PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ηλεκτρονικό γκάζι και chip tuning
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 00:46:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λές; Μακάρι...
Αν και φοβάμαι ότι με το μηχανικό γκάζι θα πάψουν να υφίστανται πλέον οι τέλειες καύσεις. Παραλείπω κάτι;

Αλλά, λένε ότι "μπρός στα κάλλη τί 'ναι ο πόνος"...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 18:04:20    Θέμα δημοσίευσης: Auto-Exelixis: σχετικά με βελτιώσεις εγκεφάλων για το 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες,

Είμαι ο nicos,

Χθες το βραδάκι σέρφαριζα στο δίκτυο και ξαφνικά έπεσα στην σελίδα του club σας. ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ… μπράβο ρε παιδιά πραγματικά μου φτιάξατε το κέφι. Κάθισα και διάβασα όλα τα θέματα του forum σας και πραγματικά βρήκα τόσο ενδιαφέρουσες προτάσεις όσο και πραγματικές απαντήσεις σε ερωτήματα που με απασχολούσαν καιρό. Το καλύτερο όμως είναι ότι δεν νοιώθω πλέον ως ο μόνος που ψάχνει για ένα καλύτερο αύριο για το αμαξάκι του (π.χ. 15-20 αλογάκια παραπάνω!!!!). πριν προχωρήσω στο παρασύνθημα να σας πω ότι είμαι κάτοχος ενός 307 1.6l, ελπίζω να μην είμαι παρείσακτος στην παρέα σας μιας και ούτως ή άλλως το 307 είναι το μεγάλο αδελφάκι του 206 (ίσως λίγο πιο άσχημο από κάποιες οπτικές γωνίες και ίσως λίγο πιο όμορφο από κάποιες άλλες).

ΠΑΡΑΣΥΝΘΗΜΑ: πήγα στην auto-exelixi δύο φορές, μίλησα με όλους και για όλα. Τι τσιπάκια, τι φιλτράκια, τι σκουπίτσες, τι χταπόδια τι μαρίδες, τι μασπιέδες κ.λπ. τα έκανα φύλλο και φτερό. Τελικά ρε παιδιά μάλλον μπερδεύτηκα παρά ξεκαθάρισα το τοπίο του ελληνικού tuning. Από ότι διάβασα χθες στο forum, πήγατε και εσείς (αντιπροσωπεία) και θα ήθελα να ανταλλάξουμε απόψεις.

