξειδικευμένο Hacker ( υπάρχουν τρεις ή τέσσερις σε όλο τον κόσμο),
από όπου αγοράζουν και όλοι οι βελτιωτές-φίρμες και κολά το ταμπελάκι
του όπως κάνουν όλοι. Σε αυτή την περίπτωση οι επεμβάσεις που
χρειάζονται είναι από καθόλου έως ελάχιστες και γίνονται με στατικό
τρόπο. Αυτές είναι κυρίως η "ρύθμιση " στο θέμα της θερμοκρασίας λόγω
ζεστού κλίματος το καλοκαίρι στην χώρα μας. Ολες οι άλλες παράμετροι
έρχονται βελτιστοποιημένες, όπως η λειτουργία σε διάφορα επίπεδα
φορτίου, ο εμπλουτισμός μίγματος σε επιτάχυνση, ο κόφτης, το ρελαντί
σε κρύο και ζεστό κινητήρα, η λειτουργία σε ψιλό και χαμηλό
βαρομετρικό, το σταθερό boost και το over boost σε κινητήρες με
υπερπλήρωση, το κόψιμο της τροφοδοσίας (fuel cut off) για λόγους
ασφαλείας και όχι μόνο και διάφορες άλλες τεχνικές μικρολεπτομέρειες
που έτσι και αλλιώς δεν είναι του παρόντος.
Με τον τρόπο αυτό ο "πελάτης" έχει μια τίμια αντιμετώπιση και ο
βελτιωτής ένα καλό όνομα στην αγορά...
Το ΜΕΓΑΛΟ μείον σε αυτή την περίπτωση για το βελτιωτή είναι ότι
κερδίζει πολύ λιγότερα χρήματα αφού για κάθε Chip που πουλά πληρώνει
αρκετά αδρά για να αγοράσει τον κώδικα. Το κέρδος είναι μεγαλύτερο
για κάθε επαναληπτική πώληση του ιδίου Chip (κώδικα), αλλά έτσι που
το έχουν κάνει η κατασκευαστές αυτοκινήτων σήμερα άντε να σου
"ξαναπέσει" ίδιος συνδυασμός σειριακών αριθμών ECU και Chip... (Για
να μη γίνει παρεξήγηση ο σειριακός αριθμός που τυχών βρίσκετε επάνω
στο ταμπελάκι του chip δεν είναι ο σειριακός που ανέφερα πιο πριν.
Αυτός ο κωδικός βρίσκετε μέσα στο πρόγραμμα-κώδικα του chip και
βρίσκεται μόνο μετά από διάβασμα και αποκωδικοποίηση του με τον
Editor).

Από τα παραπάνω λοιπόν απορρέουν και τα επίπεδα τιμών για Chip
Tuning, Προγραμματισμό, Επαναπρογραμματισμό ή όπως αλλιώς θέλουμε να
το λέμε.
Αυτά και άλλα πολλά... ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ αλλά το θέμα
δεν είναι απλό ούτε φθηνό για τον επαγγελματία στο χώρο αυτό και κατά
συνέπεια και για τον πελάτη...

Φιλικά Speedy100

==============================================


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 17:43:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα ολα αυτα αλλα σε περιπτωση που θελουμε custom προγραμμα βασει των βελτιωσεων που εχουν γινει στο αμαξι,εκκεντροφοροι κτλ τι γινεται?
Ισχυει η δετευρη πειπτωση?
speedy100 έγραψε:
Το κέρδος είναι μεγαλύτερο
για κάθε επαναληπτική πώληση του ιδίου Chip (κώδικα), αλλά έτσι που
το έχουν κάνει η κατασκευαστές αυτοκινήτων σήμερα άντε να σου
"ξαναπέσει" ίδιος συνδυασμός σειριακών αριθμών ECU και Chip... (Για
να μη γίνει παρεξήγηση ο σειριακός αριθμός που τυχών βρίσκετε επάνω
στο ταμπελάκι του chip δεν είναι ο σειριακός που ανέφερα πιο πριν.
Αυτός ο κωδικός βρίσκετε μέσα στο πρόγραμμα-κώδικα του chip και
βρίσκεται μόνο μετά από διάβασμα και αποκωδικοποίηση του με τον
Editor).

Σε παλιοτερο ποστ μου ειχες ζητησει τον κωδικο του εγκεφαλου μου για να μου πεις αν γινεται προγραμματισμος του και δεν το ξεχασα...αυτο που εχω ειναι τα νουμερα που γραφει πανω στο ταμπελακι του επαρκουν?...γιατι μπερδευτικα λιγο με τα παραπανω
Εμενα το προγραμμα με ενδιαφερει μοσο σε περιπτωση αλλαγης εκκεντροφορων,αλλιως το βρισκω πεταμενα λεφτα--αποψη μου(εξαιρουνται τα τουρμπο)--




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 00:16:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολύ ωραία και χρήσιμα όλα αυτά, πραγματικά. και πώς θα ξέρουμε εμείς ποιός είναι ο μπακάλης και ποιός έχει την υποδομή ώστε να είμαστε καλυμένοι για καλό αποτέλεσμα ασχέτως τιμής?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Επόμενη
Σελίδα 3 από 20

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2604s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on