Λοιπόν αυτό που με ενδιαφέρει και θα το κάνω σίγουρα είναι ένα ξεκαθάρισμα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου μιας και μέρα με την μέρα με πείθει ότι έχει μάλλον ‘αλτσχάιμερ’. Το θέμα είναι ποια θα είναι η εταιρεία και ποιος ο χειρούργος. Έχουμε και λέμε:
A) Κάποιοι (μάλλον οι περισσότεροι) «μάστορες» δεν έχουν ακόμα τίποτα για τον εγκέφαλο του κινητήρα μας (206 και 307 1.6l). οι προτάσεις τους: 1) «υπομονή θα στείλουμε τον άλλο μήνα ότι χρειάζεται στην Ιταλία και θα μας φτιάξουνε πακέτο turbo» (οκ ρε μάστορα). 2) φιλτράκια και σκούπες. Άλλοι είπαν ότι δεν μπαίνει σκούπα χωρίς να μετακινήσεις κάτι στην μηχανή, άλλοι είπαν ότι μπαίνει. Όλοι πάντως συμφώνησαν στο φίλτρο. Μερικοί είπαν (άκουσον άκουσον) «με καλό φίλτρο φίλε, σου εγγυούμαι 6-7 αλογάκια (τι λες ρε φίλε, πιάσε μια ντουζίνα!!!!!).
Β) Superchip. «φίλε με λένε Αποστόλη και τα φτιάχνω όλα», λοιπόν σειριακή παρεμβολή στον εγκέφαλο αλλαγή προγράμματος + σκούπα +εξάτμιση = αύξηση 10-11 αλογάκια και 0,9 κ. ροπή. Το πρόγραμμα κοστίζει 530 ευρουδάρες με ένα χρόνο εγγύηση και δυνατότητα επαναφοράς των αρχικών ρυθμίσεων!!! (πολλά ρε φίλε, βάλε και την σκούπα άλλα 170 περίπου, βάλε και την εξάτμιση… άσε δεν θα πάρω).
Γ) Auto tuning. «φίλε χωρίς επέμβαση στον εγκέφαλο, με την χρησιμοποίηση του CDA (carbon dynamic air box) σου δίνω αύξηση 7 αλογάκια, 1κ. ροπή και περιμένω πρόγραμμα από μήνα το οποίό θα σου δώσει άλλα 7 αλογάκια και την αντίστοιχη ροπή». Τουτέστιν: 7+7=14 αλογάκια για 734 ευρώ (294 το CDA και 440 το πρόγραμμα το οποίο παρεμπίπτοντος δεν ήξερε πως θα παρεμβάλλεται στον εγκέφαλο). Χμμμμμμ!!! Δεν ξέρω, 7 αλογάκια για 294 ευρώ και χωρίς να πειράξεις τον εγκέφαλο καλό ακούγεται. Όσο για το πρόγραμμα…..δεν ξέρω ακόμα τι παίζει…
Δ) Genesis. Ο προθυμότερος των προθυμότερων (όνομα: Τεό, επάγγελμα: διευθυντής πωλήσεων της genesis electronic tuning…. PPSSSS TI ΛΕΣ ΡΕ….) λοιπόν εδώ σηκώνει συζήτηση, έχουμε και λέμε:

πήγα σε αυτόν δύο φορές. Μία την Παρασκευή και μία σήμερα. Την Παρασκευή μου είπε ότι έχει φτιάξει 307 το οποίο με το τσιπάκι του και σκούπα ο κινητήρας πήρε 16-18 άλογα (ωραία ως εδώ). Μειονέκτημα: το τσιπάκι μπαίνει στον εγκέφαλο με λεπτή χειρουργική επέμβαση. Βέβαια είδα δουλειά του και ομολογώ ότι είναι λεπτομερής και προσεγμένη. Άλλο μειονέκτημα σοβαρότερο: σήμερα που πήγα από κει μου είπε ότι τελικά δεν μπαίνει σκούπα χωρίς να μετακινήσεις κάτι στον κινητήρα γι’αυτό μου προτείνει φίλτρο το οποίο σε συνδυασμό με το πρόγραμμα θα μου δώσει το ίδιο αποτέλεσμα. ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ. Ακούστε τώρα αυτό, ο Τεο ισχυρίστηκε (χωρίς να λέω ότι λέει ψέματα) ότι η LION τους έδωσε ένα 206 1.6 για να το φτιάξουν με πρόγραμμα μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας όσον αφορά τους ρύπους, με πιθανό σκοπό την διάθεση ενός βελτιωμένου 206 στην αγορά. Μόνο με το τσιπάκι λοιπόν, μου είπε, κατάφεραν να δώσουν 10 άλογα και περιμένουν, λέει, τώρα την ανταπόκριση της LION για να δουν αν θα βγει στην παραγωγή. Τι να πω ρε παιδιά, ή είναι πολύ καλός ψεύτης ή είναι ο άνθρωπος μας. Πάντως και από τιμές είναι δελεαστικός: το τσιπάκι= 10 άλογα για 355 ευρώ και ολόκληρο το κιτ το οποίο σου δίνει (σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του) 16-18 αλογα 480 ευρώ περίπου + ένα χρόνο γραπτή εγγύηση + επαναφορά, αν χρειαστεί, των αρχικών ρυθμίσεων + 1 και βάλε κιλό ροπής + εγγύηση για άμεση αλλαγή εγκεφάλου αν πάθει τίποτα κατά την διάρκεια των εργασιών. Δεν ξέρω, περιμένω γνώμες σας, πάντως αν τα παραπάνω ισχύουν, μάλλον θα τον προτιμήσω….

Αυτά ελπίζω να μην σας κούρασα. Καλώς σας βρήκα και περιμένω απόψεις για τα παραπάνω.

Νικος.

ΥΣ. Όσοι από εσάς πήγατε στην έκθεση, φαντάζομαι θα είδατε το κουστούμι που φόραγε το 206 που είχαν στο περίπτερο της Artline auto (τα παιδιά από την Ημαθία) ειδικά οι διπλές εξατμίσεις ήταν όνειρο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 18:34:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην φιλε Νικο (συνονοματε) καλωσηρθες στο club! Τωρα οσον αφορα την εκθεση καποιοι φιλοι που πηγαν με απογοητευσαν ως προς την ποιοτητα της σε σχεση με το 206 και τελικα δεν πηγα! Τωρα οσον αφορα την Genesis τι να πω....παλιοτερα που ειχα μιλησει μαζι τους η εντυπωση που μου εδωσαν (αν και τελικα δεν εκανα τιποτα) ειναι πως ειναι ειλικρινεις ανθρωποι! Αφου λοιπον ολες τις εργασιες τους της καλυπτει σωστη εγγυηση και με δεδομενο οτι τα λεφτα δεν ειναι και τρελα πολλα ενα μενει....καποιος να τους δοκιμασει Wink



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 18:58:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα πως να διαφερουν οι αποψεις για την εω λογο εταιρεια ρε Νικολα απο την στιγμη που κανεις (αποσο ξερω) δεν τους εχει δοκιμασει???

ΥΓ. Γραφε ρε φιλαρακι στα ελληνικα...ΝΟΜΟΣ



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:00:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαιρετώ τους Νίκους...
Επειδή είμαι λίγο πικραμένος μην με παρεξηγήστε....
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
σνιφ....σνιφ.... Sad Sad Sad

Από AutoExelixis ΔΕΝ μπαίνει στο 1600 καμιά σκούπα....σας το λέω εγώ...
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
σνιφ....σνιφ.... Sad Sad Sad

Οσο για προγράμματα και τα ρέστα...αν κρίνω από τις μελέτες σκούπας....προτιμώ να πάρω φαράσι για το 206.....

OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
σνιφ....σνιφ.... Sad Sad Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:06:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν αναφέρομαι σε απόψεις, εννοώ γενικότερα πάνω στις ελληνικές εταιρείες (συνεργεία) που θα μπορούσαν να ασχοληθούν με τον κινητήρα μας. Το ότι πήγα στην έκθεση ή το ότι έχω βουλιάξει στις διάφορες ιστοσελίδες δεν σημαίνει ότι είμαι και γνώστης του θέματος. Γι αυτό περιμένω από όσους θέλουν να μου δώσουν τα φώτα τους.

ΥΣ. Χθες, όλο το βράδυ διάβασα σχεδόν όλα τα θέματα που υπάρχουν στο forum σας για τις πιθανές βελτιώσεις και μπορώ να πω ότι ήδη έχω αρχίσει να σχηματίζω μια άποψη, όμως προσπαθώ (πάλι με τη βοήθεια σας) να την ολοκληρώσω.


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:10:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Χαιρετώ τους Νίκους...
Επειδή είμαι λίγο πικραμένος μην με παρεξηγήστε....
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
σνιφ....σνιφ.... Sad Sad Sad

Από AutoExelixis ΔΕΝ μπαίνει στο 1600 καμιά σκούπα....σας το λέω εγώ...
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
σνιφ....σνιφ.... Sad Sad Sad

Οσο για προγράμματα και τα ρέστα...αν κρίνω από τις μελέτες σκούπας....προτιμώ να πάρω φαράσι για το 206.....

OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
OYAAAAA!!!! Crying or Very sad
σνιφ....σνιφ.... Sad Sad Sad



Vini,

μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος όσον αφορά τις σκούπες αλλά και τα προγράμματα. Το λεώ αυτό γιατί στην ίδια έκθεση πήγαμε και εγώ άλλα κατάλαβα. οκ όσον αφορά τις σκούπες... μάλλον είναι πονεμένη ιστορία, σε καταλαβαίνω, αλλά όσον αφορά τα προγράμματα.... φαίνεται ότι υπάρχουν λύσεις.


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:14:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nicos έγραψε:
Γι αυτό περιμένω από όσους θέλουν να μου δώσουν τα φώτα τους.


Δεν θέλω να σε πικράνω συνονόματε.... Sad
Το μόνο που παίρνει αλλαγή στα δικά μας (1600άρια) είναι η ανάρτηση και το σύστημα εξάτμισης....
Ολα τα άλλα είναι μεγάλο ρίσκο....ίσως πεταμένα λεφτά....και ίσως και πειράματα για ορισμένους....

Πάντως αν θέλεις προσωπική άποψη....καταρχήν άλλαξε τελικό εξάτμισης και μεσαίο αν έχεις....
Μετά ψάξε για καμιά σκούπα που να μπαίνει χωρίς να διαλύσεις το αυτοκίνητο...αν βρεις πες και σε μένα... Crying or Very sad (εγώ έχω ήδη δοκιμάσει τρεις). Προχθες δύο....σήμερα άλλη μία....

Οσο για το πρόγραμμα δυστυχώς δεν έχω βρει κάτι χειροπιαστό και αξιόπιστο για να σου πω....
Πάντως σε προιδοποιώ ότι έχουμε μιλήσει με όλους τους γνωστούς αγνώστους....και κανείς ΔΕΝ δίνει εγγύηση καλής λειτουργίας του αυτοκινήτου μετά την επέμβαση στο εγκέφαλο.... Ξέρεις πόσο κάνεις ο εγκέφαλος μας....?? Είναι πολύ ακριβός για να αφήσεις κάποιους να παίξουν πάνω του....

Οτί άλλο θες ρωτάς φίλε Νίκο.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:15:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nίκο καλώσόρισες και από μένα.

Δεν έχω να σε συμβουλέψω τίποτα για το θέμα γιατί είμαι κατά των βελτιώσεων αλλά μου έκανε πολύ εντύπωση αυτό που έγραψες ότι "κάτι πρέπει να μετακινήσεις στην μηχανή".

Δηλαδή να πάς τι και που; Παίρνω τον μηχανισμό του Clima πχ. και τον πάω που; Στο πορτ παγκάζ; Aυτό στο εξήγησε κανένας από τους μάστορες;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:21:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Nίκο καλώσόρισες και από μένα.

Δεν έχω να σε συμβουλέψω τίποτα για το θέμα γιατί είμαι κατά των βελτιώσεων αλλά μου έκανε πολύ εντύπωση αυτό που έγραψες ότι "κάτι πρέπει να μετακινήσεις στην μηχανή".

Δηλαδή να πάς τι και που; Παίρνω τον μηχανισμό του Clima πχ. και τον πάω που; Στο πορτ παγκάζ; Aυτό στο εξήγησε κανένας από τους μάστορες;


ΕΛΑ ΝΤΕΕΕ!!!!!!! ΧΑΧΑ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΔΙΝΟΥΝ......


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:42:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όσον αφορά το CDA (carbon dynamic air box) τι λέτε; (κάνω αναφορά στην εισαγωγή της θεματικής ενότητας).


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 19:50:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nicos έγραψε:
όσον αφορά το CDA (carbon dynamic air box) τι λέτε; (κάνω αναφορά στην εισαγωγή της θεματικής ενότητας).


Eίναι καλό....αλλά δυστυχώς η έξοδος του (σωλήνας) πρέπει να κατέβει προς τα κάτω ώστε να βρει σχετικά κρύο αέρα....
Προς τα κάτω όμως αυξάνονται δραματικά οι πιθανότητες σε μία νεροποντή να ρουφήξεις νερό και τότε κλάφτα....
Αν έχεις στο 307 άλλο σημείο στο ύψος της μηχανής που να μπαίνει κρύος αέρας τότε είσαι τυχερός...ρίχνεις εκεί τον σωλήνα.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 20:17:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξέρει κανείς τι εγκέφαλο φοράει το 307; Shocked


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:30:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αγαπητοί,
αυτό που μου είπαν από την Genesis περί επίσημης πρότασης που τους έγινε από την LION για βελτίωση του 1600αρη πως σας φαίνεται; Παραμύθι; Ή πιθανό, οπότε και έχουμε μία λύση. (για περισσότερες. πλ. δες αρχή της ενότητας).

περιμένω απαντήσεις γνώμες, σχόλια, ίσως είμαι φορτικός αλλά έχω μπερδευτεί και το κακό είναι ότι είμαι αποφασισμένος να κάνω καποιο πειραματάκι στο peugeot μου οπότε βοηθείστε έναν ομόσταυλο σας.


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:45:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nicos έγραψε:
αγαπητοί,
αυτό που μου είπαν από την Genesis περί επίσημης πρότασης που τους έγινε από την LION για βελτίωση του 1600αρη πως σας φαίνεται; Παραμύθι; Ή πιθανό, οπότε και έχουμε μία λύση. (για περισσότερες. πλ. δες αρχή της ενότητας).

περιμένω απαντήσεις γνώμες, σχόλια, ίσως είμαι φορτικός αλλά έχω μπερδευτεί και το κακό είναι ότι είμαι αποφασισμένος να κάνω καποιο πειραματάκι στο peugeot μου οπότε βοηθείστε έναν ομόσταυλο σας.


Από το site της Αutopress (www.autopress.gr) έχει ένα άρθρο που μιλάει για την Autoexelixi και για κάποιους που χρησιμοποιήσαν το όνομα της Hyundai για να πουλήσουν κάτι παραπάνω...και το πρόβλημα που τελικά δημιουργήθηκε...

Το σενάριο θυμίζει λίγο και την στάση της Genesis.
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ανάθεσε η LION το πείραγμα εγκεφάλων σε μία Ελληνική ετιαρία όταν υπάρχει ολόκληρη Peugeot Sport....
Το να το κάνει π.χ. η hyundai το πιστεύω....γιατί δεν έχει καμιά hyundai sport να την υποστηρίζει βελτιωτικά...

Αυτά...
Προσοχή λοιπόν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:49:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
nicos έγραψε:
αγαπητοί,
αυτό που μου είπαν από την Genesis περί επίσημης πρότασης που τους έγινε από την LION για βελτίωση του 1600αρη πως σας φαίνεται; Παραμύθι; Ή πιθανό, οπότε και έχουμε μία λύση. (για περισσότερες. πλ. δες αρχή της ενότητας).

περιμένω απαντήσεις γνώμες, σχόλια, ίσως είμαι φορτικός αλλά έχω μπερδευτεί και το κακό είναι ότι είμαι αποφασισμένος να κάνω καποιο πειραματάκι στο peugeot μου οπότε βοηθείστε έναν ομόσταυλο σας.


Από το site της Αutopress (www.autopress.gr) έχει ένα άρθρο που μιλάει για την Autoexelixi και για κάποιους που χρησιμοποιήσαν το όνομα της Hyundai για να πουλήσουν κάτι παραπάνω...και το πρόβλημα που τελικά δημιουργήθηκε...

Το σενάριο θυμίζει λίγο και την στάση της Genesis.
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ανάθεσε η LION το πείραγμα εγκεφάλων σε μία Ελληνική ετιαρία όταν υπάρχει ολόκληρη Peugeot Sport....
Το να το κάνει π.χ. η hyundai το πιστεύω....γιατί δεν έχει καμιά hyundai sport να την υποστηρίζει βελτιωτικά...

Αυτά...
Προσοχή λοιπόν...


Εχεις δίκιο......

τι μπέρδεψούρα είναι αυτή ρε γα....

θα δούμε


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 15:06:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nicos έγραψε:


Εχεις δίκιο......

τι μπέρδεψούρα είναι αυτή ρε γα....

θα δούμε


Nico, καταρχήν καλως ήλθες.

Κατά δεύτερο, η συμβουλή μου είναι να μην βιαστείς να προβείς σε κάποια αγορά που στην καλύτερη μπορεί και να μην σου προσφαίρει τίποτα!

Θα έλεγα να περιμένεις λίγο (οχι πολύ) να δείς τι πραγματικά υπάρχει για το 307, καθώς και ποιά από αυτά τα μέρη μπορεί να ταιριάζουν με αυτά του 206, μια και που στο τέλος του έτους η Peugeot Sport θα δώσει "απλόχερα" σε εμάς λόγω Cup.

Πάντως από τώρα ξεκίνα σιγά - σιγά σε σκούπα/εξάτμιση, που ούτως ή άλλως δεν χρειάζεται να περιμένεις κάποιον Wink

Μετά βλέπεις!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 15:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
nicos έγραψε:


Εχεις δίκιο......

τι μπέρδεψούρα είναι αυτή ρε γα....

θα δούμε


Nico, καταρχήν καλως ήλθες.

Κατά δεύτερο, η συμβουλή μου είναι να μην βιαστείς να προβείς σε κάποια αγορά που στην καλύτερη μπορεί και να μην σου προσφαίρει τίποτα!

Θα έλεγα να περιμένεις λίγο (οχι πολύ) να δείς τι πραγματικά υπάρχει για το 307, καθώς και ποιά από αυτά τα μέρη μπορεί να ταιριάζουν με αυτά του 206, μια και που στο τέλος του έτους η Peugeot Sport θα δώσει "απλόχερα" σε εμάς λόγω Cup.

Πάντως από τώρα ξεκίνα σιγά - σιγά σε σκούπα/εξάτμιση, που ούτως ή άλλως δεν χρειάζεται να περιμένεις κάποιον Wink

Μετά βλέπεις!


Ευχαριστώ,

Από εξάτμιση νομίζω ότι είμαι κομπλέ. Έχω ένα εξευγενισμένο τελικό της Remus και μιας και δεν μου αρέσει ο υπερβολικός θόρυβος, νομίζω ότι ως εκεί είμαι καλά μιας και είδα (ομολογώ να πω μικρή) διαφορά στις χαμηλές.

Έχω διαβάσει πολλές απόψεις στο φόρουμ σας όσον αφορά το μεσαίο καζανάκι, άλλοι λένε ότι αλλάζοντας το αναβαθμίζεσαι αρκετά. Η ερώτηση μου είναι: πως αναβαθμίζεσαι, και τι παραπάνω θόρυβο αποκτάς; Γιατί αν ο θόρυβος είναι υπερβολικός νομίζω, κατά την γνώμη μου, ότι δεν αξίζει να βελτιώσεις λίγο την ροπή σου ή και την ιπποδύναμη σου αλλά να μην μπορείς π.χ. να ταξιδέψεις χωρίς ωτοασπίδες. Τι λέτε; (μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος;).


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:30:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nicos έγραψε:

Έχω διαβάσει πολλές απόψεις στο φόρουμ σας όσον αφορά το μεσαίο καζανάκι, άλλοι λένε ότι αλλάζοντας το αναβαθμίζεσαι αρκετά. Η ερώτηση μου είναι: πως αναβαθμίζεσαι, και τι παραπάνω θόρυβο αποκτάς; Γιατί αν ο θόρυβος είναι υπερβολικός νομίζω, κατά την γνώμη μου, ότι δεν αξίζει να βελτιώσεις λίγο την ροπή σου ή και την ιπποδύναμη σου αλλά να μην μπορείς π.χ. να ταξιδέψεις χωρίς ωτοασπίδες. Τι λέτε; (μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος;).


Επειδή έχω αλλάξει μεσαίο...μπορώ νομίζω να έχω άποψη...

Λοιπόν ας σκεφτούμε κάτι απλό...
Γιατί υπάρχει το μεσαίο στο 1600?
1. Αν δεν υπήρχε λόγος δεν θα το έβαζε η Peugeot .... περιττά έξοδα
2. Αρα υπάρχει λόγος....
α. μείωση θορύβου? ΝΑΙ λόγω νέων Ευρωπαικών συνθηκών...
β. μείωση ιπποδύναμης? ΟΧΙ για ποιο λόγο άλλωστε
γ. ή μείωση καυσαερίων? ΟΧΙ γιατι υπάρχει ο καταλύτης
3. Και γιατί τελικά το έβαλε?
Γιατί διαπίστωσε ότι με το τελικό μόνο και σωλήνα ο θόρυβος ήταν μεγάλος οπότε πατέμβαλλε και ένα μεσαίο...

Και τι κάνουμε εμείς τώρα οι πορωμένοι?
Δύο λύσεις!
1. Το βγάζουμε εντελώς και βάζουμε άλλο σωλήνα...
2. Βάζουμε άλλο βελτιωτικό ελευθερο...

Η (1) έχει δύο πτυχές....
Αν βάλεις σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου αλλά μέσα στα όρια τότε θα έχεις ΘΟΡΥΒΟ με ρίσκο την βελτίωση
Αν βάλεις σωλήνα ίδιας διαμέτρου θα έχεις ΘΟΡΥΒΟ χωρίς ρίσκο στην βελτίωση.

Η (2) έχει τα εξής:
Χρησιμοποιείς τον εργοστασιακό σωλήνα ως έχει και παρεμβάλλεις αλλο καζανάκι κατα προτίμηση κάποιο αξιόπιστο ελεύθερο. Ο θόρυβος παραμένει σχεδόν ίδιος αλλά η ροπή στις χαμηλές βελτιώνεται κατά πολύ...

Το τελικό σε μένα L&W (by Remus) .... και έχω και Supersprint μεσαίο.....και είναι η μέρα με την νύχτα με το εργοστασιακό....καμιά σχέση... όσο για το θόρυβο είναι ο πλέον όμορφος και τόσος μπάσος που δεν ενοχλεί....

Αν ρωτήσεις σε διάφορους βελτιωτές θα δεις ότι η σωστή πρόταση ξεκινά πρώτα με αλλάγη μεσαίου και μετά τελικού....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nicos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 18:57:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες,

ΣΚΟΥΠΑ + ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ = 450 ευρουδάκια = 15-17 εγγυημένα αλογάκια + 1και κάτι κ. Ροπή. ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ :D και περιμένω. Δευτέρα μπαίνει στο δυναμόμετρο για πρώτη φορά και Τρίτη με όλα τα καλούδια για δεύτερη φορά Evil , αντε να δούμε.

Θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα.

ΥΣ. Ξέρεται κανένα φτηνό δυναμόμετρο, γιατί εκεί που με στέλνουν ναι μεν είναι φτηνά…. Αλλά δεν παύει να με στέλνουν σε δικό τους άνθρωπο. Προτιμώ να υπάρχει ουδετερότητα (ξέρεται τώρα, μην τα ξανάλεμε για το Ελληνικό κατεστημένο και την κουτοπονηράδα που κουβαλάμε σαν λαός Wink ). Αλήθεια ξέρει κανείς αν μπορείς να επέμβεις σε ένα δυναμόμετρο και να βελτιώσεις την πραγματική εικόνα δηλ. για παράδειγμα να φανούν στην μέτρηση κάποια άλογα παραπάνω ΕΕΕΕ;; μπορείς;


the big brother
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Επόμενη
Σελίδα 2 από 20

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2472s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on